Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HF, jfk, Rommel, Casper>> Tak. :smile: Det I siger, har Mona m.fl. også prøvet at sige til mig. Og ja, det er da rigtigt, at jeg fik de PR's, jeg havde satset på (død + total samt squat, som jeg også havde håbet meget på), og det er jeg bestemt også glad for (især squatten!) - men den dødløft er bare ikke tilfredsstillende uanset hvad. :mad: Men så må jeg jo bare håbe, at jeg når at blive klar til SM, så jeg forhåbentlig kan tage revanche dér. :wink: Og selvom jeg ikke levede op til mine egne forventninger, er jeg helt sikkert glad for at have fået muligheden for at komme med til et NM. :smile:

Nu er spørgsmålet om der har hvilet en ond forbandelse over det danske hold her ved NM?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, borset fra Morten Sørigs og Thomas Andersens squats, var der vist ikke meget at råbe hurra for. :blink: Vi havde vist desværre valgt i går til at have en kollektivt dårlig dag. :dry:

Link to comment
Share on other sites

God aften i loggen :smile:

Aller-først: Tillykke med at du trods vådt gulv, skidt opvarmning og korte pauser alligevel fik formået at øge dit max :wink:

For det andet: Hvad dælen er der med din lænd :unsure: ? Håber du har det det bedre ihvertfald!

Sidst men ikke mindst: jeg fatter jo ikke en bjælde af alt det konkurrence halløj :dry: , men kan ikke lade være med at tænke på om det ikke er hårdt for dig at skulle stille op igen om en måneds tid?

Ha' en fortsat dejlig aften

Bozne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Også herfra TILLYKKE!!! med resultaterne, som du (alt taget i betragtning :dry:) vist kan være godt tilfreds med! :4thumbup: :w00t:

Nu har jeg jo (heller ikke) megen forstand på SL-konkurrencer, så jeg er jo bare jævnt imponeret over, at et nips som dig lige stiller op i trekamp! (MAX-løft i de tre store...oh skræk!!! :freaked:).

KNUS og mange :1356: :1356: :1356: herfra O'nse! :smile::wink:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Desværre har jeg ingen video af mit stunt. :tongue: Men der var en kvik nordmand, som fik nappet et pic, netop som min venstre fod er skredet ud. Han har været så flink at maile det til mig, så jeg smidder det lige her i loggen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, det ser ufedt ud

Håber ellers ikke du får flere problemer ud af dit stunt eller det med lænden.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:blink: Det ser godt nok ubehageligt ud.. Håber ikke det er noget der kommer til at sætte din træning tilbage, hverken lænden eller foden :smile:

Ellers tillykke med stævnet, et stævne uden at bomme ud, er jo heller ikke det værste, selvom at man måske gerne ville have løftet mere.. Og så øgede du din total, så bare vent til du er tip top igen, så kommer din total deropad :devil:

God bedring :4crutches: :1112:

Over and out :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Aller-først: Tillykke med at du trods vådt gulv, skidt opvarmning og korte pauser alligevel fik formået at øge dit max :wink:

Tak. :bigsmile: Det med pausen/squatten var min egen fejl - Kim og jeg havde bare ikke været vågne nok. :4slap: Men jeg nåede det jo heldigvis alligevel!

For det andet: Hvad dælen er der med din lænd :unsure: ? Håber du har det det bedre ihvertfald!
Har tidligere et par gange haft probs med den pga. nogle dumme, selvforskyldte stunts i dødløft, dengang jeg stod konventionel, hvilket er en af grundene til, at jeg er skiftet til sumo. Det lader dog ikke til, at det er det samme denne gang. De andre gange har det eksempelvis været en pine at sidde på og især stå af en cykel - blev fuldstændigt smadret i lænden af det, og var totalt stiv i et godt stykke tid efter en cykeltur. :dry: I dag cyklede jeg hjem fra TSK, og der var ingen problemer overhovedet. :4thumbup: Jeg har stadig den der lidt trætte/stive/ømme følelse i lænden, men som nævnt, det er aftaget betydeligt i forhold til i går. :bigsmile: Jeg går stadig en smule stift - til dels pga. lænden, og til dels pga. foden/anklen, som jeg stadig er lidt varsom med (går med en let støtteforbinding), selvom jeg stort set intet mærker. Gik en lille tur her til aften uden de store gener fra foden (ingen smerter overhovedet), og det føltes rigtig godt for lænden - som om, det løsnede lidt op. Så jeg regner med at genoptage morgenturene i morgen - dog uden rygsæk til at begynde med, og også i lettere nedsat tempo. Desuden, mht. lænden, så føles det som om, det denne gang sidder mere i begge sider lige over knoglen ved lænden, hvorimod det de andre gange føltes som mere midt på/rygsøjlen og en anelse højere oppe ad ryggen, så vidt jeg husker. :unsure:
Sidst men ikke mindst: jeg fatter jo ikke en bjælde af alt det konkurrence halløj :dry: , men kan ikke lade være med at tænke på om det ikke er hårdt for dig at skulle stille op igen om en måneds tid?

Jo, en måned er måske ikke vildt lang tid mellem to trekampsstævner, men alligevel tid nok til, at man kan nå at restituere og alligevel få lidt mere udstyrstræning, synes jeg. :smile: Men et par ugers ekstra forberedelsestid havde da ikke gjort mig noget. :rolleyes:

Ha' en fortsat dejlig aften

Bozne :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak i lige måde. :4winkkiss:

Også herfra TILLYKKE!!! med resultaterne, som du (alt taget i betragtning :dry:) vist kan være godt tilfreds med!  :4thumbup:  :w00t:

Nu har jeg jo (heller ikke) megen forstand på SL-konkurrencer, så jeg er jo bare jævnt imponeret over, at et nips som dig lige stiller op i trekamp! (MAX-løft i de tre store...oh skræk!!!  :freaked:).

KNUS og mange  :1356:  :1356:  :1356: herfra O'nse!  :smile:  :wink:

Stine.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak - for det hele. :blush: Helt utilfreds er jeg ikke... men er stadig pissed over, at det glippede med de 140 kg. :4ranting: :4whistling:

Surt du ikke levede op til dine egne forventninger. Held og lykke næste gang  :smile: Tillykke med dine PRs alligevel  :wink:

Håber ikke at du er kommet alvorligt til skade med lænden. God bedring  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :smile: Tror heldigvis ikke, det er noget særligt med lænden - men når det nu er lænden, så kan jeg sgu ikke lade være med at blive lidt nervøs... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo under al kritik med den væske på gulvet :mad::dry: ... det ser godt nok vildt ud.. forresten har du prøvet at zoome ind på ham der sidder ned i baggrunden... er sikker på han tænker " av hvor ville det gøre ondt i klokkespillet at lave det stunt der".. man kan jo nærmest se hvordan han lider med dig :tongue:

Når det så er sagt så synes jeg du har klaret det rigtig flot Hoos... med dårlig forberedelse (her mener jeg powerwalk 5 gange om dagen med oppakning 6 måneder op til stævnestart, plus vand på gulv :dry: osv) har du alligevel formået at lave pr i din total... intet mindre end imponerende... godt at se :4thumbup: :smile:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Desværre har jeg ingen video af mit stunt. :tongue: Men der var en kvik nordmand, som fik nappet et pic, netop som min venstre fod er skredet ud. Han har været så flink at maile det til mig, så jeg smidder det lige her i loggen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, det ser ufedt ud

Håber ellers ikke du får flere problemer ud af dit stunt eller det med lænden.

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sgu heller ikke specielt fedt. :blink::crybaby: Men må være født under en heldig stjerne eller noget, når nu det ikke gik værre, end det gjorde. :raisebrow::bigsmile:

:blink: Det ser godt nok ubehageligt ud.. Håber ikke det er noget der kommer til at sætte din træning tilbage, hverken lænden eller foden  :smile:

Ellers tillykke med stævnet, et stævne uden at bomme ud, er jo heller ikke det værste, selvom at man måske gerne ville have løftet mere.. Og så øgede du din total, så bare vent til du er tip top igen, så kommer din total deropad  :devil:

God bedring  :4crutches:  :1112:

Over and out :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror heldigvis ikke, nogen af skaderne kommer til at betyde noget for min træning. :smile: Foden mærker jeg allerede nu så godt som intet til, :w00t: samt jeg var i stand til at squatte i dag. :cooldance:

Og ja, det er da altid noget, at jeg ikke bommede ud. :rolleyes: Totalen må jeg så se, om jeg kan gøre noget ved til SM. :shades:

Link to comment
Share on other sites

psssst... kiropraktor Hoos.

Kan du så komme afsted!

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du? :unsure: Har ikke selv megen forstand på den slags... Men Johan knækkede og hev godt nok lidt i mig i lørdags og fandt ikke noget galt. Og det går bedre dag for dag. Men måske, det alligevel ville være en god idé?! :unsure:

Goddam Powergirl, den ser vild ud den udskridning :blink:

At du forbedrer din Total med uheld viser bare hvor meget større dit potentiale virkeligt er..

Tillykke med den flotte total, trods alt  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :blush:

Hold da op det stunt ser meget vildere ud end jeg havde forestillet mig!  :blink:

Som jeg allerede har skrevet til dig, så tillykke med et gennemført NM, fætter PR fælden skal nok klappe bedre til SM.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, jeg håber, du har ret mht. SM. :w00t:

Det er jo under al kritik med den væske på gulvet  :mad:  :dry: ... det ser godt nok vildt ud.. forresten har du prøvet at zoome ind på ham der sidder ned i baggrunden... er sikker på han tænker " av hvor ville det gøre ondt i klokkespillet at lave det stunt der".. man kan jo nærmest se hvordan han lider med dig  :tongue:

Når det så er sagt så synes jeg du har klaret det rigtig flot Hoos... med dårlig forberedelse (her mener jeg powerwalk 5 gange om dagen med oppakning 6 måneder op til stævnestart, plus vand på gulv  :dry:  osv) har du alligevel formået at lave pr i din total... intet mindre end imponerende... godt at se  :4thumbup:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, har godt set, at han ser noget forkert ud i ansigtet ham spotteren. :laugh: Og tak for opbakningen. :cooldance::4winkkiss:

P.S. Saaavner dig, Tosse. :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Træning i TSK den 19-9-05: :cooldance:

Squat:

15@kosteskaft (overhead squat)

8@20kg

5@35kg

Til box:

8sæt@3reps@35kg

Absolut ingen tunge vægte i dag. :nono: Skulle bare lige teste, hvad lænden mon sagde til squat. Den knasede godt nok lidt ved de første par sæt på 35 kg, men ikke på en smertefuld måde overhovedet... nærmere som om, det løsnede op. :smile:

Standing alternating db curl:

(2x)[email protected]

(2x)3@10kg

(2x)2/[email protected] (rep PR :4flex: - cheatede lidt mere på andet sæt :4whistling:)

(2x)10@10kg

supersetted med:

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg

3@40kg

6/8@50kg

12?@40kg

Hyperextended crunches:

20@bw

Hyperextensions:

20/20/20@bw

supersetted med:

Mave på skråbænk

30/30/30@bw

Let træning i dag for at løsne op i lænden, være social med de andre + hjælpe dem i squatten. God, hyggelig træning. Lænden fik det endnu bedre efter såvel squat som den varmecrème, Claus smurte på. :4thumbup:

Fra på onsdag går det løs med "rigtig" træning igen. :pumpin::firebounce:

Var godt nok længe oppe i klubben i dag i forhold til, hvor lidt jeg lavede. :blink::blahblah::tongue:

4x :banana: fordi det simpelthen var så lækkert, at min lænd gad være med til squat. :biggrin:

Morgentur ca. 41 min rask gang :walking: (kan vel næppe kaldes pw, når min normaltid for denne tur uden rygsæk ligger på ca. 38 min)

Transportcykling 2x ca. 10 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Godt at se at du allerede er igang efter den uheldige glidning. Håber du er kommet helt ovenpå igen.

Ha' en god tirsdag (med opgave skrivning :unsure:)

Bozne  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen :sun::bigsmile:

Tror faktisk, jeg er ved at være så normal som muligt igen! :w00t: Eller dvs. fod/underben mærker jeg intet til, undtagen hvis jeg virkelig forsøger at stå/gå på alle mulige underlige måder, hvor jeg så lige kan mærke, hvor på underbenet, jeg blev ramt af stangen. Men det gør overhovedet ikke ondt. Går dog med støttebindet i dag også - bare for en sikkerheds skyld. :smile:

Lænden er også ved at være på toppen igen. Her til morgen kunne jeg pw'e i normalt tempo og uden at gå underligt (mere end man normalt gør ved pw altså :tongue:). Kan dog stadig godt mærke den en lille smule...

Egentlig skulle jeg være startet på min BA i dag, men grundet nogle kontraktproblemer, kan det godt være, det lige bliver udskudt et par dage. Men så er det jo godt, man har en masse materiale at læse samt en praktikrapport at færdiggøre. :4smartass::gal:

God dag til dig og hvem der nu ellers måtte komme forbi loggen også. :cooldance:

:bunny:Morgencardio den 20-9-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 39 min med ca. 5 kg rygsæk

Starter lige lidt let ud mht. rygsækken. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser virkelig ubehageligt ud på det billede :blink:

Pokker tage de glatte podier :sneaky2:

Det var godt nok heller ikke spor sjovt!! :crybaby: :crybaby: :crybaby: Især dét, at jeg missede vægten af den grund, når nu jeg godt kunne løfte den. :mad::dry:

Tror faktisk, jeg er ved at være så normal som muligt igen! :w00t:

Den lader vi lige stå et øjeblik.... :tongue:

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 21-9-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg

5@30kg

5@35kg

3@40kg

3@45kg

1@50kg

1@55kg

Trøje, F6:

2@60kg til 10 cm board (damn, havde svært ved bare at få vægten ned til boardet! :laugh:)

3@70kg til 10 cm board (10 kg mere på stangen, og så gik det noget lettere at få den ned - pressede dog lidt skævt med højre arm, som var ved at være følelsesløs allerede :blush:)

3@75kg til 10 cm board (ja, vægten var jo ikke spor tung, men banen skæv som før - højre hånd så død, da jeg nåede til dette sæt (kørte endda med relativt korte pauser), at jeg måtte bruge venstre hånd til at lukke højre hånd om stangen :blink: - så besluttede at få trøjen af herefter :chicken:)

Reverse hypers:

25@bw (aaaaahh!! :biggrin:)

Boardpress - til 10 cm board:

3@60kg

3@65kg

3@70kg

2@75kg (kunne godt have taget den tredje også :wink:)

Løftene var godt nok stadig lidt skæve i højre side, selv uden trøjen. :blink::unsure:

Chins - bredt overhåndsgreb:

5sæt@4reps@bw :4sport:

supersetted med:

Seated db shoulderpress:

10@10kg

10/[email protected]

5@16kg (den første rep er godt nok tung, når man selv sørger for at få vægtene op i startposition :chicken:)

12@10kg (back-off)

Seated cable row:

12@50kg

6/6@60kg

15@45kg (back-off)

supersetted med:

Dips:

12/11/9@bw (god serie :smile: - og fik endda lidt pump i pecs - nice!! :w00t::innocent:)

Standing alternating db curls:

(2x)12@5kg

(2x)3@10kg

(2x)[email protected] (for tung i dag! :laugh:)

(2x)9/9@10kg (bedre :blush:)

Min vene på højre overarm kom bedre frem end nogensinde før, da jeg curlede. :dumbbell_lift: Den er slet ikke lige så flot som Boznes, men den er der. :rolleyes:

supersetted med:

Band pull-aparts:

15/25/20@miniband (fra forskellige vinkler)

og:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/8/12/10@2kg (noget i den stil mht. antal reps... min venstre skulder syrede helt vildt til, så det blev nogle lidt underlige antal)

Standing db hammercurl:

[email protected] (back-off til alm. curls :4flex:)

Damn nice work-out!! :4jumpy: Okay, fik godt nok ikke noget i nærheden af brystet i den nye trøje, men idet, jeg kun nåede tre sæt, kan jeg sagtens hoppe i den igen på lørdag til samlingen. :cooldance: Og nu har trøjen forhåbentlig udviddet sig så meget, at jeg kan nå mere end tre sæt, inden jeg bliver en kylling. :chicken:

Anders var forresten pænt stærk i trøjen, trods en dårlig dag med ømme albuer. :4thumbup:

4x :banana:

Til samlingen i weekenden, har jeg tænkt mig at squatte i den lille dragt lørdag morgen, bænke i den nye trøje lørdag eftermiddag, og så ved jeg ikke helt med søndag - det bliver nok bare lidt hjælpeøvelser. For skal i hvert fald ikke køre tung dødløft. :4disguise:

+ morgenpw ca. 38 min med ca. 5 kg rygsæk :walking:

+ transportcykling 2x ca. 10 km :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share