SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning var alt taget i betragtning en rimelig succes.

Min power er vendt tilbage i benene og dagens træng er tilbage på det tidligere niveau:

Squat:

10 x 52,5 kg .

10 x 52,5 kg.

10 x 82,5 kg.

20 breathing reps x 102,5 (den var dog hård idag).

5 x 122,5 .

4 x 132,5.

Dødløft:

8 x 132,5 kg .

4 x 152,5 kg.

4 x 152,5 kg .

Legextencion:

4 sæt.

Desuden blev der trænet ryg og bicep, men min træningsrutine er ændret pga. skaden i brystet.

Chinups:

15 x BW slow.

13 x BW + 10 kg.

13 x BW + 10 kg.

Pullups: lavet med samlet parallel greb.

14 x BW + 10 kg.

14 x BW + 10 kg.

14 x BW + 10 kg.

Rear latteral raise:

3 sæt 10 x 12,5 kg.

Preachercurls med EZ stang:

5 sæt 6 x 40 kg.

Mave:

3 sæt for den øvre og den nedre del.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Squat:

10 x 52,5 kg .

10 x 52,5 kg.

10 x 82,5 kg.

20 breathing reps x 102,5 (den var dog hård idag).

5 x 122,5 .

4 x 132,5.

Er du sikker på, at du presser dig nok i 20 rep breathing squat? At kører 2 set af 5 og 4 reps med henholdsvis 20 og 30 kg mere efter dræbersquatten burde ikke være muligt. Da jeg selv for år tilbage kørte en del 20 rep breathing squat var det absolut ikke muligt at kører et set squat af 5-6 reps bagefter med blot samme vægt som i breathers. Jeg lå som regel på gulvet med sorte prikker for øjnene og hev efter vejret i mindst 5 minuter. Efter 10-15 minuter var jeg i stand til at kører 3-4 set leg curls, samt en smule mave og læg. Derefter kunne jeg slæbe mig hjem og presse lidt mad ned og gå på hovedet i seng.

Link to comment
Share on other sites

Squat:

10 x 52,5 kg .

10 x 52,5 kg.

10 x 82,5 kg.

20 breathing reps x 102,5 (den var dog hård idag).

5 x 122,5 .

4 x 132,5.

Er du sikker på, at du presser dig nok i 20 rep breathing squat? At kører 2 set af 5 og 4 reps med henholdsvis 20 og 30 kg mere efter dræbersquatten burde ikke være muligt. Da jeg selv for år tilbage kørte en del 20 rep breathing squat var det absolut ikke muligt at kører et set squat af 5-6 reps bagefter med blot samme vægt som i breathers. Jeg lå som regel på gulvet med sorte prikker for øjnene og hev efter vejret i mindst 5 minuter. Efter 10-15 minuter var jeg i stand til at kører 3-4 set leg curls, samt en smule mave og læg. Derefter kunne jeg slæbe mig hjem og presse lidt mad ned og gå på hovedet i seng.

Du var ikke med til MOL træf vel? ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Squat:

10 x 52,5 kg .

10 x 52,5 kg.

10 x 82,5 kg.

20 breathing reps x 102,5 (den var dog hård idag).

5 x 122,5 .

4 x 132,5.

Er du sikker på, at du presser dig nok i 20 rep breathing squat? At kører 2 set af 5 og 4 reps med henholdsvis 20 og 30 kg mere efter dræbersquatten burde ikke være muligt. Da jeg selv for år tilbage kørte en del 20 rep breathing squat var det absolut ikke muligt at kører et set squat af 5-6 reps bagefter med blot samme vægt som i breathers. Jeg lå som regel på gulvet med sorte prikker for øjnene og hev efter vejret i mindst 5 minuter. Efter 10-15 minuter var jeg i stand til at kører 3-4 set leg curls, samt en smule mave og læg. Derefter kunne jeg slæbe mig hjem og presse lidt mad ned og gå på hovedet i seng.

Du var ikke med til MOL træf vel? ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det er da virkligt, hvad jeg kalder en fornuftig form for kommunikation. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er da virkligt, hvad jeg kalder en fornuftig form for kommunikation. 

Det giver ellers særdeles god mening hvis man har set Saint Pauli presse sig selv til det yderste og så lige tage 20 reps mere i træstammeløft.

Det er da muligt, men det ændrer ikke på det faktum, at det ikke burde være muligt at kører 2 set med tungere vægte efter breathing squat. I så fald er mit bedste bud, at han kunne have taget et sted imellem 5 og 10 reps mere med de 102,5 kg. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er da virkligt, hvad jeg kalder en fornuftig form for kommunikation. :blink:
Det var er forsøg på at være lidt morsom og ikke ment som en fornærmelse. Undskyld! :)
Det er da muligt, men det ændrer ikke på det faktum, at det ikke burde være muligt at kører 2 set med tungere vægte efter breathing squat. I så fald er mit bedste bud, at han kunne have taget et sted imellem 5 og 10 reps mere med de 102,5 kg. :)

Jeg presser mig altså til det yderste i de squats. Normalt så får jeg de sorte prikker for øjnene og det er som om at lydene bliver dæmpet, hvorefter jeg få en hyletone i øret der varer et minut eller to.

Generelt er jeg bare typen der ikke helt vil acceptere at princippet "no pain no gain" er blevet videnskabeligt undermineret. Derfor er "The 20 breathing rep squat rutine" i min verden en paradis ø, et fristed, hvor min mentalitet harmonerer perfekt med det funktionelle.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

8 x 132,5 kg .

4 x 152,5 kg.

4 x 152,5 kg .

Hey Mester.

På trods af, at du kun har trænet dødløft i vel et par mdr, så må jeg her virkelig sige at du er kommet godt efter det...... :devil: Blæret nok...

Skal vi snart få bestilt proteinbarer/proteinpulver?

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

8 x 132,5 kg .

4 x 152,5 kg.

4 x 152,5 kg .

Hey Mester.

På trods af, at du kun har trænet dødløft i vel et par mdr, så må jeg her virkelig sige at du er kommet godt efter det...... :devil: Blæret nok...

Det var faktisk kun 4 gang, at jeg kørte dødløft (ud over MOL træf :)) Jeg tror, at den gode fremgang skyldes tidlig muskeltilvending samt forbedring af teknik. B)

Skal vi snart få bestilt proteinbarer/proteinpulver?

Jeg bestilte 4 kasser proteinbarer hos Maxim, da de have et supertilbud. Jeg har dog ikke fået dem endnu, og er lidt i tvivl om de kommer. Ellers er jeg klart med på en bestilling, og det er en af mine kammier også. Desuden mangler jeg også noget æggeprotein eller kassein til min natshake og lageret af valle er også ved at slippe op, så jeg skal have gang i den store bestilling. :)

Derfor er "The 20 breathing rep squat rutine" i min verden en paradis ø, et fristed, hvor min mentalitet harmonerer perfekt med det funktionelle.

Som du dog kan forene det flotte i sproget, med det praktiske i budskabet...

Takker Jakke! B)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Vil så mene at der er flere kilo i dig eftersom jeg heller ikke kan se, at man skulle kunne tage noget som helst, der bare minder om flere sæt i squatten efter et sæt 20 breathers. Om man så har presset sig med en mikrovægt i clean&pres eller ej ;) :tongue:

Ikke for at være ubehagelig, du skal bare have flere kilo på stangen i dine breathers. Vil du have de tungere sæt kan du med fordel lave dem før dine breathers. Det gjorde jeg en overgang og det fungerede fint. Og det var helt sikkert den eneste måde de var kommet med på.

Link to comment
Share on other sites

Sammenlignet med dine tidligere postede billeder syntes jeg at:

- Det ser ud som om du har fået mere masse på øvre bryst.

- Fået en bedre overall definering, specielt dine abs syntes jeg fremstår flot.

- Smidt lidt kilo? Hænger jo sammen med defineringen.

- Holdt god masse og "form" på skulder og arme.

Jeg syntes det ser godt ud, men jeg glæder mig da til at se nogle i bedre opløsning ;)

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du er sgu oppe og lege med nogen ordenlige vægte efterhånden. Vildt med dit dødløft på så kort tid :blink: , helt suveræne chins! B)

-Og din form på billedet: Selvom det er af tvivlsom kvalitet, er der ingen tvivl om din form. :bigsmile:

Kæmpe pecs, gode arme og de ondeste abs. Jeg er slet ikke i tvivl om kvaliteten af din ryg, din træning taget i betragtning. ;)

Glæder mig til der kommer en røvfuld ordenlige billeder op.

Selvom du roser mig for min træning på det sidste, er der vist ingen tvivl om, at jeg stadig lige er det skridt bagefter dig. :)

Link to comment
Share on other sites

Vil så mene at der er flere kilo i dig eftersom jeg heller ikke kan se, at man skulle kunne tage noget som helst, der bare minder om flere sæt i squatten efter et sæt 20 breathers. Om man så har presset sig med en mikrovægt i clean&pres eller ej ;)  :tongue:

jsc:

Det er seriøst meget hårdt for mig. Da jeg kørte den var jeg alene i centeret og var nær ikke kommet op på sidste rep. Og som altid så jeg sorte pletter og fik hylen i øren :devil:

MEN jeg skal da klart prøve at tage mere næste gang. Bare fordi... B)

Jakke:

- Det ser ud som om du har fået mere masse på øvre bryst.

- Fået en bedre overall definering, specielt dine abs syntes jeg fremstår flot.

- Smidt lidt kilo? Hænger jo sammen med defineringen.

- Holdt god masse og "form" på skulder og arme.

Ved ikke om jeg har fået så meget mere masse på bryst (har heller ikke kørt andet end let bryst i over en måned nu), men vil tro, at der er kommet en del på skuldre. :devil:

Med hensyn til min vægt så er den tilbage på niveau efter sygdommen (vejede 80,9 efter træning med shorts og sko). Jeg har dog dog stadig taget lidt på undersygdommen og mine abs er faktisk ikke så tydelige som de plejer. Men defintionen er da alt i alt bedre end sidst jeg fik taget billeer. :)

Hippo

hey....det ser da ok ud  :)

Ok er ikke godt nok... B)

Eller et tak til alle for de pæne kommentarer :bblush: :firebounce: :wave:

Skal nok se om jeg ikke kan få taget nogle billeder som jeg selv er tilfreds med inden for den nærmeste fremtid :)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte 4 kasser proteinbarer hos Maxim, da de have et supertilbud. Jeg har dog ikke fået dem endnu, og er lidt i tvivl om de kommer. Ellers er jeg klart med på en bestilling, og det er en af mine kammier også. Desuden mangler jeg også noget æggeprotein eller kassein til min natshake og lageret af valle er også ved at slippe op, så jeg skal have gang i den store bestilling. :)

Hva så, har du hørt fra Maxim mht barer? Jeg regner også med at skulle bestille en del snart, men hvis du stod og manglede, kunne vi jo lige så godt bestille sammen...

Har du smagt Nefbarer fra bodycore før? 20gram prot. pr. bar - de koster dog ca. 14kr pr. stk. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share