Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Godt så :wink:

(så er vi to ... jeg har en uge tilbage af min off-periode --> glæder mig til at komme under 78 kg igen :innocent: )

Okay, jeg troede egentlig, at du allerede var på diæt?! :unsure:

Men jeg må hellere være ærlig og tilstå, at jeg gør mig seriøse overvejelser om en mini-diæt efter DM, alternativt efter Nordfyn Cup. :blush: Dog ikke det helt store - 2-3 kg spæk kunne jeg godt tænke mig at smide for at holde fedtprocenten lidt i skak, og så begynde at bulke igen...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay, jeg troede egentlig, at du allerede var på diæt?! :unsure:

Men jeg må hellere være ærlig og tilstå, at jeg gør mig seriøse overvejelser om en mini-diæt efter DM, alternativt efter Nordfyn Cup. :blush: Dog ikke det helt store - 2-3 kg spæk kunne jeg godt tænke mig at smide for at holde fedtprocenten lidt i skak, og så begynde at bulke igen...

Jeg har fået enormt gode masse gains de sidste 1½ måned så valgte at strække min off season til slut marts!! Min fotoaftale med Rygaard kan sagtens skubbes til slut maj ... og det ville være helt hul i hovedet at ødelægge en god periode hvor mine delts er blevet bredere end de nogensinde har været før og jeg langt om længe lægger min ladeport ud ... som Kragen kalder den nu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået enormt gode masse gains de sidste 1½ måned så valgte at strække min off season til slut marts!! Min fotoaftale med Rygaard kan sagtens skubbes til slut maj ... og det ville være helt hul i hovedet at ødelægge en god periode hvor mine delts er blevet bredere end de nogensinde har været før og jeg langt om længe lægger min ladeport ud ... som Kragen kalder den nu :blink:

Forståeligt nok! :4thumbup:

-------

Træning i TSK den 20-3-06: :shades:

Squat:

Halv dragt: (stadig en anelse træthed at spore i de ærwelige hoftebøjere, så turde ikke tage nogen chancer)

12@20kg

8@45kg

5@55kg

3@65kg (bælte)

2@70kg (bælte)

1@75kg (bælte)

+ to løft i fuldt gear

Glemte at lave walk-outs. :4slap:

Sumo dødløft:

Halv dragt: (gad ikke lige tage den af fra squatten :innocent:)

5@80kg

3@100kg (bælte)

Fuldt gear: (dog i den lille dragt nu)

1@120kg

1@140kg (mine fødder gled lidt :dry: - men stadig ganske nem :bigsmile:)

Mave på skråbænk:

20@bw

15/15@15kg

og derefter:

Hyperextended crunches:

20@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

20@bw

(2x)8/8/8@bw - et ben ad gangen

+ masser og masser af kæbe :blahblah::blush:

Føler ikke, jeg lavede så meget i dag. Men alligevel kunne det nu godt mærkes i benene, da jeg cyklede hjem fra træning. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Forståeligt nok! :4thumbup:

-------

Træning i TSK den 20-3-06: :shades:

Squat:

Halv dragt: (stadig en anelse træthed at spore i de ærwelige hoftebøjere, så turde ikke tage nogen chancer)

12@20kg

8@45kg

5@55kg

3@65kg (bælte)

2@70kg (bælte)

1@75kg (bælte)

+ to løft i fuldt gear

Glemte at lave walk-outs. :4slap:

Sumo dødløft:

Halv dragt: (gad ikke lige tage den af fra squatten :innocent: )

5@80kg

3@100kg (bælte)

Fuldt gear: (dog i den lille dragt nu)

1@120kg

1@140kg (mine fødder gled lidt :dry: - men stadig ganske nem :bigsmile: )

Mave på skråbænk:

20@bw

15/15@15kg

og derefter:

Hyperextended crunches:

20@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

20@bw

(2x)8/8/8@bw - et ben ad gangen

+ masser og masser af kæbe :blahblah::blush:

Føler ikke, jeg lavede så meget i dag. Men alligevel kunne det nu godt mærkes i benene, da jeg cyklede hjem fra træning. :rolleyes:

140 må da mindst være startvægten til dm

Men regner da med at se mindst 150 fra dig

Link to comment
Share on other sites

Lige da Jens og jeg var nået ned på P pladsen, faldt hans ører faktisk af....... :laugh:

:blush:

Men Jens snakkede da mindst ligeså meget som mig. :innocent:

140 må da mindst være startvægten til dm

Men regner da med at se mindst 150 fra dig

Havde tænkt på en 130-135 stykker som startvægt i dødløft. Men nu må vi se - det kommer jo også meget an på dagen - hvor smadret, man er efter squat og bænk, og hvordan det ser ud med konkurrencen osv. :smile: Men ja, +150 kg kunne være virkelig dejligt at få med hjem. :hands::blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey girly..

Jeg lånte dine berømte straps igår, og jeg fandt faktisk en metode så de ikke var så sleppe og dårlige som jeg gav udtryk for sidst, jeg undskylder, hehe :bigsmile: Ligesom sidst var begge straps der da min træning startede, men da jeg skulle bruge dem var den ene væk, så måtte lige fange Q i omklædningen inden han gik :cool:

Link to comment
Share on other sites

Havde tænkt på en 130-135 stykker som startvægt i dødløft. Men nu må vi se - det kommer jo også meget an på dagen - hvor smadret, man er efter squat og bænk, og hvordan det ser ud med konkurrencen osv. smile.gif Men ja, +150 kg kunne være virkelig dejligt at få med hjem. hands.gif blush.gif

eftersom du starter på 140 og så går på 160 så burde problemet være løst...or else...

Link to comment
Share on other sites

Hey girly..

Jeg lånte dine berømte straps igår, og jeg fandt faktisk en metode så de ikke var så sleppe og dårlige som jeg gav udtryk for sidst, jeg undskylder, hehe :bigsmile: Ligesom sidst var begge straps der da min træning startede, men da jeg skulle bruge dem var den ene væk, så måtte lige fange Q i omklædningen inden han gik :cool:

Jamen det er jeg da glad for at høre. :laugh: Og så længe Q holder nogenlunde styr på dem, så er det fint med mig - skal ikke bruge dem lige foreløbig. :smile:

eftersom du starter på 140 og så går på 160 så burde problemet være løst...or else...

Yeah right!! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

:cheer:Træning i TSK den 22-3-06: :cheer:

Bænkpres:

10/10@20kg (med benene oppe; pegefinger/lillefinger på ringen)

8@40kg

5@45kg

5@50kg (for en gangs skyld løftede jeg selv ud på de 50 kg)

1@60kg

Trøje:

2@75kg til 10 cm board

1@75kg (jfk, det så du ikke det der :blush:)

1/1@80kg

2@90kg til 10 cm board

Skal blive bedre til at koncentrere mig - især på de lette vægte. :blush:

Bænkpres med miniband under bænken:

3@35kg

3/3@40kg

3/3/3@35kg

25@20kg (med benene oppe, lillefinger på ringen)

Reverse hypers:

15@bw

Træk til bryst - spadegreb:

12@40kg

8@45kg

5sæt@6reps@45kg

16@30kg (back-off)

supersetted med:

Lean away side laterals:

12@5kg

9/9/[email protected]

15@5kg

og:

One armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)11/9@10kg

(2x)[email protected]

Seated db rear laterals:

15@4kg

15/15@5kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/15/12@3kg

God træning. Masser af power i bænken i dag. :superman:

Men det bedste af det hele var godt nok, da jeg var forbi at underskrive fremlejekontrakten på vej hjem fra træning. :4jumpy:

Edit: Tog forresten også et sæt reverse hypers, kom jeg lige i tanke om.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:cheer:Træning i TSK den 22-3-06: :cheer:

Bænkpres:

10/10@20kg (med benene oppe; pegefinger/lillefinger på ringen)

8@40kg

5@45kg

5@50kg (for en gangs skyld løftede jeg selv ud på de 50 kg)

1@60kg

Trøje:

2@75kg til 10 cm board

1@75kg (jfk, det så du ikke det der :blush: )

1/1@80kg

2@90kg til 10 cm board

Skal blive bedre til at koncentrere mig - især på de lette vægte. :blush:

Bænkpres med miniband under bænken:

3@35kg

3/3@40kg

3/3/3@35kg

25@20kg (med benene oppe, lillefinger på ringen)

Træk til bryst - spadegreb:

12@40kg

8@45kg

5sæt@6reps@45kg

16@30kg (back-off)

supersetted med:

Lean away side laterals:

12@5kg

9/9/[email protected]

15@5kg

og:

One armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)11/9@10kg

(2x)[email protected]

Seated db rear laterals:

15@4kg

15/15@5kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)15/15/12@3kg

God træning. Masser af power i bænken i dag. :superman:

Men det bedste af det hele var godt nok, da jeg var forbi at underskrive fremlejekontrakten på vej hjem fra træning. :4jumpy:

:sneaky2: Det kommer til at koste :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2: Det kommer til at koste :innocent:

Hov hov hov - det skulle du jo let og elegant springe over i din læsning. :mad: Men ja, jeg ved det. :blush: Nu gik det jo ikke så godt med de 77.5 kg til ER, så er blevet endnu mere en tøs. :blush::chicken: Både 75 og 80 kg var godt nok ret lette i går. Men jeg vil virkelig ikke bomme igen. :crazy: Så hellere have et let åbningsløft med overskud. Og i Fury'en er det jo intet problem at få 75 kg til brystet. :crazy: I modsætning til F6'eren, hvor jeg har mere bøvl med 90 kg. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov hov - det skulle du jo let og elegant springe over i din læsning. :mad: Men ja, jeg ved det. :blush: Nu gik det jo ikke så godt med de 77.5 kg til ER, så er blevet endnu mere en tøs. :blush::chicken: Både 75 og 80 kg var godt nok ret lette i går. Men jeg vil virkelig ikke bomme igen. :crazy: Så hellere have et let åbningsløft med overskud. Og i Fury'en er det jo intet problem at få 75 kg til brystet. :crazy: I modsætning til F6'eren, hvor jeg har mere bøvl med 90 kg. :sneaky2:

det er helt fint

ideen var også bare, du ikke skal have de løft, du skal mosle for meget med at få til brystet

Link to comment
Share on other sites

:w00t::laugh::tongue:

Træning i TSK den 24-3-06: :unsure:

T-bar rows: (vægt inkl. stang)

15@40kg

12@50kg

10/55kg

8/8/8@60kg

10/10/16@55kg

supersetted med:

Bænkpres med miniband under bænken:

12@20kg

3@35kg

3/3/3@40kg

5/5/5@35kg

Laterals:

12@5kg

[email protected]

6/6@10kg

[email protected]

supersetted med:

Db spider curls:

12@5kg

[email protected]

6/6@10kg

[email protected]

Triceps pushdown - skrågreb:

12@35kg

8/7@40kg

supersetted med:

Standing calf raise:

10/10/10@90kg

Og så generalforsamling --> fucked up. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

hvad var fucked up??

Generalforsamlingen. Brokbrokbrok. :wacko: Visse folk vil gerne have en hel masse, men en kontingentstigning (vi giver 400,- i kvartalet, hvilket vist har været prisen de sidste ~8 år) ville de under ingen omstændigheder stemme for. Hvordan de så forventer, at vi fx nogensinde skal få råd til at købe de nye maskiner, som de (= nogle af motionisterne) gerne vil have, er over min forstand. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Generalforsamlingen. Brokbrokbrok. :wacko: Visse folk vil gerne have en hel masse, men en kontingentstigning (vi giver 400,- i kvartalet, hvilket vist har været prisen de sidste ~8 år) ville de under ingen omstændigheder stemme for. Hvordan de så forventer, at vi fx nogensinde skal få råd til at købe de nye maskiner, som de (= nogle af motionisterne) gerne vil have, er over min forstand. :crazy:

Klassisk.

"Jeg ska ha, jeg ska ha" Mentaliteten. :nonono:

Nogle mennesker bliver bare aldrig klogere...

Så er det at man er glad for at vi har så kompetente bestyrelsesmedlemmer som vi har i HSK (Klaus Jensen undtaget :tongue: ). :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træningssamling i TSK ( :w00t: ) den 25-3-06: :superman:

MORGEN:

Squat:

Opvarmning i halv dragt

4 sæt i fuldt udstyr

Henrik Sørensen lagde knæbind. :superman: De var simpelthen super! :4thumbup: Han lagde dem så stramt, han kunne, på de sidste tre sæt. Men da der stort set ikke er noget elastik tilbage i de wraps, jeg havde fået med, ligner mine ben allerede nu et landkort. :tongue:

Chins - bredt overhåndsgreb:

6@bw

Ville jo egentlig ikke have kørt chins igen før efter DM. Men kunne ikke lige lade være. :innocent: Og jeg har nok haft godt af at holde en lille pause fra øvelsen, for de var relativt nemme, selvom jeg er på mit tungeste for tiden. :4whistling:

EFTERMIDDAG:

Træk til bryst - V-greb:

10@50kg

6/5/5@60kg

10@50kg

+ efter par sæt med nogle andre håndtag

Mave:

5 sæt

Seated db rear laterals:

12/12/12/12@5kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/10/10@3kg

Som altid hyggeligt og meget lærerigt at være til træningssamling. :w00t: Og et godt sted, Kim havde fundet, til frokost. Som Helge sagde - man kan vist roligt sige, at jeg bulkede igennem i dag. :4mewantfood: :innocent:

Desuden blev jeg virkelig forkælet af Moos, som både gav en rigtig god gang massage samt havde proteinkage med. :blush:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share