Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Superlet træning i dag, da jeg vil prøve på noget max i slutningen af ugen, så ikke nogen egentlige anstrengelser i dag. 

Are you gonna make more than 100 in the bench? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Overhovedet ikke! Jeg skal bare se, hvor hårde de sidste mdr's kcal-underskud egentlig har været.

Men jeg er stadig stærkere end dig! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Men kun i bænken :4smartass: , alt andet er du ownet I :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Whatever gets your juices flowin'... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag d. 20/7 - 2005

-Ryg/tri's - strandcuts

Træk:

3 X 3 reps med 30 kg

1 rep @ 32,5 kg

Chin-ups:

2 X 5 reps

4 X 4 reps

Chest-supported rear laterals:

4 X 8 reps

supersettet med

Seated knee-ups:

4 X 15 reps

H-greb pulldowns:

4 X 6 reps med 75 kg + et dropset med 8 reps @ 55 kg

Pressdowns:

3 X 10 reps med 30 kg

Halfpress i smith. Fra død.:

3 X 8 reps med 40 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Som noget nyt, vil jeg fra tid til anden, poste hvad jeg har spist i løbet af dagen.

Både så jeg selv kan holde lidt overordnet styr på det, men også så jer vise MOL'er kan komme med ris og ros. :smile:

Onsdag d. 20/7 - 2005:

Morgenmad ca. kl. 9.00:

400ml cheasy youghurt m. 50 gram müsli

Frokost på arbejde ca. kl. 11.30:

1 skive rugbrød med karrysild

1 skive rugbrød med køkkenets hjemmelavede low-fat leverståhej

100 gram ovnbagt pestomarineret hellefisk

400 gram blandet salat m. ymerdressing

Mellemmåltid ca. kl. 15.30:

Prot. shake med 300ml minimælk og 40 gram prot. pulver

En halv ananas

Post-workout shake ca. kl. 17.30:

400ml kakaoskummetmælk med 40 gram prot pulver

Aftensmad ca. kl. 18.30:

250g 7-10% hakkedrenge

150g kartofler i skiver

1 multivitamin

4 gram fiskeolie

Nat nat-shake:

300 ml. minimælk med 40 gram prot. pulver

Lige lovlig meget pulver i stedet for fast føde, men what the heck... :innocent::smile:

:4mewantfood:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hva' Lagoon, hvo'r'n går det med City Fitness planerne?

<{POST_SNAPBACK}>

Der er ikke sket det store endnu. Jeg tager til Spanien og henter min kæreste på søndag, og så kommer vi hjem torsdag igen. Så mandag d. 1. august melder vi os nok ind. :smile: Og så skal jeg nok komme med en anmeldelse til dig! :4thumbup:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hva' Lagoon, hvo'r'n går det med City Fitness planerne?

<{POST_SNAPBACK}>

Der er ikke sket det store endnu. Jeg tager til Spanien og henter min kæreste på søndag, og så kommer vi hjem torsdag igen. Så mandag d. 1. august melder vi os nok ind. :smile: Og så skal jeg nok komme med en anmeldelse til dig! :4thumbup:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Cool. God tur til Spanien :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21/7 - 2005

-Lee' VL-awbrænding i Thor! :devil: - strandcuts:

Træk:

Ca. 40 min. hvor guldkornene haglede nedover mig fra både Krebsen men i særdeleshed fra Heffe, som kom med en masse god kritik! :4thumbup:

Frivend:

Ca. 30 min. igen i en ren guldregn!

Dips:

3 X 8 reps

Incline DB flies:

3 X 8 reps med 14 kg

Laterals:

3 X 10 reps med 7,5 kg

Rigtig, rigtig fed træning, hvor der blev brændt heftigt aw i VL-øvelserne. Kanon at få noget feedback, på min helt autodidakte stil! :4thumbup:

Tilstede var også Incognito, Bat (som sagde at han godt kan se at jeg træner! :4flex: ) og så en sidste fyr, som jeg ik' fangede navnet på...

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Han hedder Rene. Han er virkelig god til at laere fra sig i de tekniske aspekter. Var junior danmarksmester i sin tid hvor han trak (mener jeg) 96kg v. en kropsvagt på 65. En aegte tekniker. Desvaerre var han måske for god teknisk (hvis man kan sige det) og fik derigennem udsat sine led for nogle vaegte de ikke kunne klare.

Det er ikke gas når jeg siger du har anlaeg for det tekniske i traek. Dine positioner er der faktisk ikke noget at sige til. Timingen er nogenlunde. Og når man kan sige det efter to måneders selvlaert er der nok ret hoeje graenser for hvor du kan ende. Håber vi ses i Thor igen.

El-Hef

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23/7 - 2005

-Awbrænding! - strandcuts

Bænkpres:

1 single @ 70 kg, 1 single @ 80 kg, 2 X miss @ 100 kg - Det første miss var sindsygt tæt på. Jeg troede faktisk at jeg havde fået den, men så stoppede lortet bare... :mad: Men det er da meget lækkert, at jeg med 4-5 mdrs. kcal-underskud ikke har tabt mere end max. 1-2 kg på bænken. :smile:

Træk:

4 X 2 reps med 30 kg

2 X 1 rep med 40 kg

1 rep @ 42,5 kg - jeg er simpelthen blevet bidt, af en gal vægtløfter! (Heffe...? :raisebrow: ). Træk er bare den fedeste øvelse!

Frivend:

5 X 3 reps med 40 kg

Chin-ups:

6 reps

5 reps

5 reps

Hammer curls:

8 reps @ 20 kg

6 reps @ 22,5 kg

4 reps @ 25 kg

Incline DB curls:

3 X 10 reps med 10 kg

supersettet med

Lying DB extensions:

3 X 12 reps med 10 kg

Cable curls:

5 X 10 reps med 40 kg

supersettet med

Pressdowns:

5 X 12 reps med 40 kg

supersettet med

Pec-deck:

5 X 10 reps med 45 kg

- Aaaaaarrrrrggggghhhhh!! :blink::w00t: Så var der eddersprøjtme pump på alle discomusklerne! :4thumbup:

Det var så denne omgangs sidste træning inden en uges deload. Så tager jeg med flyet i morgen tidligt kl. 7.00, og så tager jeg til Spanien og henter lillemor med hjem. :sun:

:4flex:

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Så er Mac'en tilbage fra Spanien, og vi ved vist nok alle, hvad det betyder...? Udover at jeg har fået lillemor hjem igen, så betyder det også, at der skal til at gaines. Og der skal gaines hårdt! Jeg vil skyde efter et kcal-overskud i omegnen af 500-1.000 kcal om dagen.

Træningen vil også blive omstruktureret noget:

Dag 1 - Ryg, pat og skulder:

(Træk)

Incline DB press

Chin-ups

Skulderpres

DB rows

Disko-pat

Pulldowns

Dag 2 - VL og arme:

Træk

Frivend

Dips

Hammercurls

Pressdowns

Incline DB curls

Ben-træning vil blive taget på gefühl, da min ryg/røv stadig ikk' er helt på højkant endnu. Men jeg glæder mig i hvert fald, til at komme ordentlig i gang! :4thumbup:

Om lidt - dagens træning. :smile:

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30/7 - 2005

-Ryg, pat og skulder - gain!

Træk:

5 X 2 reps med 30 kg - egentlig bare som lidt opvarmning. Men jeg bilder mig selv ind, at hvis man skal være god til noget, så skal man lave det tit. Derfor er planen, at jeg vil køre træk hver gang jeg er i centeret.

Incline DB press:

3 X 12 reps med 22 kg

Chin-ups:

5 X 2 reps

Standing DB press:

3 X 6 reps med 15 kg

DB rows:

3 X 10 reps med 26 kg

Incline cable flies:

2 X 10 reps med 20 kg

supersettet med

Cable crossovers:

2 X 10 reps med 20 kg

Pulldowns m. spade-greb:

3 X 12 reps med 60 kg

Lækker, lækker træning! Det er sgu dejligt, at være i gang igen. Glæder mig til at se, om jeg kan blive lee' af det skidt her. :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Så er Mac'en tilbage fra Spanien, og vi ved vist nok alle, hvad det betyder...? Udover at jeg har fået lillemor hjem igen, så betyder det også, at der skal til at gaines. Og der skal gaines hårdt! Jeg vil skyde efter et kcal-overskud i omegnen af 500-1.000 kcal om dagen.

Træningen vil også blive omstruktureret noget:

Dag 1 - Ryg, pat og skulder:

(Træk)

Incline DB press

Chin-ups

Skulderpres

DB rows

Disko-pat

Pulldowns

Dag 2 - VL og arme:

Træk

Frivend

Dips

Hammercurls

Incline DB curls

Pressdowns

Ben-træning vil blive taget på gefühl, da min ryg/røv stadig ikk' er helt på højkant endnu. Men jeg glæder mig i hvert fald, til at komme ordentlig i gang!  :4thumbup:

Om lidt - dagens træning.  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

haha... fedt med lillemor hjemme igen.. dejligt at se hende???

Nu ska der fråses... AMEN!!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

haha... fedt med lillemor hjemme igen.. dejligt at se hende???

Nu ska der fråses... AMEN!!!!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er sgu dejligt, at få hende hjem igen. Et år må da være rigeligt. Så nu bliver der gjort rent i lejligheden igen... :laugh::innocent:

Ja, der skal e'ermame spises igennem! :4mewantfood: Det har jeg sgu glædet mig til! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træk:

5 X 2 reps med 30 kg - egentlig bare som lidt opvarmning. Men jeg bilder mig selv ind, at hvis man skal være god til noget, så skal man lave det tit. Derfor er planen, at jeg vil køre træk hver gang jeg er i centeret.

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændig enig.

Det eneste i den forbindelse er at huske på ikke at køre øvelsen for tungt for tit. Lidt ligesom WSB. Du kan altså udemærket brænde af i øvelser der ligner meget men du får ikke den vilde glæde af det. Tværtimod er det for nemt at komme til at lære unoder teknisk.

Men ved 75-80 procent kan du sagtens tæve en masse reps af :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 1/8 - 2005

-VL + arme - gain!

Træk:

2 X 3 reps med 30 kg

2 X 3 reps med 35 kg

Frivend:

4 X 5 reps med 50 kg

Dips:

3 X 6 reps - starter let ud, så jeg kan holde en fornuftig progression.

Hammer curls:

3 X 8 reps med 18 kg

Pressdowns:

3 X 12 reps med 25 kg

Incline DB curls:

3 X 10 reps med 12 kg

Dragon flags:

2 X 5 negative reps

supersettet med

Seated knee-ups:

2 X 12 reps

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3/8 - 2005

-Ryg/pat/skulder - gain!

Træk:

3 X 3 reps med 30 kg

2 X 2 reps med 40 kg - sidste sæt med 40 kg kørte bare røvgodt. De andre var så og så.

Træk-hiv:

2 X 6 reps med 40 kg - som back-off for træk.

Incline DB press:

3 X 12 reps med 24 kg

Wiiiiiiide-grip OH chins:

5 X 3 reps

Seated DB press:

3 X 10 reps med 16 kg

One-arm machine rows:

3 X 10 reps med 50 kg

Skrå pat i maskine:

3 X 8 reps med 20 kg i hver side

supersettet med

Cable crossovers:

2 X 12 reps med 20 kg

10 reps med 20 kg - ild i patten! :devil: :4thumbup:

Pulldowns m. spade-greb:

3 X 12 reps med 65 kg

Første træning i det (nærmest) legendariske City Fitness på Islands Brygge. For fucks sake, hvor er det et fedt sted! Squat-rack, masser af skiver, rågummi-gulve, piss'lækre maskiner, håndvægte tunge nok til at både Kim Kold og bornholmeren kunne køre DB rows. :blink: Ja, bare det piss'fee'e sted! Er glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Virkelig et fedt sted! Høj techno og negermusik i højtalerne og store jern der pruster og brænder helt aw! :4thumbup: :4thumbup:

Så du kan godt glæde dig, Rall! :tongue:

Udover det, så var det en rigtig lækker træning, og der var fuld smadder på over hele linjen. Hvis jeg bare kan få spist ordentligt, så skal det her nok gå hen og blive godt!

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Første træning i det (nærmest) legendariske City Fitness på Islands Brygge. For fucks sake, hvor er det et fedt sted! Squat-rack, masser af skiver, rågummi-gulve, piss'lækre maskiner, håndvægte tunge nok til at både Kim Kold og bornholmeren kunne køre DB rows.  :blink:  Ja, bare det piss'fee'e sted! Er glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Virkelig et fedt sted! Høj techno og negermusik i højtalerne og store jern der pruster og brænder helt aw!  :4thumbup:  :4thumbup:

Så du kan godt glæde dig, Rall!  :tongue:

Udover det, så var det en rigtig lækker træning, og der var fuld smadder på over hele linjen. Hvis jeg bare kan få spist ordentligt, så skal det her nok gå hen og blive godt!

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, I'm on my way. Det lyder bare pisse godt, Lagoon. Jeg flytter fredag d. 12 og lørdagen går nok med at komme på plads, men søndag d. 14. skal jeg op og melde mig ind i City Fitness :smile: . Hold kæft jeg glæder mig :w00t: .

Link to comment
Share on other sites

Første træning i det (nærmest) legendariske City Fitness på Islands Brygge. For fucks sake, hvor er det et fedt sted! Squat-rack, masser af skiver, rågummi-gulve, piss'lækre maskiner, håndvægte tunge nok til at både Kim Kold og bornholmeren kunne køre DB rows.  :blink:  Ja, bare det piss'fee'e sted! Er glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Virkelig et fedt sted! Høj techno og negermusik i højtalerne og store jern der pruster og brænder helt aw!  :4thumbup:  :4thumbup:

Så du kan godt glæde dig, Rall!  :tongue:

Udover det, så var det en rigtig lækker træning, og der var fuld smadder på over hele linjen. Hvis jeg bare kan få spist ordentligt, så skal det her nok gå hen og blive godt!

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, I'm on my way. Det lyder bare pisse godt, Lagoon. Jeg flytter fredag d. 12 og lørdagen går nok med at komme på plads, men søndag d. 14. skal jeg op og melde mig ind i City Fitness :smile: . Hold kæft jeg glæder mig :w00t: .

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvis du går op i den slags, så er der også glimrende omklædningsrum. Flotte og rene.

Desuden har de også bare et kæmpe arsenal af shakes og prot. bars man kan protte aw!

Link to comment
Share on other sites

Første træning i det (nærmest) legendariske City Fitness på Islands Brygge. For fucks sake, hvor er det et fedt sted! Squat-rack, masser af skiver, rågummi-gulve, piss'lækre maskiner, håndvægte tunge nok til at både Kim Kold og bornholmeren kunne køre DB rows.  :blink:  Ja, bare det piss'fee'e sted! Er glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Virkelig et fedt sted! Høj techno og negermusik i højtalerne og store jern der pruster og brænder helt aw!  :4thumbup:  :4thumbup:

Så du kan godt glæde dig, Rall!  :tongue:

Udover det, så var det en rigtig lækker træning, og der var fuld smadder på over hele linjen. Hvis jeg bare kan få spist ordentligt, så skal det her nok gå hen og blive godt!

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, I'm on my way. Det lyder bare pisse godt, Lagoon. Jeg flytter fredag d. 12 og lørdagen går nok med at komme på plads, men søndag d. 14. skal jeg op og melde mig ind i City Fitness :smile: . Hold kæft jeg glæder mig :w00t: .

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvis du går op i den slags, så er der også glimrende omklædningsrum. Flotte og rene.

Desuden har de også bare et kæmpe arsenal af shakes og prot. bars man kan protte aw!

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, den skal bare prottes for vild af :tongue: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Første træning i det (nærmest) legendariske City Fitness på Islands Brygge. For fucks sake, hvor er det et fedt sted! Squat-rack, masser af skiver, rågummi-gulve, piss'lækre maskiner, håndvægte tunge nok til at både Kim Kold og bornholmeren kunne køre DB rows.  :blink:  Ja, bare det piss'fee'e sted! Er glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Virkelig et fedt sted! Høj techno og negermusik i højtalerne og store jern der pruster og brænder helt aw!  :4thumbup:  :4thumbup:

Så du kan godt glæde dig, Rall!  :tongue:

Udover det, så var det en rigtig lækker træning, og der var fuld smadder på over hele linjen. Hvis jeg bare kan få spist ordentligt, så skal det her nok gå hen og blive godt!

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, I'm on my way. Det lyder bare pisse godt, Lagoon. Jeg flytter fredag d. 12 og lørdagen går nok med at komme på plads, men søndag d. 14. skal jeg op og melde mig ind i City Fitness :smile: . Hold kæft jeg glæder mig :w00t: .

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder som om CF er stedet jeg brænde av når jeg er i hovedstaden.... :4thumbup: :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det sted er the shit!

Selvom det da kan være en smule intimiderende, når Kim Kold, bornholmeren (fuck en ryg, mand! :blink: ) og en eller anden kæmpe neger brøler hinanden igennem et sindsygt ryg-pas... :devil:

Men jeg er sgu glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Lillemor var sgu også helt vild med det! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, men det sted er the shit!

Selvom det da kan være en smule intimiderende, når Kim Kold, bornholmeren (fuck en ryg, mand!  :blink: ) og en eller anden kæmpe neger brøler hinanden igennem et sindsygt ryg-pas...  :devil:

Men jeg er sgu glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Lillemor var sgu også helt vild med det!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig meget at høre Tobyman... Kim Kold og Bornholmeren bliver små i forhold til dig når du først har revet jern et par år derude... :laugh::laugh::laugh:

Fedt at høre at CF passer til dit træningsbehov... :wink: Jeg kigger forbi når jeg er i KBH - skal på kursus 28/9-05 - fællestræning igen???? :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share