Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 4/6 - 2005

-Pat/skulder/bi's - strandcuts

Incline DB press:

6 reps @ 28 kg

8 reps @ 26 kg

10 reps @ 24 kg

Bænkpres m. stop:

3 X 5 reps med 70 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 20 kg

Overhead cable curls:

3 X 12 reps med 25 kg

:4flex:

Lagoon

P.S.

Ingen Lagermand i dag - sorry Sheila...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Arrrrrr PIS :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Øh glemmer du ikke HJUL? :poking: Bentræning...

:innocent: Sorry kunne ikke lade være..

Håber ellers du har det godt... Jeg kommer til KBH igen til september - kursus igen - måske skulle vi finde ud af og brænde lidt aw sammen???

:wink: Iver

Link to comment
Share on other sites

Øh glemmer du ikke HJUL?  :poking: Bentræning...

:innocent:  Sorry kunne ikke lade være..

Håber ellers du har det godt... Jeg kommer til KBH igen til september - kursus igen - måske skulle vi finde ud af og brænde lidt aw sammen???

:wink:  Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Hahah, jo det kunne man sige... Men jeg tør sgu ikke rigtig med min lænd og røv. Bare efter de 2 sæt hack-squats i søndags, så jagede det fra lænden og helt ned i lilletåen hver gang jeg rejste mig... :dry: Men bare rolig, når jeg ryger i kcal-overskud, så kommer der noget mere hjul med. Lige nu gør det ikke nogen forskel alligevel - jeg har sgu gode ben, ligegyldig hvad jeg gør... :tongue:

September - jeg er frisk! Til den tid er jeg nok i City Fitness, så kunne vi finde ud af noget derude! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8/7 - 2005

-Pat/skulder/bi's - strandcuts

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

Bænkpres m. pause:

3 X 5 reps med 70 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

DB Laterals:

2 X 10 reps med 12 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 20 kg

Overhead cable curls:

3 X 10 reps med 25 kg

Fitty-pat:

2 X 15 reps med 45

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 10/7 - 2005

-Ryg/ben/tri's - strancuts

Frivend:

3 X 3 reps med 50 kg

Chin-ups:

2 X 5 reps

2 X 4 reps

Chest-supported rear laterals:

3 X 8 reps med 7,5 kg

Pulldowns:

2 X 8 reps med 75 kg

10 reps @ 60 kg

VMO leg extensions:

3 X 10 reps med 35 kg

supersettet med

Pressdowns:

3 X 8 reps med 30 kg

Half presses:

3 X 8 reps med 40 kg

supersettet med

Leg curls:

3 X 8 reps med 35 kg

Leee' træning i City Motion sammen med Basanal og G-Unit! Har gået og slæbt brænde for mutter'n hele formiddagen, så jeg var da lidt kogt aw, da jeg kom ned i centeret. Men det blev sgu fedt alligevel!

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11/7 - 2005

-Pat/bi's - strandcuts

Incline DB press:

2 X 8 reps med 27,5 kg

10 reps @ 22,5 kg

Fitty:

5 X 5 reps med 50 kg

Træk:

3 X 3 reps med 30 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

Hammer curls:

4 X 8 reps med 20 kg

+ et dropset med 8 reps @ 12,5 kg

Og nu skal vi afsted og se Mariah Carey i parken! :boobs::boobs: :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Og nu skal vi afsted og se Mariah Carey i parken!  :boobs:  :boobs:  :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk, Tsk du tænker da heller ikke på andet end patter.

Skal du ikke snart igang med lidt mere træning :poking: , synes sgu din Tonnage er lidt lav .

Link to comment
Share on other sites

Og nu skal vi afsted og se Mariah Carey i parken!

Lucky boy! :4thumbup:

Hvordan er det egentlig at træne i NY Form nu? Plejede selv at træne der dengang for laaangt tid siden, da jeg var 16-17 :tongue:

Var derinde forleden dag...der er godt nok blevet en del pænere, nu hvor de har renoveret det hele :w00t::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Og nu skal vi afsted og se Mariah Carey i parken!

Lucky boy! :4thumbup:

Hvordan er det egentlig at træne i NY Form nu? Plejede selv at træne der dengang for laaangt tid siden, da jeg var 16-17 :tongue:

Var derinde forleden dag...der er godt nok blevet en del pænere, nu hvor de har renoveret det hele :w00t::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, ja jeg var en glad lille knægt! :blush: Hold kæft en krop der sidder på det pigebarn! :w00t: Men det var sådan set et ret kedeligt show, så vi tog tidligt afsted. Og så var der heftigt mange mennesker! Hvad er det egentlig der sker ved folk, når de får sådan en ubændig trang til at grabbe én, når man skal stå så tæt...? :raisebrow: Der går jo fa'me ikke 5 minutter, så har man fået et par 50-årige babser slasket hen af ryggen, og en eller anden fyr har lige gnubbet ens bum... :laugh:

Jeg er personligt ikke særlig vild med Ny Form, og regner også med at flytte gym, når min kontrakt udløber.

Men det er blevet noget bedre, end da jeg startede for ca. 1 år siden. En ny bænkpres, en masse håndvægte mellem 16-30 kg og så en masse nye skiver. Mht. spinning og alt det der tossede cardio du bruger så mange kræfter på, så har jeg ingen anelse om det er noget værd... Det er ikke rigtig noget, jeg gør mig i... :blush:

Men stemning og entusiasme er en by i Rusland! Folk kommer bare, laller lidt pat og arme og så er de ude af døren igen... :sneaky2:

Men smid da lige et par ord i min retning, hvis du kigger forbi igen! :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Og nu skal vi afsted og se Mariah Carey i parken!  :boobs:  :boobs:  :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk, Tsk du tænker da heller ikke på andet end patter.

Skal du ikke snart igang med lidt mere træning :poking: , synes sgu din Tonnage er lidt lav .

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, selvfølgelig ikke! Nu er det endelig vejr til, at alle de smukke tøse-pigebørn kan vise dem frem - så skal det også nydes i fulde drag! :4thumbup: :4mewantfood: :tongue:

Tonnage er lav? So what? Nu hvor jeg er i kcal-underskud, så skal jeg sgu ikke lave særlig meget, så brænder jeg helt ud. Desuden er tonnage også fuldstændig ligegyldig for masse - bare jeg laver noget, jeg ikke er konditioneret til. :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja jeg var en glad lille knægt!  :blush: Hold kæft en krop der sidder på det pigebarn!  :w00t: Men det var sådan set et ret kedeligt show, så vi tog tidligt afsted. Og så var der heftigt mange mennesker! Hvad er det egentlig der sker ved folk, når de får sådan en ubændig trang til at grabbe én, når man skal stå så tæt...?  :raisebrow: Der går jo fa'me ikke 5 minutter, så har man fået et par 50-årige babser slasket hen af ryggen, og en eller anden fyr har lige gnubbet ens bum...  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Nå, så lagunen blev overfaldet af 50 år gamle :boobs:...hehe... :tongue:

Og ja, MC har sgu en beautiful body!! :4thumbup:

Jeg er personligt ikke særlig vild med Ny Form, og regner også med at flytte gym, når min kontrakt udløber.

Men det er blevet noget bedre, end da jeg startede for ca. 1 år siden. En ny bænkpres, en masse håndvægte mellem 16-30 kg og så en masse nye skiver. Mht. spinning og alt det der tossede cardio du bruger så mange kræfter på, så har jeg ingen anelse om det er noget værd... Det er ikke rigtig noget, jeg gør mig i...  :blush:

Men stemning og entusiasme er en by i Rusland! Folk kommer bare, laller lidt pat og arme og så er de ude af døren igen...  :sneaky2:

Men smid da lige et par ord i min retning, hvis du kigger forbi igen!  :smile:

Lagoon

Det lyder til at alt er ved det gamle så :tongue: Ja, det er altså også sådan jeg husker stedet...spurgte bare fordi jeg tænkte det måske også havde forbedret sig på det punkt og ikke kun lokale-mæssigt :smile:

En ting har dog helt sikkert ikke forandret sig: nogle medlemmer smider deres prot-shake-dåser i det solarium hvor jeg tager sol...lige der ved Danske Bank... Der ligger næsten altid en tom dåse lige ved siden af døren...og nogle gange, hvis de er så dygtige, så smider de den faktisk i skraldespanden :tongue: Sådan har det seriøst været i 4 år nu :w00t::tongue:

Men jo, jeg siger self. til hvis jeg skulle dukke op igen :firebounce:

Vi snakz :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 13/7 - 2005

-Ryg/tri's - strandcuts

Træk:

3 X 3 reps med 30 kg - monsterpuny vægt, men fuck hvor kørte de bare lækkert! Nu har jeg godt nok aldrig fået instruktion IRL i træk, men synes selv jeg er totalt vild til dem! Stille kontrolleret til knæene, så smasker jeg hoften fremaf samtidig med at jeg trækker skuldrene op og tilbage, indtil stangen når omkring solar plexus, så dykker jeg ind under den, og benytter stangens moment opad til at squatte stangen op. Om det så er rigtigt, ved jeg ikke, men det føles godt... :innocent::laugh:

Frivend:

2 X 2 reps med 40 kg

Chin-ups:

2 X 5 reps

2 X 4 reps

Chest-supported rear laterals:

4 X 8 reps med 8 kg

Pulldowns m. H-greb:

2 X 8 reps med 75 kg

10 strict reps @ 60 kg

Behind the back shrugs:

2 X 12 reps med 40 kg - den sidder jo helt fortrinligt i bagdelten og mellem skulderbladene. Skal bare lige være opmærksom på, at røven ikke kommer i vejen... :blush:

Pressdowns:

3 X 10 reps med 30 kg

Halfpresses fra død i smith:

3 X 8 reps med 35 kg

Seated knee-ups:

2 X 15 reps

Eccentriske flags:

2 X 4 reps - OMFG! Instant ab-cramps! Fuck hvor er den bare lee'! :blink::w00t:

En sindsyg fed træning! Fuld smæk på over hele linjen, og sveden væltede af mig! Yearh!!! Leeeee'!!! :w00t::laugh:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 15/7 - 2005

-Pat/skulder/bi's - strandcuts

Incline DB press:

3 X 6 reps med 30 kg

8 reps @ 24 kg

Bænkpres m. pause:

3 X 8 reps med 60 kg - Milos ville have været stolt... :tongue::laugh:

DB flies:

3 X 10 reps med 14 kg

Lateral dropset:

8 reps @ 14 kg -> 8 reps @ 12 kg -> 8 reps @ 10 kg -> 8 reps @ 8 kg - woooaaaa! ild i delten! :devil::w00t:

Hammer curls:

3 X 8 reps med 22 kg

Overhead cable curls:

3 X 12 reps med 25 kg

Pec-deck: :blush:

2 X 15 reps med 50 kg

Formen så piss' godt ud i dag! Bevares, jeg er stadig en puny ål, men da jeg kom ud i omklædningsrummet og smed en salig side-chest i spejlet, løb der da en fed vene over skulderen! Og det er sgu stort for mig! :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

nice med venen der mester.. det er sån noget der holder humøret og lysten højt!!!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja for helvede! Havde der stået nogen i omklædningsrummet sammen med mig, så havde jeg sgu også tilbudt dem at røre den! :w00t::laugh:

Men jeg må sgu ærlig indrømme, at jeg glæder mig rigtig meget, til at spise igennem igen! Men nu er der kun ca. 14 dage med cutting endnu - så får den ellers en over nakken! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

nice med venen der mester.. det er sån noget der holder humøret og lysten højt!!!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja for helvede! Havde der stået nogen i omklædningsrummet sammen med mig, så havde jeg sgu også tilbudt dem at røre den! :w00t::laugh:

Men jeg må sgu ærlig indrømme, at jeg glæder mig rigtig meget, til at spise igennem igen! Men nu er der kun ca. 14 dage med cutting endnu - så får den ellers en over nakken! :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

mener du ikk at du glæder dig til damen kommer hjem?? :poking:

Link to comment
Share on other sites

nice med venen der mester.. det er sån noget der holder humøret og lysten højt!!!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja for helvede! Havde der stået nogen i omklædningsrummet sammen med mig, så havde jeg sgu også tilbudt dem at røre den! :w00t::laugh:

Men jeg må sgu ærlig indrømme, at jeg glæder mig rigtig meget, til at spise igennem igen! Men nu er der kun ca. 14 dage med cutting endnu - så får den ellers en over nakken! :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

mener du ikk at du glæder dig til damen kommer hjem?? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Jojo også det... :tongue::innocent:

Men når hun kommer hjem, så skal der ædes igennem - og det glæder jeg mig også til... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja for helvede! Havde der stået nogen i omklædningsrummet sammen med mig, så havde jeg sgu også tilbudt dem at røre den!  :w00t:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Når man så inden da har læst din profiltitel "Ham den lille med den store", så kan man groft misfortolke ovenstående quote i en helt anden kontekst... :tonguew::santa2:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 17/7 - 2005

-Ryg/tri's - strandcuts

Frivend:

3 X 3 reps med 50 kg

Træk:

3 reps @ 30 kg - men så faldt jeg på røven, og så gad jeg ikke længere... :blush:

Chin-ups:

6 X 4 reps

Chest-supported rear laterals:

4 X 8 reps med 10 kg

supersettet med

Seated knee-ups:

4 X 12 reps

H-greb pulldowns:

5 X 6 reps med 75 kg

Pressdowns:

3 X 10 reps med 30 kg

Half-presses i smith. Fra død:

3 X 8 reps med 40 kg

Machine rows:

2 X 12 reps med 45 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Ja for helvede! Havde der stået nogen i omklædningsrummet sammen med mig, så havde jeg sgu også tilbudt dem at røre den!  :w00t:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Når man så inden da har læst din profiltitel "Ham den lille med den store", så kan man groft misfortolke ovenstående quote i en helt anden kontekst... :tonguew::santa2:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem siger du har misforstået noget som helst...? :slut:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18/7 - 2005

-Pat/skulder/bi's - strandcuts

Incline DB press:

10 reps @ 24 kg

10 reps @ 26 kg

2 X 6 reps med 30 kg

Skråbænk:

3 X 5 reps med 60 kg

Bænkpres m. stop:

3 X 5 reps med 50 kg

Militær pres:

2 X 4 reps med 40 kg

Cable crossovers:

2 X 12 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 6 reps med 24 kg

Overhead cable curls:

2 X 12 reps med 25 kg

Cable curls:

2 X 12 reps med 40 kg

Superlet træning i dag, da jeg vil prøve på noget max i slutningen af ugen, så ikke nogen egentlige anstrengelser i dag. :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Superlet træning i dag, da jeg vil prøve på noget max i slutningen af ugen, så ikke nogen egentlige anstrengelser i dag. 

Are you gonna make more than 100 in the bench? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Overhovedet ikke! Jeg skal bare se, hvor hårde de sidste mdr's kcal-underskud egentlig har været.

Men jeg er stadig stærkere end dig! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Superlet træning i dag, da jeg vil prøve på noget max i slutningen af ugen, så ikke nogen egentlige anstrengelser i dag. 

Are you gonna make more than 100 in the bench? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Overhovedet ikke! Jeg skal bare se, hvor hårde de sidste mdr's kcal-underskud egentlig har været.

Men jeg er stadig stærkere end dig! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Men kun i bænken :4smartass: , alt andet er du ownet I :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share