Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Kirsten Borregaard i midten er et sted i fyrrerne. Hun er så sej!

Hvis hun var gladiator kom der aldrig levende deltagere igennem, hun ku ta dem ud på stribe, hvis hendes gode hjerte da nænnede det.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Kirsten er virkelig sej :kickass: - og super sød og venlig også. :bigsmile:

Lise er sidsteårsjunior, dvs. hun er 82'er. Damn, den tøs er stærk! :devil:

Til DM i 3-kamp har det ikke noget at sige, hvor gammel man er. Der stiller man bare op i en bestemt vægtklasse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahh Ok tak for svaret :smile: Og total respekt for en dame på 40 der bare giver den gas :w00t: Gid der var flere af den slags, godtnok imponerende.... Men hvis du Kathrine pt ligger ca 100 kg under hendes total vil jeg da ikke tænke på hvad du løfter som 40-årig :devil::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ahh Ok tak for svaret  :smile: Og total respekt for en dame på 40 der bare giver den gas  :w00t: Gid der var flere af den slags, godtnok imponerende.... Men hvis du Kathrine pt ligger ca 100 kg under hendes total vil jeg da ikke tænke på hvad du løfter som 40-årig  :devil:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Inden I skriver mere om 40-årige (eller næsten-40-årige), så tænk jer GODT om.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ahh Ok tak for svaret  :smile: Og total respekt for en dame på 40 der bare giver den gas  :w00t: Gid der var flere af den slags, godtnok imponerende.... Men hvis du Kathrine pt ligger ca 100 kg under hendes total vil jeg da ikke tænke på hvad du løfter som 40-årig  :devil:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Inden I skriver mere om 40-årige (eller næsten-40-årige), så tænk jer GODT om.. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh undskyld... gode gamle Spock :tongue::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ahh Ok tak for svaret  :smile: Og total respekt for en dame på 40 der bare giver den gas  :w00t: Gid der var flere af den slags, godtnok imponerende.... Men hvis du Kathrine pt ligger ca 100 kg under hendes total vil jeg da ikke tænke på hvad du løfter som 40-årig  :devil:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Inden I skriver mere om 40-årige (eller næsten-40-årige), så tænk jer GODT om.. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh undskyld... gode gamle Spock :tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ja, jeg satser da på at komme deropad i kg på et tidspunkt. :cooldance:

Har jo bl.a. en aftale med 200 kg i dødløft... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Ahh Ok tak for svaret  :smile: Og total respekt for en dame på 40 der bare giver den gas  :w00t: Gid der var flere af den slags, godtnok imponerende.... Men hvis du Kathrine pt ligger ca 100 kg under hendes total vil jeg da ikke tænke på hvad du løfter som 40-årig  :devil:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Inden I skriver mere om 40-årige (eller næsten-40-årige), så tænk jer GODT om.. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh undskyld... gode gamle Spock :tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ja, jeg satser da på at komme deropad i kg på et tidspunkt. :cooldance:

Har jo bl.a. en aftale med 200 kg i dødløft... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

det kan ikke udelukkes du når de 200 før mig...

Link to comment
Share on other sites

:cheer:Træning i TSK den 6-4-05: :cheer:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 8@40kg (Mikkel fra Aalborg kunne ikke forstå, at jeg ikke havde bænket mere til stævnet, når jeg lå og trænede sådan med 40 kg :4whistling: :blush:)

Med mini-bands under bænken:

3@30kg + 10sæt@[email protected] (de første sæt føltes ikke helt så gode, som de plejer, men så fik jeg leget lidt med fodstillingen, og synes, der var god fart på til sidst :cooldance:)

supersetted med:

Chins:

10sæt@3reps@bw (3 sæt med overhåndsgreb, 7 sæt med underhåndsgreb - lidt tung i røven i dag :chicken:)

Seated db shoulder press:

10@10kg + 9/8/[email protected] (det føltes lidt underligt i venstre albue... :unsure: men prøver igen, og ser, hvad den siger til det næste gang :smile:)

Face-pulls:

15@45kg + 10/10@50kg

Seated overhead lock-outs i smith:

8@20kg + 5sæt@5reps@30kg

supersetted med:

Standing alternating db curls:

(2x)[email protected] + (2x)3@10kg + (2x)4/4/4@12kg + (2x)9@10kg (kæææft, hvor er jeg svag i curls :wacko:)

Incline db flyes:

15@10kg + 10/10/[email protected]

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

Udmærket træning i dag. :smile: Lækkert at kunne brænde efter lyst igen. :biggrin::firebounce: Men synes nu godt, jeg kan mærke, at min work capacity er faldet en smule... men det kommer vel hurtigt igen. :raisebrow:

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 34 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Ahh Ok tak for svaret  :smile: Og total respekt for en dame på 40 der bare giver den gas  :w00t: Gid der var flere af den slags, godtnok imponerende.... Men hvis du Kathrine pt ligger ca 100 kg under hendes total vil jeg da ikke tænke på hvad du løfter som 40-årig  :devil:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Inden I skriver mere om 40-årige (eller næsten-40-årige), så tænk jer GODT om.. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh undskyld... gode gamle Spock :tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ja, jeg satser da på at komme deropad i kg på et tidspunkt. :cooldance:

Har jo bl.a. en aftale med 200 kg i dødløft... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

det kan ikke udelukkes du når de 200 før mig...

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det hører jeg jo rygter om. :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 8-4-05: :firebounce: :firebounce:

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Pull-throughs:

10/12@20kg + 12/12/12@25kg (den sad sgu meget godt :bottom: - Zhee Coach mener dog, at jeg fremover skal lave øvelsen iført lange bukser i stedet for shorts :4whistling: :tongue:)

One-legged legpress:

(2x)8/8/8/8@50kg (de to foregående øvelser kunne godt mærkes, så jeg kørte lidt færre reps end normalt)

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (synes ikke, jeg kunne få den til at sidde helt rigtigt i dag... :unsure:)

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

og:

Standing calf raise på platform:

12/12/[email protected]

Var vist noget rundt på gulvet, da jeg mødte op til træning i dag, men efter et par sæt front squat, var jeg kommet lidt mere op i omdrejninger, og det endte med at blive en rigtig fed træning. :devil: Stængerne blev i hvert fald godt brandt aw. :bottom: Og som sædvanlig blev der da også kæwet lidt med de andre fremmødte. :blahblah::innocent:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Fik forresten også målt min vandring i bænk. Uden opspænd, blot med et naturligt svaj i lænden, er den på 36 cm, hvor den med opspænd er 20 cm. :smile:

Glæder mig til i morgen, hvor der skal brændes i OBBC!! :devil::firebounce:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 46 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Måske skyldes det at du primært squat'er med butt'en og ryggen :tongue::wink:

(sorry ... kunne ikke lade være :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Måske skyldes det at du primært squat'er med butt'en og ryggen :tongue::wink:

(sorry ... kunne ikke lade være :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det forklarer vist megett... :moon: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Måske skyldes det at du primært squat'er med butt'en og ryggen :tongue::wink:

(sorry ... kunne ikke lade være :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det forklarer vist megett... :moon: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Plejer faktisk heller ikke at kunne mærke det i bagdelen, når jeg har squattet... :unsure:(Men det kunne jeg til gengæld godt ved front squat. :w00t:)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Måske skyldes det at du primært squat'er med butt'en og ryggen :tongue::wink:

(sorry ... kunne ikke lade være :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det forklarer vist megett... :moon: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Den er jo også lidt dominerende :innocent:

... til manges glæde :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Måske skyldes det at du primært squat'er med butt'en og ryggen :tongue::wink:

(sorry ... kunne ikke lade være :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det forklarer vist megett... :moon: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Plejer faktisk heller ikke at kunne mærke det i bagdelen, når jeg har squattet... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da klart... dens lean body maaaa' kan da klare langt mere end du kører med i squat'en hvorfor den ikke bliver øm :tongue::tongue:

Nææææ du ... dig og erector dronningen ... I er sgu et søøødt par ... samme buttsquat og stil - det burde faktisk filmes :w00t:

p.s. At du bliver øm ved front squat er helt naturligt, der kommer du jo dybt ned i bunden og ikke mindst lodret i forhold til den normale squatstil du har dig hvor numz'en ryger bagud!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Front squat:

10/10/10@20kg + 10sæt@5reps@30kg + 10@20kg (sygt, at så let en vægt kan brænde så relativt meget :blink: - mine quads var i hvert fald pænt ristede bagefter, hvor jeg efter almindelig squat nærmest slet ikke kan mærke, at jeg har brugt dem :unsure:)

Måske skyldes det at du primært squat'er med butt'en og ryggen :tongue::wink:

(sorry ... kunne ikke lade være :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, det forklarer vist megett... :moon: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Plejer faktisk heller ikke at kunne mærke det i bagdelen, når jeg har squattet... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da klart... dens lean body maaaa' kan da klare langt mere end du kører med i squat'en hvorfor den ikke bliver øm :tongue::tongue:

Nææææ du ... dig og erector dronningen ... I er sgu et søøødt par ... samme buttsquat og stil - det burde faktisk filmes :w00t:

:laugh::tongue::innocent:

p.s. At du bliver øm ved front squat er helt naturligt, der kommer du jo dybt ned i bunden og ikke mindst lodret i forhold til den normale squatstil du har dig hvor numz'en ryger bagud!

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, derfor tror jeg også, at det er godt for mig at køre den, så jeg forhåbentlig kan lære at holde mig lidt mere oprejst + bruge benene mere i den almindelige squat også. :raisebrow:

(Og hvis der samtidig skulle ryge lidt maaa' på bagdel og stænger, ville jeg bestemt ikke klage... :innocent:)

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Træning i OBBC den 9-4-05: :cooldance:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 10@40kg

Med mini-bands under bænken:

3@30kg + ca.8sæt@3reps@35kg (lidt problemer med at spænde ordentligt op på bænken i OBBC, men ellers gik det fint :smile:)

Seated db shoulder press:

10@10kg + 6/6/6@14kg (muligvis PR - er godt nok max svag i den øvelse :raisebrow:)

Hammerstrength one-arm row:

(2x)10@15kg + (2x)8@20kg + (2x)8/8/8/[email protected] + 10@15kg (back-off - med begge sider på én gang)

Dips:

6/7/6/6/6@bw (ømme trisser i dag... :chicken:)

Face-pulls:

15@45kg + 12@50kg + 8/8/8@55kg (det må være PR :tongue:)

Front squat:

10/10/10@20kg + 5/5@30kg + 3/3@35kg + 3/3@40kg (det var vist noget i den stil... de 40 kg er i hvert fald PR, men nu er det jo også kun tredje gang, jeg kører øvelsen - det var egentlig slet ikke meningen, jeg skulle have squattet i dag, men gjorde det alligevel på opfordring :rolleyes::tongue:)

Standing alternating db curls:

(2x)10@7kg + (2x)3@10kg + (2x)10/10/10@8kg (har lidt ømme underarme, så valgte at tage lidt flere reps og lidt færre kg i dag :sleeping:)

supersetted med:

Incline db flyes:

15@10kg + 10/10/8@15kg

Standing db hammercurls:

10@8kg

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/[email protected] (Moos m.fl. var meget ivrige efter at give mig faaarced i denne øvelse :w00t::laugh:)

Var kommet lidt sent ud af starthullerne i morges, så var lige ved at misse mit tog til Odense. :blush: Men nåede det dog, og blev hentet på stationen af Henning_F og Baardi. Derefter over på en anden perron for at hente Casper T, Buc og Catie, som også skulle på gæstevisit i OBBC. :bigsmile:

Udmærket træning, selvom der for visse personers vedkommende vist blev drukket mere kaffe, end der blev trænet. :raisebrow::tongue:

Fik lige hilst på Peet (flot vægttab! :4thumbup:), og mødte også Erector Dronningen for første gang (daaaaamn, en nice form hun er i!! :tongue4:). Mange MOL'ere i hulen, så det blev selvfølgelig også til en del kæbe. :blahblah: :blahblah:

:banana: :banana: :banana:

Efter træningen var vi på Den Grimme Ælling. :4mewantfood: Lad os bare kalde det refeed... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Cardio den 10-4-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 54 min

Dejligt vejr i dag! :w00t::sun: Forlængede turen en smule, da vejret jo vist ikke skulle være pw-egnet i aften. :unsure::chicken: I begyndelsen af turen var tempoet ikke helt i top, da jeg af en eller anden grund havde kvalme. :raisebrow::sneaky2: Men det gik da heldigvis over. :smile:

Front squatten i går har bestemt ikke gjort mine doms i quads mindre. :w00t: Desuden har jeg doms i lats (det er ellers sjældent! :tongue4:) og en smule i ballerne. :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Nææææ du ... dig og erector dronningen ... I er sgu et søøødt par ... samme buttsquat og stil - det burde faktisk filmes :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Og så lige et forsinket tilykke med dine flotte DM løft! :4thumbup:

--

Grøndaa'

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. :bigsmile:

Du må endelig hilse din kæreste fra mig og rose den fantastiske form, hun render rundt med! :w00t: :4thumbup: Hvor længe har hun trænet? :smile:

:banana: tak for sidst, det var sgu hyggeligt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Fornøjelsen var helt på min side. :banana3: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Og på min  :banana:  :worship:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

:bottom:Træning i TSK den 11-4-05: :bottom::innocent:

Front squat:

10/10/10@20kg + 5/5@30kg + 3/3@35kg + 5sæt@2reps@40kg + 10/10@30kg

One-legged legpress:

(2x)12/12/15@50kg + (2x)12/12@60kg

Db split squat:

(2x)10/10@(2x)13.5kg

Hyperextensions:

15/15/15/15@bw

supersetted med:

Partial Dragon Flags:

8/8/8 (sad ikke super igen i dag :raisebrow:)

så:

Hyperextended crunches:

20@bw (nice nok :smile:)

og:

Standing calf raise:

8/8/8@80kg

Udmærket træning. :smile: Fik brændt stængerne godt aw. :cooldance:

:banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 33 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 10 km + 5 km

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Cardio den 12-4-05: :firebounce: :firebounce:

LØB :blink:

Distance: 5.90 km

Det er ca. to måneder siden, jeg sidst har løbet (og dengang var det vist også mindst to måneder siden sidst... :rolleyes:), men det var langt fra den nærdødsoplevelse, jeg havde frygtet. :tongue: Tempoet var givetvis ikke noget at skrive hjem om, men jeg fik da overhalet og sat en mand (efter han først havde overhalet mig :devil: - og alle dem, der ovehalede mig, snakker vi ikke om :innocent:). Konditionen/vejrtrækningen var intet problem, men kunne godt mærke, at løb p.t. er en noget uvant belastning for mine stænger. :blush: Men vejret var jo skønt, så det var faktisk en ret lækker tur! :w00t::sun: (Selvom en løbetur måske var at friste skæbnen, vel vidende, hvad der skete med Moos... :unsure:)

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share