Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Ja, men det sted er the shit!

Selvom det da kan være en smule intimiderende, når Kim Kold, bornholmeren (fuck en ryg, mand!  :blink: ) og en eller anden kæmpe neger brøler hinanden igennem et sindsygt ryg-pas...  :devil:

Men jeg er sgu glad for, at jeg endelig har fået meldt mig ind. Lillemor var sgu også helt vild med det!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig meget at høre Tobyman... Kim Kold og Bornholmeren bliver små i forhold til dig når du først har revet jern et par år derude... :laugh::laugh::laugh:

Fedt at høre at CF passer til dit træningsbehov... :wink: Jeg kigger forbi når jeg er i KBH - skal på kursus 28/9-05 - fællestræning igen???? :4thumbup: :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, ja jeg skal nok sætte de små trolde på plads! :w00t:

Fællestræning - helt sikkert! Der er jeg lige kommet hjem fra San Francisco, så jeg er pumped på alle mulige ubrugelige kosttilskud! :tongue::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cool at høre du er kommet til CF Lagoon :4thumbup:

Det varer heller ikke længe før jeg rykker derop - det meste af BS træner alligevel der nu, så jeg vil sgu også med.. Trænger til forandring!

Ses på grillen!

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 5/8 - 2005

-Frivend, arme og ben - gain!

Frivend:

5 X 5 reps med 50 kg - min røv og ryg spiller bare minus! Efter jeg er begyndt på lidt VL, så er det bare blevet værre og værre for hver dag der går. Bliver nok nødt til at droppe det, og hengive mig 100% til alm. BB-træning... :dry: Pisseærgerligt, for jeg er sgu helt tosset med det, men det spiller sgu'tte at jeg skal trække mit venstre ben efter mig, bare fordi jeg vil smide ting op over hovedet... :sneaky2:

Dips:

3 X 8 reps

Hammer curls:

3 X 8 reps med 18 kg

Pressdowns:

3 X 12 reps med 50 kg

Incline DB curls:

3 X 10 reps med 12 kg

supersettet med:

Dragon flags:

3 X 5 negative reps

supersettet med

Seated knee-ups:

3 X 12 reps

VMO leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

Standing leg curls:

3 X 8 reps med 25 kg

Feeeeed træning! Jeg er bare helt vild med CF. Lige så snart jeg træder ind af døren, så har jeg lyst til at brænde mig selv fuldstændig til grunden! :w00t:

Træningen bliver nok lidt anderledes struktureret for fremtiden, men så må I jo bare holde øjnene åbne! :wink:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Cool at høre du er kommet til CF Lagoon  :4thumbup:

Det varer heller ikke længe før jeg rykker derop - det meste af BS træner alligevel der nu, så jeg vil sgu også med.. Trænger til forandring!

Ses på grillen!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg har sat som mål, at blive homie med alle Amager's gangsta's, og er der så noget bedre sted at starte?! :laugh:

Men det kunne være ritti' fedt, hvis du også kom derop! Kom glad. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvad var din målsætning med VL? :smile: Mon ikke du får mere ud af den anden træning i længden...ja, det vil sige også bliver gladere for den og de resultater den leverer.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 7/8 - 2005

-Ryg/pat/skulder - gains!

Shrugs:

4 X 6 reps med 110 kg

Incline DB press:

3 X 8 reps med 25 kg

Chin-ups:

6 X 3 reps

DB skulderpres:

3 X 10 reps med 17,5 kg

T-bar rows:

3 X 10 reps med 30 kg - Fed øvelse! Skal bare køres helt strict, så er der ingenting med lænden/røven! Lee'!

Fitty chest-press:

12 reps med 55 kg

2 X 10 reps med 55 kg + et dropset med 8 reps @ 40 kg

Pulldowns m. triangel-greb:

2 X 10 reps med 70 kg

8 reps @ 70 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hvad var din målsætning med VL?  :smile: Mon ikke du får mere ud af den anden træning i længden...ja, det vil sige også bliver gladere for den og de resultater den leverer.

<{POST_SNAPBACK}>

Altså ikke noget egentligt mål, andet end en lidt alternativ rygtræning. Og så synes jeg det var ritti' sjovt at træne. Lidt mere udfordrende med så teknisk krævende øvelser. :smile:

Men jo, du har helt ret - det skal nok blive rigtig fedt med en lidt mere dedikeret BB-træning.

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7/8 - 2005

-Arme/ben/abs - gain!

Biceps pull-ups:

3 X 6 reps

Dips:

3 X 8 reps

Hammer curls:

3 X 8 reps med 20 kg

Pressdowns:

3 X 12 reps med 55 kg

Cable curls:

3 X 12 reps med 40 kg

VMO leg extensions:

3 X 12 reps med 35 kg

Hack-squats:

3 X 12 reps med slæde + 20 kg

Leg curls:

3 X 10 reps med 35 kg

Dragon flags:

3 X 6 negative reps

supersettet med

Seated knee-ups:

3 X 12 reps

Hold kæft, jeg er så disco, mand! :laugh: :4thumbup: Men jeg er sgu ligeglad, jeg er vild med at træne sådan, så hvorfor stoppe?

En lille sidenotits - Sune Larsen er noget af det lee'este jeg nogensinde har set IRL! Fuck, hvor har han bare abnormt vilde arme! :blink::w00t:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10/8 - 2005

-Ryg/Pat/Skulder - gain!

Shrugs:

4 X 6 reps med 120 kg

Chins:

5 X 4 reps

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

12 reps @ 18 kg

One-arm chest-supported machine rows:

4 X 10 reps med 30 kg på hver side

DB skulderpres:

2 X 10 reps med 18 kg

8 reps @ 18 kg - så var der satme ild i kanonkuglerne. Godt det samme, for jeg har sgu godt nok tarw'lige delts...

Pulldowns m. spadegreb:

3 X 10 reps med 70 kg - huuuuuuuuuuuaaaaaaaaaa!! :devil: Ryggen blev brændt helt i sænk i dag - sweet! :laugh:

Skrå pat i maskine:

3 X 8 reps med 20 kg i hver side

supersettet med

Cable crossovers:

3 X 8 reps med 20 kg - så blev der satme brændt nogle streger ind i kanonerne!

Sindsyg træning i dag! Der var fuld smæk på kedlerne og Mac-toget kørte for fuld damp hele vejen igennem! :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 12/8 - 2005

-Arme/ben/mave - gain!

Biceps pull-ups:

3 X 6 reps

Dips:

4 X 8 reps

Hammer curls:

3 X 8 reps med 20 kg

Pressdowns:

3 X 12 reps med 55 kg

Cable curls:

3 X 12 reps med 40 kg

VMO leg extensions:

3 X 10 reps med 35 kg

Hack-squats:

3 X 12 reps med slæden + 20 kg

supersettet med

Dragon flags:

3 X 6 negative reps

supersettet med

Seated knee-ups:

3 X 12 reps

Lying leg curls:

2 X 10 reps med 35 kg

Standing one-legged leg curls:

2 X 10 reps med 20 kg

Calf raises:

3 X 10 reps med 50 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg meldt mig ind i CF :4thumbup: . Jeg var lige en tur forbi her tidligere på dagen. Wauh :w00t: . Fedt sted. Fede håndvægte. Mange le'e maskiner og umiddelbart en god hardcore BB atmosfære :w00t: OK squat stativ, dog savnede jeg en dødløft platform, men med gummi på gulvet er det vel ikke et problem?

Jeg træner i morgen ved 14 tiden. Hvornår regner du med at være der?

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14/8 - 2005

-Pat/ryg/skulder - gain!

Incline DB press:

3 X 8 reps med 28 kg

10 reps @ 20 kg

Smith shrugs:

3 X 6 reps med 120 kg

DB shrugs:

12 reps @ 38 kg

DB skulderpres:

2 X 10 reps med 20 kg

8 reps @ 20 kg

Chin-ups:

5 X 4 reps

Chest-supported machine rows:

4 X 10 reps med 30 kg

Skrå pat i maskine:

3 X 10 reps med 20 kg på hver side

supersettet med

Cable crossovers

2 X 10 reps med 20 kg

8 reps @ 20 kg

Pulldowns m. spade-greb:

3 X 10 reps med 70 kg

Endnu en rigtig fed træning i det piss'fee' gym - City Fitness.

Fik også hilst og kæwet den lidt aw med Rall. :smile: Vi morede os gevaldigt over Kim Kolds træningsmakker - en kæmpe neger der lignede og pev og råbte akkurat ligesom Ronnie Coleman. Fair nok, han lavede så også 6 reps med 250 kg i squat... :blink:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Endnu en rigtig fed træning i det piss'fee' gym - City Fitness.

Fik også hilst og kæwet den lidt aw med Rall.  :smile: Vi morede os gevaldigt over Kim Kolds træningsmakker - en kæmpe neger der lignede og pev og råbte akkurat ligesom Ronnie Coleman. Fair nok, han lavede så også 6 reps med 250 kg i squat...  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er gode, gamle Neger Thomas :smile:

Han var tidligere kæreste med Maiken Emborg..

Han har verdens sødeste Rottweiler der hedder Rott.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Endnu en rigtig fed træning i det piss'fee' gym - City Fitness.

Fik også hilst og kæwet den lidt aw med Rall.  :smile: Vi morede os gevaldigt over Kim Kolds træningsmakker - en kæmpe neger der lignede og pev og råbte akkurat ligesom Ronnie Coleman. Fair nok, han lavede så også 6 reps med 250 kg i squat...  :blink:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ud til at det lige er jernhulen for lagoonen??? Sjovt at træne et sted der vælter sig i vilddyr ikke??? Jeg kigger forbi i september når jeg er på kursus i KBH... :wink: Bliver lee´at træne i jeres hardcore gym... :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Endnu en rigtig fed træning i det piss'fee' gym - City Fitness.

Fik også hilst og kæwet den lidt aw med Rall.  :smile: Vi morede os gevaldigt over Kim Kolds træningsmakker - en kæmpe neger der lignede og pev og råbte akkurat ligesom Ronnie Coleman. Fair nok, han lavede så også 6 reps med 250 kg i squat...  :blink:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Ser ud til at det lige er jernhulen for lagoonen??? Sjovt at træne et sted der vælter sig i vilddyr ikke??? Jeg kigger forbi i september når jeg er på kursus i KBH... :wink: Bliver lee´at træne i jeres hardcore gym... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det er lige i øjet. Mangler motivationen en dag, så er det bare at sætte sig ved disken med en shake i 10 min, og se alle bæsterne brænde aw, og så er man klar for fuld damp igen! :4thumbup:

Jep, det bliver ritti' hyg'ligt, når du kommer herover igen. Bare ærgerligt, at der ikke er noget der hedder gratis prøvetimer i CF... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jo, det er lige i øjet. Mangler motivationen en dag, så er det bare at sætte sig ved disken med en shake i 10 min, og se alle bæsterne brænde aw, og så er man klar for fuld damp igen!  :4thumbup:

Jep, det bliver ritti' hyg'ligt, når du kommer herover igen. Bare ærgerligt, at der ikke er noget der hedder gratis prøvetimer i CF...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Betaler gerne for at brænde lidt sammen med bæsterne i den Københavnske jernhule - deriblandt Lagoonen.....

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er lige i øjet. Mangler motivationen en dag, så er det bare at sætte sig ved disken med en shake i 10 min, og se alle bæsterne brænde aw, og så er man klar for fuld damp igen!  :4thumbup:

Jep, det bliver ritti' hyg'ligt, når du kommer herover igen. Bare ærgerligt, at der ikke er noget der hedder gratis prøvetimer i CF...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Betaler gerne for at brænde lidt sammen med bæsterne i den Københavnske jernhule - deriblandt Lagoonen.....

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Ja, så må jeg hellere begynde at spise igennem, så jeg ikke skuffer fitness-knejten fra Ringe... :wink:

Jeg er forresten i fuld sving med gaineren - en kæmpe shake hver aften! :4mewantfood: Er allerede over 85 kg igen... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jo, det er lige i øjet. Mangler motivationen en dag, så er det bare at sætte sig ved disken med en shake i 10 min, og se alle bæsterne brænde aw, og så er man klar for fuld damp igen!  :4thumbup:

Jep, det bliver ritti' hyg'ligt, når du kommer herover igen. Bare ærgerligt, at der ikke er noget der hedder gratis prøvetimer i CF...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Betaler gerne for at brænde lidt sammen med bæsterne i den Københavnske jernhule - deriblandt Lagoonen.....

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Ja, så må jeg hellere begynde at spise igennem, så jeg ikke skuffer fitness-knejten fra Ringe... :wink:

Jeg er forresten i fuld sving med gaineren - en kæmpe shake hver aften! :4mewantfood: Er allerede over 85 kg igen... :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Flot Tobias - godt gået... 85 kg er okay for knejt som dig... :laugh::laugh: Fitnessknejten fra Ringe er svær at skuffe - bare der er nogen der gider rive noget gammelt jern med mig - så spiller det max.... :wink::laugh::laugh::laugh::laugh:

Good luck with the gainer... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share