Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 24. februar 2004

Træning, Parken:

Cardio:

- Spinning Interval (Kim Sjøberg feat. Gregers)

Benene var ristede fra igår og det var ment som en stille og rolig spinning.. men konceptet var interval-træning- så man kom helt op at ringe... efter opvarmningen kunne jeg mærke der var masser i benene - faktisk superben - så jeg gav den hele armen. Fed time.

4 x :banana:

Skandaløst kunne jeg ikke køre med i næste time, da jeg skulle til bestyrelses-møde i vores andelsforening... med halen mellem benene måtte jeg forlade Parken med "uforrettet" sag... :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d. 25. februar 2004

Morgentræning i Parken, kl. 06.00:

Styrke:

- skåneprogram: Ryg/Biceps/Ben/Mave:

Ryg:

- Cable rowing: 10x50, 10x55, 10x60, 10x65, 8x70kg (går fint)

- DB BentÅge: 10x30, 10x32, 10x32, 10x32kg (ingen skulder-bøvl)

- BB rowing: 10x30, 10x30, 2x50 (failure, såret sprak næsten :lol: - BB rowing er no-go)

Biceps:

- DB curl: 10x10kgl, 10x10kg, 10x10kg (moderat smerte, kan ikke køre tungere)

Mave:

- Swissball crunch: 2x20xmig+10kg

- Swissball skrå crunch: 2x20xmig+10kg

- Legraise: 2x20xmig

Ben:

- Squat: 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg (ikke godt, kan ikke få stangen på nakken)

Cardio:

- Spinning II (Lasse Träff feat. Arne)

Nu er tålmodigheden slut, og jeg går igang med at styrketræne - stille og roligt, og finder ud af hvilke øvelser jeg kan køre. Det drejer sig om at køre øvelser hvor jeg ikke får et stræk på forsiden af skulderen.. så det udelukker de fleste vandrette pres, (bænkpres m.v.).. øvelser hvor jeg hiver med bredt fat (BB rowing) giver også for stort pres på såret..

Lasse var i "snakke-humør" idag.. hvilket både er godt og ondt... havde besluttet at køre stille og roligt efter de sidste par dages hårde kørsel... men benene var igen super super og så måtte det jo udnyttes, så der blev kørt til næsten udmattelse... herligt, herligt. specielt i betragtning af at jeg kun har fået 3 timers søvn.

4 x :banana: for morgenens træning!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja det var ikke så kækt - men det skulle testes.. men det er sgu da for fedt at jeg kan køre visse øvelser... bare surt det er de kedelige.. Cable rowing kunne jeg ALDRIG finde på at køre hvis jeg kunne træne ordentligt, osv osv...

Fuck hvor man tanker op mht. motivation når man ikke må træne... .. det bliver fedt når jeg kommer igang igen... hep hep!

Link to comment
Share on other sites

Vægt-update.... som sagt gik det stærkt med at smide vægten igen, har smidt 5 kg på 8 dage.. ALT ALT ALT for meget, I know.. men hvad fanden.. så kan jeg lære det...

Mere mad til mig i de kommende dage, så vægttabet begrænses til omkring 1 kg pr uge til jeg når 71 kg, derefter er jeg forhåbentlig klar til tungere vægttræning og starter derfor med vægt-øgning på dette tidspkt...

Vægt idag: 74 kg

Link to comment
Share on other sites

Desuden vil jeg nok ogsaa overveje det hvis kabelövelser var det eneste jeg kunne lave. Saa hellere lade helt väre! :lol:

Hehe - ja man føler at alle kigger efter een når man står der med sine disco-kabel-øvelser med ultra-let vægt på... .. kunne have gravet mig i et hul da jeg skulle køre cable-rowing :lol:

Link to comment
Share on other sites

MaxP: du har ret, men fredag er der gået 4 uger, og nu stopper festen altså hvis ikke jeg skal ende som en vandrende pind. .. jeg tror tricket er at finde nogle øvelser man kan køre, og så bare køre lidt vedligeholdelses-ting.. skal bare passe på ikke at der går inflammation i skidtet, så kan jeg begynde forfra..

Men altså, det er ikke så slemt som det lyder, jeg passer skam på.. kører kun til smertegrænsen.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25. februar 2004 part 2

Lucas & MaxP>> tak for "rosen", men jeg passer nu godt på, dont worry.. er ikke _helt_ dum :lol:

Dagens cardio efter job:

Parken, kl. 16.15 og 17.20:

Cardio:

- Spinning III (Chris MacDonald feat. Fast)

- Spinning II (Chris MacDonald feat. Fast)

Gik totalt ned i anden time.. havde kørt mig helt ud i første - følte mig super kørende (utroligt nok) men straffen kom i anden time, gik fuldstændigt sukkerkold.. det var en lidelse uden lige at kæmpe sig igennem timen med høj puls.. ... satans også..

Chris sagde til mig efterfølgende: "- jeg synes jeg så en der kørte ind i en mur.. ".. jo tak.. måtte kæmpe hårdt for ikke at kaste op i anden time, så puuha.. der er dømt Champions League i sengen nu..

3 x :banana: til eftermiddagens cardio.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Gik totalt ned i anden time.. havde kørt mig helt ud i første - følte mig super kørende (utroligt nok) men straffen kom i anden time, gik fuldstændigt sukkerkold.. det var en lidelse uden lige at kæmpe sig igennem timen med høj puls.. ... satans også..

Nå, så du troede også at du var superman...velkommen i klubben :D ej, seriøst...det var fedt at du kom...men 3 x spinning er fan'me også hårdt :bigsmile:

Glæder mig til imorgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, så du troede også at du var superman...velkommen i klubben :D ej, seriøst...det var fedt at du kom...men 3 x spinning er fan'me også hårdt :bigsmile:

Glæder mig til imorgen :bigsmile:

Ja, det gik totalt galt - har vist heller ikke fået nok sukker idag og så skal det jo gå galt.. glæder mig også til imorgen, har dog kun reservation til udholdenheden, men regner med jeg kan snige mig ind i timen før.. .. lad os se hvordan benene har det, der skal ihvertfald ædes godt og grundigt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Pas nu må dig selv bette mand, vi skulle jo nødig have dine guns blev for små :lol:

Hehe btw nice grinern kommentar mht. til den vandrende pind :p

Har ud prøvet at se om du kan træne nogle tricepsøvelser?.. F.eks. cable triceps press bruger du dælme ikke skulderen særlig meget..

Link to comment
Share on other sites

Playboy>> ja, har også opdaget at jeg sagens kan køre triceps kabel børge-øvelser, så det er fint nok!!! - store biceps, små patter og skuldre :angry: .. hehe ... ej jeg kan godt køre cable triceps pres øvelser som du skrev... så _lidt_ kan man da lave..

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26. februar 2004

Træning efter job:

- Spinning II (Peter Alminde)

- Spinning Udholdenhed (Tanya Hall feat. Fast)

- Peter A kørte sin IIer som var det en III+ ... var kommet hjem fra 14 dages ferie og vi skulle bare have tæsk... fuck fuck fuck..

- Lasse kunne ikke komme til udh. så Tanya overtog - kørte en rigtig god time, gjorde hun.

3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 27. februar 2004

Udsolgt i benene da jeg vågnede imorges - så de får en strategisk hvile-morgen :lol:

Sådan føles det altså at være 85 år gammel... :lol:

Vægt-update: 73 kg. Er gået meget stærkt, gad vide hvor meget muskel-masse der er smuttet?

Mad: sidste 5 døgn:

- morgenmad: havregryn m. 40 g protein pulver og skummetmælk.

- frokost: salat-buffet og masser af fisk og fedtfattigt kød.

- aftensmad: havregryn m. 40 g. protein pulver og skummetmælk.

Plan:

Fortsætter en uges tid eller to mere, til jeg når ca. 71 kg. Ikke under 71.

Derefter begyndes styrke-træning komb. med energi-overskud ( = vægtøgning).

Link to comment
Share on other sites

Mad: sidste 5 døgn:

- morgenmad: havregryn m. 40 g protein pulver og skummetmælk.

- frokost: salat-buffet og masser af fisk og fedtfattigt kød.

- aftensmad: havregryn m. 40 g. protein pulver og skummetmælk.

Plan:

Fortsætter en uges tid eller to mere, til jeg når ca. 71 kg. Ikke under 71.

Derefter begyndes styrke-træning komb. med energi-overskud ( = vægtøgning).

Den holder jo ikke fra på søndag af - det ved du også godt... ;) :4mewantfood: :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag og tirsdag: 1.5 liter Paradis hver dag. Herligt at de er åbnede igen.

Onsdag d. 3. marts 2004

Genoptræning Dag 1:

Træning efter job i Parken:

Styrke:

Bryst:

- Incline bænkpres: 10x50, 3x8x60kg

- Incline DB flying: 10x12, 3x8x16kg

- DB pullover: 15x20kg, 12x30kg, 12x30kg

Skulder:

- Military: 10x35kg, 10x35, 10x35, 8x40kg

- DB laterals: 10x12kg, 10x12kg, 10x12kg, 8x14kg

- DB bagskulder: 10x6, 10x8kg, 10x8kg

- DB frontraises: 10x16kg, 10x16, 10x16

Triceps:

- Cable pushdown: 10x30kg, 10x30, 10x30, 10x30kg

Cardio:

- Spinning II (Chris MacDonald)

Går klart fremad med skulderen, nu kan jeg da have en smule modstand på samt køre flere øvelser end for bare en uge siden. Er nu 5 uger siden operationen.

Chris var i super humør pga ny sponsor-aftale, rigtig god cykeltime.

3 x :banana: for dagens træning, primært pga misset morgen-spinning imorges :angry:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share