Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 15-8-05: :firebounce: :firebounce:

Squat:

15/15@kosteskaft (overhead squat)

8@20kg

5@35kg

5@45kg

3/3@55kg

Fuldt udstyr:

3@85kg

3@95kg

3@105kg

2@115kg

1/1@125kg

(Meget) partial squats: (med dragt, bælte og knækogere)

2/3@150kg (PR i walkout)

3@155kg (PR i walkout)

Intet af det var nede, men ca. parallel, så der er da håb forude. :tongue: Men stilen var ikke værd at skrive hjem om :thumb_down: - på nogle af løftene glemte jeg at presse knæene udad :4slap: - på andre gik der noget andet galt. :wacko: Men i det mindste lader det da til, at jeg er blevet stærkere, :bigsmile: og det var jo trods alt første gang i udstyret i denne omgang... :rolleyes:

Sumo dødløft:

5@75kg (halv dragt)

3singles@85kg (halv dragt + bælte)

5singles@90kg (halv dragt + bælte)

8-10singles@95kg (halv dragt + bælte)

Dødløften spillede til gengæld fint i dag! :4thumbup:

Benpres:

8/8/8/8@150kg (brændte godt! :bottom:)

Mave på skråbænk:

15@bw

15/15/15@16kg

supersetted med:

Lying leg curl:

10@2plader

8/8@2plader+2kg

Standing calf raise:

12/12@80kg (læggene var allerede på dette tidspunkt godt bustede :raisebrow: - så da Anders gjorde mig opmærksom på, at mine squatsko altså ikke havde godt af det der, faldt det mig ikke svært at stoppe dér - havde heller ikke mine andre sko med jo :innocent:)

Hyperextensions:

15@bw

12/12@16kg

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike: (ingen morgenpw, da jeg mødte tidligere, så jeg også kunne gå tidligere :smile:)

Så i bad. Hjem. Mad. Og nu i seng! :sleeping:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Edit: Havde lige glemt at notere mine partial squats.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Standing calf raise:

12/12@80kg (læggene var allerede på dette tidspunkt godt bustede  - så da Anders gjorde mig opmærksom på, at mine squatsko altså ikke havde godt af det der, faldt det mig ikke svært at stoppe dér - havde heller ikke mine andre sko med jo )

Læg trænes bedst i bare tæer :4smartass: Har jeg hørt :tongue: Så du om min Udos var der endnu...? :innocent: (Det var vist en uge... :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Standing calf raise:

12/12@80kg (læggene var allerede på dette tidspunkt godt bustede  - så da Anders gjorde mig opmærksom på, at mine squatsko altså ikke havde godt af det der, faldt det mig ikke svært at stoppe dér - havde heller ikke mine andre sko med jo )

Læg trænes bedst i bare tæer :4smartass: Har jeg hørt :tongue:

Det gør bare så ondt med bare tæer i den maskine, synes jeg. :chicken::blush:

Så du om min Udos var der endnu...?  :innocent:  (Det var vist en uge...  :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, den står der stadig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Morgencardio den 16-8-05: :cheer: :cheer:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 37 min med godt 10.5 kg rygsæk

Så er nakken vist ved at være helt i orden igen - dejligt. :smile:

En fin morgentur, hvor den mest ophidsende begivenhed var, at jeg gik den anden vej rundt om den sidste del af Sct. Jørgens Sø. :w00t::tongue: Desuden forlængede jeg lige turen med nogle minutter, da de bedste morgenture altså er de, hvor man kan mærke, at man har trænet ben dagen i forvejen. :bottom:(Kunne dog godt have ønsket mig lidt mere doms, men den der brugt-på-den-gode-måde-følelse er nu heller ikke at foragte... :innocent:)

Link to comment
Share on other sites

Det blev også lige til en halvsen aftenpw, ca. 49 min med godt 10.5 kg rygsæk. :walking: Det var slet ikke meningen, jeg ville have gået så "længe". Havde udskudt turen det meste af aftenen, fordi så skulle jeg lige ordne først det ene og så det andet, og var egentlig kun semi-motiveret. :innocent: Men da jeg først kom afsted, var der bare super power i benene, :firebounce: så havde slet ikke lyst til at stoppe igen. :cheer: Men skal jo se dyner... :sleeping::sleeping::sleeping:

Nå ja, og så de sædvanlige 2x ca. 8 km transportcykling selvfølgelig. :bike: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det blev også lige til en halvsen aftenpw, ca. 49 min med godt 10.5 kg rygsæk. :walking: Det var slet ikke meningen, jeg ville have gået så "længe". Havde udskudt turen det meste af aftenen, fordi så skulle jeg lige ordne først det ene og så det andet, og var egentlig kun semi-motiveret. :innocent: Men da jeg først kom afsted, var der bare super power i benene, :firebounce: så havde slet ikke lyst til at stoppe igen. :cheer: Men skal jo se dyner... :sleeping:  :sleeping:  :sleeping:
Det kender jeg godt det der! :w00t::laugh: ...faktisk utroligt hvad man kan nå af vasketøj, oprydning, MOL osv osv inden man får røven med sig og kommer ud at gå (som man jo hele tiden har villet....hvis bare ikke lige alt det andet var kommet i vejen :4whistling:).
Link to comment
Share on other sites

Det kender jeg godt det der!  :w00t:  :laugh: ...faktisk utroligt hvad man kan nå af vasketøj, oprydning, MOL osv osv inden man får røven med sig og kommer ud at gå (som man jo hele tiden har villet....hvis bare ikke lige alt det andet var kommet i vejen  :4whistling:).

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig ja! :innocent: :4whistling:

:pumpin:Træning i TSK onsdag den 17-8-05: :pumpin:

Bænkpres:

12@20kg

5@35kg

5@40kg

3@45kg

2@50kg

Trøje:

2@70kg (til 10 cm board)

4?singler@70kg (én af dem var super, super god! :w00t: resten var lidt noget møg... :dry:)

Chins - bredt overhåndsgreb:

4@bw (yeah, det går fremad! :4sport:)

6/6/6@bw med lidt hjælp på de sidste (for at få lidt ekstra reps fyret af - føltes rigtig godt :4thumbup: - og god spotning :tongue:)

supersetted med:

Bænkpres:

5sæt@3reps@40kg (tekniktræning - føltes faktisk endnu mere eksplosive end i lørdags)

Db upright row:

[email protected]

10/7@10kg (her fik jeg så at vide, at jeg gjorde det forkert :blush:)

[email protected] (med den nye teknik - kan ikke huske, hvor mange det blev til, men den sad jo meget bedre i delts'ene :cooldance:)

x@10kg (ditto)

supersetted med:

Smal bænk: (greb ca. 5 cm fra det glatte stykke)

8/[email protected] (kun to sæt i dag, da jeg jo nødig skulle nå at brænde mig selv helt af inden SM bænk :sleeping:)

og derefter med:

Træk til bryst - bredt greb:

9/10/8/8/8/8/8@40kg (sad godt i lats'ene :firebounce:)

som derefter blev supersetted med:

One-armed db preacher curl:

12@5kg

[email protected]

7/7@10kg

[email protected] :4flex:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15@2kg

(2x)10/10@3kg

+ lidt teknik-squat :smile:

Det gik sådan lidt lala i trøjen. :raisebrow: Men damn, resten af træningen var bare super! :4jumpy:(Blev godt nok mobbet lidt af Zhee Coach og Q, men det trængte jeg nok til... :blush:) Der blev også poseret lidt med Q (han vandt vist den posedown stort :innocent:), hvortil anyone kunne konstatere, at der er sket noget med lats'ene hos både Q og mig - nice! :cheer:

4x :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 38 min med godt 10.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Edit:

Note to self: Less bitching, more lifting! :4whip:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Blackmoore>> Tak. :innocent: Syntes, der var sådan lidt "Evil Scientist" over det. :4whip::devil:

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 19-8-05: :firebounce: :firebounce:

Dødløft:

5@70kg (konv.)

5@70kg (sumo)

3@80kg (sumo)

1@90kg (sumo, bælte)

1@100kg (halv dragt + bælte)

1@110kg (fuldt udstyr)

1@120kg (fuldt udstyr)

1/1/1@130kg (fuldt udstyr - ikke super fart, men det var også i 36'eren i dag, så jeg er godt tilfreds :smile:)

3/3/3@110kg (fuldt udstyr)

8singles@90kg (halv dragt + bælte)

Frivend:

5@20kg

3/3@30kg

3@35kg

3@40kg (PR)

1/2@45kg (PR)

Reverse hypers:

15@bw

Squat:

15@kosteskaft (overhead squat)

8@20kg

5@35kg

3@45kg

Til box:

8sæt@3reps@45kg

Alm:

5@45kg

Glute-ham raises: (grøn elastik, hul 27 i powerracket)

10/10/10/10@bw (ikke udført spor strickt, men den sad sgu godt :4thumbup: - selvom jeg har set Anders udføre øvelsen 117 gange, måtte jeg alligevel have Rommel til at hjælpe mig med opsætningen :blush:)

supersetted med:

Standing calf raise:

12@50kg

12@80kg

7/7@90kg

15@60kg (back-off)

Hyperextensions:

20@bw

Mave + evt. lidt mere lænd må blive i morgen, da der ikke var tid til mere i dag... :rolleyes:

Synes efterhånden, jeg gentager mig selv, men god træning!! :biggrin::firebounce:

Zoa og anyone blev færdige med deres træning, netop som jeg skulle til at begynde. Men efter jeg havde været igang i et stykke tid, dukkede Rommel heldigvis op. :bigsmile::blahblah: Og senere også SuneJ for en kort bemærkning. :wink:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min med godt 10.5 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km + 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:Træning i TSK den 20-8-05: :bigsmile:

Bænkpres:

15@20kg

8@35kg

5@40kg

5@45kg

5@50kg (nada stabilitet - hold kæft, hvor stangen sejlede rundt :blink:)

6sæt@3reps@40kg

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins:

Bredt overhåndsgreb:

3/3@bw

Smalt underhåndsgreb:

4/4/4@bw

supersetted med:

Db upright row:

12@5kg

[email protected]

8/8@10kg

[email protected]

Laterals:

15@5kg

Træk til bryst - bredt greb:

6@50kg (lidt for meget cheat :innocent:)

8@40kg (kunne godt være en anelse tungere)

6sæt@7reps@45kg

supersetted med:

Smal bænk: (greb ca. 5 cm fra det glatte stykke)

8/8@40kg (kørte bare let igen i dag :smile:)

og derefter med:

One-armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)8/7@10kg

(2x)[email protected] :4flex:

Mave på skråbænk:

15/15/15/15@bw (følte mig en anelse doven, da jeg nåede hertil, så ingen vægt på i dag, men til gengæld lidt mere hældning på bænken :rolleyes:)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)20/20@2kg

og derefter med:

Hyperextensions:

20@bw

+ teknik-squat :smile:

Fin lille halvdoven lørdagstræning. :tongue: Troede egentlig, Zoa ville dukke op, men øh... :unsure: Men heldigvis dukkede Kajak-Anders + en anden motionist op, da jeg havde været igang i et stykke tid, så jeg slap for at rende rundt helt alene i TSK. :rolleyes:

:banana: :banana: :banana:

Har i.ø. stadig doms i mine lats fra de der chins med hjælp i onsdags. :w00t: Det spiller. :cooldance: :4thumbup:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 45 min

Normalt generer det mig overhovedet ikke at powerwalke før morgenmaden. Men i dag var det godt nok tough af en eller anden grund. :blink: Havregrød har sjældent smagt så godt som i dag. :4mewantfood: :innocent::laugh:

Edit: + 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Morgencardio den 21-8-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 37 min med godt 10.5 kg rygsæk

Havde regnet med en tur à la den i går, da jeg stod halvsent op, og derfor var godt sulten allerede inden, jeg begav mig ud ad døren. :4eat: Men det var slet ikke noget "problem". :smile: Dejlig lille tur med god power i benene. :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Men heldigvis dukkede Kajak-Anders + en anden motionist op, da jeg havde været igang i et stykke tid, så jeg slap for at rende rundt helt alene i TSK. :rolleyes:

Hvad fanden.... :blink: Synes det er lige groft nok og rende og gi Anywåårn den slags øgenavne!

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan han lære, at han hører hjemme i 125 (mindst!) og ikke dernede i 110. :tongue:

(Kajak-Anders er en tidligere elite-kajakroer fra Rødby, som er begyndt at træne oppe hos os i år - ret stærk i bænken faktisk! :w00t:)

:sun:Aftencardio den 21-8-05: :sun:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 37 min med godt 10.5 kg rygsæk

Trængte til en pause fra rapportskrivningen (for en gangs skyld er det lykkes mig rent faktisk at få lavet noget :4smartass::innocent:), så tænkte, at en lille aftenpw inden aftensmaden ville være på sin plads. :smile:

I morges smed jeg mine gamle, hullede, udslidte pw-sko ud, og er nu i stedet begyndt at gå i mine løbesko, som er af samme model (har højt og helligt måtte love Coach Anyone, at jeg ikke vil løbe før tidligst efter SM 3-kamp :blush:). Anyways, resultat: Vabler!! :wacko::mad::chicken: Men sådan er det jo gerne med nye sko... :rolleyes: (Apropos nye - på tirsdag får jeg min nye dragt + trøje - weee!! :4jumpy::cheer:)

Link to comment
Share on other sites

Men heldigvis dukkede Kajak-Anders + en anden motionist op, da jeg havde været igang i et stykke tid, så jeg slap for at rende rundt helt alene i TSK. :rolleyes:

Hvad fanden.... :blink: Synes det er lige groft nok og rende og gi Anywåårn den slags øgenavne!

<{POST_SNAPBACK}>

Thanx for watching my back BRO! *kastervildehåndtegn*

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK mandag den 22-8-05: :unsure:

Bænkpres:

15@20kg

5@35kg

5@40kg

3@45kg

1@50kg

1@55kg

Trøje:

1/1@70kg (ikke specielt gode løft... :dry: starter sgu nok bare på 65 kg på lørdag :chicken: - det er simpelthen teknikken i trøje, der ikke spiller for tiden, for styrken uden er finfin)

Squat:

8@20kg

5@35kg

5@45kg

1@55kg

1@60kg

Fuldt udstyr:

3@100kg

2@115kg

[email protected] ("PR" - var kun parallel, men til gengæld var der pause i bunden :laugh:)

[email protected] (tja, glemte vist at presse :4whistling:)

Halv dragt + bælte:

3/3/3@65kg (skulle lige teste noget, som Claus havde prøvet at forklare mig :smile:)

Generelt synes jeg, det gik bedre end sidst. :smile: Af positivt kan siges, at jeg for en gangs skyld ingen problemer havde med at få stangen til at blive liggende på ryggen. :4thumbup:

Ting jeg skal arbejde med: At spænde i midtersektionen under hele løftet, vende i bunden, presse knæene udad, komme dybt nok :tongue: og generelt bare spænde spænde spænde!!

Nå ja, og så skal jeg bare tage mig sammen, siger Morten. :innocent:

Sumo dødløft:

5@65kg (halv dragt)

1@85kg (halv dragt + bælte)

10singles@90kg (halv dragt + bælte)

Benpres:

8/10/10/10@150kg :bottom:

supersetted med:

Glute-ham raises: (grøn elastik, hul 27 i powerracket)

10/10/10/10@bw (damn, den brænder godt! :4thumbup:)

+ i alt ca. 36 km transportcykling... :bike:

Trøje-bænken var elendig! :mad: Squatten var tilgengæld god efter min standard. :bigsmile: Det må jævne sig ud til 3x :banana:.

Har i.ø. nedjusteret mit mål mht. SM bænk til bare at undlade at bomme ud. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ting jeg skal arbejde med: At spænde i midtersektionen under hele løftet, vende i bunden, presse knæene udad, komme dybt nok tongue.gif og generelt bare spænde spænde spænde!!

ville det ikke være nemmere at nævne de ting du ikke skal arbejde med :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ting jeg skal arbejde med: At spænde i midtersektionen under hele løftet, vende i bunden, presse knæene udad, komme dybt nok tongue.gif og generelt bare spænde spænde spænde!!

ville det ikke være nemmere at nævne de ting du ikke skal arbejde med :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jeg da også gjort:

at få stangen til at blive liggende på ryggen

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Cardio den 23-8-05: :bunny: :bunny:

MORGENPW :bike:

Tid: ca. 37 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Helt fantastisk tur! :w00t: De bedste pw's er altså dem morgenen efter tung squat!! :4thumbup: :bottom:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 8 km

Til gengæld er cykelturene trælse. :gal: Og nu er min cykel også begyndt at knirke lidt igen - på den dårlige måde. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag den 24-8-05: :raisebrow:

Frivend:

5@20kg

en del sæt@3reps@35kg

supersetted med:

Teknik squat:

en masse lette sæt@3reps kørt ind imellem de fleste andre øvelser

Træk til bryst - bredt greb:

12@30kg (som opvarmning til chins)

Chins - bredt overhåndsgreb:

3/3@bw :4sport:

8/7/8@bw med hjælp :rolleyes:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12/12@2kg

One-armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)8/8@10kg :4flex:

(2x)[email protected]

supersetted med:

Standing calf raise:

12@50kg

7/7/7@90kg

16@60kg (back-off)

Standing db hammercurl:

20@5kg (en slags back-off-sæt :tongue:)

Partial Dragon Flags:

8/8/8@bw (blev "nødt til" at køre flags i dag, da der sad en og røg ovre i sofaen, så jeg kunne ikke holde ud at træne på hverken den skrå mavebænk eller hyperextensionbænken, :gal::chicken: hvilket også er grunden til, at lænd blev skippet i dag)

+ i alt ca. 36 km transportcykling :bike:

+ morgenpw ca. 37 min med ca. 10.5 kg rygsæk :walking:

Egentlig en meget hyggelig træning, hvor jeg fik kæwet den en del, især med Q. :blahblah::biggrin: Men fordi, min venstre skulder åbenbart mente, den skulle begynde at give lidt lyd fra sig, :mad: får træningen altså ikke mere end :banana: :banana:. (Tror dog ikke, det er "noget" med skulderen, for allerede torsdag var der stort set intet at mærke. :smile:)

Edit: Doh, kan åbenbart ikke kende forskel på højre og venstre. :4slap::blush:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK torsdag den 25-8-05: :raisebrow::raisebrow:

Bænkpres:

12@20kg

8@30kg

5@35kg

3/3/3@40kg

Squat:

8@20kg

5@35kg

5@40kg

3@45kg

Til box:

10sæt@3reps@45kg (tror, teknikken blev helt fornuftig, især på de sidste sæt :smile:)

Her ville jeg så have kørt et back-off-sæt med 45 kg uden box. Men efter to reps begyndte mit højre knæ at gøre ret nas, :wacko: så jeg stoppede. Ved ikke, hvad jeg havde fået lavet, for kunne stadig mærke det under mit første sæt dødløft, men lidt længere fremme i træningen, og på cykelturen hjem, var der (heldigvis) ikke længere noget at mærke. :smile:

supersetted med:

Træk til bryst - smalt V-greb:

12@30kg

10sæt@3reps@40kg

Dødløft:

5@65kg (konv.)

5@65kg (sumo)

10singles@75kg (sumo)

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12/12@2kg

Concentration curl:

(2x)12@5kg

(2x)8/8/[email protected]

og:

Standing db hammercurl:

20@5kg (back-off til c-curl)

supersetted med:

Standing calf raise:

12@50kg

7/8/8@90kg

16@60kg (back-off)

Hyperextended crunches:

15/15/15/15@bw (damn, den brændte godt! :firebounce:)

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

+ i alt ca. 36 km transportcykling :bike:

+ morgenpw ca. 37 min med ca. 10.5 kg rygsæk :walking:

:banana: :banana: pga. mit åndssvage :4ranting: knæ. :mad: Men har jo nok bare lavet en forkert bevægelse, for det har det fint nu igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Morgencardio den 26-8-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 38 min med ca. 10.5 kg rygsæk

Av mine fusser, :crybaby: havde vist fået prikket hul på de der vabler lige tidligt nok - men så kan jeg lære det... :blush: Derfor tog turen så lige et minut længere end normalt. :4whistling:

Tager muligvis en lille tur i aften også, men nu må vi se - skal have handlet en masse og lige fjernet det værste kridt fra trøjen og sådan, så det kan godt være, det ikke bliver til så meget pw'ing. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share