Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

TSk ligger... Hvor? :blush: Kunne ikke google mig frem  :poking:

Står og mangler lidt billig SL/VL inde i byen, efter jeg er flyttet :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fra mols egen centerguide :smile:

Ja, det er nemlig rigtigt - TSK ligger i Tårnby. :smile:

Du kan også prøve at kigge på www.styrke.dk og klikke på "Info om Klubber", hvis du vil have en idé om, hvad der ellers er af sl-klubber i Kbh-området. :firebounce:

Og Katrine, held og lykke i morgen  :kickass:  :kickass:  :kickass: (har ihvertfald forstået det sådan at det er der du skal til bænkpress stævne!?!).

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Anette! :bigsmile: Ja, skal afsted til SM bænkpres lige om lidt. :sleepy: Har dog ikke de store forventninger, for synes ikke, min trøjeteknik kører, som jeg gerne vil have den til. :sneaky2: Men vil selvfølgelig gøre det så godt, jeg kan (og forhåbentligt ikke bomme ud :4whistling:).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SM bænk i Rødby, lørdag den 27-8-05:

Havde ikke de store forventninger til dette stævne, da mine sidste par træninger i trøje op til mildest talt ikke er gået specielt godt. :sneaky2: Og vågnede desuden med ondt i halsen i nat - yesyes. :thumb_down: Men en hyggelig dag med gutterne og gutinden (Eva) kan man jo ikke andet end at se frem til alligevel. :bigsmile: Det gode ved at have mindre høje forventninger var så også, at jeg først blev nervøs henved slutningen af køreturen derned i stedet for fire dage før. :laugh:

Anyways...

Indvejning:

62.3 kg :blink::chicken:(har ellers ligget på ca. 63.5 kg i et par uger nu, men her de sidste par dage har jeg af en eller anden grund smidt en del væske, trods masser af kulhydrater :unsure:)

1. løft:

65 kg - godkendt 3-0

2. løft:

70 kg - underkendt 3-0 på skæv udstrækning (prøvede "for sjov" at løfte uden håndledsbind - det var så ikke noget succes :wink:)

3. løft:

70 kg - godkendt 3-0 (godt løft, føler jeg selv, selvom jeg bagefter fik at vide, at pausen måske var lige til den korte side :raisebrow:)

Tja... ville selvfølgelig gerne have haft 75 kg med hjem i dag. Men set i lyset af, hvordan jeg føler, træningen op til stævnet har været, er jeg nu okay tilfreds. :smile: Havde af samme grund valgt at sætte min startvægt til 65 kg - bare for at være på den sikre side. :innocent: Og hvad vigtigere er - teknikken kørte godt i dag (relativt, selvfølgelig :wink:). :cooldance: Plus Anders havde bare fået sat trøjen perfekt! :4thumbup:

Blev 2'er i klassen efter Lise, som lavede 97.5 kg og 99-komma-noget i Wilks. :devil: Og blev 3. bedste dame, kun et enkelt point efter Eva. Så fik endelig en fin lille pokal med hjem!! :biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Da vi kom tilbage til TSK, sad vi og hyggede med pizza + øl + snak. :4mewantfood: :beer::blahblah: Super hyggeligt! :biggrin: De sidste af os gik først lidt over ti, så det har været en lang dag i dag, idet jeg stod op kl. 5 for at nå det hele. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Mange tak! :bigsmile: Er som sagt okay tilfreds set ud fra, hvordan forberedelserne op til gik. Føler dog, at jeg er stærkere end 70 kg, men det kommer nok, når jeg bliver bedre til at styre trøjen (teknikspasser :rolleyes:). :smile:

Har i.ø. lige (i tirsdags :w00t:) fået en ny trøje hjem - en F6'er. :wub: Bliver spændende at prøve den - glæder mig heeeelt vildt! :4jumpy: Men det bliver jo nok først efter NM. :crybaby:

Jeg gläder mig meget til at se dig til NM.  :smile:

Ved du om der kommer nogen träner med??? Det står der ikke noget om på landsholdssiden.

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig også rigtig meget til at se dig igen! :w00t: Det skal nok blive sjovt, når vi nu er fire tøser, der skal afsted. :cooldance: Er ikke sikker ang. træner, men mener at have hørt, at Jørgen fra Horsens skal med. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: "Morgen"cardio den 28-8-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 47 min med ca. 10.5 kg rygsæk :smile:

Trods dét, at jeg sov længe i dag (for første gang i denne uge, så det var tiltrængt! :w00t:), og det derfor var længe siden mit sidste måltid, var der masser af energi i stængerne til en rigtig god pw her til morgen/formiddag. :firebounce: Men lavede jo heller ikke så meget i går :wink: - udover stævnet blev det kun til 2x ca. 10 km transportcykling :bike: + lidt løs træning om aftenen oppe i klubben (en lille smule bænk/smal bænk, et sæt smalle overhåndschins :4sport: (fik faktisk 5 reps, trods det, at jeg netop havde konsummeret en halv familiepizza og bundet en liter aspartam :blush:) tre sæt db skulderpres, hvor jeg bl.a. fik tangeret min PR på 12 reps med 13.5 kg okay let :smile: samt to sæt højrep hammercurl - godt pump :4flex: :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke m det du er jo stærk  :devil:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :smile: Stærk?! Naaah... men det bliver jeg! :devil:

Tillykke med sølvet, men endnu mere tillykke med bronzen på wilks. Det var jo en benhård vægtklasse, du var i må man sige.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak skal du have, Klaus. :w00t: Lise er ikke sådan at spøge med, så kan bestemt ikke klage over at være blevet nr. to. :smile: Og min fine lille pokal, ja, den er jeg jo så glad for. :innocent::blush::laugh:

-------------

:cheer: :cheer: Aftencardio den 28-8-05: :cheer: :cheer:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Stadig rigtig god power i benene - trods forkølelse. :ill: Håber, det bliver ved dét, for gider sgu ikke være syg nu!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Craw, Henning, Moos>> Tak skal I have! :cooldance: Det er virkelig rart med al den opbakning - det luner... :blush:

Ja hende lise er godt nok vild  :blink:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, for pokker da!! :devil: Og sikke en krop, hun har fået! :w00t: Hun er godt nok blevet über-leee'!! :kickass::ilovemuscle: Klaus Jensen kom i.ø. med en ganske god bemærkning vedr. størrelsen af sine hhv. hendes triceps. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

tillykke med det

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. :smile: (Håber dog på at få lidt flere kg med hjem næste gang. :innocent:)

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 29-8-05: :firebounce: :firebounce:

Squat:

15@kosteskaft

8@20kg

5@40kg

3@50kg

1@60kg (bælte)

Fuldt udstyr:

3@100kg (3'eren var sørme nede, god nem og med god rytme :w00t:)

2/2/2@110kg (ca. halvdelen af løftene var nede, så det går da fremad :wink: - men til gengæld er det især, når jeg kommer ned i bunden af løftet, at jeg har svært ved at holde spændet de rigtige steder, :4ranting: så der skulle slides uforholdsmæssigt meget :dry:)

Walk-outs + kvarte squats:

3/3@130kg (med dragt, bælte og knækogere)

Sumo dødløft:

5@70kg (halv dragt, dobbelt overhåndsgreb)

5@80kg (halv dragt, dobbelt overhåndsgreb)

5singles@90kg (halv dragt + bælte)

5singles@95kg (halv dragt + bælte - super nemme, men farten dog ikke helt så god som på de 90 :4whistling:)

One-legged legpress:

(2x)10/10/10@50kg

supersetted med:

Læg i benpres:

15/15/15@50kg

Glute-ham-raises: (grøn elastik, hul 27 i powerracket)

12/12/12/12@bw

supersetted med:

Standing calf raises:

12/12/12@80kg (grow dammit, grow! :4whip:)

16@60kg (back-off)

Mave på skråbænk:

15@bw

Hyperextensions:

15@bw

12/12@10kg

supersetted med:

Hyperextended crunches:

15/15@10kg (brændte ret godt, så nøjedes med to sæt :innocent:)

Ved ikke helt, hvad jeg skal sige om squatten - det går da fremad, men langsomt. :sleeping: Men rart nok, at have lavet et par løft, der var nede. :smile: Resten af træningen var super duper! :4thumbup: Og det blev bestemt ikke værre af, at jeg fik at vide, at jeg ser mindst lige så cut ud, som da jeg vejede under 60 kg. :4flex: :innocent:

:banana: :banana: :banana: :banana:

+ 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

I det hele taget en rigtig god dag i dag. :bigsmile: Min vejleder sagde til mig i dag, at jeg godt kan være stolt over, hvor langt jeg er nået med mit projekt. :4smartass::innocent::blush:

Edit: Havde glemt at notere walk-outs. :4slap:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:headphonedance:Morgenardio den 30-8-05: :headphonedance:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 40 min med godt 10.5 kg rygsæk

Doh, fik igen i går snøvlet mig alt for sent i seng. :blush: Følte mig dog overraskende frisk på pw'en, :w00t: hvilket så er mere, end hvad jeg kan prale af lige nu. :sleepy::rolleyes:

+ 2x ca. 8 km transportcykling :bike: :smile:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 31-8-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

12@20kg

5@30kg

5@40kg

3@45kg

1@50kg

1@55kg

1@60kg (ville have kørt 3-5 singler på 60, havde jeg tænkt, men den var så nem, så jeg måtte lige prøve 67.5 :innocent:)

[email protected] (argh pis, men tror nu ikke, det var styrken, men nærmere teknikken, den var gal med - Jens, som var spotter, mente, at jeg fik startet løftet alt for hurtigt, dvs. jeg var ikke hård/spændt nok i kroppen - det skal nok passe, for det var også min fornæmmelse)

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Seated db shoulderpress:

10@10kg

[email protected] (rep PR)

6/6/6@16kg (rep PR + volumen PR)

15@10kg (back-off)

Ryglænet stod en lille anelse tilbagelænet i dag. Men jeg kom efterfølgende til at tænke på, at jeg faktisk ikke kan huske, om det er sådan, jeg plejer at have det, eller om det normalt stårr helt ret op. :unsure:

supersetted med:

Chins - bredt overhåndsgreb: :4sport:

5/4/4/4/4@bw (rep PR + volumen PR :4jumpy:)

Smal bænk:

8/8@40kg (greb ca. 5 cm fra det glatte stykke)

8/8@40kg (greb lige ved det glatte stykke - de første 5-6 reps var super lette, men sidste rep i sidste sæt var såååå tæt på failure - fik den kun, fordi Rommel, som spottede, blev ved med at sige, at jeg skulle presse... så det blev et løft med lettet røv og nær-krampende højre baglår :laugh:)

supersetted med:

Træk til bryst - V-greb:

8@40kg

8/8/8(/8?)@45kg

One-armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)9/8@10kg

(2x)[email protected]

supersetted med:

Træk til bryst:

Bredt greb:

7/7/7/7@45kg

Spadegreb:

15@30kg (back-off, og så var underarmene helt døde :chicken: - ham, jeg kørte sammen med, skulle bruge spadegrebet, så det hoppede jeg også bare på til back-off-sættet :smile:)

Incline db flyes:

[email protected]

Standing db hammecurls:

22@5kg

Band pull-aparts:

20/20/15@miniband (skuldrene syrede fuldstændig til på sidste sæt! :blink:)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/15@2kg

+ teknik squat

Rigtig god træning i dag, selvom TSK var lidt affolket, idet næsten alle styrkeløfterne var gået tidligt hjem. :unsure: Hvis ikke, jeg havde misset i bænken, havde det været en klar 5'er. :4thumbup:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bike: + transportcykling: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

:walking: + morgenpw: ca. 39 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Link to comment
Share on other sites

Sikke nogle træningspas du får fyret af for tiden!!  :4jumpy:

Det spiller jo MAX  :4thumbup:  :cooldance:  :pumpin:  :firebounce:  :rocketwhore:  :king:  :dumbbell_lift:  :weight_lift:  :4boxing:  :clap:  :wootdance:  :tease:  :tongue4:!

Det må være de pandekager. :innocent::tongue:

Og TILLYKKE med PR's i chins - rigtig god fremgang du har haft!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. :bigsmile: Ja, det går overraskende godt med chins'ene. :w00t: Bl.a., tror jeg, pga. et tip jeg fik af anyone i forbindelse med træk til bryst, og som jeg synes, det lykkedes mig at overføre nogenlunde til chins'ene i går, hvilket gjorde dem lidt lettere. :4sport: Meeen, mine chins er altså ikke spor strickte. :blush: Der er sådan lidt hiv og sving - men hagen kommer da over stangen. :innocent:

Morgencardio den 1-9-05: :sleepy:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Nu burde jeg virkelig snart lære at komme ordentlig tid i seng!! :mad::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share