Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag d. 11. juli - Morgen:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

10 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg

6 reps x 30 kg Så lykkedes det! :w00t:

8 reps x 25 kg

20 reps x 10 kg

Military press:

10 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 15 kg

6 reps x 15 kg

10 reps x 10 kg

Lateral raises

8 reps x 5 kg

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

8 reps x 5 kg

20 reps x 3 kg

DB fly:

8 reps x 8 kg

8 reps x 8 kg

10 reps x 7 kg

20 reps x 4 kg

DB triceps extension

10 reps x 6 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 8 kg

6 reps x 7 kg

20 reps x 5 kg

Rear delt row

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

20 reps x 5 kg

Weighted crunches

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

30 reps x 5 kg

Seated knee ups

25 reps x 4 kg

25 reps x 4 kg

25 reps x 4 kg

30 reps x 2 kg

Totaaalt fed workout! :firebounce: MAAAaa's 2-split funger' bare sådan lidt for godt altså! :cool:

Nu har jeg bare at tage mig sammen og få kørt det igennem lidt oftere :poking: Synes bare det er lidt svært at undværre cardio, for jeg bliver lidt flæsket efter ca. en uge :sneaky2: det' ikke fedt jo, især ikke her om sommeren....

Men vil og skal prøve alligevel...tager dog lige en uge mere med ekstra cardio...:junkie: :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hold da kæft jeg skal lige love for der kom volumen på der din labre larve :devil:

Jeg har fundet en sang jeg synes passer rigtig godt til dig :tongue: :

She'll make you take your clothes off and go dancing in the rain.

She'll make you live her crazy life but she'll take away your pain

like a bullet to your brain. Come On!

Upside, inside out she's livin la vida loca

She'll push and pull you down, livin la vida loca

Her lips are devil red and her skin's the color mocha

She will wear you out livin la vida loca Come On!

Livin la vida loca, Come on!

She's livin la vida loca.

Woke up in New York City in a funky cheap hotel

She took my heart and she took my money

she must've slipped me a sleeping pill

She never drinks the water and makes you order French Champagne

Once you've had a taste of her you'll never be the same

Yeah, she'll make you go insane.

Upside, inside out she's livin la vida loca

She'll push and pull you down, livin la vida loca

Her lips are devil red and her skin's the color mocha

She will wear you out livin la vida loca Come On!

Livin la vida loca, Come on!

She's livin la vida loca.

She'll make you take your clothes off and go dancing in the rain.

She'll make you live her crazy life

but she'll take away your pain like a bullet to your brain. Come On!

Link to comment
Share on other sites

Reem,

Velkommen hjem fra din ferie og held og lykke med boligjagten.. nåja, og træningen.. men der ser du jo ikke ud til at have meget brug for det  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Rune :bigsmile:

Ja, mon ikke jeg finder bolig i Odense snart. Hvis det virkelig skulle knibe, så kunne man jo også bare vælge at søge på de skod-værelser, der er ledige. Men venter lidt endnu, for man skal jo sigte højt :innocent::tongue:

Fedt at se dig i Parken ( :wub: ) idag, surt du susede tilsidst (couldnt blame you) så jeg nåede ikke at hilse andet end på 4. minut af den stående alt-for-hurtige-mellemtakt-som-instruktøren-heller-ikke-kunne-køre

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde! :bigsmile: Selvom jeg var 10 min. om at spotte dig...men jeg var altså også helt væk igår :blink:

Og ja, instr. ...kæft, hvor var han dårlig :laugh: æv, altså...

Vi må se at få kørt nogle MacD timer sammen snart! Har faktisk tænkt mig slet ikke at melde mig ud af SATS, for hvad fanden skal jeg lave når jeg er på besøg i kbh i visse weekender/ferier? :blink: Håber han begynder at køre søndagstimer igen, kunne være totally awesome! :cooldance:

Håber forresten snart at se dig i Parken. Nu er du jo blevet så dygtig at du kan køre dobbelttimer :w00t: ...så er det vel også på tide at du kommer forbi en dag :)

Du inviterer bare - sålænge det ikke rammer sammen med mine yoga-timer :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::tongue: Hehe...ok, det må vi aftale nærmere så :)

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft jeg skal lige love for der kom volumen på der din labre larve  :devil:

Jeg har fundet en sang jeg synes passer rigtig godt til dig  :tongue: :

Tusind tak, Docie :blush:

Og også mange tak for det med sangen! :w00t: I looove Ricky Martin :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du blir sq da ikk flæsket efter en uge med alt det du laver mand.... mand du fyrer nok energi af på en uge til at holde en russisk kampvogn kørende.... :crazy:

Dælme go'e træninger du banker af.... flot BP og wtf sker der når du laver en 5-6 reps i en øvelse.. så piller du 2kg af og laver 20 :laugh: :4thumbup:

bare klø på.... strong girl :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Du blir sq da ikk flæsket efter en uge med alt det du laver mand.... mand du fyrer nok energi af på en uge til at holde en russisk kampvogn kørende....
Hehe...nej, rigtig nok...men der er alligevel tale om mindst 1L vand som ophobes i løbet af dagene, det er mest det jeg tænkte på...
Dælme go'e træninger du banker af.... flot BP og wtf sker der når du laver en 5-6 reps i en øvelse.. så piller du 2kg af og laver 20 

Går ud fra, at det f.eks. er triceps ext. du tænker på...det er fordi pausen vist var alt for kort til at jeg kunne køre den igennem med 8repsx7kg...:4whistling: så jeg stoppede og holdt ca. 1 min. pause og back on med 5 kg :tongue:

bare klø på....

S'føli! :firebounce: Når det nu er Maa's program, så har man jo også bare at klø på! :4whip: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11. juli - Eftermiddag/aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/ved det ik)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 170 (84%)

:bike: Cykling I (60 min. v/?)

Maxpuls: 178 (88%)

Average: 166 (82%)

Go'e timer :firebounce: , fik syret godt til i første time men holdt igen i anden...

Generelt en fed dag idag :)

Link to comment
Share on other sites

Jo, self.... :bigsmile:

Gårsdagens Cykling II :

Opvarmning: Første 8 min.:

2 min. siddende mellemtakt med lidt belastning

2 min. stående enkelttakt

4 min. siddende mellemtakt hvor belastningen øges hvert min.

1 min. aktiv pause

Derefter 12 min. interval:

1min.40 sek. siddende, hårdt enkelttakt

20 sek. stående spurt (hvor belastningen øges yderligere, men kun anbefalelsesværdigt for folk der ikke har knæ-problemer)

1 min.20 sek. siddende, hårdt enkelttakt

40 sek. stående spurt

1 min. siddende, hårdt enkelttakt

1 min. stående spurt (Trak tænder ud! )

2 min. aktiv pause

3 min. stående enkelttakt

1 min. siddende mellemtakt

Samme 12 min. interval igen

Herefter ca. 16-17 min. interval:

3 min. stående, hårdt enkelttakt el. alm. stående mellemtakt

2 min. siddende, hårdt enkelttakt

5 min. stående, hårdt enkelttakt el. alm. stående mellemtakt

2 min. siddende, hårdt enkelttakt

2 min. stående spurt

1 min. siddende mellemtakt

1-2 min. siddende dobbelttakt/aktiv pause for at få syren ud af stængerne

SLUT :biggrin:

Men plejer som regel at starte timen 5-10 min. før den rigtigt går igang, derfor kommer jeg op på 55-60 min. selvom instruktørens time nogle gange "kun" er på 50-51 min., hvilket var tilfældet igår.

Cykling I er den gamle Cykling Kom- "totalt meget"- i form time :tongue:...den køres efter et fast program i alle SATS-centre. Her er der pauser teeeemmelig mange gange, så der gør jeg normalt det, at jeg holder den i stående enkelttakt/mellemtakt i 8-10 min. en-to gange i stedet for at sætte mig ned og chille med de andre, når de f.eks. holder pause :smile: På den måde får jeg også noget ud af timen, selvom intensiteten næsten altid er lavere end i andre timer...lige meget hvor meget jeg presser mig. Og den varer vist også kun 40-45 min., men jeg starter også før den begynder.......

Måske Spock sidder inde med programmet...jeg husker ihvertfald nada af det :laugh::tongue: , for jeg kører aldrig efter det :smile:

Det ser godt ud med træningen i øvrigt - dejligt MASS har fået skubbet dig igang

Ja, mass'kinens hjælp har fan'me betydet en del...og det faktum, at jeg skal begynde i OBBC spiller også en lille rolle tror jeg...

Har simpelthen tænkt mig at styrketræne i OBBC og cykle i SATS...så håber jeg at jeg kan vedligeholde den aerobe form, så jeg ikke hænger som en karklud over cyklen når jeg i kbh og træner i Parken :wub: .... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tak for beskrivelsen :4thumbup:

Bortset fra at jeg synes der står stående spurt lidt for mange gange, så ligner det da noget jeg godt kunne overleve.

Er det realistisk at dig eller spockie kan skaffe en gæstebillet?

Ang din træning, så ligner det jo til forveksling min plan. Yoga og spinning i Impuls, og styrketræning på DTU, hvor vi har det lækre grej. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det var så lidt! :smile:

Gårsdagens time var altså også hårdere end en alm. II'er...jeg har næsten ikke kunnet gå idag :gal::laugh: Men self. kan du da overleve sådan en time. :cooldance: Det gode ved spinning er jo, at det er så hårdt som man selv gør det til :smile:

Tænker du på en billet til en MacD time?? Ja, ik? :w00t: Så kunne vi nemlig gøre det, at vi lader et andet sats-medlem booke sig på timen og give billetten til dig...de opdager aldrig at vi fusker...har prøvet det før. :innocent: Det lykkedes endda at gøre det for Spock med min brors kort :innocent:

Ellers aftaler vi bare en dag hvor vi alle kan (i weekenden f.eks.), er 99,9% sikker på du kan få en gæstebillet til f.eks. Peter Alminde el. Anette Berg's timer :bigsmile: Intet problem der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var så lidt! :smile:

Gårsdagens time var altså også hårdere end en alm. II'er...jeg har næsten ikke kunnet gå idag :gal::laugh: Men self. kan du da overleve sådan en time. :cooldance:  Det gode ved spinning er jo, at det er så hårdt som man selv gør det til :smile:

Tænker du på en billet til en MacD time?? Ja, ik? :w00t: Så kunne vi nemlig gøre det, at vi lader et andet sats-medlem booke sig på timen og give billetten til dig...de opdager aldrig at vi fusker...har prøvet det før. :innocent:  Det lykkedes endda at gøre det for Spock med min brors kort :innocent:

Ellers aftaler vi bare en dag hvor vi alle kan (i weekenden f.eks.), er 99,9% sikker på du kan få en gæstebillet til f.eks. Peter Alminde el. Anette Berg's timer  :bigsmile: Intet problem der :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så må man bare håbe at SATS ansatte ikke læser din log :4disguise::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey ReemDj

Hvad blev der af Jordan... er du stadig på?

Jeg har ikke læst hele din log igennem, så jeg er ikke lige updated i forhold til dine studier...

<{POST_SNAPBACK}>

Hun skal flytte sammen med mig i Odense... hun har lovet mig oliemassage med koldpresset fodtrampet olivenolie parallel-importeret fra det sydlige Spanien hver eneste aften, dog 4 gange i weekenden og på helligdage... jeg har det på skrift :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Tænker du på en billet til en MacD time?? Ja, ik? :w00t: Så kunne vi nemlig gøre det, at vi lader et andet sats-medlem booke sig på timen og give billetten til dig...de opdager aldrig at vi fusker...har prøvet det før. :innocent:  Det lykkedes endda at gøre det for Spock med min brors kort :innocent:

:4thumbup: :4thumbup:

Ellers aftaler vi bare en dag hvor vi alle kan (i weekenden f.eks.), er 99,9% sikker på du kan få en gæstebillet til f.eks. Peter Alminde el. Anette Berg's timer  :bigsmile: Intet problem der :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

er gæstebilletter ikke sådan nogle der koster kassen? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Så må man bare håbe at SATS ansatte ikke læser din log :4disguise:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: hehe....det gør de ikke :biggrin: Og hvis de gjorde, så ka' de ikke bevise en sk*d allivl :hehe:

Og nåh ja, dig... :innocent: ...du er jo heeelt ovre i Odense :nahnah::tongue:

Hey ReemDj

Hvad blev der af Jordan... er du stadig på?

Jeg har ikke læst hele din log igennem, så jeg er ikke lige updated i forhold til dine studier...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg bliver i Danmark :wub: men flytter til gengæld til Odense om 3 uger :cooldance::smile:

Hun skal flytte sammen med mig i Odense... hun har lovet mig oliemassage med koldpresset fodtrampet olivenolie parallel-importeret fra det sydlige Spanien hver eneste aften, dog 4 gange i weekenden og på helligdage... jeg har det på skrift  :4signme:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe...Og så er det faktisk ikke engang løgn :innocent::tongue: Arrj, tosse...hvor bliver det bare sjawt altså! :w00t:

Tænker du på en billet til en MacD time?? Ja, ik? :w00t: Så kunne vi nemlig gøre det, at vi lader et andet sats-medlem booke sig på timen og give billetten til dig...de opdager aldrig at vi fusker...har prøvet det før. :innocent:  Det lykkedes endda at gøre det for Spock med min brors kort :innocent:

:4thumbup: :4thumbup:

Ellers aftaler vi bare en dag hvor vi alle kan (i weekenden f.eks.), er 99,9% sikker på du kan få en gæstebillet til f.eks. Peter Alminde el. Anette Berg's timer  :bigsmile: Intet problem der :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

er gæstebilletter ikke sådan nogle der koster kassen? :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, er det ikke kun 70 kr eller sårn...It's on me :bigsmile: Hvis det altså ikke er gratis. Er du frisk nu på lørdag kl. 9.00 med Peter Alminde? :cooldance: Han er altså også god.

Og så kan vi jo altid tage MacD timer i den nærmere fremtid...vi kan jo alligevel ikke køre dem nu i juli, for de spinning-liderlige medlemmer har fan'me booket alle 70 pladser i denne måned så vidt jeg kan se :laugh: ...Så "forbereder" :4whistling: vi os bare til en dag i august, hvis du da har tid :cooldance::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12. juli:

Formiddag:

PW m. 5kg => 20 min.

Aften:

PW m. 5kg => 40 min.

Stadig lidt ondt i benene når jeg går op ad trapperne, dog er det alligevel altid godt for restitutionen med noget PW. Men det var godt nok pis' varmt idag :gal::blink:

Imorgen er det the usual stuff igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Reem>> Jeg nægter at køre Cycling 1 timerne, så jeg har ikke engang programmet, desværre.. men jeg kan da godt skaffe det, hvis nogen er interesserede. Det bliver vist ændret af og til, men ikke så ofte som "kom-enorm-i-form"-timerne der blev udskiftet kvartalsvis.

MaxP>> du kan få en uge-billet af mig, men jeg går ud fra der er noget salgsgas involveret, så du skal regne med at få en opringning fra en SATS dame der ønsker at sælge dig et abonnement.. det skal du så bare høfligt afslå :laugh:

Ved faktisk ikke om Chris kører imorgen, jeg er ihvertfald blevet spurgt om jeg vil køre hans timer torsdag, men jeg kan ikke, da jeg er gæste-cyklist i Holte hos B_Skaal, sammen med MaxP og Arne (så skal vi se hvad du er værd, Maxp :devil: ).

Link to comment
Share on other sites

Reem>> Jeg nægter at køre Cycling 1 timerne, så jeg har ikke engang programmet, desværre.. men jeg kan da godt skaffe det, hvis nogen er interesserede. Det bliver vist ændret af og til, men ikke så ofte som "kom-enorm-i-form"-timerne der blev udskiftet kvartalsvis.

MaxP>> du kan få en uge-billet af mig, men jeg går ud fra der er noget salgsgas involveret, så du skal regne med at få en opringning fra en SATS dame der ønsker at sælge dig et abonnement.. det skal du så bare høfligt afslå  :laugh:

Ved faktisk ikke om Chris kører imorgen, jeg er ihvertfald blevet spurgt om jeg vil køre hans timer torsdag, men jeg kan ikke, da jeg er gæste-cyklist i Holte hos B_Skaal, sammen med MaxP og Arne (så skal vi se hvad du er værd, Maxp  :devil: ).

<{POST_SNAPBACK}>

YEAH :devil: Lige hvad jeg ville høre.

Nu går det forhåbentlig selvom jeg har haft en gæstetime før? :unsure:

Salgsgas kan jeg sagtens klare. Sidst ringede de en enkelt gang, hvor jeg sagde jeg var optaget og om de ikke kunne ringe tilbage senere - jeg VAR også optaget :laugh: men de ringede aldrig tilbage.

Hvor er det fedt du også kommer til Impuls. Mine ømme stænger glæder sig allerede :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu går det forhåbentlig selvom jeg har haft en gæstetime før? :unsure:

Hvor er det fedt du også kommer til Impuls. Mine ømme stænger glæder sig allerede  :devil:  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved det faktisk ikke - har bare sådan en af de der uge-gæste-klip man kan give, ved ikke hvor meget de egentlig seriøst checker op på hvorvidt man har gjort det før eller ej (tror det ikke, de er jo alligevel ikke mange der træner i sommerferie-perioden, så hvorfor ikke lade nye folk ind? )

Og ja, bliver hyggeligt torsdag, regner også med at skulle rulle igennem, de gamle ben kan ikke så meget mere (kiks, tak) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Åhhh Reem, din vidunderlige tøs... Glæder mig sådan til du kommer til Fyns land og viser din sukkernumse :wub:

Jeg savner dig sådan, kan ikke holde det tilbage... Kom til Dr., kom til kærligheden :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Word.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

MaxP + Spock =>

Fedt med det lille arrangement der. :4thumbup: Husk nu at forevige det, Paparazzi Spock....

Og Jesper...go' tur med at få klemt og brændt hver eneste muskelfiber i stængerne af :devil::devil:Men du slipper altså ikke for en MacD time :innocent:

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share