Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har først for nylig selv opdaget forsøgene, men jeg gør det så vidt muligt til at vane med et backoff sæt, som jo har været kendt længe, bare uden så meget videnskabelig opbakning.

<{POST_SNAPBACK}>

Backoff sæt :blink:

Undskyld jeg spammer videre Reem :smilejap:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har først for nylig selv opdaget forsøgene, men jeg gør det så vidt muligt til at vane med et backoff sæt, som jo har været kendt længe, bare uden så meget videnskabelig opbakning.

<{POST_SNAPBACK}>

Backoff sæt :blink:

Undskyld jeg spammer videre Reem :smilejap:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Backoff sæt = et sæt taget med relativt lav vægt og mange gentagelser efter øvelses "worksæt"

Link to comment
Share on other sites

Jeg har først for nylig selv opdaget forsøgene, men jeg gør det så vidt muligt til at vane med et backoff sæt, som jo har været kendt længe, bare uden så meget videnskabelig opbakning.

<{POST_SNAPBACK}>

Backoff sæt :blink:

Undskyld jeg spammer videre Reem :smilejap:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Backoff sæt = et sæt taget med relativt lav vægt og mange gentagelser efter øvelses "worksæt"

<{POST_SNAPBACK}>

Ahhh - altså det samme som det der høj rep. Reem kører. Måske bare med lidt færre reps :laugh: Tak for svaret MaxP - og Reem du skal til hver en tid være velkommen til også at spamme min log lidt hvis du har brug for lidt plads :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27. juni - Formiddag - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Louise et-eller-andet)

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 174 (86%)

Det kørte som det skulle :thumb:

Eftermiddag:

ryg, ben, biceps

Dødløft:

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 40 kg

10 reps x 20 kg

Squat:

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 60 kg

8 reps x 65 kg

15 reps x 20 kg

Benpres:

10 reps x 100kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 120 kg

7 reps x 150 kg

DB lunges:

20 reps x 4 kg

15 reps x 4 kg

10 reps x 5 kg

Bicep curl:

8 reps x 7 kg

8 reps x 6 kg

10 reps x 5 kg

7 reps x 7 kg

10 reps x 5 kg

Bent over row:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 20 kg

15 reps x 10 kg

Najs! :firebounce:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (50 min. v/?)

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 164(81%)

Go' time, men jeg var udmattet til sidst...tænkte jeg hellere måtte nøjes med en enkelt time, så jeg også kunne finde hjem igen :blink:

Men fed omgang idag....

go' aften :)

Link to comment
Share on other sites

Ahhh - altså det samme som det der høj rep. Reem kører. Måske bare med lidt færre reps  :laugh:  Tak for svaret MaxP - og Reem du skal til hver en tid være velkommen til også at spamme min log lidt hvis du har brug for lidt plads  :wink:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: ....men hov, hov...man vokser også af den slags træning jo :cool: ,,,,,,, :tongue:

Men godt du fik sat det på plads så :thumb:

Og tak MaxP, fordi du svarede :)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28. juni:

Morgen:

PW=> 30 min.

Aften:

PW=> 30 min.

Diæten kører glimrende :a-okhand: Og idag har jeg haft DOMS over det hele faktisk...jubiiii...

Imorgen er det overkroppen igen :dumbbell_lift::w00t:

go' aften :4flex: :)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29. juni - Morgen - Parken :wub: :

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (53 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 170 (84%)

Det kørte kæmpe godt :thumb: - som altid i Peter's timer. Lige pånær en spurt hvor man efter 3 min. tung stående enkelttakt skulle sætte sig ned og spurte i 30 sek. uden at ændre belastning. Kom til at skrue lidt af belasningen af, fordi jeg havde syret så meget til, hvorefter han så råbte "Hold belastningen!!" :blush: Så hurtigt back on :innocent: --> spurt i 27 sek. og afsluttede med puls på 189 (93%)...og så var jeg sgu også helt færdig :blink:

Kommer til at savne hans timer i ferien, for jeg rejser imorgen og er først hjemme igen d. 30. juli.

Men det er vist også på tide at jeg kommer lidt ud...har fan'me ikke taget sol i 3 måneder nu og ligner noget der er løgn. Føj! :laugh: Og det er så til stor glæde for min lil' bro, der render rundt dernede i de varme lande og er blevet en solbrun chick-magnet...aarghhh, hader når han overhaler mig! :sneaky2: ... :tongue:

Og forresten...Vinderen af RAAM blev Jure Robic. Super flot :clap: (pic vedlagt)

Egentlig klart at han vandt! Han kørte på en Pinarello Prince SL...med ONDA fork og det hele :cool:hov, det' jo lissom min racer! :w00t::innocent:

Nå, styrketræning om eftermiddagen...:4flex:

post-3826-1120027703_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god spinning time. Må dog nok erkende at jeg ikke er den største fan af det med at køre med alt for tung belastning siddende. Det er noget der virkelig dræber mine knæ.. så jeg plejer at justere belastningen til et lavere niveau.

Mht. RAAM, så ser det ud til at Chris MacDonald holder 2. pladsen. Han har et par timers forspring til ham på 3. pladsen.. virkelig flot kørt! :4thumbup:

Ham Jure Robic er ellers lidt hardcore.. men det bliver man nok helt automatisk af at løbe rundt og lege elitesoldat til dagligt :smile:

Du må have en fantastisk ferie, Reem! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rune => Tungt siddende enkelttakt er også lidt af en knæ-dræber. Så jeg forstår godt at du justerer belastningen. Det gør jeg sådan set også når jeg føler at mine knæ ikke kan holde til det :smile:

Ja, Chris blev nr. 2. Rigtig, rigtig flot. :cooldance:

Mht. J. Robic....hmmmm....typisk mænd fra militæret. :tongue: De har en hel anden opfattelse af, hvad disciplin er. :cool: Har selv en far der har været tilknyttet militæret, så jeg ved hvad jeg snakker om :laugh: Men ej, det er sejt kørt af ham!

Og mange tak :smile:

TAZZ => Thaaaaanx! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29. juni - Aften:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

Barbell (smalt greb, ca. skulderbredde)

10 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

Dumbbell:

12 reps x 5 kg

15 reps x 5 kg

Military press

12 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 15 kg

8 reps x 10 kg

Lateral raises

8 reps x 5 kg

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

8 reps x 4 kg

DB fly:

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

10 reps x 3 kg

25 reps x 2 kg

Rear delt row

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 10 kg

DB triceps extension

10 reps x 5 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 8 kg

6 reps x 7 kg

Weighted crunches

30 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

Seated knee ups

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

15 reps x 5 kg...mine quads overtog :sneaky2: , så jeg stoppede...

Rigtig god træning :thumb:...er begyndt at kunne tage mere i BP, efter at DocieH forklarede mig hvor'n man gjorde...lækkert! :4thumbup:

Idag droppede jeg dog det højrep halløj til sidst i øvelserne, for tiden var knap...

'nat ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem :bigsmile:

Ønsker dig en rigtig god ferie....lyder godt med sol og varme :4thumbup:

Lækker cykel iøvrigt!!!!! :tongue::tongue: Og dyr.... synes det var lidt pricy med 1000 kr for mine TopTen boksehandsker (men nu fik jeg dem også..så min SU døde da ikke helt :laugh: )... men he he... det er jo ingenting mod en ordentlig cykel.. :wink:

Kh,

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem  :bigsmile:

Ønsker dig en rigtig god ferie....lyder godt med sol og varme :4thumbup:

Lækker cykel iøvrigt!!!!!  :tongue:  :tongue: Og dyr.... synes det var lidt pricy med 1000 kr for mine TopTen boksehandsker (men nu fik jeg dem også..så min SU døde da ikke helt  :laugh: )... men he he... det er jo ingenting mod en ordentlig cykel.. :wink:

Kh,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hi Tania ;)

Tusind tak...trænger også til lidt sol og varme efterhånden og glæder mig rigtig meget til at se min far igen. Har ikke set ham i 3 måneder nu :4heart:

Og ja, raceren...hehe...den er alle pengene værd :innocent:

:4heart: Take care, Fightergiiiirl :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 30. juni - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (40 min. v/?)

Maxpuls: 183 (90%)

Average: 163 (80%)

Skulle bare have lidt gang i benene...så ok træning.

Fra imorgen er det styrketræning for fuld skrue :4whip: Håber jeg kan få lokket brormand til at ta' med for at spotte engang imellem :cooldance:

Og jeg regner desuden også med at være online hver dag :smile:

seeeez :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29. juni - Aften:

bryst, skulder, triceps, abs

Idag droppede jeg dog det højrep halløj til sidst i øvelserne, for tiden var knap...

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::tongue: Nu er jeg netop begyndt at lave det og så svigter du :wink:

Fed avator forresten - er det et pic af dig :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

hehe....mange tak, I to .....:slut: ......:tease:

-----------------

Har idag traenet ben,ryg,biceps. Skriver det foerst ind i loggen imorgen, for man er vel doven :innocent:

Men ellers koerer det ret godt :cooldance: ...synes selv mine triceps er vokset...eller de er ihvertfald godt pumpet efter det BP med smalt greb, hvilket heller ikke er helt daarligt jo :) :firebounce:

Imorgen er det overkroppen plus PW ogsaa ;)

god aften :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jordan??? Er det ikke der, hvor tandbørsterne kommer fra???  :tongue:  :wink:  :tongue:

post-8136-1120388474.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Det ved jeg ikke...er det?? :tongue:

***************************

Lørdag d. 2. juli:

Morgen 5.30:

:sun:PW=> 50 min. m. 5 kg....det var fan'me hårdt, fordi det foregik på et bjergområde. Farten var vist heller ikke helt monoton...:4whistling:

Derefter tog jeg og brormand til Israel for at besøge en dansk ven, som er taget dernede for at arbejde i nogle måneder. De fleste butikker har lukket om lørdagen, så vi endte på McDonald's og åd cheeseburgers...uden ost :laugh: (fordi man ifølge jødedommen ikke må blande kød med mælkeprodukter). Men ritti fed tur :cooldance:

Søndag d. 3. juli:

Tilbage i Jordan. Drænet for al energi, så ingen styrketræning men kun

:sun:PW => 55 min. m. 5 kg

Mandag d. 4. juli:

Besluttede herefter at ændre min billet og rejse hjem til dk "lidt" tidligere end planlagt. :innocent: Følte bare at de 4-5 dage var nok ferie for mit vedkommende...:blink:

Så nu sidder jeg her i lille, hyggelige Danmark :biggrin:

Har dog ikke rigtigt trænet idag, for jeg er stadig i en temmelig omtåget tilstand :wacko:

Det er kun blevet til:

:bike: Cykling - Rulletur 25 km.

Glæder mig til at syre til imorgen :firebounce:

Go' aften :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share