Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med PRs. Det var som sædvanlig en fornøjelse at hilse på dig. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. :bigsmile: Og i lige måde - altid hyggeligt med lidt :blahblah:. :biggrin:

Tillyke med de nye PR`s  :smile:

Hvad er de fremtidige planer, mht til stævner  ?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :smile:

Næsten stævne bliver NM bænk den 7. maj. Er udtaget som reserve i 60, men som det ser ud nu, er det næsten sikkert, at jeg kommer til at løfte. :w00t:

Derefter DM bænk den 11. juni, SM bænk til august og SM trekamp til oktober, regner jeg med. :smile:

Tillykke med alle de ture på Fætter PR :4thumbup: :alright:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak - det var sgu lækkert, så skidt som min squat har kørt optil stævnet. :bigsmile: Så jeg håber også, han nød det. :innocent::tongue:

Flot løftet. At du nakkede alle tre squatforsøg er imponerende. Ren konkurrence psyke :devil:

Var så utålmodig at jeg tidligere på dagen pumpede Aniwårn for oplysninger om din indsats til stævnet..

Næste gang bliver jeg og deler lussinger ud inden dine dødløft. Så flyver 160 op som var der luft i skiverne...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis lussinger = 160 kg i dødløft, så er det en deal! :devil:

Rigtig flotte løft Kathrine  :smile:

God fremgang, og flot total PR  :4thumbup:

Bliver spændende at se med de næste stævner  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, jeg er også rigtig glad og tilfreds (bortset fra det sidste dødløftsforsøg :4slap:).

Ja, jeg er faktisk også så småt begyndt at blive glad for stævnerne, tror jeg. :w00t: Glæder mig i hvert fald meget til 7. maj - bliver rigtig ærgelig, hvis jeg ikke kommer til at løfte...

Link to comment
Share on other sites

Squattede du med VL greb?

(Flot resultat ellers!  :4thumbup: )

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Startede ud med VL-greb, men ville lige forsøge krydsgreb i et enkelt sæt. Det gik dog slet ikke - mine delts er vist for små. :blush: Så fortsatte bare med VL-greb... :smile:

Og tak! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Kathrine og tak for sidst. Endnu engang tillykke med det fine resultat :4thumbup: Nu må du love mig at du snart bliver gode venner med dit opspænd for det er altså en klasse for sig :wink: I.ø. godt at at se 9 hvide lamper i squat. Så er der sq lys for enden af gangen :smile:

Edited by Casper T
Link to comment
Share on other sites

Coachen er meget, meget stolt!!! Det må være tæt på første gang i TSKs historie der er 9 hvide lamper i SQUAT! :4thumbup:

Din psyke var helt perfekt på dagen, så jeg skal nok lade være med at brokke mig så meget over manglende psyke til træning mere. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dit flotte resultat til DM.  :smile:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Henning. :bigsmile:

Tillykke med PR's!

Og spændende med NM i bænk :bigsmile:

Ses nok til SM, hvor du kan få lov at tæve mig på Wilks (jeg kommer næppe ned i -60 :laugh: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :biggrin:

Ja, glæder mig helt vildt til NM - det bliver så fedt, hvis jeg kommer til at løfte. :w00t:

Til SM er jeg sandsynligvis tilbage i -67.5 kg's klassen, men jeg skal da under alle omstændigheder gerne forsøge at slå dig på Wilks. Men du er jo nasty i bænken, så det bliver sgu nok svært. :devil:

Fantastisk løftet, Kathrine, sikke en fremgang du har haft!

Tillykke med PRs!!! (og tak for resultat-SMS)

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, er også rigtig godt tilfreds med mine resultater (undtagen dødløften :tongue:). Det hjalp nok, at du krydsede fingre. :wink:

Wauw Kathrine, sikke nogle vilde løft  :w00t:  :1356:  :1356:  :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, Tulle. :bigsmile:

Hvornår kommer du i.ø. på visit i TSK? :devil::poking:

Hejsa Kathrine og tak for sidst. Endnu engang tillykke med det fine resultat  :4thumbup: Nu må du love mig at du snart bliver gode venner med dit opspænd for det er altså en klasse for sig  :wink: I.ø. godt at at se 9 hvide lamper i squat. Så er der sq lys for enden af gangen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak, Casper. Og stort tillykke med guldet og den flotte bænk! :4thumbup:

Skal nok gøre hvad jeg kan med bænken. :devil:

Vi ses på lørdag! :w00t:

Tillykke med resultatet... Det er flot! :smile:

Især din squat lyder helt kanon, især med de problemer, du har haft. Flot :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak, Moos. :cooldance: Var også såååå lettet, da jeg fik førsteforsøget i squat godkendt. Det føltes sgu næsten lige så godt som en orgasme. :innocent:

Jeg tilslutter mig koret og bøjer mig i støvet for dine flotte PR's! Godt at se at dine konkurrencenerver kun var noget du havde problemer med i starten af dine karriere :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Henrik. :bigsmile: Var godt nok noget nervøs forud for stævnet, men da vi først kom igang, gik det overraskende godt, selvom jeg vist var noget pirrelig, hvilket kom til at gå ud over Claus. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Wauuuuuuuuuuuw du er da for SEJ! :w00t:

Tillykke med det superflotte resultat!!!!  :1356:  :1356:  :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih tak. :blush:

Et lettere forsinket tillykke med det flotte resultat Hoos - noget af en fremgang må man sige  :4thumbup:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. Hvis man så bare kunne få lige så mange kg's fremgang næste år... :innocent:

har først lige set dine resultater - godt løftet  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak. Og tusind tak for pics. :4thumbup:

Lige et forsinket tillykke med de ny PR's  :4thumbup:

Det var ellers en forhøjelse af totalen som ville noget  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Sune. :smile:

Du er da også selv gået godt frem på det sidste. Bliver spændende at se, hvad du kan lave til Nordland Cup! :devil:

Coachen er meget, meget stolt!!! Det må være tæt på første gang i TSKs historie der er 9 hvide lamper i SQUAT!  :4thumbup:

Din psyke var helt perfekt på dagen, så jeg skal nok lade være med at brokke mig så meget over manglende psyke til træning mere.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent:

Men du har da helt sikkert ret i, at jeg nogle gange har svært ved at koncentrere mig og psyke mig nok op under træningen. :blush:

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hey, mange gange tillykke med det superflotte resultat.  :4thumbup:

Der var åbenbart ingen grund til at være så nervøs som du var om lørdagen. Super flot :cooldance:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Næ, åbenbart ikke. :w00t: Udover at være nervøs, var jeg godt nok heller ikke specielt tændt om lørdagen, men det ændrede sig da heldigvis, da vi først kom igang. :firebounce:

Hej søde....

Endnu et kæmpe stort tillykke med dit DM resultat :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:

Og glæder mig virkelig til at høre hvordan din træning bliver frem mod NM bænk bliver, og hvordan det kommer til at gå :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, søde Mona. :biggrin:

Synes som sagt også, at det var rigtig flot kommet igen af dig i bænk og dødløft! :devil:

Yeah, glæder mig også til NM. :cooldance: Men er nu glad for, at det "kun" er bænk, så man kan træne mere frit, og der ikke går så meget tid med udstyret. :smile:

Dagens træning...

:bunny:Cardio den 5-4-04: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 43 min eftermiddag + ca. 32 min aften

Gode doms i ballerne i dag. :bottom::tongue4: Og også en smule i maven. Mon det er pga. frontsquatten? :unsure:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Wauw Kathrine, sikke nogle vilde løft  :w00t:  :1356:  :1356:  :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, Tulle. :bigsmile:

Hvornår kommer du i.ø. på visit i TSK? :devil::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må jeg vist snart se at gøre :4thumbup: Nu er jeg jo også kommet i gang med noget der ligner styrktræning igen :tongue:

Hvor gamle var de andre to kvinder du dystede mod? Synes hende i midten ser... gammel ud, men er det ikke kun op til en hvis alder i den klasse du stiller op i? :blink::blush:

Hilsen spørgejørgen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share