SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Jeg frygter dog en smule den romaskine, da det for mig er en ukendt faktor. Jeg har ikke mulighed for at træne øvelsen inden, og desuden ved jeg ikke hvor lang tid den den pågældende distance kommer til at tage. Jeg satser dog på, at den pga. tidsmæssige årsager bliver så kort som mulig, da kondien ikke er min stærke side.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hey Pauli, nu ved jeg jo ikke rigtigt hvor i landet du befinder dig, men her i Kbh er der romaskiner i alle fdk'er så har du brug for en gæstebillet, mener jeg at vi nu som medlemmer har "ubegrænsede" billetter, så må vi bare være nogle der slår os sammen så du kan få et par gange..... Det skal sgu' ikke være det der holder dig fra titlen!

Så skal jeg lige høre til dit profilnavn - er netop hjemvendt fra Hamborg og der er et helt område der hedder St.Pauli, der var t-shirts og bluser OVERALT! men det ved du måske allerede?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så må du gæstevisitte Fitnessdk lidt oftere, der er masser af romaskiner  B)
Jeg tror desværre ikke, at Fitness.dk koncept går særligt godt i hånd med en masse "gæstebesøg"
Hey Pauli, nu ved jeg jo ikke rigtigt hvor i landet du befinder dig, men her i Kbh er der romaskiner i alle fdk'er så har du brug for en gæstebillet, mener jeg at vi nu som medlemmer har "ubegrænsede" billetter, så må vi bare være nogle der slår os sammen så du kan få et par gange..... Det skal sgu' ikke være det der holder dig fra titlen!

Som jeg skriver så er det nok ikke så smart med de gæstebesøg, men ellers skal du have tak for tilbudet. Med hensyn til bopæl, så står det på den første side i min log. ;) 9000 Aalborg - ligesom Ronnie. B)

Så skal jeg lige høre til dit profilnavn - er netop hjemvendt fra Hamborg og der er et helt område der hedder St.Pauli, der var t-shirts og bluser OVERALT! men det ved du måske allerede?

Jeg kalder mig SaintPauli fordi jeg hedder Pauli til fornavn. Er også godt klar over fodboldklubben St. Pauli. Der er altid en masse tyskere der render rundt i St. Pauli trøjer til Roskilde Festival, og det er sikkert også her jeg har hentet inspirationen. Jeg startede faktisk også med at kalde mig St. Pauli, men blev træt at bruge det, da det ikke er muligt at bruge punktum og mellemrum mange steder på nettet.

Har i øvrigt overvejet at anskaffe en St. Pauli (skull and bones) trøje som træningstrøje. :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Jeg satser dog på, at den pga. tidsmæssige årsager bliver så kort som mulig, da kondien ikke er min stærke side.

:confused: Så din træning er bare lir for øjet...? :confused:

Tillad mig at opstille et metafor:

SaintPauli:

Fremstår super. God størrelse, pæn og symetrisk markering.

Kondien halter noget, men styrken er absolut i orden.

En vilkårlig "Brian-slæde":

Fremstår super. Store fælge med brede dæk, pænt harmonisk skørtesæt og en dybt rystende remus udstødning.

Motoren er den standart 1,4 med ca 80Hk, men bilen kan grundet sin lave vægt præstere acceptabelt fra 0-50km/t

Konklusion:

Det er super at have en krop som din, og hvem er jeg til at spille smart i sammenligning :4disguise:

Men det spiller først 100% når kondien også er med.

Morale:

Få trænet lidt kondi og så spiller alt 110% :4flex:

Jakkedrengen :bigsmile:

:lol: PS: Dette indlæg er absolut ment ironisk :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du burde kunne finde et sted i Ålborg, hvor de har en romaskine af samme model som vil blive brugt til BF, og så træne lidt på den en gang eller to om ugen. Det ville være lidt ærgeligt at levere en superpræstation i dips og symmetri, og så falde fuldstændig igennem på noget så lamt som en romaskine <_< I bedste fald ville det kunne koste placeringer og i værste fald mange placeringer.

Det ville være lidt synd ikke at være 100% forberedt ;) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hvad angår kondi, så kan jeg absolut ikke se, hvad jeg skal bruge det til. Sidst jeg var ude og løbe en længere tur, var da jeg inde i militæret ,og det er immervæk snart 7 år siden.

Det eneste problem med kondien kan være i forbindelse med sex. Efter en time bliver det forbandet svært at komme, hvis det begynder at knibe med vejrtrækning, men det kan afhjælpes med lidt optimering af "arbejdsfordelingen".

PS: Dette indlæg er absolut ikke ironisk ment

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Du burde kunne finde et sted i Ålborg, hvor de har en romaskine af samme model som vil blive brugt til BF, og så træne lidt på den en gang eller to om ugen. Det ville være lidt ærgeligt at levere en superpræstation i dips og symmetri, og så falde fuldstændig igennem på noget så lamt som en romaskine <_< I bedste fald ville det kunne koste placeringer og i værste fald mange placeringer.

Det ville være lidt synd ikke at være 100% forberedt ;) :wave:

Hej Craw!

Ved du hvilken romaskine der er tale om (Angel nævnte modellen Concept II i et tidliger indlæg). Kunne også godt tænke mig at vide om der er tale om et smalt/bredt greb,og hvor land tiden/distancen bliver, hvis dig eller Kragens mage ved det.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det eneste problem med kondien kan være i forbindelse med sex. Efter en time bliver det forbandet svært at komme, hvis det begynder at knibe med vejrtrækning, men det kan afhjælpes med lidt optimering af "arbejdsfordelingen".
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PS: Dette indlæg er absolut ikke ironisk ment

;) Modtaget

Link to comment
Share on other sites

Ny signatur igen:

Selv om piraterne er vikingernes fjende no. 9, så syntes jeg stadig, at min nye signatur er fee!!! Jeg lover dog forstat at gå amok i vægtrummet med TOTAL VIKING POWER, og ofre mit bedste proteinpulver til ære for de nordiske guder...

FJENDE NUMMER 9: PIRATER

Både vikinger og pirater går med sværd og har skæg og kan lide at sejle, men så hører lighederne også op. Hvis der er noget, som kan få en viking til at gå 200% amok med TOTAL VIKING POWER!!!, så er det synet af en piratbåd. Det er fuldstændig mangel på respekt for Odin og Thor at sejle rundt på plyndringstogt, hvis man ikke ofrer noget af byttet

til en nordisk gud. Og det gør pirater ikke! Det vigtigste for dem er rigdom. De glemmer helt, at en skat kun er værdifuld, fordi man er gået amok for at få fat på den. Derfor hader vikingerne de grådige pirater. Man kan tage evig magt med sig til Valhalla, men man kan hverken medbringe guld eller ædelstene. Det ville med andre ord være bedst for alle parter, hvis piraterne holdt op med at være pirater.

http://www.viking.virkelighed.dk/fjender.htm

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Du burde kunne finde et sted i Ålborg, hvor de har en romaskine af samme model som vil blive brugt til BF, og så træne lidt på den en gang eller to om ugen. Det ville være lidt ærgeligt at levere en superpræstation i dips og symmetri, og så falde fuldstændig igennem på noget så lamt som en romaskine <_< I bedste fald ville det kunne koste placeringer og i værste fald mange placeringer.

Det ville være lidt synd ikke at være 100% forberedt ;) :wave:

Hej Craw!

Ved du hvilken romaskine der er tale om (Angel nævnte modellen Concept II i et tidliger indlæg). Kunne også godt tænke mig at vide om der er tale om et smalt/bredt greb,og hvor land tiden/distancen bliver, hvis dig eller Kragens mage ved det.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Eksperten siger at Concept II er navnet på anordningen dvs mærket på maskinen. De findes åbenbart kun i én enkelt type, så der burde ikke være meget at tage fejl af :wave: Mht. distance og tid, så er jeg blank :(

Link to comment
Share on other sites

Eksperten siger at Concept II er navnet på anordningen dvs mærket på maskinen. De findes åbenbart kun i én enkelt type, så der burde ikke være meget at tage fejl af :wave: Mht. distance og tid, så er jeg blank :(

Dwood_275.jpg

Jeg fandt lige et billede af det nævnte torturredskab. Hvis der er nogle der læser denne log, og ligger inde med viden om den optimale ro teknik (til maksimering af "poweroutput", ikke hvad der er bedst til langdistance eller muskelopbygning) så vil jeg meget gerne have en beskrivelse deraf.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Mhs. til CII... så var det nok en ide at kontakte DBFF og høre dem om det er på tid eks. den der kan ro længst på 1 min eller om det er hvem der hurtigst kan ro eks. 300 meter....

Der vil nemlig være forskel på hvordan du så skal tilrettelægge din træning...

Hvis du stadigvæk er interesseret i at tage med til Decembercuppen kan jeg fortælle at det er 1 minut man skal ro på niveau 10 ... dvs. højeste niveau!!!

Link to comment
Share on other sites

Mhs. til CII... så var det nok en ide at kontakte DBFF og høre dem om det er på tid eks. den der kan ro længst på 1 min eller om det er hvem der hurtigst kan ro eks. 300 meter....

Ifølge DBFF så bliver det en "given distance":

I den fysiske runde for bodyfitness-herrer er det besluttet, at erstatte chins med konditionsdisciplinen roning - en given distance, for at konkurrencen også giver en fornemmelse af den enkelte atlets konditionsform, således at den samlede placering i den fysiske runde både tæller et styrkemoment og et konditionsmoment.

Jeg tror dog, at jeg vil skrive til forbundet, så jeg kan få det at vide. Vi har dog som sagt ikke en romaskine i mit center, men jeg har besluttet mig for at inkorporere nogle cable rows, med et lignende greb, for i det mindste at få trænet ryggen til den pågældende øvelse. På konkurrencedagen vil jeg dog forsøge, at få så meget "leg drive" i øvelsen som muligt.

Hvis du stadigvæk er interesseret i at tage med til Decembercuppen kan jeg fortælle at det er 1 minut man skal ro på niveau 10 ... dvs. højeste niveau!!!

Grunde til, at jeg har talt om Decembercuppen var, at der gik onde rygter om at de ville fjerne dips fra BF. Nu da dips alligevel er med så tror jeg, at jeg holder mig til BF. Men man ved da aldrig...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Sindssyg fremgang - barstardo!

Mht CII maskinen.. du gør seriøst klogt i at stifte grundigt bekendskab med den inden konkurrencen - medmindre du bevidst ikke gider vinde konkurrencen.

Det er noget af det hårdeste du fysisk kan komme ud for, og man kan gå seriøst kold i sådan en maskine, hvis ikke du kender din egen grænse. Desuden er der ufatteligt meget at vinde på den rigtige teknik.

Mht. modstand m.v. er det noget du selv vælger.. smag og behag er forskellig, men det du skal vælge, afhænger af din egen form, styrke samt (vigtigst) den kadance du vil køre med.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage et besøg i f.eks. Aalborg Roklub (Søsportsvej 8) for at blive instrueret af rigtige roere. Du kan ret hurtigt forbedre dig - udelukkende pga super teknik.

Konditionen kan man jo af gode grunde ikke nå at gøre så meget ved, men du kan da nå lidt.. :bigsmile: ...

Link to comment
Share on other sites

BadAssJones:

Tak for snakken (maler)Mester! B)

Spock:

God ide med roklubben. Noget jeg seriøst vil overveje. Med hensyn til modstanden, så er det meget nemt. Regelerne foreskriver, at den står på max :devil: Ved du forresten hvor lang tid det ca tager at ro "500m" ved max på sådan et torturredskab?

Princess:

Takker for oplysningen My Lady, men hvor ved du det fra?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Lige en hurtig update af loggen:

Træningen mandag og tirsdag er ikke blevet til noget, da jeg igen er blevet syg igen! Det er kun 2 måneder siden sidst!!!! :cussing:

Var ved lægen tirsdag morgen og blev podet i halsen, men prøven var negativ, så det er ikke halsbetændelse denne gang, men blot en elendig omgang feber/forkølelse. Det er heldigvis ikke så slemt som sidste gang, men alligevel irriterende, da det går ud over træningen. :(

Desværre er det nok lidt selvforskyldt, da min cardio træningspartner var syg for lidt over en uge siden. Så kan man bare lære at holde fignerne fra fadet… :uzi: :tonguew: :camper:

MEN motivationen er i top og sygdommen betyder samtidig at min skade i brystet får lidt ekstra hvile, så inden længe vender jeg tilbage stærkere end nogensinde. Muhhhahahaaa :evillaughter:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share