Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Rigtig flot fysik hoosier.... :4flex: nu mangler du kun de før omtalte "beskidte" guns!! :w00t:

Dig og Englen ser nu også ud til at være et godt team.. kæft i brænder!! :lol: :asthanos:

Btw: nice abs!! :a-okhand:

mass :upwave:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan kan det være vi skal snydes for synet af 2 hårdtpumpet pectoralis major?  :unsure:  :tongue:

Ser ellers godt ud Hoos  :devil:

Din røv er næsten lige så god som min  :w00t: men også kun næsten  ;)

ja nu du sir det....din røv er faktisk helt ok zoa B)

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være vi skal snydes for synet af 2 hårdtpumpet pectoralis major?  :unsure:  :tongue:

Ser ellers godt ud Hoos  :devil:

Din røv er næsten lige så god som min  :w00t: men også kun næsten  ;)

ja nu du sir det....din røv er faktisk helt ok zoa B)

:tongue:

Den slags skal du passe på med at sige. Her er et uddrag fra en autentisk MSN-samtale imellem Zoa og mig. :unsure:

Thomas Lunau says:

du minder sgu lidt om Anders og mig... bortset fra at Anders og jeg er anal-fans

Thomas Lunau says:

altså ikke med hinanden forstås

Henning says:

riiight

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Længe siden :unsure: :bblush:

Jeg har ikke været super tændt på at træne på det sidste... Faktisk har jeg tæt på ingen motivation... Men dine billeder B) ... De gir en lyst til at komme rigtigt igang igen :w00t: ...

Ser rigtig godt ud :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ser skide godt ud jo  :w00t: Men alle de hvide firkanter dér  :angry: Vi er altså ikke sarte... bare så du ved det til en anden gang  :lol:

(pssst...alt efter hvem der spør så findes der jo de førnævnte originale pics før de var igennem adobe...

dvs uden de hvide firkanter B) )

Link to comment
Share on other sites

Ser skide godt ud jo  :w00t: Men alle de hvide firkanter dér  :angry: Vi er altså ikke sarte... bare så du ved det til en anden gang  :lol:

(pssst...alt efter hvem der spør så findes der jo de førnævnte originale pics før de var igennem adobe...

dvs uden de hvide firkanter B) )

Ja tak Hippo træd du endelig i det <_<

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ser skide godt ud jo  :w00t: Men alle de hvide firkanter dér  :angry: Vi er altså ikke sarte... bare så du ved det til en anden gang  :lol:

(pssst...alt efter hvem der spør så findes der jo de førnævnte originale pics før de var igennem adobe...

dvs uden de hvide firkanter B) )

Ja tak Hippo træd du endelig i det <_<

:tongue:

TJaaaa.... jeg har dem også B)

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Mange tak. :w00t: Hvor er I søde. :bblush: :D

En lille træningsopdatering:

I går aftes: :)

Ca. 30 min gåtur i roligt tempo :walking: - lækkert med lidt luft efter at have tilbragt det meste af dagen indendøre. :)

I dag, 9-5-04 i Parken: :swim:

Crosstrainer:

21 min (20 min intervalprg. 1, niveau 6 + 1 min cool down)

Standing calf raise:

12@30kg + 8/7@40kg + 8/8/8/7@35kg + 10@15kg (dropset - syyyyre :dead: :devil:)

Havde egentlig tænkt mig også at træne mave, men "kom til" at spise lidt for mange chips :bblush: hjemme hos Spock ovenpå vores lille Paradis-komsammen :4mewantfood: - så maven føltes ikke heeeelt tilfreds. :rolleyes: Men i morgen... B)

:banana: :banana: fordi jeg kom afsted på trods af, at det stod ned i stænger. :)

Link to comment
Share on other sites

Vivs>> Mojn. :tongue:

CLO>> Mange tak. :bigsmile:

-------------------

Træning i TSK den 10-5-04: :bounce:

Squat:

8/8@20kg + 5@30kg + 5/5/5/5/5/3/3@40kg (i de to sidste sæt forsøgte jeg at rette mig efter nogle teknikråd, jeg havde fået af Claus - det var jeg ikke så god til... :bblush: men noget af det kan nok tilskrives, at jeg efterhånden havde en del sæt i benene :rolleyes:)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 3/3/3@40kg (fra 30 kg og opefter med minibands om håndledene)

Yates rows:

12@30kg + 12@35kg + 10/8/8@40kg

Seated db shoulder press:

8/6/[email protected] (øv, de var tunge i dag :angry: :thumb_down:)

Pull down: (bredt greb)

12@40kg + 8/7/7@50kg

Cable crunches:

12@30kg + 6/5@34kg + 12@30kg

supersetted med:

Seated rear laterals:

6/6/[email protected] (mindre god stil :rolleyes:)

Standing db hammercurls:

10/[email protected] :chicken:

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 8/8@50kg (det gik jo meget godt :))

Triceps pushdown:

12/12@35kg

Havde stadig DOMS'ede quads fra træningen i fredags, :devil: og stængerne har generelt føltes ret energiforladte hele dagen, så jeg havde egentlig slet ikke tænkt mig at træne ben i dag. Men Anders og Thomas var igang med at squatte, da jeg kom, og så fik jeg jo også lyst... Første gang squat siden DM (pga. en lettere defekt højre lyske), og det gjorde slet ikke ondt nogen steder - wuhu!!! :w00t: Underligt nok var min stil ikke på mirakuløs vis blevet perfekt i løbet af godt en måned uden squat. :o Er stadig ret foroverbøjet, hvilket Claus forsøgte at rette op på. Det er helt klart noget, jeg skal arbejde mere med. Men derudover følte jeg nu, at der var et rigtig, rigtig godt pres på i dag. :bigsmile: Kunne for en gangs skyld mærke, hvilke muskler, jeg brugte. :blink:

I det hele taget en overraskende god træning i dag. Overraskende, idet jeg har følt mig meget ugidelig hele dagen. <_< Breaker_TG, Zoa, anyone og Cilius var også i huset. B)

4x :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: (weee!! - kæden blev siddende!! :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Hvornår skal du til Oense igen? Kunne jeg eventuelt bestikke dig til at besvære dig med at transportere noget med derover?

Niske>> Det ved jeg ikke. Men ja, når/hvis jeg skal, kan jeg da godt tage de der grebsstyrke-dimser med. :)

Link to comment
Share on other sites

Du lod dig aldrig påvirke af isreklamerne i radioen. Stærkt gået B)

:lol:

Efter træningen sad jeg faktisk og snakkede om is med Claus. :bblush: Havde cravings... men købte nu ikke noget. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Hippo>> :lol: :tongue:

Vivs>> :angelgrin:

--------------

:sun: :sun: Morgenjoggetur den 11-5-04: :sun: :sun:

Distance: 4.50 km

Tid: 25:32

Hastighed: 10.57 km/t / 5:40/km

Gns.puls: 153 bpm

Det var sådan et skønt løbevejr her til morgen - noget nær perfekt!. Så jeg besluttede mig for at smide en ekstra km på, selvom benene var en anelse tunge. :rolleyes: Rigtig dejlig tur. God rytme i benene. :bigsmile: Hastigheden var også langt fra så dårlig som frygtet - er faktisk godt tilfreds. :w00t:

:banana: :banana: :banana: af de store. ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 12-5-04: :unsure:

Træt og ugidelig, så træningen gik en anelse langsomt. Men styrken var til gengæld fin. :D

Db rows:

(2x)10@21kg + (2x)8/7/7@26kg (rep PR :devil: - har vist før taget 5 eller 6 reps med 26 kg - det største problem er grebet i venstre hånd... :chicken: nå ja, stilen er måske ikke helt til ug heller... :rolleyes:)

Incline db press:

[email protected] + 10/9@16kg (muligvis rep PR - ville have kørt flere sæt, men jeg lå og spændte en del i venstre side af nakken - det samme skete i mandags, da jeg kørte Yates rows - begge gange er det gået over igen i løbet af træningen, selvom det dog kom lidt tilbage natten til tirsdag :unsure:)

Reverse hypers:

20/20/15@bw (spredt lidt ud over træningen)

Bænkpres:

5@30kg + 3@35kg + 3@40kg + 1/1/2@45kg (besluttede mig midt i det hele til at køre to reps i tredje sæt - så det blev selvfølgelig noget juks :4slap: - resten af reps'ene var ellers lette nok :bigsmile:) + 3@40kg + 12@30kg (puuuump :4flex:)

Seated cable row:

12@50kg + 6@60kg (PR) + 12@50kg

Standing calf raise:

10/10/10/9/10@80kg

Tate press:

12/12@4kg (alt for let) + 12/12@5kg (stadig for let) + [email protected] (lidt for tung - første gang, jeg prøver øvelsen, men den virker okay, når blot jeg laver den på flad bænk - på incline bænk går den desværre i mine albuer :()

supersetted med:

Laterals:

12@5kg + 5/5/[email protected] (synes, det begynder at gå bedre hér :bigsmile: - forsøgte i dag at køre med en meget kontrolleret excentrisk fase)

Seated rear laterals:

15/12/12@5kg (i den lette ende :rolleyes:)

Standing db hammercurls:

10/10/[email protected] (ret let, men mine biceps er stadig ikke helt på toppen, så det er nok smartest at holde det lidt let)

Fik lige hilst på Cilius, da jeg kom. Ellers blev der kørt lidt kæbe med Anyone og Breaker_TG, som også var i huset i dag - hygsomt. :)

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: :swim:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 14-5-04: :devil:

Dødløft:

5/5@60kg (første sæt føltes lidt for tungt, mens andet sæt var superlet) + 1@70kg + 1@80kg (med bælte)

Dragt på:

1@100kg (meget grimt - føltes slet ikke rigtigt <_<) + 1@60kg (fløj selvfølgelig op) + 1/1/1/1/1@80kg (dragten ville slet ikke sætte sig, så det blev noget værre juks i dag :angry: - de to sidste var nogenlunde, men ellers var det yderst utilfredsstillende. :thumb_down: Vi, dvs. Anders og Thomas og jeg, blev dog enige om, at min booty og nok også mine lår er vokset (på den gode måde :tongue:) siden DM, så det kan være derfor, dragten sad så underligt. :angelgrin:)

+ 5@60kg (uden udstyr - superlet - men der var jeg også godt gal på vægten :tongue:)

Stivbenet dødløft:

10@40kg + 5/5/5/5/10@60kg (med straps, sad rigtig godt :bigsmile: - ville have kørt 5x5, men 60 kg var lige en anelse for let, så i sidste sæt tog jeg lidt ekstra reps B))

Bænkpres:

5@30kg + 5@35kg + 5/5/(3+2)/5/5@40kg (vistnok vol PR (med overskud!) :devil: - har, så vidt jeg kan huske, aldrig før kørt 5x5 med 40 kg før - det nye greb, viser sig allerede nyttigt - Anders, du er genial :D - de 3+2 i tredje sæt skyldes, at stangen sad fast i "pinden" på vej op, men de sidste to reps blev taget, så snart jeg havde fået stangen op i racket igen, så jeg vælger at kalde det 5x5. Prøvede i øvrigt at køre med langfingeren på ringen, og det fungerede tilsyneladende rigtig godt for mig. :D)

Yates rows:

12@30kg + 8/8/9/9@40kg (kørte godt, tror, jeg prøver med 42.5 kg næste gang)

Cable crunch:

15/12/12/12@30kg

kørt skiftevis med:

Laterals:

6/6/[email protected] (stadig tung, men med kontrolleret excentrisk fase)

Standing calf raise:

12/10/9@100kg (PR :rolleyes: - er efterhånden blevet ret glad for at træne læg. :w00t: Havde forresten en meget underlig/nørdet drøm i nat - drømte, at mine lægge lige pludselig var blevet lige så pæne og definerede som Racermusens :blink: - I wish!)

Dødløft i dragt kørte elendigt, mens resten af træningen - især bænken - gik super, super godt!! :w00t: Så det må blive til tre af de rigtig, rigtig store:

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

:walking: :walking: Aftencardio den 15-5-04: :walking: :walking:

POWERWALK

Distance: 3.32 km

Tid: 28:46 (det må næsten være powerwalk rute PR :tongue:)

Øv! Der er allerede nu begyndt at være mange bugs nede ved Søerne. <_< :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share