Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Selvom en løbetur måske var at friste skæbnen, vel vidende, hvad der skete med Moos...
Indrøm det bare  Du satser på Moos' patenterede vægtabsmetode, som sikrer et vægttab på ca 5kg over 3 dage  Imorgen er du syg, men på lørdag er du frisk igen bare 5kg lettere  Det gode gamle Mås-trick

Don't say I didn't warn you...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Indrøm det bare :wink: Du satser på Moos' patenterede vægtabsmetode, som sikrer et vægttab på ca 5kg over 3 dage :laugh: Imorgen er du syg, men på lørdag er du frisk igen bare 5kg lettere :wink: Det gode gamle Mås-trick :laugh:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, så ville jeg da i hvert fald være i vægt til den 7. maj. :rolleyes::laugh::tongue:

Selvom en løbetur måske var at friste skæbnen, vel vidende, hvad der skete med Moos...
Indrøm det bare  Du satser på Moos' patenterede vægtabsmetode, som sikrer et vægttab på ca 5kg over 3 dage  Imorgen er du syg, men på lørdag er du frisk igen bare 5kg lettere  Det gode gamle Mås-trick
Don't say I didn't warn you...

<{POST_SNAPBACK}>

Havde godt nok en rigtig slem kvalme i morges :raisebrow: - men det var heldigvis ikke noget, lidt morgenmad ikke kunne klare. :smile:

AD AD AD :bigsmile:

Er du begyndt at løbe, godt det ikke er mig... ville dø efter 100m :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue: Der er jo en lille cardio bunny "gemt" i mig. :bunny:(Har faktisk løbet en halvmarathon helt tilbage i år 2000. :innocent:) Og så må det jo næsten være nu, hvor jeg er på diæt + der er længe til næste trekampsstævne, at jeg skal gøre det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Havde godt nok en rigtig slem kvalme i morges  - men det var heldigvis ikke noget, lidt morgenmad ikke kunne klare

Det er en advarsel... Stop, mens tid er... Lad være med at friste skæbnen!! :please:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

:cooldance:Træning i TSK den 13-4-05: :cooldance:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg + 3@45kg + 2@50kg + 1@55kg (det var ikke fordi, det var tungt som sådan, men manglede bare det rette groove... :unsure:)

Trøje:

2@65kg til 10 cm board + 1@65kg (let!) + 1@70kg (også let, men ikke megen fart på) + 1/1@75kg (første løft uden pause, med skæv udstrækning og løftet røv :wacko: - andet løft noget bedre, men dog stadig med løftet røv :blush: - kørte bare ikke helt i dag :dry:) + 3@80kg til 10 cm board (lette nok) + 2@85kg til 10 cm board (1'eren var ikke så god, 2'eren tilgengæld rigtig god, så jeg blev ukoncentreret, hvilket førte til miss på 3. rep :sneaky2:)

Chins - underhåndsgreb:

10sæt@3reps@bw

supersetted med:

Seated db shoulder press:

10@10kg + [email protected] + 4/4@16kg (vistnok PR - fik en spotter til at hjælpe mig med at får vægtene op i startposition, så der var en del mere at presse med i dag :bigsmile:)

og:

Face-pulls:

12/12/12@50kg

Seated overhead lockouts i smith:

8@20kg (føltes underligt i venstre albue, så droppede lockouts i dag...)

EZ-preacher curls:

[email protected] + 10/10/[email protected] :4flex:

supersetted med:

Incline db flyes:

15@10kg + [email protected] + 10/10@16kg

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Reverse hypers:

25@bw

Seated cable rows:

12@30kg + 12/12/12@40kg + 10@50kg (fik lige et godt råd af Coach Anyone, hvilket både gjorde, at øvelsen sad bedre, og at det var muligt at køre tungere :shades:)

Ikke helt tilfreds med min bænk i dag. :dry::dry: Ellers en god træning med fin power. :smile:

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 34 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

fuck du har en høj volumen.

Derudover 1000hjælpeøvelser.. Det bliver man sgu ikke stærkere af!

Men ok, det hjælper vel på din booty

<{POST_SNAPBACK}>

Ja volumen er høj!

…på hjælpeøvelserne! :laugh:

Den kære Kathrine er meget, meget stædig… ISÆR når der kommer til helligheden af alle hendes "shaping" hjælpeøvelser! :tongue:

Små grå hår er begyndt at poppe frem på Coachens isse! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

fuck du har en høj volumen.

Derudover 1000hjælpeøvelser.. Det bliver man sgu ikke stærkere af!

Men ok, det hjælper vel på din booty

<{POST_SNAPBACK}>

Ja volumen er høj!

…på hjælpeøvelserne! :laugh:

Den kære Kathrine er meget, meget stædig… ISÆR når der kommer til helligheden af alle hendes "shaping" hjælpeøvelser! :tongue:

Små grå hår er begyndt at poppe frem på Coachens isse! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen... det skal braaande jo. :blush:

Link to comment
Share on other sites

fuck du har en høj volumen.

Derudover 1000hjælpeøvelser.. Det bliver man sgu ikke stærkere af!

Men ok, det hjælper vel på din booty

<{POST_SNAPBACK}>

Ja volumen er høj!

…på hjælpeøvelserne! :laugh:

Den kære Kathrine er meget, meget stædig… ISÆR når der kommer til helligheden af alle hendes "shaping" hjælpeøvelser! :tongue:

Små grå hår er begyndt at poppe frem på Coachens isse! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen... det skal braaande jo. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Endnu et tilfælde af Spockencis.vulumensis.grandidosis

Link to comment
Share on other sites

He he, viste min spidse kommentar ville fremprovokere lidt selvransagelse.. :4thumbup:

Men ok hvis man hellere vil være lækker end man vil være stærk, så er det vejen frem.

Respekt til Hoosier for at forskønne danmark :laugh: Så må der være andree kvinder der løfter tungt :poking::wink:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 15-4-05: :firebounce:

Front squat:

10/10@20kg (noget stiv i lemmerne i første sæt :4crutches:) + 5/5@30kg + 5@35kg + 5sæt@2reps@40kg

Reverse light band dl (smal sumo):

5@70kg + 3@75kg + 3@80kg + 3@90kg + 3@100kg + 3@105kg + 3@110kg + 3@115kg + 3@120kg + 1@125kg (bands'ene tog ca. 30 kg i bunden - meget sjov øvelse :smile: - dog irriterede det mig, at jeg ikke kunne stå lige så bredt, som jeg plejer, grundet powerracket :dry: (jaja, I know, tør øjnene og tag en kiks :rolleyes:))

Reverse hypers:

25@bw

Front squat:

5sæt@3reps@35kg + 10@35kg (alm. squat = back-off - med guldkommentaren fra Zhe Coach: "Jamen, du squatter jo!" :blink::tongue:)

Pull-throughs:

12@20kg + 12@30kg + 12/12/12@35kg (kunne godt køre tungere, hvis ikke det var fordi, jeg har meget svært ved at holde balancen :wacko: - men den sidder nu godt omme bawi alligevel :bottom::innocent:)

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (føltes bedre, end den har gjort de sidste par gange :smile:)

supersetted med:

Hyperextensions:

10/10/10@10kg

og:

Standing calf raise:

8/8/8@90kg (er ret træt af at træne læg for tiden, så det bliver ikke til så meget... :blush:)

Var godt nok ikke super motiveret, da jeg skulle ud ad døren i dag. :blush:(Føler mig noget stresset for tiden + jeg var lige vågnet fra en skøn eftermiddagslur, og sengen virkede godt nok stadigvæk noget tiltrækkende :4whistling:). Men var selvfølgelig ikke i tvivl om, at jeg skulle afsted, og det endte jo som sædvanlig med at blive en rigtig god træning. :w00t: Eneste minus var, at min venstre hoftebøjer brokker sig en anelse for tiden. :mad: Men jeg smører den flittigt med Felden, så forhåbentlig kommer den snart i orden igen. :smile:

Det er godt nok begyndt at blive lummert varmt oppe i TSK (okay, lummert har der vist altid været :tongue:), så tempoet var vist ikke noget at prale af, og det blev da også til en del kæbe med tosserne og Kajak-Anders. :blahblah::biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 34 min, med ca. 7 kg rygsæk

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::sun:Træning i TSK den 16-4-05: :sun::cooldance:

Bænkpres:

15@20kg + 10@30kg + 8@35kg + 8@40kg

Miniband under bænken:

3/3@30kg + 8sæt@3reps@35kg (farten var nok ikke heeelt god, så burde nok være gået lidt ned i vægt... :blush:)

supersetted med:

Chins - underhåndsgreb:

10sæt@3reps@bw (nemme i dag! :bigsmile:)

Seated overhead lockouts i smith:

8@20kg + 5sæt@6reps@30kg (var egentlig okay lette i dag... :smile:)

supersetted med:

EZ preacher curls:

[email protected] + 10/8/6/6@20kg

Face-pulls:

10/9@50kg (så fik jeg høvl for min stil :blush:) + 20@30kg (måske lige let nok...)

supersetted med:

Seated db shoulder press:

15/8/8@12kg (utroligt, så hurtigt man går død i skulderøvelserne! :blink:)

Incline db flyes:

10@10kg + 8/8/[email protected]

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/8/8@2kg (venstre skulder syrede helt vildt til, :blink: men det var til gengæld overhovedet ikke hårdt for højre :wacko:)

Seated cable row:

10@40kg + 8/8/8@50kg

Der var godt MOL'et til i TSK i dag, idet Angel, Craw og ptpoul var på besøg. :pumpin: Desuden zoa, anyone og Quantanamo. :smile: Så lidt kæbe blev det da til. :tongue:

God træning i øvrigt! :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPW :walking:

Tid: ca. 20 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:cheer:I går aftes, den 16-4-05: :cheer:

POWERWALK :walking:

Tid, ud: ca. 22 min

Hen til Arne, hvor han serverede super lækker mad - ovnbagt laks + rodfrugter. :4mewantfood: Derudover selvfølgelig kæbe :blahblah: og aspartam :cola: ad libitum. :rolleyes: Vi blev bl.a. enige om, at cola light er noget af det bedste, der er sket for folk på diæt. :laugh:

Tid, hjem: ca. 24 min (gik lille en omvej)

:sun:I dag, den 17-4-05: :sun:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 55 min

Det skønneste pw-vejr :sun::w00t: - så forlængede turen en smule. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Aspartam ad libitum?

Rodfrugter?

Laks?

Lyder fantastisk dejligt.. Aspartamen ville jeg slet ikke kunne styre  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne vi vist heller ikke. :laugh: Tror, vi fik konsummeret tæt på to liter hver i løbet af 3.5 timer. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Aftencardio den 17-4-05: :bunny: :bunny:

LØB :firebounce:

Distance: ca. 4.5 km

Så fik jeg luftet shorts + t-shirt for første gang i år! :w00t::cooldance:

Tror, tempoet var noget højere end sidst, og der var også langt mere rytme i benene - det spiller. :4thumbup:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 18-4-05: :firebounce: :firebounce:

Front squat:

10/10@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 7sæt@3reps@40kg + 8@40kg (alm. squat - back-off)

Sumodødløft:

10@60kg + 5@70kg + 5@75kg + 5@80kg + 5@85kg + 5@90kg (alle sæt uden bælte, og alle sæt rep PR for sumodødløft :blink: - og lette :cooldance:)

DE:

1@75kg (ikke helt fart nok, synes jeg...) + 15-19singles@70kg (eksperimenterede en smule med forskellige fodstillinger - selvom vægten måske nok er lettest at løfte, når jeg står helt bredt, har jeg til gengæld meget svært ved at holde balancen :4whistling: - det var vist også det, jeg oplevede til DM :tongue:)

Partial Dragon Flags:

10/10/10/10@bw (sad ret godt i dag :bigsmile:)

supersetted med:

Hyperextensions:

10/10/10/10@10kg

og:

Standing calf raise:

10@90kg (godt så, har også dårlig stil i calf raises :wacko:) + 10/10/10@50kg

Var ret træt i benene allerede inden dagens træning. Nok en kombination af en relativt hård bentræning i fredags, og en løbetur i søndags (det var kun min tredje løbetur i år jo :innocent:). Derfor besluttede jeg at nøjes med front squat og dødløft i dag. Var lidt spændt på, hvad mine hoftebøjere ville sige til at løfte sumo uden dragt (har ikke gjort det siden engang i efteråret :blink:). Det gik overraskende godt - mærkede ikke noget til dem overhovedet, og satte rep PR's på stribe. :4thumbup: Har faktisk aldrig taget fem reps med 90 kg i alm. dødløft, tror jeg... :unsure:

Anyways, rigtig, rigtig god træning. :4jumpy: Godt nok var det vaaaaarmt i TSK igen i dag, men derudover kan man jo ikke andet end at blive i godt humør af det skønne vejr! :cheer:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 33 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: ca. 10 km + ca. 5 km

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den flotte rep PR i dødløft. Nu repper du snart for vildt med 100.  :w00t:

Hvad med et avartar billede der afspejler dine superhelte kræfter og understreger din "medlemstitel"?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Elastipigen :4jumpy: Sæ'føl'di'!! :4thumbup: Godt set! ...jeps, det må være dig, Kathrine :cooldance::cooldance::cooldance:.

Tillykke med din (lette :blink: ) rep PR i dødløften :4thumbup: .

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share