Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey hoosier

Tillykke med dine pr´s ... Det er sq godt brændt...

Forresten du har en go røv.. Sorry... :tongue: Men til thy cup fangede mit blik lige pludselig en sqaut booty der ikke var til at spøge med (Har senere fundet ud af det var din) Der gik lige et par minutter før jeg fik samlet min hage op fra gulvet og rullet tungen ind....:bblush: :drool:

Men rigtig godt brændt.. Du er sgu stærk...

Keep up the good work

-DAMN

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE MED DE 110kg I DØDLØFTEN! :D

Jeg ved tilfældigvis, at der er en der har videofilmet Hoosiers mås, under dække af at filme squat................... B)

HVEM HAR SLADRET! :o :cry:

:tongue:

Kathrine forstår at brænd aw, især på dødløft! Man blir så stolt, så stolt at man næsten må knibe en lille tåre! :bigsmile:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Hey, du kunne godt have sagt, at du var dig  :blink: så vi kunne have hilst pænt på hinanden  :)

stærk fødsel i dødløften forresten  :devil: det så ret insisterende ud!!

Hey Jesper... :)

Jamen hej, så ved jeg da, hvem du er. Havde set dig i OBBC før, men var ikke klar over, at det var dig. :bblush:

Og ja, til tider kan jeg godt være ret stædig - heldigvis også, når jeg dødløfter. :tongue:

Forresten du har en go røv.. Sorry... :tongue:  Men til thy cup fangede mit blik lige pludselig en sqaut booty der ikke var til at spøge med (Har senere fundet ud af det var din) Der gik lige et par minutter før jeg fik samlet min hage op fra gulvet og rullet tungen ind.... :bblush: :drool:

Jamen tak skal du have! :D :bootyshake:

Alle>> Hehe - tak - dødløft være den ultimativt bedste øvelse at brænde i. :devil: :D

Link to comment
Share on other sites

Snoopy>> Tak. :D Det var også rigtig lækkert at få dem, for mit gamle max på 100 kg er vist helt tilbage fra december måned (har dog heller ikke prøvet på noget over 90 kg uden udstyr siden da).

Træning i OBBC den 24-5-04:

Da Zoa og anyone ikke skulle træne i dag, nuppede jeg lige endnu en træning i OBBC, inden jeg hoppede på et tog tilbage til Kbh. Som sædvanlig en del MOL'boer til stede, så det var super hyggeligt. :D

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 1@40kg

Trøje på:

1@50kg (super let) + 1/0@55kg (første løft var let nok men ramte en skæv bane, andet løft gik bare helt skidt - tog muligvis endnu et løft herefter, men jeg er ikke sikker...) + 1@50kg (igen, super let) + 1@55kg (bedre end før) + miss@60kg (aaarrrrggghhh!!! :4ranting:)

Skal stadig blive bedre til at spænde igennem i armene samt at styre trøjen.

Tak til Hippo for hjælp med trøjen. :)

Incline db press:

[email protected] + 12@15kg + [email protected] (Englen havde lige en hånd på mine albuer på de sidste reps :angelgrin:)

Yates rows:

12@35kg + 10/10/10/10/10@45kg (overraskende lette i dag - 47.5 kg næste gang :))

Triceps pushdown:

15@"5" + 12@"7" + 7@"8" så kom Angel lige og rettede på min teknik, så øvelsen kom til at sidde bedre :D + 8/6@"7"

Krage-laterals:

12@5kg + 8/8@6kg

Partial dragon flags:

6/8/6/6/8@bw

Seated rear laterals:

8/10/10@6kg

Krage-laterals:

8/8@6kg

Standing db hammercurls:

8/6/8@9kg

Donkey calf raises:

10@40kg + 12@20kg + 12@40kg + 12@50kg (god lægøvelse :) - prøvede først seated calf raises, men synes, den belastede min achillessene lidt for meget :unsure:)

Endnu en god træning. B) Fik også set Troels lave nasty walkouts med 300 kg :dropjaw:, Hippo lave ny PR i raw squat :respekt:, Kragen sætte PR i db shoulder press :kickass:, og jeg kunne blive ved... B)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

du glemmer lige at nævne at du råbte op og forbandede både trøje og stang langt væk da du missede de 60 kg.... B)

og dét selvfølgelig mens der ikke var noget musik  :lol:  :tongue:

:4whistling:

Træning i TSK den 26-5-04: :cries: :tongue:

Boxsquat:

en masse sæt med 40 kg, 30 kg og 35 kg

40 kg var lidt tungt og ret langsomt, så ned på 30, hvilket dog var for let. 35 kg var heller ikke særlig eksplosivt, men dog heller ikke tungt. Synes godt nok, jeg kommer langt forover, selvom jeg forsøger at sætte mig tilbage. :unsure: Anders og Thomas sagde dog, at det så fint nok ud, og at det nok er fordi, jeg har lange lårben. :angelgrin: Når jeg lige har fået teknikkken lidt bedre på plads, overvejer jeg at køre en Sheiko, men med boxsquat i stedet for almindelig squat. Men det bliver i hvert fald tidligst efter DM i bænk, hvis det bliver til noget... :)

Og så aspirerede jeg kraftigt til at få dagens officielle TSK-tudefjæs, da jeg endnu engang lavede en Hippo: Skulle flytte en vægtstang, som jeg så på en eller anden måde fik placeret godt og grundet ovenpå min højre tommelfinger. Avav. :cry::chicken: Fingeren hævede en del op og fik en underlig farve og blev noget stiv i det. Måtte lige sætte mig ned et kvarters tid oder so, da jeg fik en voldsom kvalme, hver gang jeg kiggede på den. :chicken: Efterfølgende var det noget besværligt at holde fast på noget som helst, da fingeren stadig var/er ret stiv. Nå, den er forhåbentlig i orden til på fredag, hvor jeg skal i trøjen igen. :w00t::devil:

Standing calf raise:

8/8/8/8/9@110kg

Stivbenet dødløft:

10@40kg + 8@60kg + 5/5/5/[email protected] (PR - så fik jeg indviet mine nye straps :D)

Yates rows:

12@40kg + 8/8/9/8/[email protected] (PR)

Standing alternating db curls:

6/6/6/6@10kg

Partial dragon flags:

6/6/6/6@bw

Db rows:

(2x)10/10/10@21kg (havde egentligt stoppet træningen efter flags'ene, men så syntes jeg alligevel, jeg trængte til lidt mere rygtræning. Det blev dog kun let og højrep, da det godt kunne mærkes, at jeg havde kørt biceps forinden (+ det var lidt svært at holde på vægten med højre hånd pga. tommelfingeren). :chicken:)

3x :banana: for den smule, jeg trods alt fik lavet. :)

Det skal dog lige nævnes, at jeg bestemt ikke var den eneste, der tudede. Både Zoa og anyone havde tudefjæset på adskillige gange pga. Sheiko'en... :tongue:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Joggetur den 27-5-04: :bricks:

Distance: 3.32 km

Tid: 18:55

Hastighed: 10.53 km/t / 5:42/km

Gns.puls: 151 bpm

Lysten var der helt bestemt, men benene var godt nok ikke helt samarbejdsvillige i dag. <_< Ikke at de var tunge eller ømme, det føltes bare som om, der slet ingen energi var i dem. :confused: Men det er nok min egen skyld, for idet jeg stod sent op i dag, havde jeg kun nået at få morgenmad inden joggeturen.

Syntes egentlig også, at min højre achillessene brokkede sig en lille bitte smule (den, som protesterede over seated calf raise-maskinen i mandags), men det var muligvis bare indbildning, for godt nok var den lidt øm resten af mandagen og vist også en smule tirsdag, men onsdag mærkede jeg ikke noget til den. :unsure:

Men vejret fejlede ikke noget, og det var rart at få rørt sig, inden den står på eksamenlæsning det meste af dagen (:4whip: til mig). Så to små :banana: :banana: for dagens tur.

(Og sikke da en lang smøre for så lidt. :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio den 27-5-04: B)

POWERWALK :walking:

Distance: 3.35 km

Tid: 29:58

Gns.puls: Forsøgte at måle for at kunne sammenligne med mine løbe/joggeture, men pulsbæltet må have siddet forkert, for uret vist alt mellem 0 og 214 bpm - og jeg er altså hverken død eller har så høj en max-puls. :blink: Så det må blive en anden gang... :)

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 28-5-04: :firebounce:

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 1/1@40kg

Trøje på:

1@50kg (godt løft) + 1/1@55kg (knap så gode løft) + "1"@60kg (Kim måtte desværre lige have en finger på - irriterende, at jeg ikke bare kan tage mig sammen og løfte den pokkers vægt :4ranting:) + miss@70kg@board

Regner med at hoppe i trøjen igen mandag og fredag, og bare lave nogle lette, sikre løft på 50 kg, så jeg kan være sikker på at få noget godkendt til DM. :)

Tog i øvrigt et kig på startlisten i dag - det ser ud til, at vi bliver to junior-piger i 67.5 kg's-klassen. :w00t: Har aldrig hørt om hende den anden før - en eller anden fra Roskilde - håber bare, jeg er stærkere end hende. :devil:

Dødløft:

5@60kg + 3@70kg + 1@80kg

Hoppede i en Metal deadlifter, som Morten havde på prøve:

1@100kg (alm. stand - svært at komme ned til stangen, synes ikke, dragten gav det vilde i bunde, men det fløj op i lockout) + miss@100kg (sumo - rokkede jeg ikke ud af stedet, men skulle jo lige prøve :tongue:) + 1@80kg (sumo - igen - tung i bunden, fløj op i toppen)

Box-squat: :bowdown:

6/6@20kg + 3@35kg + 2/2/2/2/2/2/2/2/2/2@40kg (gik bedre i dag end sidst, synes jeg - ikke sindssygt god fart, men synes faktisk, det blev bedre, som jeg kom længere hen i sættene - beholder nok 40 kg på igen næste gang, hvor jeg så vil forsøge at få lidt mere fart på :trampoline:)

Yates rows:

12@40kg + 8/8/8/8/8@50kg (PR)

Krage-laterals:

12/12/12@5kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/8/7@35kg

Partial dragon flags:

6/6/6@bw

Box-squatten kørte som sagt rigtig godt i dag (relativt), og det samme gjorde rows'ene. Men burde have været bedre i bænken, så det kan kun blive til :banana: :banana: :banana: - men det var nu en rigtig hyggelig træning i dag med en del god kæbe. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Godt presset på de 60kg i bænken Hoos... du havde den næsten selv... rigtig flot  :)

Zoa>> Tak. ;) Men jeg burde nu have taget den selv. <_<

----------------

Så har jeg fået fremkaldt mine billeder fra Thy Cup + nogle træningsbilleder fra OBBC. Det er hermed slået fast, at jeg ikke er en vanvittigt god fotograf. :wacko:

Turen derop...

post-12-1085836107.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share