Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

Fast>> hehe - jeg tror seriøst at jeg er blevet seksuelt misbrugt med en banan som barn.. :devil: - deraf min aversion mod bananer... :w00t:

Og du øjnede en grusom hævn da du meldte dig ind i MUBSVET og derved kunne misbruge bananer til at bedømme træning med eller hvad? :tongue:

Kanon historie om dit banan spiseri :lol: Men hvad er det lige med dig og de der bræk tendenser på SATS toiletter :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tulle>> haha, det med MUBSVET bananer havde jeg slet ikke tænkt på... måske det var en skjult tiltrækning jeg følte ... .... muaha... .. og videre til dagens "træning" som ikke var meget træning:

Onsdag d. 7. januar 2003

"hviledag", hvilket betød kun lidt styrke og en times spinning:

Sted: Parken

Tid: 16.45

Styrke:

Ryg:

- BB row: 12x50, 10x55, 10x60, 8x65, 5x70, 10x60 (backoff)

- Dødløft: 10x50, 10x90, 5x110, 3x120, 3x120kg (stille og roligt)

- Smal cable rowing: 10x60, 10x70, 3x5x80kg

- Machine pulldown: 10x70, 10x80, 10x90, 5x100 (gik død i biceps)

Mave:

- diverse øvelser på gulv :lol: - lidt af hvert, hvad jeg nu lige havde lyst til

- udstrækning

Cardio:

- Spinning II (Chris Macdonald)

Styrketræningen var lidt hurtigt, jeg havde travlt med at nå det (som altid) inden spinning-timen. Var ikke helt på toppen, og der var så mange mennesker at jeg ikke kunne køre DB bent-åge - men gør heller ikke noget, var meget længe siden jeg havde kørt cable-rowing - og gud hvor er jeg glad for at jeg skiftede til BB rowing og DB bent-åge :lol:

Sidenote: nu har jeg i over 3 mdr ikke trænet biceps - men jeg føler ikke jeg har mistet styrke eller "masse" (var nærmest ingen i forvejen :lol: ) .. kan det virkelig passe af primært ryg-træningen giver nok biceps-træning? BB rows er ihvertfald fucking hård for biceps - det samme gælder chins... men sjovt at der nærmest ingen forskel er på biceps - tværtimod er den meget mere defineret (men det hænger sammen med vægttabet, klart)...

Spinningen var rigtig god - var mærket i lårbasserne af squatten igår, så det var fint at køre en II'er - og jeg var "god" - lå på 79-85 % af maxpuls hele timen igennem (stort set). Overtog cykel nr. 37 fra Arne (mange tak for det) der så ud til at have haft en rigtig god time.

Var meget misundelig, men jeg kan faneme ikke nå den tidlige time pga job.. :angry: .

Pulsen var stadig rimeligt høj i forhold til normalt, men det var en fed time... i en periode på ca. 10-15 mins var jeg helt væk, befandt mig på et varmt sted, med dejligt hav, lækre chicks, og solskin hele dagen lang.. ahhh ... I was in heaven.. det var SÅ fedt :tongue:

Dagens træning kan dog kun snige sig op på 3 x :banana: fordi det nærmest ikke kan betegnes som træning pga den lille volumen og kun een times cardio... hehe.. føler nærmest at jeg har skulket for træningen idag.. sjovt..

Vægt:

Vægten siger 74,5 kg :w00t: - det går fremad - håber også det snart sker med styrken for jeg begynder at føle mig en anelse kvabset :lol:

Ekstra:

- har faneme fået mega hold i venstre side af nakken - det skete i mandagens spinning :w00t: og er ikke gået væk endnu.. spøjs følelse ikke at kunne dreje hovedet mod højre... venstre side af halsen er eeen hård klump :lol: ... og er begyndt at få sindssyge myoser i nakken - specielt når jeg cykler begynder det er krible i nakken som om området sover.. føles på samme måde som når det prikker i fingrene... og jeg kan næsten ikke løfte hovedet pga. spændingen!! cool!!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Ingen skam "kun" at træne cardio i en time - mindre kan såmænd gøre det med den rette intensitet. De øvelser du nævner har biceps som synagist - så den bliver træne tilstrækeligt til at beholde styrke og masse via Bb row og chins.

Link to comment
Share on other sites

Hmm - jeg følte mig nu ret pinligt til mode da jeg væltede ind til jer - der var noget helt galt, jeg var jo ikke med... måtte nærmest snige mig ind, og jeg registrerede da også flere bebrejdende blikke fra de smækre SATS-piger :devil: muaha..

Hvad jeg nu skriver er ikke for Player-øjne.. luk øjnene, players.. tak.. jeg HADER at træne biceps og er vildt glad for at det ikke rigtigt går ud over biceps at jeg har droppet det... der er faneme værre end at træne læg!! (- hvilket jeg heller aldrig træner)..

Men vil tage mig sammen, og når biceps-betændelsen er helt ovre igen, lover jeg at gå i gang med biceps igen, men det bliver udelukkende for at forhøje mine nu minimale chancer for optagelse i Player-logen.. jeg må lægge an på alt og alle i Parken for at kompensere.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 10. januar 2004

Efter 2 dages nonstop (overdrivelse fremmer forståelsen) arbejde, fik jeg endelig tid til at træne igen - atrofien ville ingen ende tage efter 2 dage uden træning :angry:

Styrketræning:

Parken, kl. 11.45::

Bryst:

- Incline bænkpres: 12x50, 10x60, 5x5x65kg

- Incline flying: 10x18, 10x20, 10x22, 10x24kg

- Pullover: 10x34, 10x36, 6x40kg

- Cable pop: 3x10xwhatever

superset

- Cable pop 3x10xwhatever

Skulder:

- Military: 10x30, 10x35, 10x40, 6x45, 5x50kg

- Standing DB laterals: 10x12, 3x8x14kg

- Standing DB laterals bag ryggen: 3x10x10kg

- Bagskulder DB ting: 3x10x8kg

- DB frontraises. 3x8x16kg

Triceps:

- Cable pushdown: 4x10x30kg

- Scullcrushers: 10x30, 10x35, 10x40, 2x6x45kg

- DB kickbacks: 2x10x12kg

- DB 1arms bag nakken: 6x16kg (just testing), 10x14kg

Ben:

- Squat: 10x50, 4x10x60, 8x65, 6x70kg

- Leg extensions: 10x70, 10x80, 10x90, 10x100kg

- Leg curl: 10x35, 10x40, 10x45kg

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg (mindst bold de havde)

- Swissball skrå crunches: 2x20xmig+10kg (mindste bold)

- Incline leg raises: 2x20xmig

- 2-3 ekstra øvelser på gulv :lol:

- Udstrækning

Et langt trænings-pas men lige hvad jeg havde brug for idag.

Havde allieret mig med nok energi, havregryn + 40g protein pulver til morgenmad, 2 appelsiner under træningen samt 35 g protein pulver opløst i vand.. samt masser af vand naturligvis.. bøvs, føler mig stadig totalt fyldt op :devil: - mavetræningen var sgu hård fordi min mavse var helt fyldt ud med vand, tror jeg nåede at drikke 2½ liter vand uden at være på toilet :w00t:

4 x :banana: for en rigtig god træning.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 11. januar 2003

Morgen-spinning i Parken, 9.45 og 10.50:

Styrke:

Ryg:

- BB row: 12x50, 10x55, 10x60, 8x65, 5x70 (armene siger stop, ryggen ok :angry: )

- Dødløft: 10x50, 10x90, 6x110 (finger failure), 5x120 (finger failure), 2x130 (mine fingre!!)

- 1arms DB bent-åge: 10x36, 3x6x40kg (puha)

- Machine pulldown: 10x70, 10x80, 10x90 (drak vand og så var maskinen optaget :angry: )

Hurtigt ind i spinning-lokalet hvor der inden timerne var noget optagelse af Chris - ved ikke helt i hvilken anledning, men ihvertfald forhindrede det os i at reservere cykler i god tid. Alligevel lykkedes det (tror folk er vant til de samme cykler efterhånden, det er sgu de samme stakler der cykler hver søndag :devil: ). Desværre var min cykel itu da jeg skulle igang, så jeg måtte finde mig en anden cykel.. efter første time overtog jeg Arnes cykel (no. 37) :devil:

Cardio:

- Spinning III (Chris MacDonald feat. Arne)

- Spinning II (Chris MacDonald)

En god beskrivelse af første time kan vist ses i Arnes log - kort fortalt var det sindssygt hårdt. Mine ben var bestemt ikke friske efter gårsdagens squat, men alligevel blev en en rigtig rigtig god time - det var FEDT..

Anden time... puha jeg var stegt men fik kæmpet mig igennem alligevel - og det blev til en god indsats - fedt program, meget stående arbejde i halvanden takt, hurra for det!!

4 x :banana: for dagens indsats.

I aften kommer Hoosier, Arne og Maxpower over og ser NFL - bliver hyggeligt!!

PS: FUUCK hvor var det fedt at Patriots vandt - lå og råbte og skreg i sengen da Adam Vinateri lossede det field goal over tilsidst!! GO PATRIOTS!!

Første kamp var et sindssygt drama uden lige - helt fantastisk!!!

Vægt:

- vægten siger nu 75 kg :devil: - yeah baby!!!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 12. januar 2003

Gider ikke skrive for meget teatralsk, og det bliver kort (med en detaljering imorgen). Kort sagt mit livs hårdeste og værste træning.

Først mavetræning:

Incline leg raises: 2x30xmig

Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

Swissball skrå crunches: 2x20xmig+10kg

Masser af øvelser på gulv samt udstrækning (havde god tid)

Cardio:

- Spinning III (Chris MacDonald feat. Fast -godt du er tilbage !! )

- Spinning Udholdenhed (Chris MacDonald feat. Fast !!)

Kunne knapt stå på benene da vi startede - alt alt for lidt søvn de seneste 80-90 timer gjorde at ikke rigtigt fattede hvad jeg lavede i Parken. Holdt 10 mins i krydset Øster Søgade/Frederiksborggade og overvejede .. skulle nok være taget hjem :lol:

Først time, STENHÅRDT.. startede med 21 minutters stående mellemtakt (min yndlingsdisciplin, fantastisk - fedt- hårdt sindssygt fedt :devil: ) -direkte til 8 mins siddende enkelttakt, knaldhårdt hvor Chris piskede folk helt ud.. jeg var på randen af sindssyge.. benene ville ikke lystre.. var ved at tude .. maxpuls 205 !!!!!! efter det gik det helt i sort, jeg kan ikke huske meget mere fra resten af tiden i Parken, fik totalt blackout uden at skulle overdramatisere.. kan kun huske jeg vist hilste på Fast...

Er nærmest kravlet hjem, det gør ondt i brystet at trække vejret, alt gør ondt og jeg suser direkte i seng. Lorte fucking pisdag -i enhver henseende..

HVad giver man sådan en træning? Egentlig villejeg gerne kunne give 5 x :banana: fordi det var det hårdeste jeg har lavet i mit liv (og jeg har lavet en del) og samtidig 2,5 timer i helvede.. og den kommer med garanti til at koste... pis... så 1 x :banana: fordi jeg var en idiot og blev provokeret til at køre mig i døden.

Hov blev alligevel en del.. zz--z

Link to comment
Share on other sites

Fast -godt du er tilbage !!
tusind tak skal du ha'...det er faktisk også "rart" at være tilbage, selvom jeg kører temmelig handicap-stil-agtigt lige nu...hyggeligt anyway...
Er nærmest kravlet hjem,

:lol: :lol: jeg fandt også på mirakuløst vis hjem...thank god... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 13. januar 2003

Dagen efter dagen. Oh boy.

Sov uafbrudt i 8 timer ( :w00t: ) og var på job sindssygt tidligt...

Da jeg skulle hjem var det et Herrens vejr (som de fleste andre steder i DK sikkert), det var på sit allerværste - og de 20 minutters cykeltur til Parken fra Vester Søgade var sgu ikke sjove - mange mange gange tænkte jeg, at jeg nu skulle dreje til venstre (hjem) og ikke ligeud (Parken) ved Nørrebrogade.. men atter engang indfandt jeg mig i Parken, der var (sjovt nok hehe) ret tomt :w00t:

Til gengæld var det med frygt at jeg gik igang, for der var intet at give af, føltes det... og det fik jeg ret i..

Træningi Parken, kl.16.30:

Styrke:

Bryst/Skulder/Triceps/Mave-dag.

Pga smadretheds-graden havde jeg besluttet at køre relativt let.

Bryst:

- Incline DB pres: 10x26, 10x26 (easy), 8x30, 6x32, 5x34kg (hep hep!)

- DB flying, ultraslow, 5sec ned, 3op: 10x16, 10x18, 8x20, 6x20 (fuuck det var hårdt)

- DB pullover: 10x36, 10x36, 10x36, 10x36 (var ikke mere energi, turde ikke 40kg)

- Standing cable flying: 3x10xwhatever

supersæt m:

- Standing cable pec dec: 3x10xwhatever

Skulder:

Tid til skulder, men mine triceps var fuldstændigt udmattede efter torturen igår og brysttræningen, så jeg forsøgte lidt alternativt - but no luck, der var udsolgt i pinde-triceps-armene:

- DB pres: 10x20, 10x20, 10x20, 10x20kg (Ja sindssygt svagt, intet at gøre)

- DB laterals: 10x10kg, 10x12, 8x14, 8x14kg (oh boy :chicken: )

- DB front raises: 3x8x16kg (føltes let, plejer også at køre military først)

- Cable bagskulderting: 3x10xwhatever

Triceps:

Game over i triceps, prøvede lidt:

- Cable pulldown: 4x10x30kg (alllt for hårdt, gik totalt ned)

Droppede mere triceps, der var game over..

Mave:

- Lidt maveøvelser på gulv og lidt kæbe.. kender efterhånden så mange folk i Parken at jeg kæber hele træningen igennem, det er egentlig ret fedt - når man ikke kender folk supergodt - men alligevel nok til at udveksle ligegyldigheder om vind og vejr.. så kan man bedre styre brugen af kæbe, og det gør træningen hyggeligere... jeg er nok heller ikke helt typen der helt kan holde kæft, selv overfor fremmede.. og har ofte observeret at der bare skal een sætning til, så bliver folk først overraskede at man taler til dem, så løsner de op og det hele bliver egentlig ret sjovt.. herligt,herligt...

Lortetræning pga fuldstændig udmattelse i hele kroppen, men jeg kom igennem sne/slud stormen og fik trænet en smule, så... jeg sniger mig op på 3 x :banana: men det er kun fordi det kostede blod sved og tårer bare at komme afsted..

Imorgen: igen job fra kl. 06 så desværre ingen morgentræning.. men glæder mig meget til at spinne imorgen eftermiddag.. har dog kun tid til een time, da den første starter kl. 16.15 - latterligt tidligt.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hej Spock

Nu har jeg efterhånden fulgt med i din træning i et stykke tid og et gennemgående træk ved din træning forekommer at være, at du ikke stopper før legen er god. Jeg har selv trænet den kamikaze-stil du praktiserer og den holder ikke. Det er muligt at du har styr over de fysiologiske principper bag din træning, det har jeg svært ved at bedømme da jeg ikke ved specielt meget om styrketræning, men jeg ser bare ret ofte i din log udtryk der indikerer at du kører dig selv alt for hårdt.

Jeg har selv haft samme forhold til træning. På et tidspunkt trænede jeg efter princippet om 'no pain no gain' - senere optog jeg sætningen 'no pain no game' hvilket er endnu værre. Min indstilling til træning var klart tvangspræget og ikke lystpræget. Men jeg har læst et par bøger om fysiologisk træning hvilket til dels ændrede min opfattelse - du ved udtryk som 'hvile' og 'restitution' kom ind i mit vokabular. Jeg har også læst et par bøger om mental træning hvilket ændrede rigtig meget ved min opfattelse af træning. Jeg har fået en langt mere positiv indstilling overfor træningen og har stort set ikke længere de lortedage jeg ser du af og til kæmper med. Du er meget velkommen til at låne...

Med håb om sjovere træning... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hep - tak for ordene - jeg kører den for hårdt for ofte, det er svært at lade være når man at oppe at køre og det føles jo naturligt at prøve sine grænser af hele tiden... men du har ret i at det nok er bedre at planlægge det bedre..

Men jeg er er absolut vild med at træne, det er totalt lyst-betonet ... bestemt ikke tvangs-bestemt.. det var bare... idag var vejret helt sindssygt (og jeg skulle ikke cykle), og i mandags var den helt gal, men der var flere omstændigheder i det end jeg lige skrev :lol:

Een af de ting jeg synes er fedt og som jeg elsker ved at træne, er at man kun skal fokusere (intensivt) på een ting - det er i skarp modsætning til min hverdag, hvor jeg bliver bombarderet med informationer 9 timer i træk uden ophør.. så det har en meditativ virkning... og specielt spinning er helt fantastisk, jeg glæder mig hver eneste gang jeg skal cykle...

Jeg vil jo gerne lære at optimere træningen så jeg ikke kører mig helt ned, men istedet bliver bedre, så det ville da være fedt om du havde noget materiale jeg kunne kigge på??noget??

Problemet er lidt at jeg har sat mig for at lægge en god bid af træningen i weekenderne, og det karambolerer ofte med byture (= for lidt søvn) og det skal jeg styre lidt bedre... til gengæld har jeg ikke været sanseløst beruset siden nytårsaften!!! (ros modtages med kyshånd).

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hey Spock - godt at høre at du ikke har været rockerstiv siden nytårsaften :) Tør man kalde dig en afholdsmand? Eller er det lige i overkanten :)

Jeg kender godt til det du skriver med træning versus en travl hverdag; at man kun er forpligtet overfor sig selv når man kører spinning - der er ingen deadlines og krav stillet af andre end sig selv. Yep det er sgu fedt. Den meditative effekt, den trancelignende og hypnotiske tilstand man kan opnå - jeg kender det. Den tilstand jeg tror Arne et sted har kaldt 'spinners high'. Enig.

Jeg har en god bog om mentaltræning - den er amerikansk så der er lidt tvivlsom psykologi, men der er også brugbare ting for en europæer... Det er ikke kun noget med at se sig selv i spejlet og sige: 'du er god nok'. Den er skrevet af en gut der hedder Kenneth Baum: 'The mental edge - maximize your sports potential with the mind-body connection'. Den må du meget gerne låne. Og en bog om fysiologi der hedder 'Serious cycling'. Også rigtig god. Er også til udlån..... :bigsmile:

Skal du ikke med ud på landevejen til foråret? Jeg ku godt tænke mig at se dig på en racercykel. Jeg tror du kunne blive rigtig giftig rigtigt hurtigt. Du er let, stærk og kan æde dig selv i uendelig lang tid (det har jeg set et par gange) - og du kan oven i købet li' det... Lige de rigtige ingredienser til en god cykelrytter.

Link to comment
Share on other sites

Tak for de smukke ord, de holder desværre nok ikke rigtigt.... jegtror ikke min form er så seriøst god til at kunne køre "rigtigt" men kunne da være sjovt at prøve. Men egentlig landevejstræning er nok for "hård" for mig, det er ikke lige mig tror jeg.

Det der tiltaler mig ved spinning er at jeg ikke skal fokusere på at holde balancen på cyklen, på anden trafik, på trafiklys, biler, cyklister, dårligt vejr osv.... men udelukkende på at presse kroppen maksimalt - hvilket er det der virkelig det der tænder mig.. men jeg vil sgu gerne prøve udendørs når vejret bliver bedre, kunne være virkeligt sjovt.

Vil _meget_ gerne kigge i en af dine bøger og skal nok passe på dem som var det min søsters.. øh.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bestemt ikke cykling er for hårdt for dig, men det er rigtigt at det er noget helt andet end spinning; fokus er rettet mere udad - cykling er ikke så introvert som spinning. Man kan dog også blive høj af cykling; jeg havde mine øjeblikke idag ude på landevejen, men de øjeblikke er sjældne, desværre. Og der er mange sure timer i kulde, vind, regn og slud osv. Men måske en sommerdag.... Det tror jeg lige ville være dig: bare lige sætte håret og så afsted :)

Jeg kan lige give besked når jeg en dag træner i Parken - jeg ved jo du er der uanset hvornår jeg kommer - så kan du lige låne lidt lecture.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 14. januar 2003

Stille og rolig træning efter job:

Styrke:

Ryg:

- BB row: 12x50kg, 10x55, 10x60, 8x65, 7x70kg (udmærket)

- Dødløft: 10x70kg, 9x90kg, 5x110, 5x110kg (dårligt greb igen igen)

- DB Bent-åge: 10x36, 10x36, 8x40, 7x40kg (ok men dårligt greb)

- Machine bred rowing: 3x10xwhatever

- Hyperextentions: 2x20xmig, 1x15xmig+10kg

Kondi:

- Spinning II (Chris MacDonald feat. Fast & Arne)

Jeg havde besluttet mig for at køre moderat intensitet, så jeg forsøgte at holde intensiteten mellem 75 og 78% hele timen igennem, og det lykkedes sgu!! Er helt stolt af mig selv!!! En super fed oplevelse...

4 x :banana: for dagens træning selvom volumen var lav.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 15. januar 2003

Træning i Bolten efter job:

Først en bunke mave-træning, både med Swissball og gulvøvelser :lol:

Cardio:

- Spinning III (Chris MacDonald)

Super time - intet mindre.... var ikke sindssygt hårdt og kørte igen med restriktioner - det var herligt.. men kan mærke der er udsolgt i ben-musklerne.. jeg kan simpelthen ikke presse pulsen op når vi sidder ned, der er ikke kræfter i benene.. selvom jeg kører så tungt jeg overhovedet kan, så jeg næsten ikke kan træde pedalerne rundt, kan jeg ikke kæmpe pulsen over 80%.. men når vi kører stående mellemtakt kan jeg presse hjertet helt ud i tovene hvor lungerne hænger udenfor..

Enten er mine ben ekstremt svage eller også er jeg i så god kondi at benene ikke er stærke nok til at presset hjertet... tror det er fordi jeg er træt :lol:

3 x :banana: for en udmærket gang træning.. Chris var i super humør, det tror da fanden....

Link to comment
Share on other sites

Hei Spock

Godt at se du holder lidt igen - det kan også være fedt bare at danse gennem en spinningtime :mandance:

Jeg kender godt det der med at pulsen ikke følger med presset i lårbasserne når man kører tungt siddende. Det er helt normalt; Chris skelner faktisk også til tider imellem intensiteten i musklerne og intensiteten i lungerne - han kan tale om skala 8 i lårene og skala 7 i lungerne f.eks. Jeg tror det er det du oplever.

Link to comment
Share on other sites

Gregers>> Ja, det er faktisk rigtigt - han refererer ofte til intensiteten sådan som du skrev.. oh well.. lidt om dagens træning i Parken:

Lørdag d. 17. januar 2003

Sov af helvede til for 3-4 dag i træk, så jeg var bestemt ikke oplagt til træning (specielt fordi jeg ikke skulle spinne :lol: ) - men afsted kom jeg og det var superfedt da jeg var kommet afsted. Sådan er det jo så tit..

Vægtræning lørdag formiddag, Parken:

Styrke:

Dagens program: bryst/skulder/triceps/mave:

Bryst:

- Incline bænkpres: 12x50, 10x60, 3x5x65, 2x5x70kg (hep, prøver 2x6 næste gang)

- Incline DB flyers: 10x20, 10x22, 2x8x24kg

- DB pullover: 3x10x36kg

- Cable popøvelse: 3x10

supersæt m.

- Cable popøvelse: 3x10

Skulder:

- Military: 10x35, 10x40, 8x45, 5x50, 4x50kg

- DB laterals: 10x12, 2x8x14, 6x16kg (skulle lige prøve 16kg hehe)

- DB laterals bag ryggen: 10x12, 2x8x14kg (yeah baby)

- DB front raises: 2x8x16kg, 1x6x18kg (yeah baby)

- DB bagskulderting: 3x10x10kg

Triceps:

- Cable pulldown: 2x10x30, 2x6x35kg

- Scullcrushers: 12x30, 10x35, 10x40, 7x45kg

- DB 1-arms bag nakken: 10x12, 2x8x14kg

- DB kickbacks: 2x10x12kg

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå crunches: 2x20xmig+10kg

- Incline leg raises: 2x25xmig

- 3-4 gulvøvelser oveni..

- Udstrækning..

Hep, 4 x :banana: får dagens træning sgu, gik ok på trods af stor træthed i kroppen..

Link to comment
Share on other sites

Hurra, har fået dato for min skulder-operation, det bliver tidligere end jeg regnede med, idet der vist var en patient der var sprunget fra :chicken:

Så nu skal jeg opereres d. 30. januar, hvilket passer perfekt, da jeg skal til house-warming om aftenen og således ikke formodes at skulle have ret meget sprut for at blive stiv :devil: fordi jeg har været i fuld-narkose om formiddagen, hehe...

Glæder mig usigeligt.

Iøvrigt er det et fedt "trip" at blive bedøvet.. den følelse man får de par sekunder før man falder i søvn er det vildeste sug - slår den vildeste rutche-bane, kan slet ikke vente..

Uha.. der er en narkoman gemt i mig.. :lol:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20. januar 2004

Fik hele 6 timers søvn i nat (luksus, luksus) og vågnede da også frisk som en havnørn ( :w00t: ) kl. 05.30 ... .. fuck der er stadig mørkt på det tidspkt.. men det var fedt at komme op at træne igen, havde glædet mig helt vildt...

Parken, kl. 06 :devil: :

Styrketræning:

Morgenens styrke var Bryst/Skulder/Triceps/Mave:

Bryst:

- Incline bænkpres: 12x50, 10x60, 6x65, 3x5x70kg (ok men hårdt - 3x6 næste gang!)

- Incline DB flyers: 10x18, 10x20, 2x10x22kg (ondt i skuldre og arme, biceps senen stadig)

- DB pullover: 3x10x36kg

- Cable popøvelse: 3x10xwhatever

supersæt m.

- Cable popøvelse: 3x10xwhatever

Skulder:

- Military: 10x30, 10x35, 10x40, 5x45, 5x45kg (neeej hvor pinligt svagt!!!)

- DB laterals: 10x12, 8x14, 2x5x16kg :devil: (prøver at vænne mig til 16kg, mega tungt)

- DB laterals bag ryggen: 3x10x12kg

- DB front raises: 3x8x16kg

Triceps:

- mine albuer er begyndt at gøre knuder, virker som noget overbelastning - så jeg besluttede at spare de stakkels albuer og droppede triceps idag, havde også brugt den godt og grundigt i bryst/skulder øvelserne... videre til mave:

Istedet test af brænkpres/skulder:

Bænkpres: 10x50, 10x60, 8x65 kg (for satan hvor gør det stadig ondt)

Mave:

- Swissball crunches: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå crunches: 2x20xmig+10kg

- Incline legraise: 2x25xmig

- Diverse gulv-øvelser, 2-3 stk af 2 sæt

- Udstrækning

Efter endte styrketræning kom Arne - det var tid til morgenens spinning :bigsmile: :

Cardio.

- Spinning II (Heidi Holm featuring Arne)

Udmærket spinning-time, bortset fra at der var hundekoldt i spinning-lokalet... frøs som en sindssyg...brrbrbrrbrbr....

4 x :banana: får morgenens træning sgu, jeg kom op, fik trænet styrke, og en times spinning - giver virkelig dejligt overskud til dagens arbejde der er lidt hårdt for tiden.. :angry:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Niske>> argh, kan vel godt spille Ps2 med begge hænder, hva??? Det skulle undre mig andet.. :lol:

Dagens anden træning efter job:

Styrketræning:

Træning i Parken, ben og ryg:

Ben:

- Squat: 10x50, 4x10x60kg (benene var smadrede fra imorges :w00t: så jeg kørte reps)

- Leg curl: 10x35, 10x40, 10x45kg

- Leg extensions: 10x70, 10x80, 10x90, 8x100, 6x110kg (hele stakken) :devil:

Ryg:

- BB curl: 10x50, 10x55, 10x60, 8x65, 6x70kg (tungt og av min biceps :lol: )

- Dødløft: 10x70, 10x90, 10x90, 10x90kg (kan bare ikke krumme i lænden :angry: )

- DB Bent-åge: 10x36, 10x40 (yeah), 10x40 (yeah), 8x40kg (udsolgt)

- DB bagskulder ting: 3x10x10kg

- Chinups: 10xmig ( :w00t: ), 8xmig, 6xmig (følte mig let som en fjer :lol: )

- Hyperextensions: 3x20xmig

- Udstrækning og afslapning, var faneme tæt på at kunne gå i split, men det skal nok komme... :devil:

Var rimeligt mærket af morgenens træning, kunne godt mærke der var blevet løftet noget jern - så med det in mente giver jeg sgu mig selv 4 x :banana: , den ene for indsatsen... herligt.

Update:

Glemte at skrive at jeg efter træningen prøvede mit livs første Dips!!!

Godt nok gjorde det hamrende nas i skuldrene, men det var fedt som man kunne mærke at det gik i skuldre/bryst/triceps på een gang... herligt, herligt... kunne køre 2x10xmig før jeg gik død, det var da ok af første-gangs-dips... hmm... kunne godt blive hooked på den øvelse hvis den ikke var så skades-skabende for mig...

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share