Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nico => tusind tak for det ;)

Praefke => hehe....thanx, boy.... :smile:

Simon (HP sauce :tongue:) ...thanx alot...jeg håber fan'me jeg kan leve op til dine forventninger :smile: Og tak for billedet :w00t: ...kriger :rolleyes:

Kathrine => mange tak! :bigsmile:

Q => hehe...vi ska jo ha' det lidt sjovt, ik :hehe:

TAZZ => mange tak, din tazzmaniske djævel :smile: og ja, eksamen...det handler sgu bare om at tage sig sammen og få læst :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24. juni - Formiddag - Parken

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (51 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 195 (96%) :devil: brændt aw! :w00t:

Average: 184 (90%) crazyyyy

Kæmpe go' og mega hård time...nøjjj, hvor fik han presset os. Mr. hardcore instruktør laver nogle syge programmer, og i og med at der virkelig var brændende varmt i lokalet, så blev gennemsnitspulsen sgu freaky! Han gik endda ned og lod døren til lokalet stå på klem, så der kunne komme lidt frisk luft ind...men der gik ikke mere end 2 min. før der kom en udefra og smækkede den i igen...BANG! :laugh: De hader al den larm aka. musik der kommer ud af højtalerne, så søde er de i Parken :wub::tongue:

Men damn, jeg fik sgu syret til :firebounce:

Snakkede også lidt med centerkoordinator Jane...yup, yup...Ventilatoren ER gået i stykker, og de regner med at ha' fixet den til omkring september...too late for mit vedkommende :dry::cry:

Men feeee' time i Parken, som sædvanlig... :cooldance:

Fredag d. 24. juni - Eftermiddag:

ryg, ben, biceps

Valgte idag at gå ned i vægt for at øvelserne mest kunne ramme gluteus max. istedet for at mine quads overtager.

Benpres:

10 reps x 100 kg

6 reps x 130 kg

9 reps x 110 kg

8 reps x 110 kg

8 reps x 110 kg

8 reps x 110 kg

20 reps x 80 kg

Squat:

20 reps x 20 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

25 reps x 10kg

DB lunges:

10 reps x 5 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 7 kg...

5 x 5 kg...og så gjorde det lige pludselig pis' ondt i mit venstre knæ :gal: , så jeg valgte at stoppe. Skal huske knæbind.....

Dødløft:

10 reps x 20 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 40 kg

6 reps x 40 kg

20 reps x 20 kg

Bent over row

20 reps x 10 kg

8 reps x 14 kg

8 reps x 14 kg

8 reps x 16 kg

25 reps x 10 kg

DB biceps curl:

8 reps x 5 kg

8 reps x 5 kg

8 reps x 5 kg

7 reps x 6 kg

18 reps x 4 kg damn, det brændte :firebounce:...de har fan'me bare at vokse nu!

Alt i alt en fee' workout...:cooldance: Det skal nok blive til noget, det her :)

derefter:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (50 min. v/?)

Maxpuls: 183 (90%)

Average: 165 (81%)

Skulle bare ind og køre lidt, men tog også lige nogle spurter engang imellem.

go' aften :)

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25. juni:

Cykling

:bike: Dist.: 91,6 km :sun:

Jeg havde fan'me gode ben idag, så det blev en rigtig god tur. Og det hjalp at jeg igår gik ned i vægt og ikke tog meget i øvelserne, for jeg havde/har udelukkende DOMS i røven idag :thumb: Det spiller bare 100%. Ikke noget jeg vil fortsætte med i lang tid, men det er sq rart ikke at tære på ben-musklerne hverdag.

Og nu mangler jeg så kun 10 km for at komme op på en 100+km rute...yes, yes! :alright:

Næste gang kører jeg fan'me 10 gange rundt om Sortedam søen før jeg går op, så skulle den være der :laugh:

'nat ;)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25. juni:

Cykling

:bike: Dist.: 91,6 km :sun:

91,6km = 32 pizzaer og en guldfisk!

Jeg troede du var ude efter noget masse :poking::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men i hele juli måned vil den altså udelukkende stå på :pumpin: og PW...så, der er kun 4 dage endnu...og de skal udnyttes, så fedt%en bliver lidt lavere :innocent:

Skal jo på ferie uden min racer...so trust me, hypertrofi skal nok få lov at hærge kroppen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25. juni:

Cykling

:bike: Dist.: 91,6 km :sun:

Jeg havde fan'me gode ben idag, så det blev en rigtig god tur. Og det hjalp at jeg igår gik ned i vægt og ikke tog meget i øvelserne, for jeg havde/har udelukkende DOMS i røven idag :thumb: Det spiller bare 100%. Ikke noget jeg vil fortsætte med i lang tid, men det er sq rart ikke at tære på ben-musklerne hverdag.

Og nu mangler jeg så kun 10 km for at komme op på en 100+km rute...yes, yes! :alright:

Næste gang kører jeg fan'me 10 gange rundt om Sortedam søen før jeg går op, så skulle den være der :laugh:

'nat ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Nice...God tur :4thumbup: Hvor lang tid brugte du? Lidt over 3 timer?

Godt at se at du får straffet din Prince SL :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så, nu er log-titlen blevet ændret :) Fedt at du gad Arne...du er en guttermand :thumb::cool:

Fremover står den på zig zag diæt med henblik på at tilegne sig muskelmasse + tabe fedt. :firebounce:

Og træningen er 2-splitprogrammet, der fra d. 30. juni vil køres igennem tre gange om ugen med en dag off.

Og nåh, ja...begynder også på PW som form for "cardio" :blink: Men det bliver så også med lidt vægt i tasken :)

Link to comment
Share on other sites

Fast...åh lille Fast...

Vi skal da have Numzaaa!! pics!  :w00t:  :tongue:  :bigsmile:  :4mewantfood:  :4smartass: Ellers ok billede®  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: lol DocH, din lil' numza fikseret bandit :w00t: ...det så jeg ikke igår, da du skrev det....

Du får sgu'tte pics af min booty denne gang...men du skal da være mere end velkommen til at vise mig din egen røv...iført pink g-streng med blonder på toppen...åahhh :wub: :4mewantfood: :icecream::bigsmile::laugh::tongue:

Cykling

Dist.: 91,6 km

Fyffor pyffer - det´ godtnok langt :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var også lidt skæv til sidst :blink: Men benene røg sgu ind i en fin rytme, så jeg gad bare ikke at stoppe. Pisse ærgerligt at jeg kommer til at have en hel måned uden cykling, for kørestilen er fan'me tiptop lige nu!

Nice...God tur  :4thumbup:  Hvor lang tid brugte du? Lidt over 3 timer?

Godt at se at du får straffet din Prince SL  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, racerboi :w00t:

Jeg brugte fan'me 3 t. og 12 min...gad sgu godt at ha' en laaaang landevej uden trafiklys overhovedet og så lige teste gnm.hastigheden. Det tager sgu for meget tid at stoppe op for rødt, det gør det altså :dry:

Men jo, turen var najs allivl :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cykling

Dist.: 91,6 km

Fyffor pyffer - det´ godtnok langt :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var også lidt skæv til sidst :blink: Men benene røg sgu ind i en fin rytme, så jeg gad bare ikke at stoppe. Pisse ærgerligt at jeg kommer til at have en hel måned uden cykling, for kørestilen er fan'me tiptop lige nu!

<{POST_SNAPBACK}>

Dikker du kun vand når du kører?!? Jeg har energidrik i min. 1 flakse når jeg kører over 60-65km. Ellers er jeg bange for at gå sukkerkold - og det har jeg simpelthen prøvet for mange gange til at gide det igen. Gik engang sukkerkold 30km hjemmefra. Det tog 1½ time at komme hjem :w00t: Det er som at træde i buding - så er du advaret hvis du ikke allerede har været der (-> altså været sukkerkold :wink: )

Edited by Praefke
Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god tur, Reem. Hmm, er 91,6 km ikke langt, når man har DOMS i røven? :wink:

Held og lykke med at ramme de 100+ km, når du kommer fra ferie igen.

Kan forresten tilslutte mig advarslen om ikke at gå sukkerkold. Jeg har hørt Brian Holm beskrive det som at køre stangstiv på cykel.. og det er faktisk ikke helt ved siden af :gal:

Var ude på en 100 km's tur med klubben i dag med kaffe og wienerbrød på halvvejen.. se det er noget der holder. Langt bedre end energi-drik og -bars :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 26. juni - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

Barbell (smalt greb, ca. skulderbredde)

10 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

10 reps x 20 kg

30 reps x 10 kg

Dumbbell:

8 reps x 8 kg

10 reps x 6 kg

Military press

10 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 15 kg

10 reps x 10 kg

Lateral raises

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

25 reps x 2 kg

DB fly:

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

10 reps x 3 kg

30 reps x 2 kg

Rear delt row

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

20 reps x 5 kg

DB triceps extension

10 reps x 5 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 8 kg

6 reps x 7 kg

20 reps x 5 kg

Weighted crunches

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

30 reps x 5 kg

Seated knee ups

25 reps x 2 kg

25 reps x 2 kg

30 reps x 2 kg

20 reps x 2 kg feeee' øvelse :w00t:

Mega god træning...mine triceps blev stegt igennem denne gang. :firebounce: Ved BP føltes det næsten som om, jeg ligefrem kunne mærke muskelkontraktionen ske...altså sådan i mindste detalje :blink: Og mine delts er også pumpet op nu.

Efter træningen fik jeg så lige et opkald fra gutterne i Ohn'se...de er alle sammen på vej hjem til ferie, og nu er der så kun ca. 2 måneder til at jeg igen joiner dem. :cooldance: Bliver sgu fedt...har faktisk næsten savnet selve byen oz :w00t: ...og så er det ikke engang løgn :smile:

go' aften :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
lol DocH, din lil' numza fikseret bandit  ...det så jeg ikke igår, da du skrev det....

Du får sgu'tte pics af min booty denne gang...men du skal da være mere end velkommen til at vise mig din egen røv...iført pink g-streng med blonder på toppen...åahhh

:blush: Der er hyggebillider i min log fra dagens træning faktisk, taget af HP sauce :smile:

Men lov mig du ikke begynder at tale fynsk :blink: Od-en-se, ikke oh'nse :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dikker du kun vand når du kører?!? Jeg har energidrik i min. 1 flakse når jeg kører over 60-65km. Ellers er jeg bange for at gå sukkerkold - og det har jeg simpelthen prøvet for mange gange til at gide det igen. Gik engang sukkerkold 30km hjemmefra. Det tog 1½ time at komme hjem  :w00t:  Det er som at træde i buding - så er du advaret hvis du ikke allerede har været der (-> altså været sukkerkold  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, for det meste. Men jeg gik ikke sukkerkold igår. Det har jeg prøvet før i spinninglokalet :hippy: ...var overhovedet ikke i nærheden af det igår :) Men bare det at skulle blive ved med at lave de samme bevægelser i 3+ timer gør altså, at jeg nogle gange følte jeg svævede :blink: Det var som om hjernen bare overtog. Men præstationsevnen generelt gik self. også ned ad som tiden gik.

Rent faktisk eksisterer der et billede meget lignende det du efterlyser - tjek bare DocH's log - et indlæg fra ca. 12. april.

Well, billedet er her [tadaa.wav]:

:tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, Simon dog :w00t: ...haha, det husker jeg godt, det pic. Det var fra dengang han fik den sjove ide at poste originalen med bar røv...den skøre kugle :laugh::tongue: :4thumbup:

Lyder som en god tur, Reem. Hmm, er 91,6 km ikke langt, når man har DOMS i røven? :wink:

Held og lykke med at ramme de 100+ km, når du kommer fra ferie igen.

Kan forresten tilslutte mig advarslen om ikke at gå sukkerkold. Jeg har hørt Brian Holm beskrive det som at køre stangstiv på cykel.. og det er faktisk ikke helt ved siden af :gal:

Var ude på en 100 km's tur med klubben i dag med kaffe og wienerbrød på halvvejen.. se det er noget der holder. Langt bedre end energi-drik og -bars :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder nice med den 100km tur :smile: Det gad jeg sgu godt. Men tror absolut ikke, at formen vil være til det efter en hel måned uden højintens cardio.

Ja, det med at gå sukkerkold har jeg prøvet :blush: Heldigvis på spinningcyklen. Husker hvordan jeg bare blev ved med at svinge fra højre til venstre og forfra igen. Balanceevnen var virkelig hårdt medtaget, valgte derfor at gå før tiden. Men det var også efter 3 timer med bl.a. Chris MacDonald som instr., så jeg var godt brugt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder nice med den 100km tur :smile: Det gad jeg sgu godt. Men tror absolut ikke, at formen vil være til det efter en hel måned uden højintens cardio.
Det er selvfølgelig også noget hårdere selv at køre 100 km. Jeg kører som regel med klubben på de lange ture og der kan man snildt ligge og køre 35 km/t uden det overhovedet føles hårdt, når man ligger godt og lunt midt i et felt.
Men det var også efter 3 timer med bl.a. Chris MacDonald som instr., så jeg var godt brugt :smile:

Ah, nu du nævner Chris MacDonald, så er han jo rykket op på en 3. plads i Race Across America nu hvor Mike Trevino, der lå på 2. pladsen, er udgået efter han faldt af sin cykel og skadede sin skulder. Lidt uheldige omstændigheder, men stadig..

Ser også ud til at han ligger tæt på den nye mand på 2. pladsen :4thumbup:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

:blush: Der er hyggebillider i min log fra dagens træning faktisk, taget af HP sauce  :smile:

Men lov mig du ikke begynder at tale fynsk  :blink: Od-en-se, ikke oh'nse  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::tongue: Bare rolig...min københavnske accent kan ikke undertrykkes. :bigsmile: Thank god :blink:

Lyder nice med den 100km tur :smile: Det gad jeg sgu godt. Men tror absolut ikke, at formen vil være til det efter en hel måned uden højintens cardio.

Det er selvfølgelig også noget hårdere selv at køre 100 km. Jeg kører som regel med klubben på de lange ture og der kan man snildt ligge og køre 35 km/t uden det overhovedet føles hårdt, når man ligger godt og lunt midt i et felt.

Men det var også efter 3 timer med bl.a. Chris MacDonald som instr., så jeg var godt brugt :smile:
Ah, nu du nævner Chris MacDonald, så er han jo rykket op på en 3. plads i Race Across America nu hvor Mike Trevino, der lå på 2. pladsen, er udgået efter han faldt af sin cykel og skadede sin skulder. Lidt uheldige omstændigheder, men stadig..

Ser også ud til at han ligger tæt på den nye mand på 2. pladsen :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det siges jo at det er nemmere at køre hvis man ligger på hjul. Det kan jeg også godt forestille mig :smile:

Og JA :w00t: MacD er i top 3!! Vildt! :4thumbup:

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kører du mega høj rep. i sidste sæt i din styrketræning  :blink:  30 reps i bænk og 25 i lateral raises  :raisebrow:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

25-30 reps er måske lige i overkanten, men disse forsøg viser at det faktisk kan være en god ide at slutte med et høj rep sæt efter tunge sæt. Nu står der godt nok kun i den ene øvelse af de anvendte 50% af 1RM, hvilket nok svarer til 20-25 reps.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kører du mega høj rep. i sidste sæt i din styrketræning  :blink:  30 reps i bænk og 25 i lateral raises  :raisebrow:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

25-30 reps er måske lige i overkanten, men disse forsøg viser at det faktisk kan være en god ide at slutte med et høj rep sæt efter tunge sæt. Nu står der godt nok kun i den ene øvelse af de anvendte 50% af 1RM, hvilket nok svarer til 20-25 reps.

<{POST_SNAPBACK}>

Spændende, spændende.

Har du gode erfaringer med det MaxP - måske jeg selv skulle prøve det engang.

Undskyld at jeg spammer din log Reem :blush::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share