Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

Tillykke Ronnie, det var flot. Du er pissestærk, ingen tvivl om det. Kan man sidde stille med 230 i bunden i squat og så rejse sig med den alligevel, så skal der en god styrke til. :4thumbup:

Du behøver ikke være bange for at få storhedsvanvid, det havde du i forvejen. :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ligaturnering / Squat-debut

2. Runde 28. maj.

Tårnby

Indvejning 96,4 kg

1. forsøg, 200, godkendt 3-0

2. forsøg, 220, godkendt 3-0

3. forsøg, 230, godkendt 3-0

Wilks 142.14

<{POST_SNAPBACK}>

:bowdown::bowdown::bowdown: Ubehageligt. Jeg horer at du korte de 230 med stop :blink::blink: Mon ikke at der er til 260 kg. til SM, naar du faar teknikken til at fungerer (ogsaa er du jo ogsaa lidt staerkere til den tid).

Link to comment
Share on other sites

satans, har jeg nu mistet min titel som PIS chef??  :mad:

men så er det da godt at jeg har fået point chef titlen, yeah.

god debut, der skal bare styr på den teknik, så bliver det sindsygt, ARRRGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja teknikken skal vi lige arbejde lidt på.

Tillykke Ronnie, det var flot. Du er pissestærk, ingen tvivl om det. Kan man sidde stille med 230 i bunden i squat og så rejse sig med den alligevel, så skal der en god styrke til.  :4thumbup:

Du behøver ikke være bange for at få storhedsvanvid, det havde du i forvejen.  :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHA. Neeej da. Jeg er da helt nede på jorden :wink:

Og jeg lærer jo også fra de bedste. :wink:

Ja tillykke med det jeg blev helt bange da du gik ned og op med de 230 uhhhh det så farligt ud  :4thumbup:  men råstyrken fejler sgu ingenting  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Så det virkeligt så farligt ud? Jeg følte mig også noget utryg, hvis jeg skal være helt ærligt. Men nu kommer det jo på video en gang, så kan jeg selv få syn på sagen.

:bowdown:  :bowdown:  :bowdown:  Ubehageligt.  Jeg horer at du korte de 230 med stop :blink:  :blink:  Mon ikke at der er til 260 kg. til SM, naar du faar teknikken til at fungerer (ogsaa er du jo ogsaa lidt staerkere til den tid).

<{POST_SNAPBACK}>

Nu må vi se. Jeg sad og regnede lidt på det i går og jeg synes måske 260 lyder af lidt meget. Men der er helt sikkert noget at hente på teknikken.

Tillykke med den flotte debut. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak til dig også :smile:

Ja og så en ubehagelig ting...

Når jeg har været i udstyr har jeg nogen gange haft små punktblødninger i øjet sådan små bitte, men i går efter de 230 flakkede mit syn og jeg fik svag hovedpine.

I morges fandt jeg en kæmpe blødning inden under øjet som går hele vejen op i det brune. Jeg er lidt nervøs for om det går ud over mit syn, for det har jeg ikke lyst til at gamble med.

Jeg er lidt chokeret og bange, for det minder mig om en potentiel hjerneblødning, hvis man er uheldig nok.

Men nu skal jeg heller ikke male fanden på væggen, men jeg undgår nok udstyr her til klubstævnet, indtil blødningen er forsvundet.

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

det er "nok" bare et lille blodkar der er sprunget inde i øjet. Tjek evt ham Bravos log hans øje så sgu farligt ud efter hans dødløft.

Hjerneblødning det må vi sgu ikke håbe

<{POST_SNAPBACK}>

HEHE. Nu blev jeg sgu helt glad. Mit er jo ingenting i forhold til hans. fuck Bravos øjne ser syge ud manner. :omg:

Link to comment
Share on other sites

Hey Ronni.

Det ser sgu rimelig crazy ud med dit øje, men det ordner sig nok hen ad vejen.

Tillykke med dine løft i går. Selv Per Bergendorf fra KSK var imponeret over din styrke. Han mente ikke der var langt op til 260-270kg med en bedre teknik og mere træning.

Du skal nok få 250kg med til SM.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Og jeg kan sige at Per Berndorff er ikke manden der plejer at rose folk tværtimod, han måtte også lige gi mig et par ord igår får han syntes det jeg var en klovn jeg gik på 260 for den havde jeg ingen chance for at løfte (godt jeg gjorde det) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Efter at have set mig selv på video kan jeg kun konstatere at den er helt gal med mine knæ. De sejler simpelthen rundt under løftet.

Jeg holder nok ikke mange år, hvis ikke jeg får styr på dem.

Specielt de 220 og 230 er slemme.

Dagens træning

Squat

5x3x110

Bænkpres på stor klods

3x140, 2x150, 3x3x125

Bænkpres

10x100

Jeg tror at Poul talte forkert, men lad nu det hvile :wink:

Pullups

Link to comment
Share on other sites

Lækkert skvattet der Ronnyyyyy  :4thumbup: var dog lidt i tvivl om du ville få den da jeg stod i siden... du fik i al fald electric boogiet den hele vejen op  :cooldance:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det ser fuldstændigt :crazy: ud. De 220 var endnu værre. Og det er da også meget sjovt at se på og sån. Men man bliver sådan lidt "hmmmm de knæ skal holde længe endnu"

Det er noget jeg skal arbejde med, for det er sgu ikke i orden.

Link to comment
Share on other sites

Dagens kedelige træning

Bænkpres med kæder og stop

2x3x70, 2x3x72, 2x3x70

Dødløft

- i dragt

4x1x170

Jeg har problemer med at komme ned til stangen, samt holde luften.

Løftene var i bedste Troels-stil med rund-ryg :tongue:

Skod dødløft.

Det gjorde også ondt i mit sårede øje.

Det var så pisse let at jeg slet ikke kunne mærke vægten.

Jeg tror at jeg kunne ha trukket noget sindsygt i dag.

Hammer Curl

Umennskelig tung i dag.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Jeg har haft ondt i mit gode knæ siden i onsdags.

Det er en underlig smerte og jeg regnede ikke med at kunne squatte i dag, men det kunne jeg alligevel. Dog gør det en lille smule ondt her efter, men der er lang tid til klubstævnet og jeg skal ikke rigtigt rive noget rundt i næste uge.

Bænkpres med reverse strong band

3x140, 3x165, 3x3x140

Squat

5x2x140

Jeg svedte simpelthen som et svin og jeg er begyndt at stinke af ammoniak. Sådan meget slemt.

Rows

yxzx12

Jeg skal lige ud med nogle aggresioner.

Jeg var pisst i dag pga. Home og den stodder jeg har købt min nye lejlighed af.

Købsaftelen var betinget af at han udskiftede 2 radiatorer. Han havde 2 måneder inden jeg overtog, men ingen radiatorer var skiftet.

Så prøvede han at spise mig af med 3500, men som jeg selvfølgelig afslog da jeg godt kender priserne.

Nu har jeg bestilt radiatorer gennem ejerforeningen, ovenikøbet den billigste af tilbudene som ALLE lejligheder har fået. Radiatoren er mindre en den jeg har i forvejen. Og så brokker svinet sig fandeme over det prisen.

Og at det skulle gå igennem HAM og bla bla. Han skal nok snakke med viceværten om at få lukket for vandet, så han kunne få lavet det mandag.

Heldigvis har jeg tilbagehold 6000 kroner som sikkerhed mod at et blev lavet.

Jeg vil aldeles ikke have en klamhugger til at sætte en radiator af lortekvalitet op på mit badeværelse og soveværelse og hvis viceværten lukker NOGEN SOM HELST ind i mit lejlighed får de enten et boldtræ i hovedet (i tilfælde af at jeg er hjemme) eller også anmelder jeg dem for ulovlig indtrængen (i tilfælde af at jeg ikke er).

Jeg har betalt 1,1 mio.kr. så skal jeg kraftedeme ikke have nogen fremmede rendende i mit hjem uden min accept.

Som det gode menneske jeg er sender jeg en brev hvor jeg sætter som betingelse at:

JEG skal godkendte aftalen med VVS-firmaet (det skal være fagfolk og en radiatorer af samme kvalitet som dem jeg allerede hari stuen)

JEG skal have en kopi af regningen. (ingen sort arbejde. Jeg skal kunne reklamere hvis noget går i stykker)

Og der på ingen måde må lukkes folk ind uden jeg er orienteret herom.

Ellers kan de bare få en fodpedal i hovedet. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stinker for vildt af ammoniak for tiden og har læst at det skulle skyldes forbrænding af muskelmasse... arrgh...

Jeg går straks igang med at spise mere inden træning og under træning.

Yeaaahh..

dagens træning

Bænkpres med kæder, stop

8x3x75

Squat

5x3x110

Jeg har ondt i det ene knæ men sidste sæt kørte ok.

Desværre er det nok forværret i morgen, men så kan det heldigvis få nogle dage op til klubstævnet.

Squat var SVAG i dag. Teknikken var helt tumpet :mad:

Pullups og hammer curl

falilure

Link to comment
Share on other sites

Endelig fik jeg sommerferie :4thumbup:

Massivt!!

Planen er at bruge min tid til at få gået nogle ture i det det gode vejr.

Det skulle helst koste lidt at fedtpelsen, derfor skærer jeg også i kcal.

2-3 kg på 2,5 måned, synes realistisk.

Herefter skal jeg bare æde mig tyk og fed igen, så jeg topper ved oktober ved omkring 97. Så æder jeg videre op mod DM, hvor jeg skal toppe på 99,9.

Og så kom resultaterne fra ligaen.

Her er team rocket:

Hvidovre SF 2

Ronnie Hedegård/96,4 230,0 142,140

Anders Rademacher/82,0 90,0 60,516

Brian Hansen/97,5 235,0 144,525

Jeg sammenlignede mig lige med de andre løfterer for at se hvordan jeg ligger:

Morten Sørig/128,3 360,0 204,120

Nicolai Dahlin/89,7 275,0 175,863

Erik Rasmussen/83,6 260,0 172,822

Christian Hansen/97,6 280,0 172,116

Claus Bjørklund/133,3 300,0 168,930

Morten Rasmussen/64,5 207,5 166,083

Martin Larsen/102,8 270,0 162,567

Peter Eriksen/104,3 260,0 155,740

Casper T. Nielsen/100,0 250,0 152,150

Jens Jepsen/112,7 255,0 148,997

Steen Wissing/87,3 220,0 142,714

Ronnie Hedegård/96,4 230,0 142,140

Jan Thøgersen/90,3 220,0 140,206

Morten Strange/58,7 150,0 130,545

Jeppe Frost Balsby/80,7 160,0 108,64

Søren Lind Jensen/97,7 160,0 98,304

Erik Simonsen/74,7 107,5 76,820

Jeg har været kreativ så her er min plan frem til DM05

post-1210-1118225587_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Høj klasse :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Jeg glæder mig til at se de andre i klubben begynder at tude fordi du tæver dem så meget i squat.

Jeg regner med at melde mig under fanerne i Team Rocket til 3. runde :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Erik rasmussen squattede 260 :smile: fandeme flot,

PS den eneste der slog mig på point i hele landet, uanset øvelse var sgu morten sørig med hans 205 point (jeg lavede 178,4) det er jeg sgu glad for sådan en rookie som mig :w00t:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Haha. Thomas så hurtigt går det nok ikke :blush:

Louis. Ja du har satame klaret det godt. Du er en af Dks bedste styrkeløftere.

Dagens træning

Bænkpres med light band

6x3x75, 3x80

Dødløft

2x3x110, 3x130

Pullups

eksplosive 3'ere

Lidt ung hammer curl

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske imponeret over dine kreative egenskaber. Ronni :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Men mon ik der går nogle år før du squatter de samme kg som Brian Siders :blink::blink:

Synes det lyder meget fornuftigt, hvis du kan smide et par kg over sommeren, eller i det mindste holde vægten og så få større muskler og mindre fedt på kroppen. Så har du mere at løbe på op til SM.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske imponeret over dine kreative egenskaber. Ronni :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup: Men mon ik der går nogle år før du squatter de samme kg som Brian Siders :blink:  :blink:

Synes det lyder meget fornuftigt, hvis du kan smide et par kg over sommeren, eller i det mindste holde vægten og så få større muskler og mindre fedt på kroppen. Så har du mere at løbe på op til SM.

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Jo Siders er også mere bare et symbol.

Men nu har jeg altså lidt at løbe på. Min morgenvægt ligger på 96-97.

Men fedtet skal jo af. Ikke fordi jeg har ambitioner om at være cut eller noget, bare lidt mindre sælformet.

Jeg vågnede i morges og havde ondt i mit gode knæ, et andet sted end da jeg gik i seng i går. Weird...

Derfor gik jeg en tur. Pragtfuld natur herude.

:walking: 50 min.

Turen blev 20 min. længere end tænkt. Men jeg glemte tiden og Solen skinnede.

Nu gør det ikke ondt mere.

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis ingen tømmermænd i dag, på trods af en festlig aften.

Klubstævnet 05

Squat RAW

172, 180, 190 (miss)

Jeg døde simpelthen i bunden og var chanceløs.

Bænkpres RAW

120

Nem, men burde ikke have været godkendt på grund af at den synker i brystet på mig. Plat egentlig, fordi hvis det var t&g ville jeg jo slamme den op ligeså snart den rører brystet.

Jeg tror egentlig at det er dit opspænd jeg mister er derved synker vægten.

130

Det samme.

135 (miss)

Alt, for tung desværre

Dødløft

210

Elendigt løft, men jeg fik den op

230 (miss)

Fik den op, men glemte at strække benene.. DETALJE!!!! :innocent:

230

Denne gang var de barmhjertige eller også gjorde jeg det ordentlig

240 (miss)

Min teknik stinker og jeg runder åbenbart i ryggen.

Baaaaah..

Så har jeg indgået et væddemål med lille-py om hvem der trækker mest til SM.

Det burde ikke blive et problem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share