The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

Hej MaxP

Jep det skal forstås sådan at vores træner har sagt op da bestyrelsen ville skære 70% ned i hans løn (pga budgetændringer :blink: ... Hans kontrakt blev skrevet før sommerferien og det kan da ikke passe at bestyrelsen på daværende tidspunkt ikke kendte til klubbens økonomi <_< ... Det beklagelige ved situationen er at vi (holdet) ikke er blevet informeret overhovedet, vi har først fået det at vide nu da beslutningen er taget... virkeligt ufedt :thumb_down: da der i denne sæson er kommet 8-10extra spillere til holdet (inklusiv mig selv) og mange af os har bl.a. valgt klubben pga trænere)... Men altså, der er en alternativ træner som overtager hvis det bliver nødvendigt, men det er ikke fedt, hverken for holdet eller den nye træner da hele holdet er pissed over situationen og meget begejstret for den nuværende :unsure: (ikke en fed måde at starte en sæson og et samarbejde på)... Har allerede skrevet diverse klager osv, så nu må vi se hvad bestyrelsen svarer....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey :bigsmile:

Dagens træning:

Squat 2x5x62,5

BP 2x5x42,5

DL 2x5x85

MP 2x5x25

BO BB Row 2x5x50

Step-ups 1x5x52,5

Goodmornings 1x5x52,5

DB Press 1x5x16

DB Rows 1x5x23,5

Smal BP 1x5x37,5

Biceps 1x5x13,5

En ok træning i morges, men synes især squatten var lidt tung... Nok fordi jeg stadig ku mærke baskettræningen fra i går aftes :unsure: ...

Men træningen tildeles: :banana: :banana: :banana:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Efter et par dage hvor jeg ikke har taget kosten så seriøst :4pizza: og heller ikke har fået trænet er jeg idag igang igen ;) ....

Starter med en powerwalk om lidt :walking: og skal spille sæsonens første kamp i aften... Så det skal nok blive spændende :cheer: ...

Endnu engang tak for en hyggelig og sjov fredag aften

:4thumbup: :hehe::headphonedance: :angel: :cooldance: :grindance: :shades:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

God aften :shades:

Lige kommet hjem efter aftenens kamp :) ... Vi spillede ikke overbevisende og det var ikke ligefrem behageligt da det var den sidste gang med vores nuværende træner... Inden kampen fik han kæmpeskideballe af bestyrelsen for overhovedet at møde op til vores kamp :blink: ... Super ufedt...

Men det gik ok... Der er mange ting der skal rettes til og vi skal stadig lære hinanden at kende på holdet ;) ...

Men en ok kamp til :banana::banana::banana: ...

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Så skal jeg også lige ha postet dagens kost:

Morgen (330/12)

200g Yoghurt

40g Müsli

250g Juice

Frokost (250/13):

100g Æg

85g Squash

95g Gulerødder

125g Tomat

Aften - fordelt på 2 måltider, et før kampen og et efter kampen: (1115/70)

250g Tortellini

130g Tun

20g Ketchup

Mellem - mellem aftensmåltiderne (85/1):

7g nødder

1 nektarin

Dagens samlede indtag: 1780kcal + lidt light saft.... proteinen: 96g... ikke helt nok... men de sidste par dage taget i betragtning er det bare lækkert at ha været nogenlunde sund igen og ha holdt kcal'erne...

Så :4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood: for dagens kost....

Det var vist alt for nu.... Så vil jeg stene lidt til kiss og the dragon :smilejap::ninja:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :shades:

Lige en lille update :cheer: ...

Jeg er begyndt at ku mærke lidt til mine knæ her de sidste par dage så jeg har besluttet at stoppe HST'en for denne gang :unsure: (manglede kun den sidste træning, så det er måske dumt ikke lige at gøre det færdigt, men jeg følte ikke lige mine knæ ku holde til det så hellere misse en træning end at få noget overbelastningsskade som jeg har haft før :blink: )... Dvs at jeg altså bare lige nupper en uges pause fra styrketræningen og begynder igen fra på mandag ;) ...

Basket fortsætter jeg indtil videre med, men på tirsdag (i morgen) kommer de fra bestyrelsen og skal snakke med os og så må vi se hvad det ender med :( ...

Så jeg håber det kan blive til lidt cardio i ugens løb, men har også besluttet at det eneste faste er baskettræningerne... De andre dage må jeg se hvordan knæene har det :bigsmile: ....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

manglede kun den sidste træning, så det er måske dumt ikke lige at gøre det færdigt, men jeg følte ikke lige mine knæ ku holde til det så hellere misse en træning end at få noget overbelastningsskade som jeg har haft før

Lyder meget fornuftigt, for på den anden side er det jo nok også begrænset hvad du kan vinde på en enkelt træning. Så hellere være på den sikre side :)

Link to comment
Share on other sites

Hey

Dagens kost;

morgen (475/43)

60g havregryn

20g rosiner

30g protein

200g mælk

Frokost (420/15)

100g hjemmebagt brød

100g hytteost

14g ost

5g hjemmelavet syltetøj

Frokost (400/13):

250g drikke yoghurt

1 æble

Mellem (50):

1 lille æble

Aften (530/55):

100g agurk

100g fromage frais

275g kartofler

55g Brocolli

200g kalkun

Dagens samlede indtag indtil videre: 1875kcal og 126g protein... ved ikke helt hvad målet var i dag... normalt er det jo en træningsdag hvor jeg skal ha 2200kcal men da jeg ikke har trænet er det vel meget passende at stoppe her :shades: ....

Jeg tror jeg har ret godt af at holde en lille pause... mine knæ har nemlig slet ikke haft det godt i dag og det irriterer mig meget <_< ... Men så kan jeg lære at huske at ta mine pauser og ellers ta det stille og roligt når jeg så småt begynder at ku mærke de er trætte :bigsmile: ...

Synes ikke at en drikke yoghurt er optimal... Der er alt for mange kcal i, men det kommer jo ikke som en overraskelse og da de var på tilbud tænkte jeg at jeg ville købe et par stykker... De smager jo også godt :grindance: :cheer:

Men jeg giver dagens kost: :4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Det er vist alt for nu...

Ha' en fortsat god aften

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :shades:

Træningen i går var en gang basket... Vi havde ingen træner så det blev til lidt opvarmning og en masse spil... Lækkert at få løbet lidt igennem....

:banana::banana::banana: for træningen i aftes...

Mine knæ har det stadig ikke helt godt så jeg tror det er meget fornuftigt at jeg valgte at holde en lille pause nu :) ...

Kosten i går var også i orden...

Spiste følgende:

Morgen

Yoghurt med müsli og noget juice

Mellem:

1 æble og nødder

Frokost:

tunsalat (tun, agurk og fromage frais)

1 skive rugbrød

Frokost

2 gulerødder

en del blomkål

noget squash

1 æg

Mellem:

1 drikkeyoghurt

Aften:

GrøntsagsSuppe med kødboller...

Endte på 1825kcal så det var ok... proteinen var ikke helt nok, men mon ikke jeg overlever alligevel :bigsmile::cheer:

Så :4mewantfood::4mewantfood: for gårsdagens kost...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Hey :innocent:

Et nyt år...

Her på det sidste er der sket rigtig meget i mit liv, blandt meget andet har jeg stoppet mit studie (som jeg har haft orlov fra i 6måneder), skiftet job, fået hund :blush: og lavet nogle ændringer i mit privatliv... Derfor har jeg ikke været så aktiv hverken i træningslokalet eller på mol...

I anledning af det nye år regner jeg med stille og roligt at komme godt i gang igen :smile: ...

Min umiddelbare plan er at fortsætte med basketball'en (en selvfølge) som jeg hele tiden har gjort, og derudover at styrketræne 2 x om ugen og få 1 lille løbetur, på sigt med noget interval, om ugen...

Styrketræningen bliver et fullbody program med følgende øvelser(retter det til efterhånden som jeg kommer i gang og finder ud af hvor meget jeg magter):

Squat

Lunges (ja, røven har taget skade af pausen :dry: )

DL

BO Rows

BP

Incline DB Press

MP

Triceps

Biceps

+ mave

I den lange periode jeg har haft uden træning, kan jeg desværre heller ikke prale af, at ha prioriteret kosten særligt meget :raisebrow: ... Hvilket underligt nok har medført at jeg er blevet lidt større end jeg normalt er (eller i hvert fald vil være) :blink: ... Så planen her er at ta mig sammen, men til at starte med vil jeg ikke følge et egentligt kostprogram eller tælle kcal.... Bare skære ned på de tomme kcal og få nok med kød og grønt :4mewantfood: ...

Men jeg tror, og håber, at dette er startskuddet til at få mig i gang igen...

Mange nytårshilsner :4thumbup:

Cat

Ps. Jeg starter lige med ikke at være i besiddelse af en comp, så mine opdateringer vil nok være lidt varierende i starten... Men bær over med mig - PLEASE :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg som gik og troede at dine logbogsdage var talte  :confused:

Du skal bare ind i rytmen igen og rive noget tungt dødløft rundt  :worship:

DL:

Lidt opvarmning

1x3x80

1x1x90

1x1x100

1x1x110

1x1x120 (ny PR  :devil:  )

1x1x125 - miss

<{POST_SNAPBACK}>

:pumpin:

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig skam også til jeg er kommet i gang igen :w00t: ... Bliver lækkert :cheer: ....

Så nu må vi bare håbe det sker :shades::eh: :4whistling: :unsure:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:cheer: Godaften

Så har jeg comp. igen :4thumbup: , dog kun midlertidigt :wink: ...

I dag er det blevet til en lille kort jogge/løbetur... Skal jo starte blidt op :bigsmile: , det gik nogenlunde men synes jeg var lidt mere træt end jeg burde ha' været :blush: ...

Jeg har valgt at starte styrketræningen i weekenden, så resten af hverdagene i ugen står den kun på et par basket træninger :innocent: ... Jeg er nemlig lidt bange for at mine overbelastningsskader kommer tilbage hvis jeg starter for hurtigt op...

Så indtil videre er planen altså kun 1 gang styrke denne uge, og så 2 gange om ugen fra i næste uge :raisebrow: ...

:4dog: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat,

Hvordan gik det med bestyrelsen? Du skrev tidligere at I skulle have en snak med dem - kom der noget positivt ud af det?

God bedring,

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det fik vi noget meget positivt ud af :4thumbup: .... Fik lov at beholde træneren uden at han sku gå noget som helst ned i løn, så det var rigtig godt :alright: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey Cat :smile:

Træner selv sammen med en gut der går meget målrettet efter at blive en bedre basket-spiller. :bigsmile:

Vil høre om du i centeret laver noget træning med henblik på netop dét, eller er det bare generelt full-body styrke?

fx eksplosiv squat?

På forhånd tak  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Krumborg :bigsmile:

Det er et godt stykke tid siden jeg har lavet noget som fx eksplosiv squat, så det jeg træner er bare noget generelt fullbody ( i øjeblikket - eller det jeg skal starte op på :innocent: ) .... Men hvis jeg i peiroder fokuserer mere på det jeg kan overføre til basket erstatter jeg noget af min træning med plyometrisk træning... Det plejer at være det bedste, - i hvert fald for mig :cooldance: ...

:4dog: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat :bigsmile:

Godt at have dig tilbage på MOL!! :4thumbup:

Hvad går du så og laver nu (dit nye job, tænker jeg på)?

Held og lykke med at komme igang med træningen igen. :devil: 

/Kathrine :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey navnesøster...

Tak tak, det er godt at være tilbage :wootdance: ...

Og VELKOMMEN TILBAGE PÅ DANSK JORD (bedre sent end aldrig right :blush: ??)

Mit nye job er i en helt nystartet integreret institution (vuggestue og børnehave) :4jumpy: ... Så siden jeg startede den 16/12 har vi bare shoppet udstyr til stuerne og legetøj... Faktisk meget skægt at prøve at være med til :4thumbup: ... I går startede det første barn på min stue så... og så kommer der ellers 1 eller 2 og ugen de næste par måneder :bigsmile: ...

Mange tak... Skal nok komme i gang :devil: ... På en eller anden måde plejer det at lykkedes mig hvis jeg først har besluttet mig for det :weight_lift: :4flex: :cheer:

:4dog: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share