Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

dagens træning

Squat

3x120

- halvdragt

3x135

- fuldt udstyr

170, 180, 195, 205

Sidste var ikke dyb nok, selv om det var piv let.

Partials

3x3x240

Fandeme let at squatte bøje, men ikke at gå ud med.

Bænkpres med kæder, stop

3x80, 90, 100 (miss på 3 rep)

3x3x80

ARGGHHH... LORt..

Jeg lavede det samme i februar og jeg havde regnet med at jeg var blevet stærkere efter 2 mnd.

Jeg synes altså ikke helt det holder det program her. Men nu får den en sidste chance på onsdag. Hvis der ikke er PR her, så hedder det lineær progression igen med kæder. basta.. Så er det secretchainbench igen...... :sneaky2:

Det ved jeg virker.

Ham coach-prehn er nemlig ikke meget for at indse at hans program kun virker på ranglede freaks.. (appropos kommer der WulffmMorgentaller på dr2 her kl 21)

Rows

5x5x85 (10 kg mere en lille-py :tongue: ) ( i flot stil)

DB curl

2x10x22

Møgtræning. Havde bænken gået ok, var den middel.

Nårh jah.. på fredag er jeg nødsaget til at træne på min gamle skole, da alle vores vægte er lånt ud. Det bliver sjovt.

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha, jeg har jo pointeret nogle gode årsager til at det kiksede lidt her idag for dig.

1. du skulle have kørt med lavere vægte på din lette dag

2. mængden af tunge sæt på din sidste tunge dag var alt for høj i forhold til hvad jeg har foreskrevet

så du kan bare følge det til punkt og prikke, men ok jeg var også lidt ivrig efter at se noget action fra din side af da du kørte gulvpress :smile:

Link to comment
Share on other sites

haha, jeg har jo pointeret nogle gode årsager til at det kiksede lidt her idag for dig.

1. du skulle have kørt med lavere vægte på din lette dag

2. mængden af tunge sæt på din sidste tunge dag var alt for høj i forhold til hvad jeg har foreskrevet

så du kan bare følge det til punkt og prikke, men ok jeg var også lidt ivrig efter at se noget action fra din side af da du kørte gulvpress  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:smile: Du kan godt klare lidt røg ikke?

Jeg ved det godt og jeg har også givet dig ret.

Nu bliver det super let, mandag, som foreskrevet og så ser vi på det onsdag.

Link to comment
Share on other sites

ja, du skal bare tage dig lidt sammen, det er vist bar esådan det hænger sammen, og nu har du også en ekstra dags restitution i forhold til hvordan forholdene var daig

<{POST_SNAPBACK}>

:bowdown::bowdown: :bowdown:

I know. Onsdag går jeg amok.. Den er helt sikker.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Jeg var lidt øm i kroppen af fredagens tunge træning og at flytte her i weekenden.

Godt udhvilet og frisk.

Bænkpres med kæder, stop

6x3x70

Farten kunne være bedre, specielt taget betragtning af at jeg plejer at køre med 75. Mit håndled er begyndt at plage mig, så jeg kører thumbless grip når jeg kan slippe godt fra det :dry:

Squat

5x3x110

Jeg var stiv i benårn. Så der var ikke så meget fart. Min læg giver mig også lidt problemer og jeg kunne mærke min skade under opvarmningen.

Hammer Curl Cheat

4x5x37

CoC

Lige nu tror jeg faktisk kun er at der ca. 5 ting der gør ondt i kroppen.

Den ku' være værre :smile: Jeg er i det mindste ikke syg

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Varmt.. :devil: Hedebølge i fangekælderen

Helvede rykker tættere på jo mere vi nærmer os sommer.

Jeg havde et opgør med mit ego i bænken, så jeg var tændt på at få hvad jeg kom efter.

Yderligere skulle jeg køre lidt dødløftstortur i dragt, senere.

Bænkpres, stop

3x115, 3x3x105

Super nemt. Jeg forsår det slet ikke. Godt overskud og jeg havde mod på 3 med 120, men prehn nedlagde veto, begrundet at jeg skal have lidt benz i tanken til bands på mandag. Fair nok.

Dødløft

3x150

- dragt

170, 190, 200, 200

Mine løft bliver bedre og bedre. Men jeg er desværre ikke så stærk i toppen endnu.

Rack Pulls fra over knæskal

3x2x240

Satans tunge. Jeg var nødt til at samle mig efter hver rep.

Jeg tror at min teknik stinker meget her; for 240 er f.eks. perbernødder i partials med squatten. Jeg ved ikke helt om mine lockouts i kødløften bør nedjusteres, så jeg ikke brænder ud.

Rows

4x6x80

Dagen bød også på undervisning i hammer curls, hvilket jeg er meget betaget af :laugh: Jeg skal oppe mig lidt - kan jeg godt se.

Jeg var godt nok helt færdig efter træning, til en afveksling :mad:

Tak til Larsson for lån af bælte. :smile:

Link to comment
Share on other sites

da du bør koncentrere dig om noget mere bundtræning i dit næste træningspas.

HAHA - hva' skal det nu betyde? :dry:

Er du nu blevet coach fordi du tog en 3'er på 115? :bigsmile:

Jeg synes min bundstyrke er fin i forhold til min topstyrke.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej overhovedet ikke, men du har lige kørt tung grøn reverse i dag. Det ville være lidt fjollet at køre topstyrke to pas i træk :4smartass:

Desuden har du næsten lige kørt med grønne bands :poking:

Men du skal være velkommen- det er altid en fornøjelse at besejre dig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Resultatliste 3'ere

prehn, lille-py, mig - battle

Lilla Bands -

Grønne bands - Prehn - 3x90

Blå bands -

Kæder - ingen fører, mindste sats er nu 100

Raw - ingen fører. mindste sats er nu 120. (lille-py fører lidt med 2x120)

Floorpres - mig - 3x125

Grøn reverse - ingen fører - mindste sats er nu 155 (prehn fører lidt med 2x155)

Blue reverse - prehn 3x165

3" board - jeg har lavet 130, jeg ved ikke med prehn.

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

Blah

Nej tak - jeg springer de grønne bands over. De var ubehagelige sidst. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men nu skal jeg nok tæmme de grønne for dig :4whip: så kan de lære det.

Ja. Jeg glæder mig til at se noget floorpress fra din side. Det ville være kanon.

Link to comment
Share on other sites

Dagen bød også på undervisning i hammer curls, hvilket jeg er meget betaget af :laugh: Jeg skal oppe mig lidt - kan jeg godt se.

Ja, man må sige at du (Ronnie Curlman) blev sat godt og grundigt på plads i hammercurls i dag. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det er altså ikke småting at lave 8reps@47,5kg. Ham Procida er ikke ked af det. :devil::devil::devil:

Vetö

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA

TSK havde fint besøg i dag. HSF og vores lejesoldater invaderede nådesløst deres lokaler. :devil:

Fra HSF dystre og dunkle dungeon til TSK lyse og alt for venlige lokaler, var noget at et kulturchok.

Squat

5x110,

2x130, 2x140, 2x150, 2x160, 2x170

HAHAHA.. Og så med popmusik i ørene. Alt for rart.

Bænkpres, stop

2x3x85, 4x3x90

Hammer Curl

noget med 38

Sjovt - når man kan se sig selv i et spejl kan jeg se hvor meget jeg snyder.

Plat.

EZ Curl

1x72, (tror jeg at der var). ARggh..

Lidt cheat, med med strakte ben dog..

1x92 (miss) :4thumbup:

Sjov træning i dag. Vi boltrede os i alle Tårnbys sjove lirede maskiner og stænger.

På vej hjem pissede det ned og jeg blev spanket med isklumper, med 130 km/h, på mine våde ben.. ARGHH.. Er livet ikke herligt ondt? :4thumbup:

Tak til TSK for lån af lokaler :smile:

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok blevet stærk efterhånden med +200kg i squat :4jumpy:  (og næsten 92kg i curls :tongue: ).

Hvornår debuterer du til stævne.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for de fine ord.

Du må se at få meldt dig ind i en ordentlig klub, så du kan eksplodere i de tre.

Jeg skal squatte til ligaen den 28 maj og så er der klubstævne med 3-kamp et par uger efter.

Men det jeg reelt træner jeg mod er SM til efteråret og så DM til foråret.

mht curls var de nok aldrig blevet godkendt. Men vi havde en battle igang- Procida, donprehn, vetö og jeg. Jeg tror at det rakte til en 2. plads.

Link to comment
Share on other sites

En god træning, men ikke perfekt.

Bænkpres med avarage band, stop

3x75, 3x90

Jeg glemte stop på første rep :blush:, fordi Larsson stod og viftede med sine hænder i mit hovede, som om jeg ikke kunne løfte 90 kg.. Baaaah :laugh:

Jeg var jo nødt til at skælde ham ud, mens jeg bænkede og så ryger koncentrationen lidt.

2x95

Jeg missede 3. rep. Dem kom 10-15 cm og og tordnede bare nedad i løbet af et splitsekund.

3x3x80

Squat

5x3x110

Førte sæt gik rigtigt godt, men så blev jeg langsom.

Rows

5x -60, 80, 85, 90, 95, 100

Sættet med 100 var ikke helt clean. Jeg snød nok lidt.

Lidt kedelig træning bortset fra et par nye hoveder fra KSK, der kørte koncept 10/10 i ALLE øvelser...

Ooooh my God... :dead_banana:

Sjovt bortset fra at det nok bliver hamrende demotiverede at se på i længden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vågnede klokken 04 og var lysvågen. Det var mere end hvad jeg kan sige om resten af dagen :sleeping:

Bænkpres med kæder, stop

6x3x70, 3x75

Pisse let. jeg har dog lidt problemer med banen. Det er ret tilfældigt hvor stangen ender i yderpositionen. Det kan godt variere med 15 cm for og bag. :poking:

Dødløft

5-6x3x140

Skide let.

Dumbell Curl

3x10x22

edit: Jeg føler mig for øvrigt lidt puny og fed for tiden. Jeg savner lidt at køre med høj volumen, så jeg ikke svinder ind til en lille kvist.

Men det må blive efter ligaen og klubstævnet. :dry:

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

Squat

- fuldt udstyr

180, 200

Disse var pisse lette og meget dybe.

210 (miss)

Jeg mistede opspændet inden jeg påbegyndte løftet, på vej ned var jeg ved at få overbalance og den blev lige pludselig voldsomt tung.

Jeg pressede den dog selv op.

Det er bare lidt ærgerligt at sidste sæt ikke var så godt, når nu resten var perfekt.

Men det er altid noget at det var teknikken og ikke styrken der manglede.

Kvarte Squat

3x3x240

Jeg skulle egentlig have kørt kun med 2 rep. hovsa.

Bænkpres med kæder, stop

6x3x80

Det lykkedes py at ødelægge et af mine sæt ved at undlade at komme lige meget vægt i begge sider. 2.5 kg, men jeg kunne ikke mærke det alligevel. :wink:

Rows

Ok træning alt i alt.

Squat

Jeg er ved at få godt kontrol over min squatdragt og +200 føles ikke så vildt mere at dykke med. Jeg er ved at få bedre selvtillid og havde egentlig slet ingen frygt for de mange kg i dag. Super godt.

Nu syr jeg lige stropperne op, så de passer ordenligt og så får jeg nok også lidt flere kg i bunden.

Py havde heller ikke bundet mine knæbind så stramt, så der er nok også en del kg at hente.

De kvarte kørte også rigtigt godt. Jeg føler mig meget stærk her.

Selve walkout delen går også bedre.

Der er nu to uger til ligaen, hvor jeg skal squatte og jeg glæder mig helt vildt til at maxe ud i squatten... yeaaaah..

Det var samtidigt også sidste tunge squat-dag i denne omgang.

Alt i alt føler jeg mig meget stærk for tiden- selvom jeg også er ved at blive lidt for sæl-formet, i forhold til mine BB-dage. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share