Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

HVAD??

Ja, det er klart når du har gemt vores metal-cd'er..  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var bare dit knæ jeg snakkede om. Du lød ikke så positiv...

Så tag og få bestilt den tid på Idrætklinikken. Det er ganske gratis:

Idrætsklinikker

P.S. Jeg har skam ikke gemt CD'erne. Jeg var der jo ikke engang i mandags, så det kan ikke have været mig. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HVAD??

Ja, det er klart når du har gemt vores metal-cd'er..  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var bare dit knæ jeg snakkede om. Du lød ikke så positiv...

Så tag og få bestilt den tid på Idrætklinikken. Det er ganske gratis:

Idrætsklinikker

P.S. Jeg har skam ikke gemt CD'erne. Jeg var der jo ikke engang i mandags, så det kan ikke have været mig. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

tak for linket :)

Nu oplevede jeg tilgengæld et lille mirakkel, i går da jeg prøvede lille pys fantastiske squatsko. Jeg fik slet ikke ondt i knæet.

Så jeg har bestilt sådan et par. Men hvis knæet fucker up igen, skal jeg nok prøve at få en henvisning.

Link to comment
Share on other sites

Så jeg har bestilt sådan et par. Men hvis knæet fucker up igen, skal jeg nok prøve at få en henvisning.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg var dig, så vil jeg gøre det under alle omstændigheder. Du risikerer at gå rundt med en ubehandlet skade, som du måske ikke mærker noget til, men som pludseligt kan bryde op. Det kan være, at skaden kan udbedres ved hjælp af den rette genoptræning, og så du er væk med den for altid.

P.S. Du behøver ikke en henvisning fra din læge. Du skal bare være medlem af en idrætsforening i Københavns Amt og bo i Amtet, så du kan ringe direkte til dem og bestille tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakkede lige med Ulrik fra fiktiv motion. Han sagde at de snart ville købe noget nyt udstyr. Jeg sagde så til ham at de også skulle købe en ny bænk og et nyt dipstativ.

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha.. tro på det.

Han køber nok endnu et løbebånd i håb om at de kornfede staldpiger, får øjnene op for træning. :smile:

Ulrik må være ny. Jeg kender ham ikke.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dagens træning

Simmons squat light

8x3x90

SecretChainBench

hemmeligt

Rows

3x10x80

Hammer Curls from Hell

3x5x37,5

Så har jeg fået en ny målsætning - at være bedre end Larsson til ALT.

Jeg har regnet lidt på det og hvis man kigger på grafen skulle det være snartligt muligt.

Læg mærke til den nedadgående tendenslinie, der repræsenterer Larssons total, efter han har indset at jeg er blevet stærkere. (skæringspunkt).

Med i beregningerne er nye squatsko, meget større overarme, samt den dårlige effekt Larsson singletræning vil give på hans total. Andre faktorer er hans vægt som grænser til det feminine og mit snarlige lægebesøg på idrætsklinikken.

Mine eneste fjender og det eneste der kan forhindre mig i denne massive fremgang, er grøn kryptonit og generel dårlig søvn.

Jaaah så går vi amok for helvede.

post-1210-1107196410_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg fået en ny målsætning - at være  bedre end Larsson til ALT.

Jeg har regnet lidt på det og hvis man kigger på grafen skulle det være snartligt muligt.

Læg mærke til den nedadgående tendenslinie, der repræsenterer Larssons total, efter han har indset at jeg er blevet stærkere. (skæringspunkt).

Med i beregningerne er nye squatsko, meget større overarme, samt den dårlige effekt Larsson singletræning vil give på hans total. Andre faktorer er hans vægt som grænser til det feminine og mit snarlige lægebesøg på idrætsklinikken.

Mine eneste fjender og det eneste der kan forhindre mig i denne massive fremgang, er grøn kryptonit og generel dårlig søvn.

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha ha ha! Så kun du lære det, Marc!

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg fået en ny målsætning - at være bedre end Larsson til ALT.

Jeg har regnet lidt på det og hvis man kigger på grafen skulle det være snartligt muligt.

Læg mærke til den nedadgående tendenslinie, der repræsenterer Larssons total, efter han har indset at jeg er blevet stærkere. (skæringspunkt).

Med i beregningerne er nye squatsko, meget større overarme, samt den dårlige effekt Larsson singletræning vil give på hans total. Andre faktorer er hans vægt som grænser til det feminine og mit snarlige lægebesøg på idrætsklinikken.

AAARRRRHHHH det skal du få betalt.... nu er det ethundrede procent sikkrt at jeg laver noget sindsygt til dm div, så du kan blive sat på plads en gang for alle...

Rart at se du har fået gang i loggen igen.... og jeg håber da dit knæ holder denne gang ellers har du aldrig en chance... hahahahahahahahaha :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

SecretChainBench

hemmeligt

aRGGH.. Jeg bli'r så vild - jeg kan slet ikke styre det.. ARggh.. Jeg går amok.

Simmons deadift

15x1x140

Power Shrugs

3x10x130

Jeg må lige nævne at jeg simpelhen så overlegen i forhold til Larsson - i denne øvelse.

Mixed grip Holds

160, 210, 220

Et stort tak til :cheer: Larsson: :cheer: fordi han gav mig mod til at lave grebstræning, med mit projekterede max i dødløft.

Tak! -Det havde jeg aldrig klaret uden dig :tongue:

Senere så jeg lille-py lave bænkpres med bands.

Jeg fik nærmest abstinenser og tiggede og bad, om vi ikke kunne lave onsdagens SecretChainBench til SecretBandBench, men der var ingen kære i mor HSF :4police:

Link to comment
Share on other sites

Hvornår kommer du og løfter noget jern i IHK-kælderen. Jeg kan ikke holde ud at jeg er den eneste der både squater og dødløfter... ARGGHHHH!

<{POST_SNAPBACK}>

MuHahahAAHHA..

ALDRIG mere :devil::smile:

Du må til at oplære folk, ligesom jeg har forsøgt de sidste mange år dernede.

Jeg trænede altid alene og når jeg kigger tilbage på min træning, er der et par kæmpe mangler dernede:

Der mangler simpelhen rå atsmosfære.

Man kan IKKE gå ordentlig amok, uden grå beton på væggene.

Folk vil IKKE høre Slayer hele tiden.

Der er for mange løbebånd.

Folk ville kigge underligt, hvis jeg siger lyde dernede.

Der mangler konkurrenter.

Der mangler udstyr, kæder bands etc.

Der mangler folk der dødløfter og squatter... Haa'rhhgg

Ahh... der er så mange fornøjelser i Hvidovre.

Faktisk overvejer jeg at flytte derud... Og så er det ikke engang lyv..

Men det kunne godt tænkes, at jeg kommer ned i kælderen for at tage lidt sol og curle med Z-stangen :w00t: Den savner jeg!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share