Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TILLYKKE MED BÆNKPRESTRØJEN! MÅ DEN BRINGE DIG MEGEN LYKKE OG GLÆDE FREMOVER!

:partycrowd: :partycrowd: :partycrowd:

Ih - mange tak! :D Det er jeg sikker på, den vil... ;)

Her er et par eksempler på, hvad den har gjort for mig indtil videre...

Close-up af min hals her til morgen:

post-12-1084890308.jpg

Link to comment
Share on other sites

Snoopy>> Tak skal du have. Jeg fylder såmen 23. :sun:

MaxP>> :bblush:

Henning>> :evillaughter:

Angel>> Tak. Og endnu engang tak for gaven. :4mewantfood: ;)

Powerwalk den 18-5-04: :walking:

Fik jo ikke løbet i morges... Kunne ikke falde i søvn i går aftes, så i morges valgte jeg at prioritere en times ekstra søvn over løbeturen - i stedet tog jeg en lille powerwalk her til aften. :)

Distance: 3.32 km

Tid: 29:40

Og så hjem at se 24 Timer... :devil: Nu skal der bages kage. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 19-5-04: :dead: :dead: :dead:

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 5/5@40kg [email protected] + 8@40kg (rep PR, og der var nok til 1-2 mere... jaja, jeg ved det godt - det er psyken, der gør, at jeg ikke kan presse 50 kg op :blink: <_< :angry: :()

Squat:

8@20kg + 5@30kg + 3/3@40kg

Dragt, bælte og knæbind på:

1/2@60kg ((Thomas' knæbind) første sæt gik helt skævt - knæbindene var lidt underlige, og jeg havde slet ikke kontrol over udstyret) + 2@70kg ((Thomas' knæbind) let) + 1@80kg ((Mortens knæbind) let - men tvivlsom dybde) + walkout med 115 kg (PR) + 0@100kg (stunt miss à la Hippo, bortset fra, at alle mine lemmer stadig er intakte :tongue:)

Thomas og jeg blev enige om, at jeg skal til at have gang i noget box squat, hvis mine hoftebøjere kan holde til det.

Db rows:

(2x)10@21kg + (2x)6/6/6@26kg

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 5@50kg + 5@55kg (med bælte - elendig stil, så ned i vægt igen) + 10@50kg (pænt hårde til sidst)

Yates rows:

12@35kg + 8/8/8/7/7@45kg (PR - samme vægt næste gang, da det var lidt tungt, og ikke alle reps var lige stilrene)

Triceps pushdown:

12/8/5@35kg (fuuuuuck, hvor gik jeg bare død!! :dead:)

supersetted med:

Standing calf raise:

8/8/8@120kg (PR - nok samme vægt næste gang, hvor jeg så vil forsøge at få lidt flere reps og/eller tage flere sæt)

Reverse hypers:

20/20/20@bw

supersetted med:

Laterals:

12/10/10@5kg (var for busted på dette tidspunkt til at køre tungere :chicken:)

Reverse bench crunches:

16@bw (sad ikke spor godt, så det gad jeg ikke mere...)

Partial Dragon flags:

4/4@bw (hård, men god!)

Cable crunch:

12/12@30kg (så blev kabeltårnet endelig ledigt B))

Heeeeelt braaaaandt aw!!! :dead: :dead: :dead: Men det er okay, for jeg når først at træne igen søndag - dog bliver det forhåbentlig til en lille joggetur i morgen. :)

:banana: :banana: :banana: :banana: for dagens afbrænding.

Watts, Anyone, Zoa, Pinocchio og Breaker_TG var også i huset, og Niske kiggede lige forbi. Mange tak til Zoa og Pinocchio for hjælp med knæbind etc.

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hehe du skal ikke sige tak for mine knæbind... det er nærmere mig der skal sige tak for at du gad være offer... damn hvor er mine knæbind ringe :lol: godt der ikke skete mere under dit stunt... jeg blev helt bange :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe du skal ikke sige tak for mine knæbind... det er nærmere mig der skal sige tak for at du gad være offer... damn hvor er mine knæbind ringe  :lol:

Nå ja, men du gjorde trods alt dit bedste. ;) Og du lærer det jo aldrig, hvis ikke du får lov at øve dig. :)

Joggetur den 20-5-04: B)

Distance: 6.86 km (års-bedste - hehe :tongue:)

Tid: 39:42

Hastighed: 10.37 km/t / 5:47/km

Gns.puls: 156 bpm

Havde fået for lidt tøj på (shorts og t-shirt), så jeg frøs en smule i begyndelsen, og overvejede endda at løbe hjem for at få mere tøj på. Men den lille tur på 3.32 km burde man vel kunne klare, tænkte jeg, selvom jeg nu godt nok havde planlagt at løbe 4.5 km. Ovenpå den "tunge" squat i går, ville jeg bare tage en rolig joggetur, så jeg tvang mig selv ned i tempo. Fandt en rigtig god rytme, og havde følelsen af at jeg kunne have løbet meeeeget længere B) - følte mig slet ikke presset. Dejligt! :bigsmile:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Distance: 6.86 km (års-bedste - hehe :tongue:)

Tid: 39:42

Hastighed: 10.37 km/t / 5:47/km

Gns.puls: 156 bpm

Det er da også en god distance - glæder mig til selv at komme i gang igen. Men for det første er der knæet og for det andet vil jeg godt lige have en rutine med styrketræning først (også for ikke at kroppen skal vænne sig til alt for meget på en gang).

Men hvordan måler du distancen så præcist? Har du lagt en rute med et kortprogram eller har du distancemåler med eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Og du lærer det jo aldrig, hvis ikke du får lov at øve dig. :)

…men han skal nok øve sig en hel del på sig selv først, hehe, han får ihvertfald ikke lov til at øve sig på mig foreløbig! Jeg holder nu så meget af mine knæ! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i OBBC den 23-5-04: :firebounce: :firebounce:

Dødløft:

5@60kg + 5@65kg + 1@75kg + 1@85kg + med bælte: 1@95kg (let!) + 1@105kg (PR - der var til mere) + 1@110 (PR - halvtung :tongue:) + med dragt og bælte: 1@105kg (det spiller slet ikke med dødløft i den dragt for tiden!!!)

Semi-sumo: (med dragt og bælte)

1/1@65kg + 1@75kg (sumo PR?) + 1@85kg (sumo PR) + 1@90kg (sumo PR - braaaaaandeeee!!! :devil:)

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 10/10@50kg (lette nok :))

Squatmaskine:

10@40kg (med ryg mod maskinen)

10@40kg + 10@55kg + 10@65kg + 10/10@75kg (med front mod maskinen - så var mine ben en anelse brændt af B))

Så nåede jeg ikke mere, da vi var ni, der skulle på Jensens (nej, jeg fik ikke tag selv soft ice :o), og derefter i bio for at se Troy.

:banana: :banana: :banana: :banana: pga. dødløften.

I øvrigt rigtig, rigtig mange MOL'ere i huset - nice. B)

-----------------------

Thy Cup den 22-5-04:

Var i Thy (som hjælper) sammen med Baardi, Henning_F, Hippo, Onkel T og Moos. Hyggelig tur, godt stævne med mange nasty løft. :devil: Udover Kern og Henning, som selvfølgelig var über-nasty, var der bl.a. en lille senet gut, der satte fire dødløftsrekorder, Tonni, som ligeledes satte en rekord med sine 302.5 kg i dl, og Morten Sørig, som to gange forsøgte at squatte 347.5 kg. Og tøserne var satme seje - god fightervilje fra dem alle. :devil: Både Lissy og Kirsten forsøgte sig med dl-rekorder - Kirsten med et forsøg på 178 kg :kickass:, men desværre... :(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share