SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ser jo ganske fint ud :a-okhand:

Det eneste jeg kan komme på, hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, er at både gunz og heskesko godt kunne klare en smule mere masse for at matche delts og pattøj. Ryg og Wheels kunne også godt tåle en smule mere masse :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Her kommer så de nye billeder. De er alle taget d. 27/5 2004 efter ca. 1 års træning.  B)

Hvis sindet blot var lige så nemt at genopbygge som kroppen...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Tjaaa.... Som hunkøn vil jeg bare lige ytre, at det ser a-okay ud!!! :4thumbup: og det er absolut uden nogen form for større kendskab til navnene på de enkelte muskler :lol:

mht sindet - uhh, så er det en kamp vi alle kæmper.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Takker Craw, Goldendreams og Fitt!

Det ser jo ganske fint ud :a-okhand:

Det eneste jeg kan komme på, hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, er at både gunz og heskesko godt kunne klare en smule mere masse for at matche delts og pattøj. Ryg og Wheels kunne også godt tåle en smule mere masse :wave:

Min hestesko er faktisk OK, billedet er bare ikke så godt. Min gun derimod er puny. Ryg og weels vil der også blive arbejdet intenst på. Jeg er faktisk så heldig, at det er ben, ryg, gun dag idag, så de skal sku straffes for at være puny.

Her kommer så de nye billeder. De er alle taget d. 27/5 2004 efter ca. 1 års træning.  B)

Hvis sindet blot var lige så nemt at genopbygge som kroppen...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Tjaaa.... Som hunkøn vil jeg bare lige ytre, at det ser a-okay ud!!! :4thumbup: og det er absolut uden nogen form for større kendskab til navnene på de enkelte muskler :lol:

mht sindet - uhh, så er det en kamp vi alle kæmper.... :devil:

:bblush: :bblush:

Det er ser totalt godt ud SaintPauli, synes især at din backpose er god - når man kigger på dine delts, de holder !

Og et års træning, du er et nyt genmonster ;)

Hvad er din fedtprocent på billederne ?

Du skal vist ikke snakke højt om at være et genmonster ;) B)

Med hensyn til fedt% så har jeg lige fået taget en måling med en Accu-Measure fedttang. Målingen blev befregnet ud fra Durnin & Womersleys 4 punkts formel. Resultatet sagde 5,3%, men som Angel gjorde opmærksom på, så er det nok ikke korrekt. Jeg vil selv skyde den til at være oppe omkring 8% (jeg tog lidt på da jeg var syg). På billederne vejer jeg 81,5 kg med sko, shorts og T-shirt.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Pauli..jeg kan ikke helt finde ud af om jeg "bare skal hade dig ;) " eller sige "wow sikke en fremgang"...

Naaa.. :"wow sikke en fremgang". :bigsmile::bigsmile::bigsmile: Jeg er især imponeret af dine pecs, der er virkelig ved at være der big time!!!

The sky is the limit, mr psykoburner...

Link to comment
Share on other sites

Det ser da mega godt ud det der! Eneste jeg kan sige er måske lidt mere Ryg/Nakke + ben, men det er småting B) Synes vi ligner hinanden en del af bygning, men jeg må jo nok indrømme du er blevet lidt større end mig nu... <_< :lol:

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig godt ud Pauili - specielt taget træningstiden i betragtning :o -imponerende! - mht. til lidt kritik har crawdaddy ramt temmelig præcist! Men det er sgu flot, og også en flot fremgang.. tydeligt at se du har strammet det hele op, fået lavere fedtprocent og er blevet et nummer større :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Takker Blackmoore, Rasmus, Jon og Essensen!

Pauli..jeg kan ikke helt finde ud af om jeg "bare skal hade dig  ;) " eller sige "wow sikke en fremgang"...

Naaa.. :"wow sikke en fremgang".  :bigsmile:  :bigsmile:  :bigsmile:  Jeg er især imponeret af dine pecs, der er virkelig ved at være der big time!!!

The sky is the limit, mr psykoburner...

Tror i stedet du skal hade dig selv, for det var jo dig der viste mig teknikken til Dødløft. Når jeg får dødløftet arbejdet ordentligt ind i mit program, så bliver jeg virkelig led :devil: ;)

Ser rigtigt fedt ud!  :w00t:

Og damn en monster læg  :blink:

Det er lidt ærgeligt, at den får mine lår til at se puny ud...

Ahhhh det gas… Mere læg!!! :w00t:

Det ser da mega godt ud det der! Eneste jeg kan sige er måske lidt mere Ryg/Nakke + ben, men det er småting B) Synes vi ligner hinanden en del af bygning, men jeg må jo nok indrømme du er blevet lidt større end mig nu... <_<  :lol:

Mvh.

Yepper vi ligner hinanden ret meget. Det var jo også det jeg skrev i din log tidligere. B)

Hvis jeg er ved at komme "foran" så er det bare at give den gas. Jeg har jo læst, at du er begyndt at spise krydderboller, så du har da i hvert tilfælde potentialet for det. :w00t:

Ser rigtig godt ud Pauili - specielt taget træningstiden i betragtning  :o -imponerende! - mht. til lidt kritik har crawdaddy ramt temmelig præcist! Men det er sgu flot, og også en flot fremgang.. tydeligt at se du har strammet det hele op, fået lavere fedtprocent og er blevet et nummer større  :a-okhand:

Yepper Kragefar rammer meget præcis! Ryg og guns har altid været mit svageste punkt. Det skal dog siges, at billederne er taget efter en bryst, skulder, tricep træning, så det forvrider billedet en smule (lovede smeden inde fra getbig.dk at jeg ville tage billeder med patpump. Han sagde at alt andet er en "begynderfejl" :)). Det skal dog siges, at jeg selv er meget godt tilfreds med min ryg. Nok er den stadig bagud (ikke ment som en joke :P), men der er nok her, at jeg har haft bedst fremgang. B)

Brystet har altid været min bedste muskelgruppe, og det er det stadig, selv om jeg ikke har kunnet bænke i over 1 ½ måned nu.

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu i orden Pauli ;)

Nu gælder det så bare om at lære at sælge varen hvilket jeg ikke er et øjeblik i tvivl om at du sagtens kan :w00t:

Du kommer 100% til at tage kegler til DM om små 5 måneder - bliver fedt at se dig tviste lidt på scenen ;)

KNUZ

NO

:angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Takker Growing, Granhof, Angel og Onklen

:kickass:  :dropjaw: :respekt:

:w00t: :bblush: B)

Det ser sq godt ud  :a-okhand:

En rigtig god fremgang du holder dig der, forsæt de gode takter og du bliver en nasty mofo  :devil:

Takker, men jeg vil ikke være en rigtig nasty mofo…

Mit mål er et "Frank Zane niveau" B)

Det er sgu i orden Pauli ;)

Nu gælder det så bare om at lære at sælge varen hvilket jeg ikke er et øjeblik i tvivl om at du sagtens kan  :w00t:

Du kommer 100% til at tage kegler til DM om små 5 måneder - bliver fedt at se dig tviste lidt på scenen  ;)

KNUZ

NO

:angelgrin:

Takker Angel, men der bliver sku ikke noget med at tviste numsen på scenen. Det er BF jeg stiller op i (den hetroseksuelle udgave af Mr. Fitness).

MEN… Vi kan da altid arrangere et privat show for dig, Princess, Ann Britt og Racermusen (hvis hun da dukker op). :bootyshake: ;)

Det ser sgu rigtigt godt ud, Pauli :devil: Du er et godt bevis på at Grafrakkas og lav fedtprocent godt kan kombineres :bigsmile:

Hep hey… Er ikke helt med på det fynske, men da de til tider kalder dig Onkel Grafrakkas så må det være noget med bajere og tunge vægte og her er jeg altid game! B)

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Du beviser - som jeg ser det - tre ting:

  • Man behøver ikke mælkeprodukter for at få gode resultater
  • Krydderboller efter træning er vejen frem
  • og en bytur skader ikke, bare man har sine proteinshakes med...

kan jeg tillade mig at konkludere det, når det er med et glimt i øjet :confused:

Jeg syntes - som alle de andre - at du fremstår virkeligt flot.

Nu skriver du nok at du lige har trænet pecs inden billederne blev taget, men det er en pæn forøgelse i masse du har fået på brystet i når man ser på dit "før/efter" shot.

Glæder mig til forsat at følge din træning og udvikling, samt din deltagelse i Bodyfitness.

Jeg ærgrer mig dog noget over at Mr Fitness ikke bliver beriget med en MOL'boeres deltagelse :4flex:

Jakkedrengen :bigsmile:

Ps. En tur med skraberen kommer du vist ikke uden om, underordnet hvilken konkurrence du stiller op i :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ser sgu godt ud, Pauli! :drool: :4thumbup: Men hvad med et ab-shot? :rolleyes:

Ærgrer mig, at jeg ikke får mulighed for at være til stede som tilskuer til BF, når nu så mange MOL'ere stiller op. :4flex:

MEN… Vi kan da altid arrangere et privat show for dig, Princess, Ann Britt og Racermusen (hvis hun da dukker op). 

:bootyshake:  ;)

Så tager I lige et par pics, ikke? :angelgrin:

naaaaa... glad for jeg viste dig dødløft, it's the big one.. skulle jeg vælge kun EN øvelse (hvilket mareridt) ville det da være kødløftet....

så burn away....BURN AWAYYYYYYYYY!!!

Også en af mine ultimative favoritter - og efter min mening den øvelse, det er allerfedest at brænde igennem i. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share