Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 28. januar 2003

Ingen træning igår pga arbejde (suk)... . men træning idag efter job:

Træning i Parken:

Styrke:

Bryst/skulder/mave:

Bryst:

- Bænkpres ( :w00t: ): 15x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 8x75kg, 6x80kg

- Incline Bænk: 8x60kg, 8x60kg, 5x70kg

- DB incline flyers: 10x20kg, 10x22kg, 10x22kg, 10x22kg

- DB pullover: 10x36kg, 8x40kg, 8x40kg

- Pec Dec maskine: 10x50, 10x55, 10x60 (længe siden men let)

Skulder:

- Military: 10x30, 10x35, 10x40, 8x45, 5x50kg

- DB laterals: 10x12, 10x14, 8x16kg, 8x16kg

Mave:

- Øvelser på gulv pga tidsnød...

- Udstrækning...

Derefter var det tid til spinning.. Arne og Fast havde været igang derinde, og nu joinede jeg til 2. time:

Cardio:

- Spinning II (Chris MacDonald feat. Fast og Arne)

Dagens træning får sgu 4 x :banana: på trods af krampe i venstre læg ( :w00t: ) undervejs.. havde desværre ikke mere tid til vægttræningen, men det må jeg indhente de næste par dage...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Coke-champ

Væddede om resultatet af håndkampen DK-Rusland - vandt 6 liter cola fra min chef. De blev fortæret på job igår, hvorefter vi igen væddede om DK-Sverige..

DK vandt jo som bekendt, så dagens "høst" består igen af 6 liter cola der i skrivende stund er halveret :devil:

Herligt med free coke.. easy money :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lars :wave:

Arne mindede mig lige om din operation...hvornår var det nu lige det var? :unsure: Jeg ved du har skrevet det før i loggen, kan bare ikke finde det :blink: Hvor længe bliver du så væk fra cyklingen? :( Vi kommer sgu da til at savne dig!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29. januar 2003

Fast>> ja, det er imorgen formiddag jeg skal opereres på Hørsholm sygehus.. glæder mig som et lille barn :lol: .. specielt til narkosen, det er for vild optur de par sekunder man mærker suset :devil:

Anyway, det var sidste dag med træning idag, så den bestod af lidt blandet landhandel:

Del 1: Cardio

Spinning II, Parken. 0630 :devil:

Ahh - herligt at starte dagen på denne måde, det havde snet ret meget i nat, og det var ikke just fordi der var ryddet over det hele da jeg kl. 6 begav mig til Parken.. mørkt mørkt mørkt.. men frem kom jeg til en ok time med Jacob Kvist. Brugte den til at vågne på, og endte rigtigt godt..

Så ud i sneen, kode kode kode nørde kode kode på job (imens jeg drak cola, hehe), og var færdig ved 18-tiden - back til Parken igen til noget:

Del 2: allround styrke

Tog hvad jeg nu havde lyst til - var meget træt i kroppen efter styrke og spinning igår men da det jo var sidste dag gik jeg bare rundt og løftede lidt jeg havde lyst til:

- BB rowing: 10x50, 10x55, 10x60, 8x65, 6x70kg

- DB Bent-åge: 10x36, 8x40, 8x40, 8x40kg

- Chins, bredt, overhånd: 10xmig, 6xmig, 5xmig, 5xmig (energy level low)

- Bænkpres: 10x50, 10x70, 6x80, 3x90kg :devil: (skulder ved at sprænges :devil: )

- Kabel pat-popting: 3 sæt x whatever

- Dips: 15xmig, 15xmig, 12xmig (den kan jeg sgu blive god i hurtig, no problems)

- Skulder DB lateral: 10x14, 10x14, 10x14, 10x14kg

- Kabel bagskulderting: 3 sæt

- Mave: Swissball crunches: 2 x 20 x mig+10kg

- Mave: Swissball skrå crunches: 2 x 20 x mig+10kg

- Incline leg raises: 2x30xmig (gad ikke køre tung mave idag)

Det var vist det, en rodet omgang men what the fuck... aner ikke hvornår jeg kommer til at træne igen, men der går ihvertfald nogle måneder før vægten skal løftes igen. håber i det mindste at kunne træne ben og cykle på sidde-cykler snart igen... we''ll see..

Begynder fasten NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :devil:

PS: vejede mig for første gang i noget tid -suk suk suk - er tilbage på 73kg igen, huuuulk.. satans, var helt oppe på 75 kg.. det vildeste er at jeg er så stærk som nogensinde, burde ikke kunne lade sig gøre... oh well.. 3 måneders muskel atrofi skal nok få vægten ændre sig radikalt... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Fast>> ja, det er imorgen formiddag jeg skal opereres på Hørsholm sygehus.. glæder mig som et lille barn :lol: .. specielt til narkosen, det er for vild optur de par sekunder man mærker suset :devil:

:blink::blink:

Lykke til... Nu er du vel en rigtig player og faar en sygeplejeske med hjem!? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lykke til... Nu er du vel en rigtig player og faar en sygeplejeske med hjem!? :w00t:

Jeg skal gøre mit bedste!! Billeder bliver naturligvis postet her hvis de tillader at jeg tager mobilen med ind :devil:

Niske && B_Skaal: >> Thanx - Mette, nu tager du dig sammen til Xamen idag, ok?

Over and out, here we go...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30. januar 2003

Dagens træning: Hørsholm sygehus :lol:

Operationen forløb superfedt, jeg fik fjernet en sene i skulderen, fjernet bunker af arvæv, samt fjernet en masse cyste-halløj ved den ene slimsæk i skulderen... herligt, herligt.. guf for kendere..

Fik lov at komme hjem her til aften, læsset med alverdens herlige morfin-præparater (sælges til højest-bydende, mød mig ved Nørrebros Runddel kl 12.00 lørdag :lol: )

Dagens bemærkning fra kirurgen: "det var da den mest nørdede patient jeg nogensinde har haft i min karriere.....".... :devil:

Bare fordi jeg havde medbragt min laptop, lå og så film og hørte musik på den, tog min mobil med ind til operationen, tog billeder med kameraet i tlf, fik sygeplejersken til at tage billede lige da jeg var vågnet (og lå på operationsbordet stadig :lol: ) og fordi jeg tog billeder mens jeg blev kørt til opvågningen.. og sendte MMS'er til mit arbejde...

Men mest af alt fordi de opdagede at jeg havde taget pulsur på til operationen - jeg tænkte at det ville være cool at kunne præsentere en pulskurve her på MOL - men den gik ikke, da jeg skulle have elektroder på brystet opdagede kirurgen sgu min pulsmåler, hahaha... dammit!!! ...

5 x :banana: til dagens "træning"... nu skal der festes.. frem med morfinen..

Link to comment
Share on other sites

Men mest af alt fordi de opdagede at jeg havde taget pulsur på til operationen - jeg tænkte at det ville være cool at kunne præsentere en pulskurve her på MOL - men den gik ikke, da jeg skulle have elektroder på brystet opdagede kirurgen sgu min pulsmåler, hahaha... dammit!!! ...

Geek! :lol:

Jeg er skuffet over at du ikke fik lavet en webcam opstilling. :tongue:

Jeg håber din skulder får det bedre. :)

Link to comment
Share on other sites

Mange tak allesammen - ja ved godt det var lidt mærkeligt, det med pulsuret, det var en pludselig indskydelse jeg fik da jeg til spinning torsdag morgen... jeg overvejede hvordan pulsen egentlig kørte når man sov i fuld-narkose.. men det må jeg jo have til gode til en anden "god" gang :lol:

Jeg regner da med jeg kan køre på sidde-cykel i denne uge allerede, og så tager jeg det derfra. Problemet med spinning er jo at jeg ikke kan "hive "i styret for at trykke igennem, så stående kørsel er umuligt et godt stykke tid. Men kan kan måske sætte mig ned bagerst og blive siddende stille og roligt de første timer... :unsure:

Så: mest optimistiske estimat: halvanden uge.. yeah!

Til gengæld er det slut med vægttræning den næste laaaaange tid.. suk.. nå, skidt med det.

Link to comment
Share on other sites

Hep, går stille og roligt fremad.. fik forbinding af idag.. men kan ikke rigtigt bruge armen endnu. Problemet er at der dannes arvæv hvis jeg bruger skulderen, så jeg skal tage det _meget_ med ro... men regner med at tage op og sidde-cykle imorgen aften i Parken...

post-12-1075751261.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg må ikke lave noget med skulderen i et par måneder... :lol:

Men jeg håber jeg kan køre på en af de der sidde-cykler lidt.. hvis jeg passer meget på og ikke kører for hårdt.. jeg trænger virkelig til at røre mig... med spinning kommer nok desværre til at gå lidt længere tid :angry:

Link to comment
Share on other sites

HALLO, troede vi havde en klar aftale om, at du ikke skulle cykle før om TIDLIGST et par dage? Unge mand, jeg bliver meget skuffet, hvis du ikke passer på dig selv! Og ikke noget med at tage op og træne og så ikke skrive noget om det, jojo, jeg kender dig!

Nej, seriøst, pas nu rigtig meget på, gooood tid, Parken løber ingen steder og hvis du får trænet dig rigtigt op igen, kan du blive større og stærkere end du nogensinde har været. Så please, tænk langsigtet.

Løftet pegefinger fra husfyssen :doctor:

Sig til, hvis du skal have mere is :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bskaal>> dont worry, bliver alligevel nødt til at droppe start-cykling idag :angry: pga arbejde.

Nightbringer>> spurgte skam også men de sagde at de kun havde øjebliks-puls og ikke lavede en lang log jeg kunne få med hjem bagefter (var sikkert lodret løgn :lol: )

Lucas>> hehe - sorry..... men det er da ikke så sleeeemt, det er sjovt...

Fast>> Ok - som sagt til Mette bliver jeg nødt til at droppe cykling iaften alligevel...

Prøvede at cykle på job imorges, hvorpå jeg fucking punkterede :angry: ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share