Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Det bliver nok ikke foreløbigt  Har pga. undervisning og arbejde ikke kunne træne regelmæssigt, og har ikke mindst taget det meste af det jeg har tabt, på igen  Der går nok et stykke tid før jeg skal presse mig selv så meget. Indtil videre bliver det primært arbejde for at få gang i lidt vægttab og få vænnet kroppen til at arbejde 6-8 timer om ugen igen.

Men jeg SKAL have det prøvet engang i år - ikke mindst bare for at opleve stemningen.

Niske ==>

Øv, det lyder ikke fedt :-( Og ja, self. ska du prøve det :w00t: …Glæder mig til at møde dig, det bliver hyggeligt :cheer::bigsmile:

Playboy ==>

bortset fra at du formentlig har større lår end mig
HOLD NU KÆFT, RASMUS! …:tongue: din bums, skulle du absolut komme med den bemærkning :lol:…Ej, tak Playa ;) :bigsmile:

Flexi ==>

Tak for den udførlige beskrivelse.. Nok til jeg kan dupere min læge-far med min nu intensive viden om åreknuder   

Selv tak da ;) anytime :)

Nu hvor alle sidder og vandsmægter over din numse, vil jeg da i stedet benytte lejligheden til at komplimentere lårbasserne - de ser fine ud! Kvindelår skal ha volumen men samtidige faste, og det ser minsandten ud som om du rammer bull's eye....
:bblush: Tusind tak for det, Flexi :bigsmile:

MaxP ==>

Meget mystisk. Jeg har lige prøvet at uploade en ny avatar med den halve bredde (95 høj, 50 bred), og efter siden havde opdateret blev den vist lige som den skulle

:blink: Hmm…så er det sikkert bare mig der fucker up …Vil prøve igen senere så :-)

Walking Lunges

Denne fantasktiske øvelse har i hvert fald givet mig røv-doms hver uge de sidste 3 uger.

:lol: Allright, baby! :w00t: Så er det jo bare om at komme igang… :dumbbell_lift: Og 1000 tak for forklaringen :thumbwink: :bigsmile: you're da man :superman:

/fast :bigsmile::cheer:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning:

:cheer: :cheer: :cheer:Spinning :cheer: :cheer: :cheer:

:bike: Cykling II (ca. 55 min.)…Rigtig hård time, jeg var helt skæv til sidst. :w00t::heartpump: Maxpuls: 190 og :heartpump: average: 169

:bike: Cykling III (ca. 55 min.) Kunne ikke rigtig komme igang de første 10 min., men heldigvis sagde det ”klik” oppe i hjernen og så kørte det derudaf :bigsmile: Timen var baseret på styrke, men ikke så mange pauser denne gang. Så den var mega hård! :devil::heartpump: Maxpuls: 192 og :heartpump: average 172

:bike: :cheer::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Playboy ==>
bortset fra at du formentlig har større lår end mig

HOLD NU KÆFT, RASMUS! …:tongue: din bums, skulle du absolut komme med den bemærkning :lol:…Ej, tak Playa ;) :bigsmile:

Muahahahaha - Kend din plads kvinde :4whip:

Hehe, nej nu skal jeg nok være rar.. Du er jo min yndlings mol-pige :tongue: ;) :santa2::4winkkiss:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hej Fast :bigsmile:

Wauw nogle flotte billeder, sådan en figur må jeg også have anskaffet mig :w00t: ;)

Kanon du er begyndt at :dumbbell_lift: Kunne være sjovt hvis vi rendte i hinanden blandt maskinerne i parken en dag, er jo kun blevet til at vinke til dig inde i spinning salen so far :wave:

Hej fra Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Yir.. Hehe, spock giver ikke nogen konkurrence med de små narkoman arme :lol: :tongue:

:w00t: :w00t:

Hov hov, ikke fornærme mine narkoman-arme :lol:

Kan jo ikke gøre for jeg stod bagerst i køen da der skulle uddeles kroppe :angry:

PS: narkoman-arme scorer bedre, PlayBoy.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kunne være sjovt hvis vi rendte i hinanden blandt maskinerne i parken en dag, er jo kun blevet til at vinke til dig inde i spinning salen so far :wave:

Get your ass back into the Squat rack!!!! :devil: :devil:

Ej sorry Fast, log-spammer-amok i dag - er vist søndag.

Har jeg fået sagt at billederne er faaaaaabulous?

Link to comment
Share on other sites

Hej Fast 

Wauw nogle flotte billeder, sådan en figur må jeg også have anskaffet mig 

Kanon du er begyndt at  Kunne være sjovt hvis vi rendte i hinanden blandt maskinerne i parken en dag, er jo kun blevet til at vinke til dig inde i spinning salen so far 

Hej fra Tulle

Heysa Tulle :bigsmile:

Thanx :bblush: og yeahhhh, det ku være enormt hyggeligt at støde på dig i Parken :bigsmile: Så kan vi få :blahblah: lidt sammen jo :tongue::rolleyes: …og trænet :showoff: :angel: hehe :-)

:cheer: Jeg glæder mig ;)

**************************

Spock og Playboy ==> haha :lol: :lol: I er godt nok sjove…Men ikke et ondt ord om Spocks arme :devil: Og playa, ikke alle tøser render rundt med stenalder-mentalitet og jagter store, stærke, muskuløse mænd ;)…der blev du klogere :4smartass::tongue:

Ej sorry Fast, log-spammer-amok i dag - er vist søndag.

Har jeg fået sagt at billederne er faaaaaabulous?

Ja, det har du nu :w00t: …og tak …og i lige måde da ;) :bigsmile:

/fast :cheer:

Link to comment
Share on other sites

playa, ikke alle tøser render rundt med stenalder-mentalitet og jagter store, stærke, muskuløse mænd ;)…der blev du klogere :4smartass::tongue:

Du gør da :lol: :tongue:

Hehe, men du har fat i noget der.. Jeg er jo heller ikke stor og kæmpe, så jeg hører bare inden under kategorien "Top nice" istedet :D B) ;)

Link to comment
Share on other sites

Playboy ==>

Hehe, men du har fat i noget der.. Jeg er jo heller ikke stor og kæmpe, så jeg hører bare inden under kategorien "Top nice" istedet

Ja, så siger vi det :lol: (ej, nu ska jeg oz nok være sød ved dig ;-) :rolleyes: )

************************

Dagens træning:

Formiddag

:cheer: :cheer: Styrketræning :cheer: :cheer:

Opvarmning: 3 km transportcykling

Arm Curl:

12 reps x 5 kg

10 reps x 7,5 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

4 reps x 12,5 kg :4flex:

Chest Press:

15 reps x 7,5 kg

12 reps 10 kg

10 reps x 12,5 kg

8 reps x 15 kg

Shoulder Press:

8 reps x 7,5 kg

5 reps x 7,5 kg :gal:

Lower Back:

15 reps x 25 kg

12 reps x 30 kg

12 reps x 30 kg

10 reps x 32,5 kg

Mave: (maskinen der har et digital thingie):

10 reps x 35 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 42,5 kg

8 reps x 42,5 kg

Siddende dips:

12 reps x 25 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

Leg extension:

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

(droppede den ekstra vægt jeg havde tænkt mig at tage, de (mullerne) var ret ømme idag syntes jeg)

Og som anbefalet af the”Butt-blaster Master”:

Walking Lunges: :bootyshake:

3 sæt af 20 skridt med 5 kg i hver hånd.

Den sad! :w00t: Og ramte lige hvor den skulle…May all the gods bless you, MaxP! :hands::bigsmile:

Eftermiddag/aften

:cheer: :cheer: Spinning :cheer: :cheer:

:bike: Cykling III (58 min.) Kan ikke helt huske hvor’n den var sammensat, men de sidste 4 spurt var najs! Kørte dog ik så hårdt som alle andre… Maxpuls: 185 og average: 170

:bike: Udholdenhed (70 min.) Simpel time, men hårdere end sidste mandag. Maxpuls: 186 og average: 172

Til sidst vil jeg oz lige sige thanx kære Mol'ere fordi I kom med alle de søde kommentarer ang. billederne. I er bare for dejlige :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Og som anbefalet af the”Butt-blaster Master”:

Walking Lunges: :bootyshake:

3 sæt af 20 skridt med 5 kg i hver hånd.

Den sad! :w00t: Og ramte lige hvor den skulle…May all the gods bless you, MaxP! :hands::bigsmile:

:smilejap:

Forvent øm booty de næste par dage :lol:

/The Butt-blaster Master :bootyshake:

PS: Hvorfor laver du så mange reps i de første sæt? ;)

Link to comment
Share on other sites

Everlast ==> årrh, really? :w00t::tongue::bigsmile:

Forvent øm booty de næste par dage  :lol:

/The Butt-blaster Master :bootyshake:

PS: Hvorfor laver du så mange reps i de første sæt?  ;)

:lol: damn, men det er en kanon fed form for ømhed :tongue:

Ang. de mange reps; en form for opvarmning :unsure: Det sku jeg måske droppe, eller hvad? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Med den i forvejen meget fine numse tilsat lunges, vil man i meget nær fremtid kunne sætte et stykke kul mellem frk. Fast's baller og efter et squat eller to vil en diamant poppe ud - nice device! ;)  :bootyshake:

:lol: Go fantasi, Flexi :w00t: :thumbwink: Jeg håber at jeg om ca. 3 måneder kan leve op til den ;) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ang. de mange reps; en form for opvarmning :unsure: Det sku jeg måske droppe, eller hvad? :bigsmile:

Når du laver 8-10 reps på toppen i det meste (og måske med lidt til gode ;) ), så mener jeg et enkelt opvarmningssæt er nok (efter generel opvarmning), f.eks. med 2/3 af den vægt du vil bruge i dine "worksæt". Og naturligvis langt fra failure på opvarmningen - 12-15 reps opvarmning er overkill.

Link to comment
Share on other sites

Ang. de mange reps; en form for opvarmning  :unsure: Det sku jeg måske droppe, eller hvad?  :bigsmile:

Når du laver 8-10 reps på toppen i det meste (og måske med lidt til gode ;) ), så mener jeg et enkelt opvarmningssæt er nok (efter generel opvarmning), f.eks. med 2/3 af den vægt du vil bruge i dine "worksæt". Og naturligvis langt fra failure på opvarmningen - 12-15 reps opvarmning er overkill.

Ja, ok ;) Det føltes også sådan under de fleste øvelser faktisk..især den der "arm curl" <_< :sneaky: :gal:

Begynder-fejl :bigsmile: Men tak fordi du påpegede, Falkeøje :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

:cheer: :cheer: :cheer:Spinning :cheer: :cheer: :cheer:

:bike: Cykling III med Spock

:bike: Cykling II med Spock :bigsmile:

Jeg er lidt forkølet :sneaky:, så jeg regnede ik med at skulle køre igennem idag. Det gjorde jeg sådan set heller ik i III'eren :lol: men II'eren blev kørt perfekt :w00t: Og som altid var det hele ekstra sjovt fordi Spock også var der :bigsmile: :a-okhand:

Imorgen er det "store styrketræningsdag" :showoff::4jumpy:

Forsat go' aften Mol'ere ;)

Link to comment
Share on other sites

Aaaargh, kæft mand, at i kan holde alt det Cardio ud.. :blink::w00t:

Hvis jeg engang kom for retten, ville det sgu værre en større straf at give mig spinningtimer, end at sætte mig i fængsel :lol:

Link to comment
Share on other sites

PlayBOY ==> din smølf :santa2:

**********************

Dagens træning:

Formiddag

:cheer: :cheer: :cheer:Styrketræning:cheer: :cheer: :cheer:

Opvarmning: :bike: Transportcykling kun

Arm Curl:

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

8 reps x 12,5 kg :4flex:

Chest Press:

8 reps x 15 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg (feeedt :bigsmile: )

Shoulder Press:

8 reps x 7,5 kg

7 reps x 7,5 kg :gal:

Lower Back:

10 reps x 30 kg

10 reps x 32,5 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

Machine crunches: (maskinen uden digital thingie):

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 27,5 kg

Siddende dips:

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg (yes! :w00t: )

Leg extension:

8 reps x 50 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 60 kg (sidste rep var slem :chicken: )

”Butt-blaster Master” øvelsen:

Walking Lunges: :bootyshake:

3 sæt af 20 skridt med 5 kg i hver hånd.

***********************

Fed træning :bigsmile: , selvom jeg glemte at bruge armcyklen i nogle min. til slut :sneaky:

Om aftenen står den på Udholdenhed i Parken med Anette Berg som instruktør. Har savnet hendes nedladende kommentarer til folk der ik kører ordentligt :lol: og mon ikke Spock også dukker op :w00t::bigsmile:

:cheer: :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share