Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 5. juli - Morgen:

Benpres:

12 reps x 110 kg

8 reps x 130 kg

8 reps x 130 kg

8 reps x 130 kg

8 reps x 140 kg

8 reps x 130 kg

8 reps x 130 kg

12 reps x 110 kg

15 reps x 100 kg

alt for let :4oops:

DB bicep curls:

8 reps x 5 kg

8 reps x 7 kg

8 reps x 7 kg

8 reps x 7 kg

Derefter hurtigt ovre til spinninglokalet - cardio er højst prioriteret idag...vil ikke kalke helt til... :blink:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (58 min. v/?)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 171 (84%)

:firebounce: Ritti god power i benene, det kørte som det skulle. Dejligt at få sat systemet igang igen. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ja, velkommen hjem igen!

Vi har helt savnet de fucked up cardio logføringer, som giver os fede idioter sved på panden bare af at læse dem!  :laugh:

Men vigtigere - er du nået at blive tanned and nice?  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, Lagooooon :bigsmile:

Og ja - jeg nåede at blive tanned...uden at blive skoldet, som min bror havde regnet med, det dumme fæ :biggrin:

Tror sgu jeg lige sparede 500 kr. til solarium :tongue: Nu skal det bare vedligeholdes :4whip::sun:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5. juli - Eftermiddag/aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling III (54 min. v/Tanja Hall)

Maxpuls: 192 (95%)

Average: 172 (85%)

:bike: Cykling II (55 min. v/Tanja Hall)

Maxpuls: 191(94%)

Average: 173 (85%)

Fede timer med mange spurt :thumb:...syrede til mange gange, pis' lækkert :firebounce: Men i første time røg koncentrationen i et sekund og jeg kom til at hamre mit højre knæ ind i styret :crazy: Håber det er ok igen til imorgen.....

Ellers god træning med mange af de kendte ansigter...altid hyg'ligt :cooldance:

Go' aften :)

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem'er-Tøsen jeg så hellere du skiftede din avatar-signatur ud til denne legendariske sætning fra et omkvæd af HepHop-mesteren Ice-cube... det passer lidt bedre på dig
I can do it put your ass into it
:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...Done! :thumb: det omkvæd er faktisk not bad at all :cooldance:

Thanx, babe :)

avs, man hvordan kom dit knæ helt derop?  :wink:

zoa -> I second that  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er fordi styret er ret lavt ift. sadlen. Ved stående spurt rykker jeg lidt frem for at røven ikke skal ramme sadlen hele tiden, og så kan det ske at jeg kommer lidt for langt frem...og DONG :gal:

Men knæet tog ikke skade...har kun et blåt mærke idag :smile:

:jodler:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ikke andet at sige til dit forsvar?! ....tsk tsk...:innocent:

Allright then...case dropped - I win :wink:

Link to comment
Share on other sites

:jodler:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ikke andet at sige til dit forsvar?! ....tsk tsk...:innocent:

Allright then...case dropped - I win :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:jodler: :jodler: :jodler: :jodler: :jodler: :jodler: :jodler: :jodler: :jodler:

:smilejap::beerchug::showoff::4pizza::bubblebath::4trumpet::bunny:

:flipa:

:wink::4winkkiss:

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Mine undskyldning er at jeg aldrig curler :blink::w00t: Eller.... Mine arme er ikke bygget til så små vægte som man curler :raisebrow: Eller... Der er ikke håndvægte i min center :sleeping: Eller.... Jeg blev født uden arme Eller....... :jodler:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6. juli - Eftermiddag:

ben, ryg, biceps

Benpres:

10 reps x 100kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 120 kg

7 reps x 160 kg

Dødløft:

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 40 kg

10 reps x 20 kg

Squat:

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 60 kg

6 reps x 65 kg

15 reps x 20 kg

DB lunges:

20 reps x 5 kg

15 reps x 4 kg

12 reps x 5 kg

Conc. curl:

8 reps x 7 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 7 kg

8 reps x 8 kg

10 reps x 5 kg

Bent over row:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 30 kg

15 reps x 10 kg

Upright row:

3 x 8 x 15 kg

:a-okhand: træning...men jeg havde doms i numsen af gårsdagens benpres, så allerede halvvejs igennem benpressen idag kunne jeg næsten ikke sidde ned mere...f**k, hvor gjorde det ondt :laugh:

Imorgen er det spinning og overkrop :cooldance::firebounce:

Go' aften ;)

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7. juli - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

10 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

5 reps x 30 kg :alright:er sikker på der var til 6 reps, men turde ikke at fortsætte :chicken:...for når man ikke har en der spotter, så ved vi jo allesammen hvordan det kan ende med :tongue:

15 reps x 10 kg

Military press:

10 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 15 kg

Lateral raises:

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

DB fly:

8 reps x 5 kg

8 reps x 4 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 7 kg

Rear delt row:

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

DB triceps extension:

8 reps x 6 kg

8 reps x 8 kg

6 reps x 7 kg

20 reps x 5 kg

Weighted crunches:

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

Rigtig fed træning, havde dog ikke så meget tid til at få kørt mange øvelser igennem. Men effektiv træning alligevel...skal prøve at hive 6x30kg i BP hjem næste gang...Tror også at jeg snart er klar til at rykke op til 6 kg i laterals...det må tiden vise :)

Derefter:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling I (60 min. v/Mette ?)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 171 (84%)

:bike: Cykling III (56 min. v/Mette)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 172 (85%)

Kanon gode timer :a-okhand: Det bed dog for meget i benene til at jeg kunne presse pulsen højere op.

Men ritti god træning idag :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7. juli - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

10 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

5 reps x 30 kg :alright:er sikker på der var til 6 reps, men turde ikke at fortsætte :chicken:...for når man ikke har en der spotter, så ved vi jo allesammen hvordan det kan ende med :tongue:

15 reps x 10 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Damn girl.. du giver den gas og løfter godt.... kweeeeel... god stil der!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8. juli - Formiddag - Parken :wub: :

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (50 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 189 (93%)

Average: 170 (84%)

Kæmpe hård og fed time. :4thumbup: De fleste spurt foregik siddende, så pulsen er lidt lavere end hvis de var foregået stående. Men det brændte hele vejen igennem :w00t: ...og varmen => stadig totalt sauna-agtigt :freaked:

Lagde forresten mærke til hvor hurtigt pulsen daler fra f.eks. 187 til 135 i løbet af de ca. tre x 1 min. aktive pauser...tegn på at formen ikke er elendig mere :biggrin:

Anyway, det var så endnu en god time i Parken idag...med rigtig mange kendte ansigter, selv orgasmedyret/skrigeren var der! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem  :bigsmile:

Et forsinket velkomment hjem.. du er røget direkte i træningslokalet kan jeg se  :wink:  niiice....

Fooor vildt med al den spinning, efter en uges holiday...  :blink:  :tongue:

kh,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, Tania :4heart: ...hvor er du sød :smile: Synes din form for træning er mindst ligeså nice & wiiild :4thumbup:

Ja, efter at have set min far og været i Israel og hygge lidt så var der ikke rigtig mening med at holde ferie i endnu længere tid. Så fik mine forældre til at punge ud med 100 $ og ændrede billetten :innocent: ...ville hellere tilbage til torturkammeret...det er faktisk sjovere at træne end at holde ferie :blush:

Torsdag d. 7. juli - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

10 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

5 reps x 30 kg :alright:er sikker på der var til 6 reps, men turde ikke at fortsætte :chicken:...for når man ikke har en der spotter, så ved vi jo allesammen hvordan det kan ende med :tongue:

15 reps x 10 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Damn girl.. du giver den gas og løfter godt.... kweeeeel... god stil der!

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, J :bigsmile: Jeg gør mit bedste :4flex:

Men ved du hvad...jeg har endnu ikke fået et tilbud om bolig i Odense...synes jeg har ventet længe nok :wacko: Ender sikkert med at jeg om 2 uger igen selv skal ud og finde noget...totalt fuck-system :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem  :bigsmile:

Et forsinket velkomment hjem.. du er røget direkte i træningslokalet kan jeg se  :wink:  niiice....

Fooor vildt med al den spinning, efter en uges holiday...  :blink:  :tongue:

kh,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, Tania :4heart: ...hvor er du sød :smile: Synes din form for træning er mindst ligeså nice & wiiild :4thumbup:

Ja, efter at have set min far og været i Israel og hygge lidt så var der ikke rigtig mening med at holde ferie i endnu længere tid. Så fik mine forældre til at punge ud med 100 $ og ændrede billetten :innocent: ...ville hellere tilbage til torturkammeret...det er faktisk sjovere at træne end at holde ferie :blush:

Torsdag d. 7. juli - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

10 reps x 15 kg

8 reps x 20 kg

8 reps x 20 kg

5 reps x 30 kg :alright:er sikker på der var til 6 reps, men turde ikke at fortsætte :chicken:...for når man ikke har en der spotter, så ved vi jo allesammen hvordan det kan ende med :tongue:

15 reps x 10 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Damn girl.. du giver den gas og løfter godt.... kweeeeel... god stil der!

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, J :bigsmile: Jeg gør mit bedste :4flex:

Men ved du hvad...jeg har endnu ikke fået et tilbud om bolig i Odense...synes jeg har ventet længe nok :wacko: Ender sikkert med at jeg om 2 uger igen selv skal ud og finde noget...totalt fuck-system :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Så giver du mig bare et kald smukke så skal jeg nok hjælpe dig med det jeg finder og ser her i byen...

Link to comment
Share on other sites

Så giver du mig bare et kald smukke så skal jeg nok hjælpe dig med det jeg finder og ser her i byen...

Thanx alot....du er en skat! :cooldance:

Lige nu venter jeg stadig på, at der snart kommer et tilbud om et kollegieværelse :hands: Regner dog ikke med, at der gør... Så heldig er jeg nemlig aldrig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9. juli - Eftermiddag - Parken :wub: :

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (60 min. v/Louise)

Maxpuls: 185 (91%)

Average: 171 (84%)

Fed time :thumb:...kørte efter mit eget program, og fik syret godt til :firebounce:

Søndag d. 10. juli - Formiddag - Parken :wub: :

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Vikar)

Maxpuls: 178 (88%)

Average: 165 (81%)

:bike: Cykling III (40 min. v/Vikar) med Spock :biggrin::bigsmile:

Maxpuls: 177 (87%)

Average: 160 (79%)

Var mega træt idag...fik kun omkring 4 timers søvn og stod også først op kl. 9:17 :crazy: og havde derfor kun 10 min. til at være i Parken. Bor godt nok 1 km væk fra popgrotten, men det er alligevel stressende at skulle starte dagen på den måde.

Første time var elendig...korte, hårde intervaller efterfulgt af al for mange, lange pauser.

Anden time var ok, men jeg løb vist tør for ordentlig energi til virkelig at give den gaz. Så jeg smuttede ca. 15 min. før slut.

Imorgen står den atter på styrketræning :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg lidt bedre forstå hvorfor dit knæ kom i karambolage med styret. Jeg kan godt se man kan komme tæt på og også ramme med et meget lavt styr - HVIS teknikken ikke er i orden  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, hehe...der skal ikke så meget til. Men gider til gengæld heller ikke at ændre ved min måde at indstille cyklen på. Ned med styret og op med sadlen, så har man næsten en racercykel :thumb:...så kan hjernen også bedre følge med når man skifter fra spinning til racer. Fatter ikke de folk der indstiller styr/sadel som en bedstemor-cykel...

Håber forresten snart at se dig i Parken. Nu er du jo blevet så dygtig at du kan køre dobbelttimer :w00t: ...så er det vel også på tide at du kommer forbi en dag :)

Held og lykke med boligsituationen  :smile:
Mange tak... :smile:
Vasså! skal du ikke snart have din super-:bike:på asfalt og ud og køre med os andre? Vejret er dejligt med masser af :sun: og vinden er næsten ikke-eksisterende  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved det ikke...tager tingene som de kommer. :smile: Har ikke haft tid til cykling i disse dage, for jeg har meget at se til pt., så jeg nøjes med spinning.

Men jeg kommer da lidt ud engang imellem :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share