Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej, det var nu bare en test, af en eller anden årsag kan jeg som sagt sagens lave laterale løft - må have noget at gøre med hvor de har skåret op henne.. jeg kan under ingen omstændigheder jo lave pres eller træk-øvelser uden at flå noget op, så dum er jeg trods alt heller ikke.

Men spinning man kan altså ikke undværes, og så må man tage lidt ekstra helings-tid med i købet.. der er jo fjernet det der skal fjernes inden i skulderen, så der er ikke så meget der kan gå i stykker af det, andet end måske lidt dannelse af arvæv :lol: ... men altså, jeg passer skam på.

Noget andet: hvordan lister man ind til en time hvor man er nr. 24 på ventelisten?? Dammit jeg skal virke skråsikker på at jeg bare HAR plads :lol: - ellers er det et spark i røven ud af lokalet igen :w00t:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hva Spock <_< ,

Jeg vil gerne tilslutte mig koret og sige HVAD HAR DU GANG I? :)

Den 2, 3 & 4 knæoperation jeg fik var pga. manglende ventetid og ordentlig genoptræning. Den eneste grund til at det gik godt til sidst var, at lægerne besluttede sig for at smide gips fra ankel til hofte i ½ år, for så var skidtet da immobiliseret. Pas nu på, for pokker da mand.

Du kan være ret sikker på, at hvis du skal ind en gang til, så står både Hoos, b_skaal og Arne og fortæller din læge, at så skal skulderen i gips i 2 måneder, plus du bliver banned fra alle træningscentre på denne side af atlanten :lol: . De holder af dig, Spock ;) . Men pas på det ikke bliver til hård kærlighed :tongue:

Niske hin blanderøv

Link to comment
Share on other sites

jeg kan under ingen omstændigheder jo lave pres eller træk-øvelser uden at flå noget op, så dum er jeg trods alt heller ikke.

Det vil vi se før vi tror det (altså at du kan holde dig fra ovennævnte øvelser) :tongue: ;)

4 liter cola 2 timer inden sengetid

Troede jeg var MOL´s største coladrikker :w00t: Øv jeg er aldrig bedst i noget :unsure: :lol:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Tulle>> det bestemt ikke godt, jeg fik nemlig også nakket 4 liter om dagen, så med 8 liter igår tror da pokker at jeg ikke kunne sove.. satans dag også... idag er jeg nede på 4 liter, men jeg har også været en god dreng idag og holdt mig i cola-skindet :lol:

Niske>> hehe rolig nu, så galt går det nu ikke, det går vist støt fremad. Det eneste der bliver irriteret er vist selve såret i overfladen, det føles klart som om det går fremad med selve skulderen, så thumbs up til min "gen-optræning", hehe..

Speaking of gen-optræning, dagens 2. cardiopas efter job:

Onsdag d. 11. februar 2004 - part II

Sted: Parken

Tid: kl. 16.20 og fremefter.

Tog tidligt fri fra job så jeg kunne nå Chris M's timer. Det var med bævrende hjerte jeg entrede salen.. havde nemlig ingen reservationer (var nr. 24 på ventelisten til 2. time :angry: ) - så jeg startede med at stå og vente at se om der skulle være en ledig cykel - og søreme, efter at have flyttet en sadel, lykkedes det at få en brugbar cykel stykket sammen (den kørte faktisk glimrende), LIGE FORAN Fast :bigsmile:

Eftermiddagens træning i tal:

Cardio::

- Spinning III (Chris MacDonald feat. Fast )

- Spinning II (Chris MacDonald feat. Fast )

Første time var sindssygt hård, anden time lå jeg mellem 75 og 85% af max konstant, superfed træning :lol:

4 x :banana: for dagens 2. pas.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

så jeg startede med at stå og vente at se om der skulle være en ledig cykel - og søreme, efter at have flyttet en sadel, lykkedes det at få en brugbar cykel stykket sammen (den kørte faktisk glimrende), LIGE FORAN Fast

din hund :tongue: jeg skulle nøjes med en fucking klam cykel hvor sadelen var lidt løs...men sejt at du turde :w00t::bigsmile:

Og som jeg sagde til dig: jeg er for real lidt bekymret mht. din skulder...selvom jeg helst vil lyde positiv...plz vær lidt mere careful, ok? :doctor: :)

og flot kørt btw :bigsmile: det var sgu meget lækkert idag :) :bike: :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Nogen MÅTTE jo komme og følge dit vanvids-program til døren :lol:

Det var faneme heldigt jeg fik en cykel i begge timer, my lucky day.. var lidt sved til anden time, da der gik folk rundt og ledte efter cykler :devil: .. på et tidspkt troede jeg også der var en SATS-fyr der gik rundt og checkede billetter... damn det ville have været pinligt om jeg var blevet smidt ud af spinning-lokalet, hahah...

Skal du cykle imorgen? Får desværre først fri ved 18-tiden så jeg håber jeg når udholdenheden..

Link to comment
Share on other sites

Nogen MÅTTE jo komme og følge dit vanvids-program til døren 
:lol: addicted...can't help it :lol:
Det var faneme heldigt jeg fik en cykel i begge timer, my lucky day.. var lidt sved til anden time, da der gik folk rundt og ledte efter cykler  .. på et tidspkt troede jeg også der var en SATS-fyr der gik rundt og checkede billetter... damn det ville have været pinligt om jeg var blevet smidt ud af spinning-lokalet, hahah...

jeg blev også lidt nervøs på dine vegne da de begyndte at snakke om ledige cykler...men det gik sgu! :bigsmile:

Skal du cykle imorgen? Får desværre først fri ved 18-tiden så jeg håber jeg når udholdenheden..

ja, føli...og hvis du ikke når udh., så er der jo også cykling II...mega hyggeli time :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12. februar 2004

Havde booket time i Boltens (spinning III med Chris) men opdagede til min skræk at jeg havde et uopsigeligt møde på jobbet kl. 17 - 18, så jeg var tvunget til at droppe den time.. havde ellers glædet mig hele dagen så jeg var lidt negativ.. tog så i Parken til en omgang Lasse T.. længe siden!!! Alt for længe siden..

Dagens træning i tal:

Cardio:

Parken kl. 18.25:

- Spinning Udholdenhed 70 mins (Lasse Träff)

- Spinning II 60 mins (Lasse Träff)

Nej hvor var det fedt at være tilbage hos Lasse T ... han er egentlig min favorit-instruktør.. efter 40 mins i udholdenheden fortalte han, at han kunne se der var mange der ikke kunne klare mosten godt nok, og han ville lige sige at hvis man cyklede 3 timer om ugen, var det altså ikke hans time torsdag aften man skulle komme til, så hørte man ganske simpelthen ikke hjemme der... hehehehe

That's my man!!! Han er sgu for sej! I was finally home... ahhhh..

Energien var i top, havde en hel appelsin med til energi halvvejs, og programmet var lige mig:

Udholdenheden var særdeles hård: musikken var superfed og ret hurtig, hovedserien var skiftende siddende tung enkelttakt, og stående halvanden takt (og det var faneme hurtigt):

- 7 mins stående halvanden

- 6 mins siddende enkelt

- 5 mins stående halvanden

- 4 mins siddende enkelt

- 3 mins stående halvanden

- 2 mins siddende enkelt

- 1 min stående halvanden

- 2 mins siddende enkelt

- 3 mins stående halvanden

- 4 mins siddende enkelt

- 5 mins stående halvanden

- 6 mins siddende enkelt

- 7 mins stående halvanden

Super-serie, mellemtakt stående er bare mig, de første 7 mins skildte allerede fårende fra bukkene, og derudaf gik det, superhøj puls, super energi, jeg var høj efter 15 mins, fantastisk følelse...havde seriøst følelsen af at være kommet hjem igen.. følte mig som den fortabte søn... :w00t:

Anden time var også god, super power, kørte mig helt igennem, og dagens cardio får easily 5 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor lyder det fedt :w00t: øv, øv, øv, øv.............sku være kommet og kørt bedste-mor spinning :sneaky: nå, fuck det...næste torsdag stiller jeg sgu op :bigsmile::devil:

hvis man cyklede 3 timer om ugen, var det altså ikke hans time torsdag aften man skulle komme til, så hørte man ganske simpelthen ikke hjemme der... hehehehe

det betyder ...eksamen på torsdag!! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Niske>> sorry, har ikke været specielt aktiv længe af mange årsager. Skulderen går fremad men kan stadig ikke træne - der er idag gået 3 uger siden operationen, nu går det altså for langsomt. Ikke i nærheden af at kunne vægttræne men starter spinning idag...

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe.. Du må sgu have en god kondi med alt det spinning.. Fatter virkelig bare ikke hvorfor du gider. Satan mand, jeg ville være helt færdig efter 5 mins :lol:

Ville seriøst hellere hoppe nøgen i et boblebad fyldt med isterninger, siddende overfor master fatman, end jeg ville tage 2 spinningtimer med ham Lasse Träff :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hhehe - det er jo virkeligt fedt, kræver en lang forklaring men det er virkelig virkelig virkelig fedt... man kommer ud og mærker sine virkelige grænser, sat sammen med superfed musik..

Lasse T spiller klart det bedste musik... :lol:

Men "normal" spinning kan virkelig være røvkedeligt.. det er den enkelte instruktør der med musikken, programmet og sit personlige engagement der gør at en time kan hæve sig op og blive til rendyrket ekstase og kunst... :-)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23. februar 2004

Træning i Parken:

Cardio:

- Spinning III (Chris MacDonald feat. Arne & Fast)

- Spinning Udholdenhed (Chris Macdonald feat. Arne & Fast)

Super super super - 5 x :banana: - kørte max igennem hele vejen.. fantastisk følelse af at kunne flyve!! Sidste 75 minutter havde jeg aldrig pulsen under 80% af max... sluttede med 99%.. fantastisk...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share