Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slap da af med alle de farver! Tænk nu på hvis der er et par farveblinde der læser din log. Det er jo ren volapyk så! :tongue:

:laugh:

Jamen, det er fordi, jeg ikke kan finde ud af at gøre skriften mindre lige pludselig. :blush: Og syntes, kommentarerne skulle se lidt anderledes ud end resten = god mulighed for at lege lidt med alle de nye farver. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du må være ved at være i temmelig god form, med alt det cardio :w00t: Medmindre du er for ofte forbi Aldi :4mewantfood: :innocent::tongue:
Det var rigtig tæt på mht. Aldi i dag. :blush: Men ja, er faktisk okay tilfreds med min fedtprocent for tiden. :smile: Selvfølgelig kunne jeg da godt tænke mig, at den var lavere (eeeelsker vener og streger :innocent: ), men så meget, som der skal til for det, og så meget, som det ville gå ud over min total, har jeg ikke lyst til at ofre lige nu, når nu jeg ikke skal stille op i nogen fitnesskonkurrence. Selvom det da frister af og til. :4slap::blush:
Stop straks med det gåen rundt og og kast dig ud i uhæmmede mængder af den hvide djævel! :devil:
Baaaah. :tongue: Men nøjedes da med én pw i dag. :rolleyes:

Btw. så er min fod nu(?!?) begyndt at hæve lidt op. :unsure: Lige over anklen, hvor jeg bl.a. kom til skade under mit stunt. Det havde faktisk undret mig, at den overhovedet ikke hævede op (altså før nu). :raisebrow: Måske, jeg alligevel skulle tage støttebindet på igen?! :unsure: (Havde det på til og med i går, men ikke i dag.)

Og så kunne jeg altså virkelig godt trænge til en massage!! Damn, min ryg er øm nu! :w00t:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Vener og streger, det er faeme noget der spiller :w00t: Bare ærgerligt man ikke kan være super stærk og opbygge masse, med en fedt % på ingenting :raisebrow:

Og massage, tjae en byttehandel er vel på sin plads :innocent: Der er dog lidt langt til sjælland her kl 23 :tongue:

GOd bedring med foden :1112: Kan være fordi den ville have været et smut forbi Aldi :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vener og streger, det er faeme noget der spiller :w00t: Bare ærgerligt man ikke kan være super stærk og opbygge masse, med en fedt % på ingenting :raisebrow:
Ja, det kunne ellers være leeee'!! :w00t::devil:
Og massage, tjae en byttehandel er vel på sin plads :innocent: Der er dog lidt langt til sjælland her kl 23 :tongue:
Det er der nok. :4dog: Men ellers tak for tilbudet. :tongue:
GOd bedring med foden :1112: Kan være fordi den ville have været et smut forbi Aldi :4thumbup:
Hmm... interessant teori. :4disguise: Kan være, den bør testes i morgen så. :laugh::innocent:
Link to comment
Share on other sites

:bunny::bunny:Morgencardio den 23-9-05: :bunny::bunny:

POWERWALK :headphonedance:

Tid: ca. 39 min med ca. 5 kg rygsæk

Hvor er det skønt at kunne powerwalke i kortærmet t-shirt i slutningen af september! :w00t:

P.S. Hvorfor er min overskrift lilla (som ønsket) i WYSIWYG men ikke, når jeg poster indlægget?? :raisebrow: Og jeg kan stadig ikke finde ud af at få postet noget med lille skrift, selvom det ser småt ud i WYSIWYG, når jeg vælger str. 1. Hjælp!?! :unsure:

Edit: Weird, efter det nye layout er kommet, kan jeg pludselig godt få overskriften farvet. Mon man også kan skrive med lille skrift nu? Hmm... næ, åbenbart ikke... :unsure:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:bunny::bunny:Morgencardio den 23-9-05: :bunny::bunny:

POWERWALK :headphonedance:

Tid: ca. 39 min med ca. 5 kg rygsæk

Hvor er det skønt at kunne powerwalke i kortærmet t-shirt i slutningen af september! :w00t:

P.S. Hvorfor er min overskrift lilla (som ønsket) i WYSIWYG men ikke, når jeg poster indlægget?? :raisebrow: Og jeg kan stadig ikke finde ud af at få postet noget med lille skrift, selvom det ser småt ud i WYSIWYG, når jeg vælger str. 1. Hjælp!?! :unsure:

Edit: Weird, efter det nye layout er kommet, kan jeg pludselig godt få overskriften farvet. Mon man også kan skrive med lille skrift nu? Hmm... næ, åbenbart ikke... :unsure:

Det er store problemer, der påvirker din træning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy:Træningssamling i Aalborg den 24.-25. september 2005: :4jumpy:

:biggrin:LØRDAG FORMIDDAG :biggrin:

Bænkpres:

10@20kg

5@30kg

5@35kg I think...

5@40kg

3@45kg

3@50kg

1@55kg

Trøje - F6:

3@65kg til 9 cm board - let

"1"/"1"@70kg (kom kun til brystet, men ikke op igen, da trøjen er for stram over brystet p.t., så den presser mine skuldre helt op i halsen, føles det som om :wacko::tongue:)

Trøje - Fury:

1/1@70kg (ramte en dårlig bane på nr. et, men nr. to blev helt god :smile:)

1@75kg (også okay, og med længere pause, men ikke så pæn i lock-out, da min højre side meget gerne ville ind mod stativet :blink:)

:firebounce:LØRDAG EFTERMIDDAG :firebounce:

Squat:

Opvarmning - div. løft op til 55 kg

Fuldt udstyr:

2/2@100kg

2/2@110kg

Klart bedre end sidst, jeg var i den lille dragt. :bigsmile: Så nu har jeg gode forhåbninger om at nå at få den kørt til til SM. :smile: Jørgen lagde knæbind - dem kunne jeg godt lide. :cooldance:

Chins - mediumbredt overhåndsgreb:

4/3/4/3/3/3/3@bw

:pumpin:SØNDAG MORGEN/FORMIDDAG :pumpin:

Squat:

Mange, mange sæt - teknik med lette kg med og uden box. :smile: Det blev faktisk ganske pænt til sidst - og betydeligt lettere end før også. :tongue:

Desuden:

Chins - 4 sæt

MP - 5 sæt

Bagskulder - miniband - 3 sæt

Biceps - 3-4 sæt

Triceps - 2 sæt

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Træning i TSK den 26-9-05: :bunny: :bunny:

Squat:

4sæt@8reps@20kg

8sæt@3reps@40kg

Skulle bare lige løsne op, da jeg var/er pænt doms'et i ben og baller efter gårsdagens tekniksquat - så noget må jeg da have gjort rigtigt! :w00t: Desværre gik det knap så godt i dag - pis... :sneaky2:

Mave på skråbænk:

25@bw

Glute-ham raises: (lilla elastik, hul 31 i powerracket)

4sæt@12reps@bw

supersetted med:

Standing calf raises:

15/15@80kg

15@90kg

12@100kg

Flere reps/kg end vanligt - sandsynligvis fordi, jeg indstillede maskinen en smule anderledes. :unsure:

Hyperextended crunches:

15@bw

15/15/15@10kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw

15/15/15@10kg

Det irriterer mig virkelig, at jeg ikke kunne få squatten til at køre tilnærmelsesvis lige så godt som i går. :mad: Håber, det går bedre på fredag... :raisebrow:

Stille og rolig træning - skulle jo ikke lave det store ovenpå weekendens samling. :innocent:

:banana: :banana:

+ morgenpw ca. 40 min med ca. 7.5 kg rygsæk :walking:

+ transportcykling 2x ca. 10 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio den 27-9-05: :sleepy:

POWERWALK :headphonedance:

Tid: ca. 49 min med ca. 7.5 kg rygsæk

Okay tur med pæne doms i ben + baller. :rolleyes: Men føler mig godt nok noget bloatet i dag, og vejer da også ca. 1 kg mere end i går morges. Måske fordi, jeg har haft fire styrkepas på tre dage (+ de der doms...)? :unsure:

Note: Tog mit støttebind af anklen søndag efter træning, men synes, anklen er hævet en smule mere op derefter, så her til morgen røg det altså på igen. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

:lolabove:Træning i TSK den 28-9-05: :tease:

Bænkpres:

15@20kg

5@35kg

5@40kg

3@45kg

2/2@50kg (hmm... føltes "tungere", end det burde :blush:)

Trøje:

5singles@70kg (til gengæld lette nok, selvom stilen ikke var helt super - især nr. to var skidt, idet den kom helt ud af banen, de andre var nogenlunde, selvom jeg dog har en tendens til at glemme pausen :4slap: - men tror til gengæld, jeg fandt ud af et par fornuftige ting ang. mit opspænd :cool:)

3@85kg til 10 cm board (fik ikke spændt ordentligt på den første, men de to andre var fine nok :smile:)

Træk til bryst:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins:

3@bw (bredt overhåndsgreb - følte mig lidt tung i røven :blush:)

4/4/4@bw (underhåndsgreb - meget bedre :rolleyes:)

supersetted med:

Dips:

14/8/8/10@bw (kørte godt igen i dag:w00t:)

Seated db shoulderpress:

10@10kg

10/[email protected] (efter SM, må jeg hellere få gang i 16 kg's håndvægtene igen, så der kan ske noget med de skuldre! :4flex:)

12@10kg (back-off - helt færdig :gal:)

supersetted med:

Træk til bryst - V-greb:

10/10@50kg (cheatede aaaalt for meget :blush:)

12@40kg (dét var til gengæld Jane Fonda-stil :slut:)

6/5/6/6@45kg (mere passende :smile:)

20@30kg (back-off)

som derefter blev supersetted med:

Standing alternating db curl:

(2x)[email protected]

(2x)3@10kg

(2x)[email protected] (for tungt og for meget cheat - jeg er godt nok en vatarm :chicken:)

(2x)9@10kg

Standing db hammercurl:

[email protected] (som back-off til alm. curls)

Band pull-aparts:

25/20/25@miniband (fra forskellige vinkler)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/10/10@2kg

Helt okay træning! :bigsmile:

:banana: :banana: :banana:

+ morgenpw ca. 39 min med ca. 7.5 kg rygsæk - en våd fornøjelse :wacko:

+ transportcykling 2x ca. 10 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Træning i OBBC den 30-9-05: :bunny: :bunny:

(Sumo)dødløft:

5/5@60kg (konv/sumo)

5@70kg

1@80kg (bælte)

1@90kg (bælte)

1@105kg (halv dragt + bælte)

1@115kg (fuldt udstyr)

1@125kg (fuldt udstyr - sandsynligvis startvægt til SM)

Squat:

6/6@20kg

3@40kg

8-10sæt@3reps@45kg (tja... mit spænd i maven var en by i Rusland, som jeg sagde til Moos - men ellers kørte det da sådan nogenlunde :raisebrow:)

Glute-ham raise:

xreps@bw

10/10/10@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

12/12/12@bw

og:

Hyperextended crunches:

20/20/20@bw (brændte godt :santa2:)

Donkey calf-raises:

12@50kg (kom i tanke om, da jeg var gået igang, at det måske ikke var så smart mht. min fod/ankel :4slap: - så var ret forsigtig, kørte ikke helt i bund, og kunne da heller ikke mærke noget :smile:)

10/10@60kg

Så var jeg egentlig færdig, men Bozne inviterede lige på en gang chins. :4sport:

Chins - bredt overhåndsgreb:

3@bw

10/8/7@-15kg (egentlig helt okay med sådan en maskine :4thumbup:)

Hyggelig træning. :4thumbup: Rigtig mange MOL'ere i huset. :biggrin: Fik ikke lavet så meget, men der er jo også kun to uger til SM... :innocent:

+ morgenpw ca. 39 min med ca. 7.5 kg rygsæk :walking:

Link to comment
Share on other sites

Dr Bootygrabber er tilfreds :tongue:

Det glæder mig. :blush:

Hyggeligt som altid at have dig på besøg.
Hyggeligt at være på besøg. :smile: OBBC er sgu et fedt center at træne i. :4thumbup: Og skønt lige at få hilst på så mange af jer igen. :biggrin:
Håber TSk invisterer i en GHR til jer, den bænk er genial :smile:

Kunne være cool - det er lækker øvelse i hvert fald. :firebounce:

I går var jeg i Herning for at se DM i BB, BF og AF. :4flex: Super fed oplevelse! :4thumbup: Der var rigtig mange MOL'ere både blandt publikum og ikke mindst på scenen. :cooldance: Så stort tillykke til alle, med de flotte præstationer!! :cheer: :cheer: :cheer:

Efter en yderst tiltrængt nattesøvn, smuttede Bamz og jeg i OBBC for at brænde her til eftermiddag, inden jeg skulle med toget hjem. :pumpin:

:firebounce:Træning i OBBC den 2-10-05: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg

6@30kg

5@35kg

3/3/3@40kg

6-7sæt@3reps@45kg

8@40kg (ville have kørt et regulært back-off-sæt, men blev doven midtvejs :innocent:)

Chins: :4sport:

3@bw (bredt overhåndsgreb)

4/4/4@bw (smalt underhåndsgreb)

supersetted med:

Dips:

10/9/9/8@bw (Morten Spiderman tjekkede dybden på tredje sæt, og bortset fra den allerførste rep, var de faktisk gode nok i forhold til, hvad der blev dømt efter i AF i går - det var en positiv overraskelse! :w00t:)

Assisted chins:

6/6/6@-15kg

25?@-30kg (back-off)

supersetted med:

Seated db shoulderpress:

12@10kg

6@15kg (damn, hvor er jeg svag i skuldrene! :laugh:)

6@14kg (kunne vist ligeså godt have holdt mig til 15 kg's vægtene, for håndtagene på 14 kg's vægtene var lidt for tynde og uhandy imo :blush:)

18@10kg (back-off)

Cable preacher curl:

12@3plader

3@4plader

6/6/4@5plader

7@4plader (ikke meget back-off over det :laugh:)

Hammerstrength row af en art: :unsure:

10@20kg pr. side

8/8@30kg pr. side

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/5/10@2kg (for kort pause inden andet sæt, så skuldrene syrede fuldstændigt til :chicken:)

supersetted med:

Laterals:

10?@5kg (stadig svag i skuldrene :tongue:)

God træning! :4thumbup: Masser af energi, hvilket muligvis har noget at gøre med alle de tarwelige carbs, jeg fik kørt ind fra torsdag aften til søndag morgen. :4mewantfood: :innocent::blush:

4x :banana:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::bunny:

For dælen hvor er jeg dog blevet opsat på at lærer det skidt :w00t:

Det var godt du lige :poking: mig så jeg kunne komme igang

Lyder godt - glad for at kunne hjælpe med lidt :poking:... :w00t: Og dine chins så jo super godt ud - bedre stil end mine i hvert fald, og det så da også ud som om, der var til et par stykker mere. :4thumbup:

:firebounce:Træning i TSK den 3-10-05: :firebounce:

Squat:

6/6@20kg (kunne mærke, at mine hoftebøjere var glade for, at jeg skulle i dragten :innocent:)

5@40kg

4@45kg

2@50kg (hold kæft, hvor kørte det bare ringe! :wacko:)

Fuldt udstyr:

2@105kg

1@110kg (fik overbalance bagover i bunden på nr. to, så var chanceløs :chicken:)

2@115kg (PR - og forholdsvis nemt endda! :w00t: stramme knæbind er godt :wub:)

Sumo dødløft:

1@75kg (halv dragt + bælte)

10-12singler@85kg (halv dragt + bælte)

Glute-ham raises: (lilla elastik, hul 31 i powerracket)

10/10/10/10@bw

supersetted med:

Standing calf raises:

12@100kg

10/10/10@110kg

Hyperextended crunches:

15/15/15/15@10kg (brændte godt! :firebounce:)

supersetted med:

Hyperextensions:

15@bw

10/10@10kg

Squat uden udstyr sucks. :4whistling: Ellers god træning. :innocent: Kim lagde nogle gode, stramme knæbind på sidste sæt :devil: - det er så dejligt, når udstyret gør al arbejdet for én. :tongue:

:banana: :banana: :banana: :banana:

+ morgenpw ca. 34 min med ca. 7.5 kg rygsæk... :walking:

+ transportcykling i alt ca. 20 km... :bike:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR i kongeövelsen :4thumbup: Dejligt at se at det går den rigtige vej :bigsmile:

Men sig mig lige en gang..... Går du fra 50 kilo til 105????? Det er da vildt. Hvordan kan du bare sådan lige smide det dobbelte på stangen uden at chokke musklerne totalt? Jeg tror slet ikke jeg ville kunne finde ballancen hvis jeg gik fra raw til fuldt udstyr :tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share