SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

MEN… Vi kan da altid arrangere et privat show for dig, Princess, Ann Britt og Racermusen (hvis hun da dukker op). :bootyshake: ;)

:w00t:HOPLA :w00t: det ka du da så regne med hun gør nu ;) ;)

hæhæ det ser sgu da godt ud det der.... Så næste gang smiler du lige lidt - så er den hjemme :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

naaaaa... glad for jeg viste dig dødløft, it's the big one.. skulle jeg vælge kun EN øvelse (hvilket mareridt) ville det da være kødløftet....

så burn away....BURN AWAYYYYYYYYY!!!

Jeg har nu fået en forkærlighed for dips... :devil:

Men den bedste afbrændings øvelse er dog læg. På lægdage kører altid 5-6 sæt ud over smertegrænsen :devil::devil::devil:

Du beviser - som jeg ser det - tre ting:
  • Man behøver ikke mælkeprodukter for at få gode resultater
  • Krydderboller efter træning er vejen frem
  • og en bytur skader ikke, bare man har sine proteinshakes med...

kan jeg tillade mig at konkludere det, når det er med et glimt i øjet :confused:

Kom nu Mulle. Du vil jo gerne have dine krydderboller... :lol:

Jeg syntes - som alle de andre - at du fremstår virkeligt flot.

Nu skriver du nok at du lige har trænet pecs inden billederne blev taget, men det er en pæn forøgelse i masse du har fået på brystet i når man ser på dit "før/efter" shot.

Glæder mig til forsat at følge din træning og udvikling, samt din deltagelse i Bodyfitness.

Jeg ærgrer mig dog noget over at Mr Fitness ikke bliver beriget med en MOL'boeres deltagelse :4flex:

Jakkedrengen :bigsmile:

Ps. En tur med skraberen kommer du vist ikke uden om, underordnet hvilken konkurrence du stiller op i  :4whistling:

Takker Jakke!

Men der bliver altså ikke noget med Mr Fitness. Og efter at have set videoerne af dette års showrunde er jeg helt sikker. Det er simpelthen for gay...

Det med skraberen er stadig under betænkning. :unsure:

Granhoff og Jakke:

Det er selvfølgelig ikke muligt at holde Zanes fedt% året rundt, men jeg stræber mod at nå hans niveau til konkurrence såvel som offseason. Her er liger et par billeder der siger alt:

Frank Zane stats:

Born: June 28, 1942

Height: 5'9" (175,3)

Off Season Weight: ??

Competition Weight: 180 lbs (81kg)

Competition:

fz015.jpg

Off Season:

FZbeard.jpg

Og til sidst i en alder af 60!!!!:

frankdbsm.jpg

Ser sgu godt ud, Pauli! :drool: :4thumbup: Men hvad med et ab-shot? :rolleyes:

Ærgrer mig, at jeg ikke får mulighed for at være til stede som tilskuer til BF, når nu så mange MOL'ere stiller op. :4flex:

Vi tog også nogle AB-shots, men de blev elendige. Vi havde store problemer med lyset. Det var ikke særligt godt og kameraet ville ikke stille skarpt. :(

Men da du ikke skal gå sulten iseng, så får du lige noget der minger om et AB-shot. ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-12-1085776214.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu i orden Pauli ;)

Nu gælder det så bare om at lære at sælge varen hvilket jeg ikke er et øjeblik i tvivl om at du sagtens kan  :w00t:

Du kommer 100% til at tage kegler til DM om små 5 måneder - bliver fedt at se dig tviste lidt på scenen  ;)

KNUZ

NO

:angelgrin:

Takker Angel, men der bliver sku ikke noget med at tviste numsen på scenen. Det er BF jeg stiller op i (den hetroseksuelle udgave af Mr. Fitness).

MEN… Vi kan da altid arrangere et privat show for dig, Princess, Ann Britt og Racermusen (hvis hun da dukker op). :bootyshake: ;)

HEHE.. mon vi ikke alle er med i vognen :w00t:

... selvom jeg sikkert får nok at se til når jeg skal holde øje med Kragen

... måske vi bare skulle slå to fluer med et smæk ... både dig og Kragen kunne jo lave lidt privat underholdning i pausen ;)

... og du skal da tviste lidt (mente at du skal stå og strutte godt med alt det du har)

Du kunne måske lære noget af Alexander fra Norge der stiller op i Athletic Fitness.. han vrikker bogstavlig talt med røven for at få opmærksomhed og det virker sgu!!!! :tongue:

(specielt fordi den er i absolut verdensklasse :D )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

MEN… Vi kan da altid arrangere et privat show for dig, Princess, Ann Britt og Racermusen (hvis hun da dukker op). :bootyshake: ;)

:w00t:HOPLA :w00t: det ka du da så regne med hun gør nu ;) ;)

hæhæ det ser sgu da godt ud det der.... Så næste gang smiler du lige lidt - så er den hjemme :)

:) :) :) ;)

HEHE.. mon vi ikke alle er med i vognen  :w00t:

... selvom jeg sikkert får nok at se til når jeg skal holde øje med Kragen

... måske vi bare skulle slå to fluer med et smæk ... både dig og Kragen kunne jo lave lidt privat underholdning i pausen ;)

... og du skal da tviste lidt (mente at du skal stå og strutte godt med alt det du har)

Du kunne måske lære noget af Alexander fra Norge der stiller op i Athletic Fitness.. han vrikker bogstavlig talt med røven for at få opmærksomhed og det virker sgu!!!!  :tongue:

(specielt fordi den er i absolut verdensklasse :D )

:w00t: Jeg skal da helt klart have taget et par Flex billeder sammen med kragen! :w00t:

Om det bliver til lidt double bootyshake for jer piger finder vi ud af... :tongue:

Desuden så skal min fyldige squat bootie nok tage sejeren hjem, hvis der blot sidder et par kvinder med smag i dommerpanelet. Et stort søm kræver jo en stor hammer... ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Et stort søm kræver jo en stor hammer... 

Med den lille pariser mås du render rundt med, kan "sømmet" hvis ikke være noget at prale af :tongue:

Og det kommer fra ham, hvis røv er så lille, at han er nødt til at dødløfte med ryggen alene. :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvidevare Problemer!

I søndags satte min vores vaskemaskine ud af funktion. Jeg kan leve med at jeg skal vaske mine boksershorts i hånden det næste stykke tid, men da mit kølefryseskab så satte ud igår blev jeg nærmest grebet af panik... :freaked: :crazy: :weeping:

Det værste er, at jeg ikke har mulighed for at opbevare mine frysevarer et andet sted, så jeg kan stille og roligt vinke farvel til en masse "good old chicken" :4goodbye::chicken:

Det bliver dog ikke uden kamp, så dagen idag kommet til at handle om hvor meget kød jeg kan få kastet i låget. :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det værste er, at jeg ikke har mulighed for at opbevare mine frysevarer et andet sted, så jeg kan stille og roligt vinke farvel til en masse "good old chicken" :4goodbye::chicken:

Det bliver dog ikke uden kamp, så dagen idag kommet til at handle om hvor meget kød jeg kan få kastet i låget. :devil:

Hvis du ser på hvor mange kyllingebryster Coleman smider i gabet på én gang :eatchicken: sammen med hans barbecuesauce :4mewantfood:

så skal du godt nok have en stor fryser for at matche det :lol:

:4flex: men kylling er jo vejen frem :4flex:

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo den seje billedserie der er på forsiden nu!! Kan kun sige tillykke med de vilde resultater og total :respekt: for din fremgang - Det er fame i orden!

Er iøvrigt også hoppet på krydderbollevognen :w00t: - tror du skulle have snuppet et patent ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo den seje billedserie der er på forsiden nu!! Kan kun sige tillykke med de vilde resultater og total :respekt: for din fremgang - Det er fame i orden!

Takker LungBrush! Jeg ville dog gerne have nogle guns på størrelse med dine B)

Er iøvrigt også hoppet på krydderbollevognen  :w00t: - tror du skulle have snuppet et patent ;)

Det er jo ren doping med de krydderboller!

Fuck du bliver stor! :w00t:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Takker LungBrush! Jeg ville dog gerne have nogle guns på størrelse med dine 
:) Vi kan bytte lidt patgener og gungener så - Gad godt mine ynkelige pecs havde samme modtagelighed som dine :(
Det er jo ren doping med de krydderboller!

Fuck du bliver stor! 

:lol: Det kan ikk vare længe inden ADD indfinder sig i LVK og vil høre om hvad der egentlig er i Nettos de bedste :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så er der endelig kommet besked fra DBFF angående regelændringerne i Body Fitness:

BODYFITNESS - herrer:

I den fysiske runde for bodyfitness-herrer er det besluttet, at erstatte chins med konditionsdisciplinen roning - en given distance, for at konkurrencen også giver en fornemmelse af den enkelte atlets konditionsform, således at den samlede placering i den fysiske runde både tæller et styrkemoment og et konditionsmoment.

Herrekategorien består fra DM 2004 af:

Runde 1:

Fysikrunde med bedømmelse af line-up og sammenligninger i de 4 anatomiske sider.

Runde 2:

Fysisk runde, hvor deltagerne konkurrerer i:

1. Flest antal korrekt udført reps i bardip (styrke), og

2. Hurtigst opnået given distance i romaskine (kondition)

Runde 3:

Finalerunden - en gentagelse af runde 1 for top-6 finalisterne.

På baggrund af flere forespørgsler kan vi oplyse, at ALLE deltagere i hver højdeklasse både indgår i åbningsceremonien og vil blive præsenteret på line-up ved finalerne, og får sin placering på scenen.

For kvindelige Bodyfitness-atleter er der ingen ændringer nationalt, men som meddelt i nyhedsmail af 9.12.2003 er der internationalt nu 3 højdekategorier: - 158 cm, -164 cm og +164 cm. (dette gælder således kun for EM- og VM-atleter).

Det er fantastisk at se, at de har bibeholdt dips. :devil:

Jeg frygter dog en smule den romaskine, da det for mig er en ukendt faktor. Jeg har ikke mulighed for at træne øvelsen inden, og desuden ved jeg ikke hvor lang tid den den pågældende distance kommer til at tage. Jeg satser dog på, at den pga. tidsmæssige årsager bliver så kort som mulig, da kondien ikke er min stærke side.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share