Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

MaxP>> Synes nu, det var et meget godt tilbud.

jojo, den sidste del - men det første kan du da ikke bruge til andet end evt ærgre dig over, hvis det rent faktisk var det tidspunkt du kom forbi på ;)

spock -> :lol: men hvorfor kun 0,7 L til eftermiddags-snacken? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i TSK den 3-5-04:

Incline db press:

[email protected] + 8/8/8@16kg (ikke vildt tung, men jeg er ikke så god til at styre vægtene endnu :retard:)

supersetted med:

Reverse hypers:

20/20/20@bw (er/var vildt øm i ryggen i dag - synes dog ikke rigtig, den ville løsnes op :angry: - det føltes dog ikke som en decideret dårlig ømhed, mere som en jeg-har-sovet-på-en-underlig-måde + en smule DOMS i erector fra hyperextensions-ømhed - jaja, jeg tager en kiks :chicken:)

Db rows:

(2x)8@21kg + 5/5/5@26kg (det er altså irriterende, at bænken glider på gulvtæppet <_<)

Seated db shoulder press:

8/10/[email protected] (kun 8 reps i første sæt, da jeg fik vægtene forkert op og måtte have dem ned og op igen, hvilket kostede lidt kræfter - ellers lette nok :bigsmile:)

Yates rows:

12@20kg (for let) + 12@25kg (for let) + 12@30kg (stadig for let) + 12/10@35kg (bedre - første gang, jeg kørte øvelsen, men bestemt ikke sidste :devil:)

Bb rows med bredt greb:

8@35kg + 10@30kg

Bænkpres med minibands:

5/5/5@30kg + 1@40kg + 1/1/1/1/2@45kg (synes virkelig, det hjælper - intet af det var specielt tungt, så det var jo lækkert :w00t:)

Seated cable row:

10/8/8@50kg

Triceps pushdown:

10/10/8@35kg

Seated rear laterals:

12/12@5kg

Pinnochio, Breaker_TG, anyone, Zoa og Cilius var i huset, så der blev desuden kørt masser af kæbe. :tongue:

Rigtig god træning i dag - 4x :banana: af de store. :w00t:

Cardio: 9 + 1.5 km transporcykling :bike: - så hoppede min kæde af, og jeg måtte gå resten af vejen hjem. :walking: Øv bøv, har ondt under min ene fod lige nu - det får jeg nogle gange, når jeg går for meget. :thumb_down: Fik ondt af mig selv på vej hjem, så købte en italiensk bolle - har haft cravings efter sådan en i laaaang tid efterhånden - den var faktisk ret god. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Morgenjoggetur den 4-5-04: " :sun: "

Kom først i seng ved 1-tiden og vågnede allerede kl. 5.30 pga. ondt i maven - øv. :( Det er så holdt op nu, men til gengæld driller mit højre øje rigtig meget. :4ranting: Har nu taget linsen ud, og når det er holdt op med at være rødt, vil jeg forsøg med et helt nyt par linser... :unsure: Og så kan jeg forhåbentlig få lidt søvn i eftermiddag. :yawn: (Det er umuligt at sove, når øjet svier sådan.)

Da jeg nu alligevel var oppe, kunne jeg ligeså godt nuppe en lille morgenjoggetur... :bigsmile:

Distance: 3.32 km

Tid: 19:19

Gns.puls: 146 bpm

Det gik rigtig fint i dag, synes jeg. God rytme i benene, der slet ikke var nær så tunge som frygtet. :w00t: Og en okay tid taget i betragtning af, at det var joggetempo. :)

:banana: :banana: :banana:(det trækker muligvis lidt op, at jeg sidder og har ret ondt af mig selv pga. øjet lige nu :tongue::rolleyes:)

Og så har jeg endelig fået ladet min mp3-afspiller op samt få proppet noget musik på den - så nu bliver løb endnu sjovere, og powerwalk måske endda ligefrem noget, jeg kan få mig taget sammen til - måske... :tongue:

Edit: Lettere alternativ dato rettet.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:walking: :walking: Aftencardio den 4-5-04: :walking: :walking:

POWERWALK

Distance: 3.32 km

Tid: 29:48

Gns.puls: ----

Havde overvejet at tage i Parken for at lave cardio her til aften, men da jeg har planer om at dødløfte (:devil:) i morgen + brænde mine stænger fuldstændigt af fredag (:firebounce:), tænkte jeg, at det måske var smartere bare at holde mig til en lille powerwalk. :)

Link to comment
Share on other sites

Forslag til bulk kostplan:

Morgenmad:

- Double Buggy Bacon Cheese

- 2 plader 200g Marabou

- 2 liter CocaCola

Formiddag/snack:

- 2 plader Ritter Sport

- 2 pakker PrinzenRolle (mine yndlingskiks)

- 2 liter CocaCola

Frokost:

- 4 x Quarterpounder

- Pommes frites

- 1 liter jordbær milkshake

- 9 McNuggets

- 1 liter CocaCola

Eftermiddag/snack:

Mens du spiller GTA ( :devil: )

- 4 poser vingummi

- 1 pakke PrinzenRolle

- 2 pakker Pringles

- 3 liter CocaCola

- 2 plader RitterSport

- 0.7 liter ParadIS

Aftensmad:

- 0,6 meter pizza fra American Pizza, Vesterbrogade :devil:

- 2 liter CocaCola

Aftensnacks:

Mens du spiller GTA ( :devil: )

- 2 poser vingummi

- 1 liter jordbær milkshake

- 1 plade Marabou

- 1 liter ParadIS

:lol: lol Lars, det er jo ren kunst :biggrinbounce:

Spock og Reem>> Tror, der er noget, I har misforstået - det er ikke rent fysisk, jeg har svært ved at bulke (man kan da altid spise ) - det er psykisk (vil ikke være for feeee' jo )

Allright Kathrine, nu er jeg med ;) og jeg forstår self. godt...det er sådan en pige-ting jo ;) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Allright Kathrine, nu er jeg med  ;) og jeg forstår self. godt...det er sådan en pige-ting jo  ;)  :bigsmile:

Ikke kun, sådan har jeg det også.... :bigsmile:

:lol: velkommen i klubben så :bigsmile: ...group hug...:hehe::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, jeg har det også sådan :lol:

Forresten, noget som virker rigtig godt, så er det at købe de stooore tallerkener fra Ikea - synsmæssigt ser det ALDRIG fyldt ud, og den psykologiske effekt er helt kanon :)

Smuk kostplan Lars... ehh... KISS princippet in action :lol:

Du fik ikke bare kørt lidt kæbe i mandags (hvorfor virker den kommentar altid suspekt når den siges...), jeg blev til tider i tvivl om du overhovedet trænede...

Link to comment
Share on other sites

Du fik ikke bare kørt lidt kæbe i mandags (hvorfor virker den kommentar altid suspekt når den siges...), jeg blev til tider i tvivl om du overhovedet trænede...

Var det virkelig så galt?! :unsure: :bblush: Synes nu ikke, jeg snakkede mere, end jeg plejer... (:blink:) Jo, måske til sidst, da jeg var igang med mine hvad-skal-jeg-nu-finde-på-øvelser. :) (Det var vist omkring på det tidspunkt, du dukkede op).

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 5-5-04: :bojo:

Dødløft:

5/5@60kg + 3/3/3@70kg (med bælte, hvor meget det så end hjælper - har ikke fået mig taget sammen til at sætte det et hul ind :rolleyes: - gik nogenlunde let... kunne dog mærke, det ikke lige var i dag, jeg skulle køre tungt B))

Yates rows:

12@30kg + 10@35kg + 6/6/6@40kg (PR - hehe - det er jo også kun anden gang, jeg prøver øvelsen, som jeg tror er kommet for at blive :w00t:)

supersetted med:

Reverse hypers:

25/20/20/20@bw

Laterals:

12@5kg (for let, men okay til et opvarmningssæt) + 5/[email protected] (måske liiiige en anelse for tungt, så stilen var ikke den bedste, men det gik da :))

supersetted med:

Triceps pushdown:

12/12/12@35kg

Seated rear laterals:

12/12/12@5kg

supersetted med:

Cable crunch:

12/12/12@30kg

Puha! Det var faktisk hårdt at supersette så mange af øvelserne! :chicken: Tiden blev også < 60 min (PR :tongue:). Grunden til al denne hast: Kæden hoppede af min cykel igen (!!!) - et par km fra TSK vil jeg tro... :4ranting: Så for det første var jeg en anelse pissed, :rolleyes: da jeg ankom til træning - og derfor mindre snakkesaglig end vanligt, for det andet regnede jeg jo med at skulle gå hjem, så jeg ville ikke alt for sent afsted. Men heldigvis fik Claus sat kæden på igen, så med lidt forsigtighed nåede jeg hele vejen hjem på cykel. :bigsmile:

Der var godt med MOL'ere i dag: Watts :w00t: - Zoa - anyone - Cilius og undertegnede. :)

:banana: :banana: :banana: for træningen.

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: -2 km, som var gang :walking:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning med Nasty Norah i OBBC den 7-5-04: :firebounce:

Var blevet lovet total afbrænding af stænger + lidt bænk + mave + pics. :devil:

Det var sgu nice! :w00t: Her er sådan ca., hvad jeg fik lavet... :unsure:

Squatmaskine: (med ryggen mod maskinen)

1 sæt@40kg + 1 sæt@50kg + et par sæt(?)@60kg + syresæt@40kg

Squatmaskine: (med front mod maskinen)

1 sæt@40kg + 1 sæt@50kg + 1 sæt@60kg (hvor min booty blev filmet B))

Split squat:

et par sæt@ingen vægt + et par sæt@8 kg pr. hånd (har helt klart et balanceproblem - men god øvelse :devil:)

Stivbenet dødløft fra "skive":

1 sæt@20kg + 1 sæt@40kg + 2 sæt@60kg (sættene med 60 kg (med stropper) var lidt tunge, men den sad godt - første gang, jeg prøver øvelsen, men nok ikke sidste, da mine baglår godt kunne trænge til lidt ekstra masse - nå ja, og her blev min bagdel i øvrigt også filmet :unsure:)

Lying leg curl:

1 sæt@70lbs + 1 sæt@70lbs med dropsæt ned til 30 lbs..? :unsure:

Leg extension:

2 sæt@90lbs + 1 sæt@90lbs med dropsæt ned til 30 lbs :dead:

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3/3/3/1/1/1@40kg (sådan ca. - synes allerede, Anders' miniband-indretning har hjulpet på min håndstilling i bænk :bigsmile:)

Angels Nyborg crunches:

3-4 sæt med Norahs hånd som modstand :devil:

Klappe-kage-crunch:

1 sæt

Pull-down:

1 sæt@"3" + 1 sæt@"4" + 1 sæt@"3" med dropsæt ned til "1" + 1 sæt@"2" (for at få lidt pump i ryggen før pics :rolleyes:)

Derefter blev der skudt et par pics. Hvis der er nogle gode iblandt, smider jeg dem selvfølgelig på. :)

Der var mange MOL'ere igang med afbrænding - meget hyggeligt. :wave:

Rigtig god træning - tror aldrig, jeg har brændet mine stænger så meget aw. :devil: Hvis ikke, jeg får DOMS i morgen, er der ingen retfærdighed til. :tongue:

5x :banana: - selvfølgelig!! :D

Cardio: 2x 25-30 min gang til/fra OBBC :walking:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share