Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(Tip: Jordbærkager fra Johns Kagehus på Oliefabriksvej er da bomb!! :tongue4:)

<{POST_SNAPBACK}>

:freaked: Uh da der har jeg kun 500 m over til.. må hurtigst muligt forsøge at glemme jeg har læst det!!! :w00t::4eat::nono::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Men jordbærkage... er det ikke næsten sundt? :innocent::tongue:

Har du fået din "I lift like a girl" t-shirt indviet?  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaa da!! :4jumpy::slut: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Morgencardio den 11-9-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Fin tur, men hvor var det skønt at komme hjem til morgenmaden. :4mewantfood: (Det er det nu altid, men i dag var jeg godt nok trængende. :innocent:)

Note: Mit venstre inderlår har føltes lidt underligt siden i går aftes. Det gør ikke ondt, men det strækker lidt sært i det, når jeg bevæger benet til siden. :unsure: Det er nok bare pre-contest-noia, for det lyder jo underligt, at det skulle være kommet af at lave ingenting. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Men jordbærkage... er det ikke næsten sundt?  :innocent:  :tongue:
Selvfølgelig er det sundt...det er jo FRUGT...præcis ligesom chokoladerosiner, bananchips, jordbæris osv - 6 om dagen du ved!! :laugh::laugh::laugh:

:4eat:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis! :4smartass: Og jeg har garanteret fået dækket mindst 5 % af mit dagsbehov for frugt og grønt via de to jordbærkager, jeg konsummerede i går. :w00t: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Men jordbærkage... er det ikke næsten sundt?  :innocent:  :tongue:
Selvfølgelig er det sundt...det er jo FRUGT...præcis ligesom chokoladerosiner, bananchips, jordbæris osv - 6 om dagen du ved!! :laugh::laugh::laugh:

:4eat:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis! :4smartass: Og jeg har garanteret fået dækket mindst 5 % af mit dagsbehov for frugt og grønt via de to jordbærkager, jeg konsummerede i går. :w00t: :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

I siger noget... så må jeg lige over og købe en 5-6 stykker :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Aarrrrgghh, havde lige skrevet hele træningen ind, og så kom jeg til at slette det!! :4slap:

Nå men here we go again...

Træning i TSK den 12-9-05: :unsure:

:sleeping::sleeping:DELOAD :sleeping::sleeping:

Squat:

15/15@kosteskaft (overhead squat)

8@20kg

6@40kg

5sæt@3reps@50kg

Sumo dødløft:

5@65kg

5sæt@3reps@70kg

Walk-out + kvarte squats:

3@85kg

3@105kg

3@120kg (vist det højeste, jeg er gået ud med uden udstyr - havde kun bælte + knækogere på i dag - vægten føltes heldigvis dejligt let på ryggen :smile:)

Træk til bryst - bredt greb:

15/15/15/15@30kg (øvre ryg trængte til at blive løsnet op)

supersetted med:

Standing db hammercurls:

[email protected]

6/6@10kg ("kom til" at køre lidt hygge-bicepstræning, selvom Zhee Coach havde sagt, at jeg ikke burde :blush:)

Hyperextensions:

15/15@bw

supersetted med:

Hyperextended crunches:

20@bw

Fin lille let træning, selvom det kribler i hele kroppen for at få lov at brænde. :rolleyes:

:banana: :banana: :banana:

+ morgenpw ca. 50 min med ca. 10.5 kg rygsæk :walking:

+ transportcykling i alt ca. 27 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

:headphonedance:Morgencardio den 13-9-05: :headphonedance:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 60 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Okay, var muligvis ude lidt længere end 60 min, da jeg stødte ind i en flok konferencefolk, som åbenbart ikke mente, at der skulle være plads til andre end dem på stierne rundt omkring den ene sø. :raisebrow: Hvorfor i alverden lader jeg mig dog irritere af den slags?! :laugh:

Nå men bortset fra det, var det en rigtig god tur. :bigsmile: Det var ikke meningen, jeg ville have gået en hel time, men benene slog bare over på autopilot, da jeg langt om længe fik snøvlet mig ud ad døren. :tongue:

Og så er det forresten rigtig skønt, at man stadig kan pw'e i kortærmet t-shirt på denne tid af året! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Og så er det forresten rigtig skønt, at man stadig kan pw'e i kortærmet t-shirt på denne tid af året! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Hoosier!

Mmm lyder dejligt med en lang morgentur. :jodler: Tror vist desværre det skulle være sidste sommerdag i denne omgang :gal: , men det synes jeg sådan set bare at vi skal ignorerer ikk'!

Nå, ville barelige kigge forbi og sige hej... lidt længe siden

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og så er det forresten rigtig skønt, at man stadig kan pw'e i kortærmet t-shirt på denne tid af året! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Mmm lyder dejligt med en lang morgentur. :jodler: Tror vist desværre det skulle være sidste sommerdag i denne omgang :gal: , men det synes jeg sådan set bare at vi skal ignorerer ikk'!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er skønt med de der morgenture! :w00t: (Selvom den lune dyne da har det med at trække lidt... :tongue:) Og jo, der skal pw'es uanset vejret. :santa2: (Næsten da. :innocent:)

Hyggeligt, at du lige kiggede forbi. :bigsmile:

Aftencardio den 13-9-05: :poking:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig... men skal du ikke til NM denne weekend??

Hvorfor powerwalker du? Og så endda 2 gange på en dag og så med rygsæk? :nonono:

Du har da ingen problemer med at nå din vægtklasse eller har jeg misforstået noget?

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... jo, du har ret. :blush: Bliver bare vanvittig af ikke at lave noget, men må hellere droppe rygsækken i hvert fald fra nu af. :blush: :blush:

Link to comment
Share on other sites

Undskyld mig... men skal du ikke til NM denne weekend??

Hvorfor powerwalker du? Og så endda 2 gange på en dag og så med rygsæk? :nonono:

Du har da ingen problemer med at nå din vægtklasse eller har jeg misforstået noget?

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... jo, du har ret. :blush: Bliver bare vanvittig af ikke at lave noget, men må hellere droppe rygsækken i hvert fald fra nu af. :blush: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det burde du og maks én gang hvis du absolut skal powerwalke :raisebrow:

Det er trods alt Nordiske mesterskaber!!

...Og du kan være sikker på at ingen af de andre deltager vil klappe i deres små hænder og rose dig for at du har powerwalket lige op til et stævne... tværtimod vil de nok nærmere gnide hænderne mod hinanden over hvor meget lettere du gør det for dig selv ikke at yde dit MAX BEDSTE :4flex:

p.s. Det var det der med at vide hvad man vil med sin træning og sport og TØR vælge at følge den ene vej når tiden er rigtig :wink:

Link to comment
Share on other sites

p.s. Det var det der med at vide hvad man vil med sin træning og sport og TØR vælge at følge den ene vej når tiden er rigtig  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er jeg godt nok ualmindeligt dårlig til. :confused: Og selvom jeg ikke har en jordisk chance for at slå de andre deltagere i min klasse (de er alle fire nomineret til +100 kg mere end mig :chicken:), burde det ikke forhindre mig i at gøre mit bedste og komme hjem med et par stævne-PR's, hvilket også er mit mål med det her stævne. :smile: Men har stadig lidt den der følelse, at jeg ikke helt fortjener den her tur :blush: - men igen, det burde jo også blot anspore mig til at gøre mit allerbedste. :rocketwhore:

Angel, sætter sgu pris på, at du gider blive ved, :heartpump: selvom jeg er ualmindeligt tykpandet på det her punkt. :4slap: (Anders gør også, hvad han kan. :4winkkiss:)

Anyways, gårsdagens træning...

Træning i TSK den 14-9-05: :smile:

Squat:

15/10@kosteskaft (overhead squat)

5@40kg

6sæt@2reps@50kg

supersetted med først:

Standing db hammercurl:

12@5kg

og derefter med:

Standing alternating db curl:

(2x)[email protected]

(2x)10@10kg

(2x)4/[email protected] (det var vist en PR :blink:)

(2x)10@10kg

Træk til bryst - bredt greb: :sleeping:

16@30kg

8/8/8@40kg

16@30kg

+ en lidt hiven i trøje samt en masse kæbe. :blahblah::biggrin:

Ja, det var jo ikke fordi, der blev lavet det store i dag. Men det var hyggeligt nok at komme afsted fra opgaveskrivningen :rolleyes: og få snakket lidt med René (som blev far i lørdags :w00t:) og Anders bl.a. :cooldance:

:banana: :banana: :banana:

+ morgenpw ca. 38 min :walking:

+ transportcykling 2x ca. 10 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier, du er en mean ass heavy lifting dedicated supergirl...

Det er det du skal op og vise... ikke smækre abs og stribede skuldre..

Du er sgu så sød! :4winkkiss: Og ja, ved jo godt, at du/I har ret, men har alligevel nogle gange lidt svært ved at få mig selv til at forstå det. :4slap::blush:

jeg krydser fingre for dig :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :bigsmile:

Træning i TSK den 15-9-05: :unsure:

Ja, eller træning kan man vel næppe kalde det. Brugte i hvert fald mere tid på at tage bade og drikke proteinshake end på at løfte vægte. :tongue:

Bænkpres:

15@20kg

5@30kg

5@35kg

5sæt@3reps@40kg

Reverse hypers:

25@bw (for lige at løsne lidt op i lænden)

Så lidt løfteri kan man vist ikke være bekendt at give karakter for. :smile: :banana3:

Ingen morgenpw. :innocent::tongue: Men de sædvanlige 2x ca. 10 km transportcykling til/fra træning. :bike:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke til nm

så må du lære dem hvordan man gør  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver vist omvendt - har du set, hvad de andre i min klasse er nomineret til?! :blink::laugh: Men tak, skal gøre mit bedste for at få nogle gode løft med hjem i det mindste. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Forberedelse til NM

1) Fang Fætter PR

2) Lænk ham grundigt og stramt!

3) Slæb ham med til NM

4) Spænd ham fast til Bænken/squatrcket/dødløftsplatformen.

4) prygl ham så grundigt rundt at man skulle tro det var løgn!!!

held og lykke, glæder mig til høre hvordan det går :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

tror du har et par rigtigt gode løft gemt i dig den her gang!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke smukke.. og læser jeg i din log en eneste gang til at du har powerwalket indenfor 4 ugers tidsrum op til en given konkurrence så kommer jeg personligt og straffer dig  :devil:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det et løfte? :innocent::tongue:

Forberedelse til NM

1) Fang Fætter PR

2) Lænk ham grundigt og stramt!

3) Slæb ham med til NM

4) Spænd ham fast til Bænken/squatrcket/dødløftsplatformen.

4) prygl ham så grundigt rundt at man skulle tro det var løgn!!!

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

------

Pyha, føler mig som en oppustet ballon lige nu. :sneaky2: Og ser sgu også nærmest sådan ud. :blink: Men vægten var simpelthen alt for lav onsdag morgen (61.5 kg :blink:), så onsdag og især torsdag har jeg carbet godt op, og i morges sagde vægten da også 64.4 kg. Det er vist en PR. :raisebrow::tongue: Ved jo godt, at jeg ikke har taget tre kg fedt på på to dage, men føler mig godt nok chubby alligevel. :wacko:

Anyways, jeg føler, at jeg i løbet af de sidste par uger har spist alt for meget chokolade og andet skidt for at holde vægten over 62 kg (det ville selvfølgelig være nemmere bare at droppe powerwalken, men nej nej :laugh:). Så efter NM vil jeg til at have lidt styr på kosten igen, så det ikke tager alt for meget overhånd med Aldis hvide djævel. :rolleyes: Men nu, hvor jeg er færdig med min praktik, bliver det jo også til en del mindre transportcykling, hvilket nok kommer til at gøre, at vægten holder sig oppe ganske af sig selv vha. normal, sund kost. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Til lykke med PR  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :tongue:

NM i Borlänge, Sverige, den 17. september, 2005:

Indvejning:

62.8 kg

Squat:

1. forsøg:

100 kg - godkendt 3-0 (dyb og nem, men intet spænd i kroppen - var tæt på at misse løftet, da jeg var første løfter i anden startgruppe, og der var ingen pause mellem grupperne, så "pludselig" var det bare mig - men nåede da at få startsignal med 8 sek igen)

2. forsøg:

110 kg - godkendt 3-0 (PR +5 kg - igen dyb, men intet spænd i kroppen - kommer lidt ud at hænge med den, men får den presset/gm'et op uden de store problemer)

3. forsøg:

115 kg - underkendt 3-0 (f...ing møg!! opvarmningen var ellers gået rigtig godt, følte jeg, men da jeg stod på podiet fuckede jeg op i det :mad: - kommer virkelig ud at hænge med dette løft, men presser på den, indtil jeg kan mærke noget i lænden :crybaby:)

Bænkpres:

1. forsøg:

65 kg - underkendt 3-0 (nem, men dommerne var ret strenge mht. pausen, hvilket flere end mig også mente)

2. forsøg:

65 kg - godkendt 3-0 (igen nem, og denne gang men pænt lang pause)

3. forsøg:

72.5 kg - underkendt 3-0 (ramte en dårlig bane, så opgav hurtigt at presse på den, da den var blevet underkendt uanset :smile: - det irriterer mig dog, at jeg ikke fik den - kan ikke engang begrunde det med mine lændesmerter, for følte ikke, at det hæmmede mit opspænd - misset skyldtes nok nærmere, at jeg mentalt allerede var igang med dødløften :4slap: :4slap: :4slap:)

Dødløft:

1. forsøg:

115 kg - godkendt 3-0 (nem! havde sænket min startvægt med 5 kg, at da opvarmningen ikke føltes overbevisende + jeg nok var lidt nervøs for min lænd (med dragt + bælte mærkede jeg dog intet til lænden overhovedet :4thumbup:) - den mindre gode opvarmning skyldtes dog nok, at gulvet dernede var noget glat - Eva sænkede sin startvægt af samme grund)

2. forsøg:

125 kg - godkendt 3-0 (PR +7.5 kg - nem!! skulle nok have taget mere på stangen i dette forsøg, især med tanke på, hvad der skete senere... :dry:)

3. forsøg:

140 kg - underkendt 3-0 (piiiiiiiiiis!!! fik den op overraskende nemt, dvs. uden de store problemer, selvom den dog var lidt tung - mangler bare lige at markere, da min venstre fod skrider ud og jeg ender siddende med venstre ben vredet i en underlig stilling bagud pga. vand(!!!) på podiet - bagefter fatter jeg naturligvis ikke, hvorfor jeg ikke bad om at få tørret podiet lidt bedre af, inden jeg gik ind og løftede. :4slap: Anyways, jeg sad så der et stykke tid, og da spotterne ikke reagerede, mente Morten R, at han hellere måtte løbe ind og samle mig op, hvorefter jeg blev båret grædende fra podiet af Morten og Johan. Jeg blev lagt ned ude bagved og fik is på venstre ankel + underben, der havde fået et lille slag, der hvor stangen havde ramt. Jeg tudede stadig helt hysterisk, så folk troede selvfølgelig, at jeg var kommet alvorligt til skade (efterfølgende var der også rigtig, rigtig mange, der kom op til mig og spurgte til min fod, ankel, knæ og hofte - folk er sgu søde :1112:). Efter nogle minutter gik det dog op for folk, at jeg bare var så rasende over, at jeg ikke havde fået de 140, :laugh: for den var jo for pokker oppe, da jeg gled!!! 10x :mad:)

Total:

300 kg (PR +7.5 kg) og en klar 5. plads i klassen :tongue: (blev vundet af den islandske pige med 435 kg - mest imponerende var hendes dødløft på 185 kg :1356:)

Tja... overordnet set er jeg noget utilfreds.

I squatten fik jeg, hvad jeg havde satset på, men er skuffet over, at det ikke på nogen af løftene lykkedes mig at få spændt ordentligt op - især når jeg nu syntes, det var gået så (forholdsvist) godt under opvarmningen og i de sidste par træninger i den store dragt op til. :dry:

I bænk havde jeg håbet på mindst 70 kg. Vil mene, at jeg ligeså godt kunne have fået mit førsteforsøg godkendt, og så havde der måske også været 70 kg i andet. Men det er absolut ingen undskyldning for ikke at få de 72.5 kg i tredje, hvilket udelukkende var min egen skyld. :4whip: I.ø. mange tak til Charlotte for hjælp med opvarmningen i bænk! :4thumbup:

Dødløft ville jeg have været mere end tilfreds med, hvis jeg havde fået 140 kg med hjem. Nu er jeg bare ekstremt skuffet!! :crybaby: Det er selvfølgelig positivt, at jeg ved, jeg kan få dem op. Og er dybt taknemmelig for, hvor søde og hjælpsomme alle folk var efter mit uheld. Det var helt fantastisk! :heartpump:

Efter stævnet blev det bare værre og værre med min lænd, desværre. :unhappy: Fik både varme- og kulde/bedøvende crème samt en smertestillende pille (har aldrig før taget sådan en i mit liv :blink:). Var en overgang overbevist om, at min dumhed i squatten havde kostet mig SM. :sneaky2: (Selvom jeg uden problem kunne dødløfte, tvivler jeg på, jeg ville have kunnet squatte, sådan som min lænd føltes i går.) Her til morgen føltes lænden dog overraskende meget bedre! :w00t: Den er stadig noget stiv/øm i det, men meget mindre end i går - så nu er jeg fortrøstningsfuld mht. SM. :bigsmile:

Nå men bortset fra al min elendighed :tongue: og det våde/glatte podium (det var bl.a. også et stort problem under herrernes bænk), var det en fed oplevelse og en rigtig hyggelig tur sammen med Eva, Kim, Morten og den øvrige landsholdstrup. :smile: Lørdag aften havde svenskerne arrangeret en rigtig god middag for alle, :4mewantfood: og det blev en rigtig hyggelig aften. :biggrin:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share