Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Endnu en rigtig fed træning i det piss'fee' gym - City Fitness.

Fik også hilst og kæwet den lidt aw med Rall.  :smile: Vi morede os gevaldigt over Kim Kolds træningsmakker - en kæmpe neger der lignede og pev og råbte akkurat ligesom Ronnie Coleman. Fair nok, han lavede så også 6 reps med 250 kg i squat...  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er gode, gamle Neger Thomas :smile:

Han var tidligere kæreste med Maiken Emborg..

Han har verdens sødeste Rottweiler der hedder Rott.

<{POST_SNAPBACK}>

Neger Thomas :wink: , hmm, ihvertfald en rimelig nasty squat han holder sig, men "Yeah baby"????

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandag d. 15/8 - 2005

-Arme/ben/mave - gain!

Biceps pull-ups:

2 X 6 reps

2 X 4 reps

Dips:

4 X 8 reps

Hammer curls:

3 X 8 reps med 22 kg

12 reps @ 16 kg

Pressdowns:

3 X 12 reps med 25 kg

Cable curls:

3 X 12 reps med 45 kg

VMO leg extensions:

3 X 10 reps med 35 kg

Hack-squats:

4 X 12 reps med slæden + 30 kg

delvist supersettet med

Dragon flags:

3 X 6 negative reps

supersettet med

Seated knee-ups:

3 X 12 reps

Seated calf raises:

3 X 12 reps med 40 kg

Leg curls:

4 X 8 reps med 40 kg

Rigtig lækker træning, og det er bare hammerdejligt at kunne træne lidt ben igen. Jan Tana vinder Helle Nielsen var nede i CF i dag, og de lår ku' jeg satme godt tænke mig! :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Rigtig lækker træning, og det er bare hammerdejligt at kunne træne lidt ben igen. Jan Tana vinder Helle Nielsen var nede i CF i dag, og de lår ku' jeg satme godt tænke mig!

Det er sgu da bare det vildeste sted du river jernet rundt lagoonen... :smile::wink: Helle er et lee´monster.... :w00t::w00t:

Ja lår som hende ville sgu være herre nice... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig i lørdags, du virkede lidt større end du plejer :tongue: ,

Os' godt at høre du er kommet i et center der lægger brutal træning højere end fitness-drenge i gucci shirts . Bliver helt misundelig på dig, men tror bare jeg kommer til at gabe for højt, hvis jeg skal til at derud 3-4gange om ugen, samtidigt med studiet og arbejde. Men hva' fanden jeg er kongen af fitnessdk :laugh::laugh: , har sgutte set nogen hive 160kg i det sidste halve år. Så når jeg går igang med sheiko part 2 bliver det hedt :devil: !!

God træning

-LaMotta :4boxing:

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig i lørdags, du virkede lidt større end du plejer :tongue: ,

Os' godt at høre du er kommet i et center der lægger brutal træning højere end fitness-drenge i gucci shirts . Bliver helt misundelig på dig, men tror bare jeg kommer til at gabe for højt, hvis jeg skal til at derud 3-4gange om ugen, samtidigt med studiet og arbejde. Men hva' fanden jeg er kongen af fitnessdk :laugh:  :laugh: , har sgutte set nogen hive 160kg i det sidste halve år. Så når jeg går igang med sheiko part 2 bliver det hedt :devil: !!

God træning

-LaMotta :4boxing:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan kan du være kongen af fitnessdk, de går da op i udseende?????

:laugh::tongue::tongue:

:wootdance: :banana3: :flipa: :pimp: :sun::4offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig i lørdags, du virkede lidt større end du plejer :tongue: ,

Os' godt at høre du er kommet i et center der lægger brutal træning højere end fitness-drenge i gucci shirts . Bliver helt misundelig på dig, men tror bare jeg kommer til at gabe for højt, hvis jeg skal til at derud 3-4gange om ugen, samtidigt med studiet og arbejde. Men hva' fanden jeg er kongen af fitnessdk :laugh:  :laugh: , har sgutte set nogen hive 160kg i det sidste halve år. Så når jeg går igang med sheiko part 2 bliver det hedt :devil: !!

God træning

-LaMotta :4boxing:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men jeg er kraftedeme også blevet så lee'! :tongue:

Jeg kan sagtens forstå, hvis du hellere vil blive i disko-himlen. Men for mig, er det sådan set supernemt at komme ud til CF. Bussen går her fra Lipkesgade og så direkte til parkeringspladsen ved CF. :4thumbup:

Men du må komme med derud og tjekke det ud. Du skal sgu nok blive hooked også... :wink:

Hvordan kan du være kongen af fitnessdk, de går da op i udseende?????

:laugh:  :tongue:  :tongue:

:wootdance:  :banana3:  :flipa:  :pimp:  :sun:  :4offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig i lørdags, du virkede lidt større end du plejer :tongue: ,

Os' godt at høre du er kommet i et center der lægger brutal træning højere end fitness-drenge i gucci shirts . Bliver helt misundelig på dig, men tror bare jeg kommer til at gabe for højt, hvis jeg skal til at derud 3-4gange om ugen, samtidigt med studiet og arbejde. Men hva' fanden jeg er kongen af fitnessdk :laugh:  :laugh: , har sgutte set nogen hive 160kg i det sidste halve år. Så når jeg går igang med sheiko part 2 bliver det hedt :devil: !!

God træning

-LaMotta :4boxing:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men jeg er kraftedeme også blevet så lee'! :tongue:

Jeg kan sagtens forstå, hvis du hellere vil blive i disko-himlen. Men for mig, er det sådan set supernemt at komme ud til CF. Bussen går her fra Lipkesgade og så direkte til parkeringspladsen ved CF. :4thumbup:

Men du må komme med derud og tjekke det ud. Du skal sgu nok blive hooked også... :wink:

Det vil jeg meget gerne en dag, :4thumbup:

Og det er netop det jeg er bange for, at blive hooked på det. :wink:

Hvor lang en bustur snakker vi om her?

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 17/8 - 2005

-Ryg/pat/skulder - gain!

Shrugs:

3 X 6 reps med 125 kg

12 reps @ 100 kg

Chin-ups:

5 X 4 reps

Incline DB press:

3 X 8 reps med 28 kg

12 reps @ 18 kg

Gym 80 dual plateloaded rows:

4 X 10 reps med 70 kg

DB skulderpres:

3 X 8 reps med 22 kg

Gym 80 dual plateloaded pulldowns:

8 reps med 80 kg

2 X 10 reps med 60 kg

Gym 80 dual plateloaded skrå pat:

3 X 8 reps med 50 kg

supersettet med

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 20 kg

Feeeee' træning, der satte heftig ild i kanonerne! :devil:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg meget gerne en dag,  :4thumbup:

Og det er netop det jeg er bange for, at blive hooked på det.  :wink:

Hvor lang en bustur snakker vi om her?

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, ja jeg kan forestille mig, at det ikke er nemt at lade være med at komme tilbage til CF, når man først har prøvet det... :smile:

Fra mig og så til jeg står i CF går der ca. 20-25 min...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 19/8 - 2005

-Arme/ben/abs - gain!

Dips:

4 X 8 reps

Biceps pull-ups:

6 reps

3 X 5 reps

Pressdowns:

3 X 12 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 22 kg

Cable curls:

3 X 12 reps med 45 kg

VMO leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

Hack-squat:

4 X 10 reps med slæden + 40 kg - mine ben er svundet heftigt ind de sidst 2-3 mdr, hvor jeg ikke har bøvlet med lænden. Men at se Helle Nielsen, har virkelig givet mig blod på tanden igen - jeg vil bare have store beskidte hjul!

delvist supersettet med

Dragon flags:

3 X 6 negative reps

supersettet med

Seated knee-ups:

3 X 12 reps

Leg curls:

4 X 8 reps med 40 kg

:4flex:

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Hammer curls:

3 X 8 reps med 22 kg

Niiiice :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare vent - de er stadig med masser af overskud... Tror godt, at der kan være til 5-6 reps med 28-30 kg... :devil: Bare ærgerligt at det så ik' har givet udslag i et par store arme... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Gode hammer curls :4thumbup:

Benene skal nok komme - hang in there, Lagoon :devil:

Bare kør op mod de 28-30 kg langsomt og roligt, så må det da give udslag i form af masse :smile:

Link to comment
Share on other sites

hammer curls med 28-30 kgs db??? damn boiiii!

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, så vildt er det sgu ikke, er jeg bange for. Der er masser af folk, som curler meget mere end det...

Gode hammer curls  :4thumbup:

Benene skal nok komme - hang in there, Lagoon  :devil:

Bare kør op mod de 28-30 kg langsomt og roligt, så må det da give udslag i form af masse  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja, jeg har haft gode ben før, så de skal skam nok komme tilbage, det er jeg heller ikke i tvivl om. :smile: Overvejer at lave en separat ben-dag. Må lige til tegnebordet en gang...

Ja, det er også derfor, at jeg ikke er knaldet lige derop med det samme. Håber et lille kcal-overskud og så stille og rolig progression kan give noget kød på det magre gespenst her... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

hva så med alm standing db curls, hva tager du så der??

<{POST_SNAPBACK}>

Uha, det ved jeg sgu ikke... Nogenlunde det samme vil jeg tro... Har bare altid været vild med hammer curls, så derfor var det lige dem valget faldt på, da der skulle laves program.

Kan da prøve at køre alm. db curls næste gang der er arme, så kan jeg da lige vurdere, hvordan de er... :smile:

Link to comment
Share on other sites

fuck det... vil ikk splitte dit bikset program ad... imponerende er det i hvert fald... hva måler los gunZ så?

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør skam ik' noget, arm-træningen behøver ikke være så struktureret - det skal bare brænde! :laugh:

Jamen altså, de er jo røvsølle, og jeg håbede lidt, at du ik' ville spørge... :innocent: Men de måler liiige over 38 cm... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

38?? jeg var overbevist om (efter vores tilfædlige rendezvous) at de var større end mine magre pinde :laugh: Min venstre målte 39 as of today Nå men under alle omstændigheder ser de større ud end de er.

Det er måske en ide at køre noget preacher curls med DBS for biceps brachii oven i dine hammer curls :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

38?? jeg var overbevist om (efter vores tilfædlige rendezvous) at de var større end mine magre pinde  :laugh: Min venstre målte 39 as of today Nå men under alle omstændigheder ser de større ud end de er.

Det er måske en ide at køre noget preacher curls med DBS for biceps brachii oven i dine hammer curls  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha, tager du pis på mig? Mine lange gorilla-arme skal sgu da over 45, før de ser ud af noget som helst... :laugh:

Tror sgu'tte jeg mangler mere armbøjer-træning... :innocent: Pull-ups med fuld fokus på armene, hammer curls og disko cable-curls burde sgu være nok... Desuden hader jeg alle preacher curls... :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

38?? jeg var overbevist om (efter vores tilfædlige rendezvous) at de var større end mine magre pinde  :laugh: Min venstre målte 39 as of today Nå men under alle omstændigheder ser de større ud end de er.

Det er måske en ide at køre noget preacher curls med DBS for biceps brachii oven i dine hammer curls  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha, tager du pis på mig? Mine lange gorilla-arme skal sgu da over 45, før de ser ud af noget som helst... :laugh:

Tror sgu'tte jeg mangler mere armbøjer-træning... :innocent: Pull-ups med fuld fokus på armene, hammer curls og disko cable-curls burde sgu være nok... Desuden hader jeg alle preacher curls... :wink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Troede da du havde ramt de 40cm med dine la'gunz! Som du brænder arme er det da et under. Men nu hvor du er i Kcal overskud, kommer det nok!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 20/8 - 2005

-Psykopat afbrænding i AK Thor

En-håndsdødløft:

1 @ 80 kg

1 @ 90 kg

1 @ 100 kg

1 @ 110 kg

1 @ 120 kg

1 @ 130 kg - kæft, hvor var det bar' sjovt! Det var sådan set ikke meningen at jeg skulle træne i dag, men så blev der ellers brændt aw på alle mulige tænkelige måder i Thor!

Incognito's djævle-delt awbrænding:

1 @ til failure med 47,5 kg

1 @ til failure med 45 kg

1 @ til failure med 42,5 kg

1 @ til failure med 40 kg

1 @ til failure med 37,5 kg

1 @ til failure med 35 kg

1 @ til failure med 32,5 kg

1 @ til failure med 30 kg - aaaaaaaarrrrrrgggggggghhhhhhhhh! For fucks sake, det er det vildest pump jeg nogensinde har haft! :blink::blink: Incognito havde en ide om, at det ville brænde helt vildt, hvis man hver 90. sekunder lavede et sæt til failur... Det gjorde det... :w00t:

+ En heeeeel masse lir... :innocent:

Det var meningen der skulle have været udendørstræning i Thor i dag, men det satte en af inspektørerne en stopper for. Så alting foregik indendørs, men det var nu piss'sjovt alligevel... :laugh: Vi fik lavet en masse fede videoklip, og jeg fik også taget nogle gode billeder. :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21/8 - 2005

-Ryg/pat - gain!

Chin-ups:

4 X 4 reps

DB rows:

3 X 8 reps med 30 kg

Cable rows:

2 X 12 reps med 60 kg

Stiff-arm pulldowns:

3 X 12 reps med 40 kg

Incline DB flies:

4 X 8 reps med 15 kg

1 dropset med 12 reps @ 10 kg

En rigtig, rigtig amputeret træning... Efter i går har jeg simpelthen de ondeste DOMS i alt... Sidste gang jeg nogensinde lader Rommel og Incognito brænde mig aw i militær pres... :laugh::w00t:

Her er der forresten lidt billeder fra i går i AK Thor. :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share