Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu bliver jeg fanme nød til at spænde hjelmen og trække de 160kg i dødløft... :dry:

Ja, det gør jeg godt nok også. :sneaky2:

Leee' trukket i dødløften...det må være startvægt til DM :cool:

Jeg er vist ikke den eneste, der er i underskud, hva'? :laugh::tongue:

Rigtigt flot dødløft, Kathrine...

Nå ja, og god røv :cool:

Tak. :superman: Og tak. :moon:

Fanmer en god dødløft Kathrine :devil:

Du gir den gas :w00t:

- god bedring med røven :wink:

Tak, ja, jeg forsøger da. :bunny: Røven trænger vist bare til at blive æltet godt og grundigt igennem. Ligesom resten af min bagside. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil godt ælte :laugh::tongue:

Det besværliggøres nok af afstanden. Men tak. :laugh:

sådan noget smager altid af mere.... :unhappy:

Sådan er det med alt godt. :blush:

Og med det in mente, kan jeg vel passende berette, at jeg har haft gå-slik-amok-dag det seneste døgns tid. :innocent: Havde det sådan, ligesom Cat skriver i sin log, at jeg var begyndt at gå at tænke enormt meget på slik og chokolade hele tiden. Håber, jeg har fået rådet bod på det nu - selvom det godt nok ikke plejer at virke heeelt efter hensigten. :4whistling:

Desuden har jeg fået bolig i dag. :w00t: Har ledt lidt i et stykke tid, da jeg har boet på værelse (privat), siden jeg startede med at læse, og efterhånden trænger til lidt luftforandring. :wink: Så nu skal jeg sgu snart flytte på kollegie. :blink: (Skal lige underskrive kontrakten med hende pigen, jeg skal leje kollegieværelset af, men det burde være en formalitet. :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Og med det in mente, kan jeg vel passende berette, at jeg har haft gå-slik-amok-dag det seneste døgns tid. :innocent: Havde det sådan, ligesom Cat skriver i sin log, at jeg var begyndt at gå at tænke enormt meget på slik og chokolade hele tiden. Håber, jeg har fået rådet bod på det nu - selvom det godt nok ikke plejer at virke heeelt efter hensigten. :4whistling:

Desuden har jeg fået bolig i dag. :w00t: Har ledt lidt i et stykke tid, da jeg har boet på værelse (privat), siden jeg startede med at læse, og efterhånden trænger til lidt luftforandring. :wink: Så nu skal jeg sgu snart flytte på kollegie. :blink: (Skal lige underskrive kontrakten med hende pigen, jeg skal leje kollegieværelset af, men det burde være en formalitet. :smile:)

Yeah :yo: - Ædedage er vejen frem :4mewantfood: ... Især hvis de også har den ønskede effekt :tongue: ... Jeg går stadig og sparer op til min - og ved endnu ikke hvornår det bliver :cry: ... Men glæææææder mig :cheer: ...

Og TILLYKKE med boligen :4thumbup: - Det er da super :yahoo::firebounce::4jumpy: .... Håber du bliver glad for det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dit nye tag :bigsmile:

Kender også godt de dage, hvor jeg går lidt amok når jeg er ude og handle og ender med et par 1000 ekstra kcal i kurven. Synes bare ikke det tager særlig meget af trangen bagefter - jeg konstatere bare at jeg ikke har råd til at gøre den slags særlig tit :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Yeah :yo: - Ædedage er vejen frem :4mewantfood: ... Især hvis de også har den ønskede effekt :tongue: ... Jeg går stadig og sparer op til min - og ved endnu ikke hvornår det bliver :cry: ... Men glæææææder mig :cheer: ...

Og TILLYKKE med boligen :4thumbup: - Det er da super :yahoo::firebounce::4jumpy: .... Håber du bliver glad for det :bigsmile:

Jeg håber, det har hjulpet. :innocent: I dag føler jeg mig i hvert fald fuld af motivation til at spise sundt. :superman: Er i øvrigt "kun" gået 1.3 kg op, hvilket jeg synes er ganske lidt, mængden af slik/chokolade taget i betragtning. :blush:

Og tak, :bigsmile: det håber jeg også. :unsure:

Tillykke med dit nye tag :bigsmile:

Kender også godt de dage, hvor jeg går lidt amok når jeg er ude og handle og ender med et par 1000 ekstra kcal i kurven. Synes bare ikke det tager særlig meget af trangen bagefter - jeg konstatere bare at jeg ikke har råd til at gøre den slags særlig tit :innocent:

Tak skal du have. :shades:

Nej, jeg har heldigvis heller ikke råd til at gøre det så tit. :tongue: Og nu er det også tilbage på den linie, jeg har aftalt med en vis Hr. Hest :4whip: - at jeg kun må spise den slags, hvis det er andre, der byder. :4whistling:

STORT TILLYKKE MED BOLIGEN :w00t:

Kæft hvor godt du endelig fandt noget nyt :wink:

Håber du bliver rigtig glad for det.

Hilsen hende der lige faldt over endnu en isbar i dagens anledning :4mewantfood: :wink:

Tak skal du have. :w00t: Er lidt betænkelig, da jeg aldrig har set mig selv som kollegiemenneske. Men hvad pokker, man lærer en masse nye mennesker at kende, så det kan vel næppe gå helt galt?! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det problem sku da kunne løses ret nemt :laugh::superman:

Det må du snakke med Moos om. Det er ham, der er hovedansvarligt for "Testen". :ninja::laugh:

TILLYKKE MED BOLIGEN !!!!

Superfedt for dig med din nye bolig :4thumbup: - det skal nok blive godt at få "dit eget" :smile:.

Knus og kærlige hilsener fra hende der har været på årets første besøg i ParadIS på Skt Hans Torv idag! :icecream::w00t::wub:

Ja, det tror jeg. :smile: Trænger også til luftforandring efterhånden. :rolleyes:

Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har fået ParadIS - det må have været i sommers. :blink::w00t:

Det er længe siden jeg har skrevet i din log, men jeg må da hellere ønske tillykke med den nye lejlighed. Ikke fordi du få så mange flere kvm. at boltre dig på, men det er aldrig kedeligt at bo på kollegie :wink:

Hey Henrik. :cheer: Long time no hear. Håber alt er vel?! :smile: Håber, du har ret angående kollegielivet. :4thumbup: Og nej, jeg får vist nærmere mindre plads, end jeg har nu. :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

H&M>> Ja, der er nok næppe nogen på mit kommende kollegie, der kan klare "Testen". :unsure: Så jeg er vel dømt til at forblive single?! :crybaby::tongue:

Blackmoore>> Ja, det skal nok blive hyggeligt, det tror jeg også. :cheer: Øl er jeg godt nok ikke så glad for, må jeg tilstå... :blush:

--------

:cheer:Træning i TSK den 15-3-06: :cheer:

Bænkpres:

10/10@20kg (med benene oppe; pegefinger/lillefinger på ringen)

8@35kg

5@45kg

3@55kg

1@60kg

+ 2-3 sæt halve dips @3reps@bw for at holde mig varm, indtil jeg kunne komme i trøjen

Trøje:

1@80kg til 10 cm board (av for pokker min Levator Scapulae(??) i begge sider :chicken:)

2@90kg til 10 cm board

1@90kg til 5 cm board

1@90kg

Gik vel okay... Men Kim og jeg blev enige om, at det er for risikabelt at satse på den trøje til DM, så fra og med næste uge og frem mod DM, kører jeg igen i den gamle/store trøje. :rolleyes:

Med band med blå stribe under bænken:

3/3/3@30kg (sidste sæt blev ret godt)

16@20kg (back-off)

T-bar row:

15@30kg

15@40kg

12@50kg

10/10/10@55kg

12/12@50kg

Vægt incl. stang.

de sidste sæt supersetted med:

Mave på skråbænk:

20/20@bw

Træk til bryst - spadegreb:

12@40kg

8/8@45kg

10/10@40kg

supersetted med:

Incline db press:

8/8/8/8@17kg (med pause i bunden på sidste sæt)

Bare stille og roligt. :smile:

Det var ikke så meget, jeg skulle lave i dag, da den står på skulder, triceps og biceps i OBBC i morgen. :firebounce: Alligevel tog det lige så lang tid, som det plejer. :laugh: Jeg fik vist snakket endnu mere end vanligt i dag. :blahblah::blush:

Forresten skal det lige nævnes, at jeg efterhånden er blevet god til at huske at strække baller og hoftebøjere samt evt. baglår ud inden træning. :innocent: Forhåbentlig kan det hjælpe mig til at komme af med mine spændinger og øvrige småskavanker. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:4flex: Træning i OBBC den 16-3-06: :4flex:

I selskab af Hippo og bozne. :superman:

Seated db shoulderpress:

12@10kg

8@14kg

[email protected] (PR)

5@18kg (PR)

5@19kg (PR :w00t:)

[email protected] (back-off)

Tak til Hippo for god spot - og ikke mindst for at presse mig til at gå lidt højere op. :blush:

--- :blahblah: Kæbe en masse :blahblah: ---

Plate raise:

12@10kg

5sæt@5reps@15kg

12@10kg

Første gang, jeg prøver denne øvelse, men den føltes faktisk helt okay. Ham Hippo har sgu nogle gode idéer engang imellem. :tongue:

Standing alternating db curls:

12@8kg

12@10kg

[email protected] (PR)

6@13kg (PR)

Har vist egentlig taget 2 reps med 14.5 kg engang, men det var med max cheat... :4whistling:

Boardpress:

10@20kg (uden board)

8@45kg til 9 cm board

3@55kg til 9 cm board

3@60kg til 9 cm board

3@65kg til 9 cm board

3@70kg til 13.5 cm board

3@75kg til 13.5 cm board

Hold da op, hvor stangen bare sejlede rundt for mig i dag! :wacko: Godt nok måtte jeg få stangen ud fra en for høj position, så jeg ikke kunne samle skulderbladene ordentligt, men det har vist ikke været hele forklaringen. :blush:

Standing alternating db curls:

[email protected]

6@13kg

Skulle liiiige... :innocent:

Seated face-pulls:

15@40kg

8/12/12@50kg

15@35kg (dropset)

supersetted med:

Triceps pushdown - reb:

12@25kg

6/6/6@30kg

15@20kg (dropset)

Hyggelig og god træning. :w00t: Selvom jeg grundet træthed var noget af et brokkehoved. :blush:

P.S. Bozne er leeee'!! :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share