Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Tillykke med PR i kongeövelsen :4thumbup: Dejligt at se at det går den rigtige vej :bigsmile:

Jo tak! :bigsmile: Og ja, det er lækkert med lidt fremgang (læs: strammere dragt + knæbind :innocent:), selvom squat for mit vedkommende nærmere er achilleshælen end kongeøvelsen. :blush:

Men sig mig lige en gang..... Går du fra 50 kilo til 105????? Det er da vildt. Hvordan kan du bare sådan lige smide det dobbelte på stangen uden at chokke musklerne totalt? Jeg tror slet ikke jeg ville kunne finde ballancen hvis jeg gik fra raw til fuldt udstyr :tongue:

Ja... synes, det er fint nok, når bare jeg er varm. :smile: Er jo ikke så stærk uden udstyr, så vil ikke gå for højt op i vægt dér, da det er fjollet at brænde sig selv af på opvarmningen, synes jeg. :chicken: Halv dragt + knæbind gør vi normalt ikke så meget i oppe hos os. :unsure:

(Men jeg har dog overvejet, at når jeg efter SM skal til at køre en masse tekniktræning i squat, at så vil jeg gøre det i halv dragt (men bare den store dragt, og så knækogere - ingen knæbind), da mine hoftebøjere har tendens til at blive lidt ømme ellers. :unhappy:)

Pladder med dig - dine var ganske fine. Intet at sætte en finger på dér :wink:

:bigsmile:

- og så selvfølgelig lige et stort tillykke med squatten :w00t:

Mange tak! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgencardio den 4-10-05: :raisebrow:

POWERWALK :headphonedance:

Tid: ca. 40 min med ca. 8 kg rygsæk

Tanken var egentlig at tage en tur her til aften også, men kom halvsent hjem (kunne i denne uge endelig komme igang med at arbejde på min bachelor! :w00t:) + sov skidt i natten til i dag, så tror sgu bare, jeg går i seng nu... :sleeping:(I.ø. er det vist heller ingen skade til med max én pw/dag her op til SM. :4whistling:)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Nu spænder du fandme hjelmen Kathrine... vi er mange som godt kan li' dig og derfor skal du også vide når du gør noget dumt og al den powerwalk så tæt på konkurrence det er satme for meget :dry::wink:

HÖRT HÖRT!!!!

Af med den rygsäk LIGE MED DET SAMME og så kun 1 lille tur om dagen til efter SM.

Så skal du bare se, så kommer der rekorder i hus på stribe :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nu spænder du fandme hjelmen Kathrine... vi er mange som godt kan li' dig og derfor skal du også vide når du gør noget dumt og al den powerwalk så tæt på konkurrence det er satme for meget :dry::wink:

GODT SAGT Zoa :4thumbup:

... der er ingen ond mening når jeg prikker til dig - men det ved du vel også godt - synes ligesom som Zoa at det er dumt.. men det er du vel heller ikke i tvivl om :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Nej, jeg er skam ikke i tvivl om, at I mener det godt. :4winkkiss:

:4jumpy:Træning i TSK den 5-10-05: :4jumpy:

Bænkpres:

15@20kg

5@30kg

5@35kg

5@40kg

3@45kg

2@50kg

1@55kg

Trøje:

3@65kg til 5 cm board

1@65kg (har aldrig i mit liv løftet 65 kg så hurtigt :bigsmile: - det gik så nemt, at Kim spurgte Morten, som spottede, om han havde løftet :blink:)

1@70kg (også nem, selvom den røg en smule ud ad banen et lille stykke oppe, men fik den selv rettet til og som sagt presset op okay nemt :smile:)

2@80kg til 10 cm board (havde ikke noget godt spænd, skulle nok lige have haft trukket lidt mere i trøjen, så jeg havde haft samme gode spænd over brystet som på de to første)

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins - bredt overhåndsgreb:

3/3/3/3@bw

supersetted med:

Seated db shoulderpres:

12@10kg

12/[email protected]

18@10kg (back-off :gal:)

Dips:

9/10/9/9@bw

supersetted med:

Chins - smalt underhåndsgreb:

4/5/4/4@bw

Træk til bryst - bredt greb:

20@30kg (back-off til chins - var mine underarme helt døde :blink::chicken:)

Spider curls:

15@5kg

7/6/[email protected] (måske lige en anelse for tungt - mine håndled ville i hvert fald gerne sige knæk, selvom jeg havde halvstramme håndledsbind på :unsure:)

15@5kg (back-off - men med 5 kg sidder den her øvelse sgu godt! :4thumbup: :4flex:)

Standing db hammercurl:

[email protected]

Band pull-apart:

25/16/35@miniband (fra forskellige vinkler)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/15/15@2kg (mystisk - mine skuldre syrede slet ikke sådan til, som de plejer :raisebrow:)

God omgang i trøjen (Morten fik bare sat den perfekt! :4thumbup:) - god træning i det hele taget! :bigsmile::firebounce:

4x :banana: af de store :biggrin:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Lige lidt :spam:

Må man spørge om hvad du skriver bachelor i ? :4smartass:

Det må man da gerne. :bigsmile: Jeg læser til levnedsmiddelingeniør, og min bacheloropgave har arbejdstitlen "Protease induced aggregation of casein followed using light scattering". :smile:

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 7-10-05: :cheer: :cheer:

Squat:

Halv dragt:

5/5@20kg

5@40kg

Halv dragt + bælte:

ca.6sæt@3reps@50kg

3/3/3@55kg

Kørte med halv dragt i dag (men bare den store dragt) for at skåne mine hoftebøjere, som har haft tendens til at blive en smule ømme ved squat uden dragt de sidste par uger. :unhappy: Og selvfølgelig bare nogle lette sæt :sleeping: pga. SM...

Sumo dødløft:

Halv dragt:

5@60kg

3@70kg

Halv dragt + bælte:

3@75kg

ca.11singler@80kg

Det var der jo heller ingen ben i, så jeg forsøgte at udnytte løftene til at arbejde med mit spænd i kroppen (som jo langt fra er, hvad det burde være :sneaky2: - selvom det endda er bedre i dødløft end i squat og bænk :wacko:). Synes at kunne konkludere, at jeg løfter bedst, når jeg siger lidt lyde på vejen op. :innocent:

Hyperextensions:

15@bw

15@10kg

12/[email protected]

supersetted med:

Partial dragon flags:

8/8/10/10@bw (sad jo godt - burde tage mig sammen til at lave den noget oftere :4whistling:)

og:

Standing calf raise:

12@100kg

10/10/10@110kg

Holder fast i den nye indstilling af maskinen, som jeg begyndte at benytte for nogle uger siden. Udover, at det føles mere behageligt, kan jeg også smide mere vægt på, og det er jo altid rart. :blush:

Det var dét. :blink:Godt man skal træne igen i morgen, for det var sørme ikke meget, det kunne blive til i dag (begrænsede mig, så godt jeg kunne). :innocent:

Nå ja... :innocent: Mikkel fra Aalborg (edit: altså ikke lille-Mikkel, men ham Mikkel, som har løftet i -90) trænede hos os i dag. Han har ikke set mig squatte siden lige før DM (hvor det rent ud sagt lignede l... :gal:), og han sagde, at det så meget bedre ud i dag. :4thumbup:

:banana: :banana: :banana:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 8-10-05: :firebounce:

Skulle træne med Morten og Claus kl. 12, men "nogen" kom en halv time for sent. Ups... :blush: :blush: :blush: (Hvornår lærer jeg at få bare lidt fart på om morgenen?!? :4whip:

Bænkpres:

15@20kg

12@30kg

10@35kg

10@40kg

5/5@45kg

5@60kg til 10 cm board

3/3@65kg til 10 cm board (sidste sæt blev rigtig godt - skal bare sørge for at få spændt ordentligt i kroppen!! :4whip:)

5@40kg (ville egentlig have kørt flere reps, men da Claus kom over og stillede sig bagved mig, kunne jeg godt regne ud, at han mente, det nok var smartest at stoppe :innocent:)

de sidste sæt supersetted med:

Træk til bryst - underhåndsgreb:

12@30kg

12/12/15/15@40kg (bare lidt højrep i dag)

6@50kg (gad ikke mere højrep, så blev nødt til liiige at se, om jeg kunne klare 50 kg :innocent:)

Spider curls:

12@5kg

7/8/8/[email protected]

supersetted med:

Db upright row:

12@(2x)5kg

8/10/12/12@(2x)7.5kg

Standing db hammercurls:

[email protected] (som back-of til spider curls)

Band pull-aparts:

25/25/25@miniband (fra forskellige vinkler)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/12/15@2kg

+ jordbærkage :4mewantfood: Satser på, at det går lige i gunz'ene :4flex:

Lækker træning! :firebounce: Super god power i bænken (og egentlig også alt det andet, nu jeg tænker over det :w00t:)!! Så "kom til" at tage lidt for mange sæt, tror jeg. :blush: Men der er jo en hel uge til, så mon ikke, det går?! :smile:

Lørdagstræninger er bare skønne! :cooldance: Og sikke da et vejr, det er i dag! :sun::4jumpy:(I think I'm high on sugar right now. :innocent::blush:)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Det må man da gerne. :bigsmile: Jeg læser til levnedsmiddelingeniør, og min bacheloropgave har arbejdstitlen "Protease induced aggregation of casein followed using light scattering". :smile:

Levnedsmiddel-ingeniør min bare.. hun læser til sexolog og er i praktik hos Joan Ørting... hendes bachelor-opgave har titlen "Analsex - trust or must"

Link to comment
Share on other sites

Også fra mig! :4thumbup: :wink:

Og fra mig! :4thumbup: Kan se, at jeg faktisk har lavet den en smule forkert/anderledes. :laugh: Men den sad nu meget godt alligevel. :wink: Men jeg vil da prøve at lave den på den korrekte måde næste gang. Skulle jo gerne få store gunz en dag. :4flex: :tongue:

Pst ... - hvor tit skal jeg sige det: jordbærkage er FRUGT...nøjagtigt som den æblekage jeg har spist idag - og det går lige i guns'ene, vær sikker på det! :w00t: :4flex:

Nå ja, det er sandt! Og dermed nåede jeg rent faktisk min kvote for frugt og grønt i går. :4mewantfood: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Har haft lidt småtravlt i denne uge, så er kommet et par opdateringer eller tre bagud....

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK mandag den 10-10-05: :firebounce: :firebounce:

Squat:

Halv dragt (for hoftebøjernes skyld, men lavere end "bæltehøjde"):

5/5@20kg

5@40kg

5@50kg

Halv dragt (stadig under "bæltehøjde") + bælte:

3@55kg

3@60kg

2@65kg

Fuldt udstyr:

1@100kg (fuck, den var godt nok nem :blink: - føler, jeg godt kunne have taget i hvert fald en håndfuld reps mere)

1/1@110kg (også nemme, men de var vist begge 2-1'ere, så starter nok bare på 100 kg til SM, og så må jeg huske at give den godt med gas, så jeg kan komme klart under :4whip::blush:)

Bænkpres:

15@20kg

6@30kg

5sæt@3reps@40kg

Standing calf raise:

12@100kg

8/8/8@110kg

kørt skiftevis med:

Partial dragon flags:

10/10/10/10@bw

Standing alternating db curl:

(2x)15@10kg (rep PR :tongue: - var egentlig færdig, og havde endda spist min post-træningsmad, men da Q mener, at en dag uden curl er en dag uden mening, måtte jeg jo lige nuppe et enkelt sæt :tongue:)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:4flex: Træning i TSK onsdag den 12-10-05: :4flex:

Træk til bryst:

Meget bredt greb:

10/10@35kg

Bredt greb:

12/10@35kg

Underhåndsgreb:

12@35kg

supersetted med:

Spider curls:

15@5kg

8/7/[email protected]

Standing db hammercurl --> standing alternating db curl:

12 --> (2x)[email protected] (back-off/dropset - brændte godt :4flex: :tongue:)

Skulle ikke lave noget særligt. Men da jeg alligevel skulle op at aflevere en cykellygte, som jeg havde lånt af Q om mandagen, kunne jeg jo lige... :innocent: Så det blev til nogle ganske lette sæt træk til bryst + lidt gun-træning. :smile:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK torsdag den 13-10-05: :smile:

Bænkpres:

15@20kg

5@30kg

3/3/3@40kg

1/1@45kg

supersetted med:

Træk til bryst - spadegreb:

12/12/12@30kg

5/5@40kg

Så var jeg egentlig færdig, men Kim, Claus og René var igang med noget let rack-pull/bar-hold med fingerspidserne, så det hoppede jeg lige på...

Rack-pulls/bar-hold med fingerspidserne:

1/1@110kg@x(10?)sekunder

Sidste lette træning før SM. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana:

Så kom Renés kæreste forbi med den lille - nååååå, hvor er han bare sød!! :biggrin: Men det er de jo gerne, sådan nogle små størrelser (i hvert fald, når de er så stille og rolige som ham her :innocent:).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share