The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

Ja tak for god underholdning. Det var nu rart at være ude i det gode vejr og møde nogle nye mennesker (og en masse søde piger :tongue: )

Det er jo det ærgelige ved uv-rugby, man er altid indefor i svømmehallen :( Men hvis vejret er til det er jeg da frisk på at spille igen på mandag :bigsmile:

Tror forresten også at du lige skal have ændret henvisningen fra din log-knap. Når man trykker ryger man til din gamle logbog.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey igen ;)

Freeze; jeg er også på plette igen på mandag :w00t: ... Selvfølgelig B) ....

I dag stod den først på en gang styrketræning:

Squat

1x10x20

1x8x40

4x6x50

meget meget lettere i dag end i sidste uge, men min venstre ankel var lidt ustabil <_<

SL DL

1x10x40

3x8x60

Goodmornings

3x8x37,5

Stepups'

3x6x40

DB Press

1x10x11

2x6x13,5

2x6x16

Liggende slyers

3x6x11

MP

1x10x20

3x8x22,5

Bo BB Rows

3x8x37,5

Derefter var det direkte videre til basket :blink: ... Men vi var ikke så mange, så det blev bare til halvanden times med skud og sådan lidt legen rundt :tongue: ....

Træningsindsatsen var ganske tilfredsstillende, også selvom jeg ikke rigtig pressede mig selv... Prøver stadig at være lidt forsigtig :unsure: ... Så :banana: :banana: :banana: for den omgang....

Ha' en fortsat god onsdag aften...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey ;)

I dag har den stået på ca 3 timer basket udendørs...

det var ok godt gang i den, men vejret var ikke helt optimalt.... Og så blev jeg væltet så jeg har fået et par hudafskrabninger og en træbalde som gør mega ondt :thumb_down::chicken: I know; bare gi' mig en kiks. :tongue:

Men alligevel :banana: :banana: ... Er nu rart med lidt andet end læsning på sådan en helligdag...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Ok Q... Det er jeg glad for :bigsmile: ...

I går blev den planlagte løbetur droppet pga min venstre balde :chicken: ... Den var alt for øm... Men tilgengæld kom jeg afsted i dag i stedet... Det blev en rigtig god tur, ikke så lang men i et rigtigt godt tempo...

:banana: :banana: :banana: :banana: for dagens løbetur...

Ellers har den stået på stor fødselsdag hele dagen, så jeg har indtaget rigtig rigtig ubeskrivelig mange kcal... Men det skal jo også til engang imellem :devil: ... Nu var jeg ellers begyndt at komme på rette vej igen :unsure: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Opdatering fra i går:

Styrketræning:

BP

1x10x20

1x10x35

4x6x40

DL

1x10x20

1x8x60

4x6x75 (havde stadig ondt i balden så ville ikke ta mere vægt på :chicken: )

Boxsquat

1x10x20

1x8x30

3x8x40

Flyers

3x8x11

Træk til bryst

1x10x20

3x8x35

Dips

3x8

Biceps

Lidt forskelligt

Noget læg

Tror det var det... Havde en veninde med, så der blev lavet lidt om på det sædvanlige ;)

Senere blev det til en powerwalk på 50min :walking:

Træningsindsatsen får 4x :banana: og kosten var også god...

I dag skal der spilles noget basket :bigsmile: ... (melder tilbage senere med hvad et bliver til :devil: )

:wave: cat

Link to comment
Share on other sites

Hey ;)

I går blev det til ca 3 timers basket... :blink: ... De første par timer var de bedste og den sidste var kun noget steneri... Men endnu engang lækkert at være ude og få rørt sig :bigsmile:

Bliver til 3 x :banana: for den omgang...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hey igen....

Længe siden jeg har været aktiv :bblush: .... Så nu skal jeg til og igang igen :w00t: ....

Har lige fået ferie, så har masser af tid B) ... Så det eneste der mangler er at jeg skal ta mig sammen :4whip::poking: ...

I dag er det blevet til 2x20 min cykeltur og ca 2 timers basket.... :bigsmile:

Jeg påbegynder styrketræningen igen i morgen, men tager et par uger med lidt stille og roligt opstart, både for at vænne min krop til det og fordi jeg nok skal på en lille ferie i næste uge... Når jeg så er kommet hjem fra ferie springer jeg ud i en gang HST... :unsure: ... Så må vi se hvordan det går....

Ellers er planen at jeg skal ordentligt igang med at løbe igen... og selvfølgelig spille en masse basket :tongue: (som altid)... Mig og en god veninde har faktisk aftalt at vi skal rundt og afprøve nogle forskellige klubber her i off season, så vi kan finde ud af hvor og på hvilket niveau vi har lyst til at spille... ;)

Det er vist alt for nu :blink:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Så er jeg så småt kommet igang igen... ;)

I søndags blev det til en gang styrketræning... Tog det meget stille og roligt, og havde næsten ingen vægt på... Og alligevel bliver får man DOMS <_< :blink::tongue: ...

Det blev til

Squat

BP

DL

MP

BO DB Rows

Dips

Bicep Curls

Kan ikke lige huske om det var det hele :unsure:

Mandag blev det til 2 1/2 times basketball :w00t:

I går tirsdag stod den så på lidt let styrke igen:

Stepups

Goodmornings

Yates Rows

DB Press

Stifflegged DL

Smal BP

Leg Curl

Tror det var det :unsure::tongue:

I dag har jeg fået gået en god tur :walking: , men ellers er det ikke blevet til det store ;) ...

Det var al for nu

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey ;)

I dag blev det som planglagt til noget styrke...

Squat

Stepups

DL

BO BB Rows

BP

Liggende flyers

Skulderpres

Goodmornings

+ en masse kæbe

I morgen tager jeg på ferie :w00t: , så jeg får nok ikke lavet så meget det næste stykke tid ;) ...

Ha det rigtig godt...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey...

Det er godt nok ved at være lidt længe siden, så jeg tænkte at jeg lige ville komme med en lille opdatering....

Det er gennem et stykke tid gået meget ned af bakke både med kost og træning pga forskellige ting.... startede med lidt manglende motivation, så kom eksaminerne efterfulgt at noget ferie... Så nu er jeg snart ved at være klar til at ta mig sammen igen... har dog lige en tur til, denne gang til skotland, der skal nydes inden jeg går rigtig i gang... Gider nemlig ikke gå og tænke på kcal på en ferie.... det er livet alligevel for kort til...

Men når det er sagt er jeg efterhånden ved at være ret flov over mig selv for der er virkelig sket en hel del med min krop (læs; ikke positivt)... Jeg er ved at være kommet dertil hvor jeg ikke engang tør se mig i spejlet mere :unsure: ... Og det kan jeg ikke li', så jeg skal helt sikkert ha taget mig sammen igen... Vil ikke ende med at komme tilbage på de 95kg jeg startede på :poking: ... Jeg kan nemlig ikke overskue at skulle igennem det hele igen....

Men udsigterne til at jeg kan komme igang igen efter ferien er gode. Jeg er så småt ved at ha styr på mit liv igen efter en meget forvirrende og svær periode på et par måneder, og min trænings og generelle lev-sundt-motivation er heldigvis kommet tilbage...

Så nu skal jeg lige ha en sund god uge i denne uge, og så 2 ugers ferie i skotland før jeg går rigtig i gang med mit projekt igen...

Det var lige lidt tanker ;)

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Det var kattens... (fik du den? :lol:)

Der har godt nok været meget stille i din log på det sidste - her snakker du om vægtstabilisering og slankekur.. nu troede jeg lige, jeg havde et ivrigt og dedikeret ekspert smagsdommer panel i sigte.

Er den helt i bund med træningslysten?

HST er virkelig godt til at starte op på efter sådan en rundtur - sæt vægtene usandsynligt lavt, og hvert træningspas er ligesom en lille sejre. Virker rigtig godt.

God vind :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Cat

Det lyder ikke rart med en sådan start på "sommeren" :( Held og lykke med dit come back. Som jeg læser det er du allerede rigtig, rigtig godt på vej B)

Link to comment
Share on other sites

Cilius; :lol: For den har jeg nemlig aldrig hørt føt <_< :tongue: ...

nu troede jeg lige, jeg havde et ivrigt og dedikeret ekspert smagsdommer panel i sigte.

Hvis der er mad involveret er jeg altid klar... :4mewantfood: ... Catten kan godt li mad nemlig :w00t: ...

Træningslysten er kommet tilbage, så efter skotlands turen er det :4whip: med en gang HST ;)

Spinningsild: mange tak :w00t: ... sikker på jeg nok skal komme igen :devil: ....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :bigsmile:

I dag er det blevet til en gang styrketræning :w00t: ...

Den stod på

Squat

DL

BP

MP

DB Rows

Goodmornings

Smal BP

Biceps

I selskab med kærestens, hans træningsmakker, og hans gamle træningsmakker som var på besøg fra jylland... Super hyggeligt... Har ikke set manden i et år :unsure: , så det var skægt....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Indtil videre er det i dag blevet til en cykeltur til centrum og tilbage igen plus et par timers gåen rundt :bigsmile: ... Nårh ja, og så et par timer med at rive tapet af væggene herhjemme....

Mon ikke det bliver til lidt basket senere.... Det er i hvert fald planen, men nu må vi se ;)

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

I går fik jeg ikke spillet basket ;) , men til gengæld fik jeg brugt et par timer til med fysisk arbejde for at gøre klar til det nye tapet B) ...

Planen er at jeg skal spille i aften... men vejret ser ikke ligefrem lovende ud :unsure: :( :blink: ....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

I dag har jeg cyklet 2 x 35 min :bike: og fået lavet en lille hurtig gang styrke....

Det blev til

Bænk

Bo BB Rows

Stepups

Stifflegged DL

DBpress

DB skulder pres

så det var bare lige et hurtigt smut i ik99... :w00t: .

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

I går skulle jeg hente min cykel på østerbro (hvor den stod og ventede på mig ;) ).... Så jeg gik derhen :walking:

Så træningern blev til en powerwalk på 70min umiddelbart efterfulgt af en cykeltur på 25min... Det var rigtig lækkert på trods af en del støvregn :w00t: ...

Om aftenen var jeg i biffen og se super size me... Meget underholdende og tankevækkende.... og pludselig får man det rigtig godt med at leve og spise forholdsvis sundt :blink: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

I går blev det ikke til så meget træning.... Eneste jeg lavede var at tapsere... Men nu er det færdigt så i dag skal der males :bigsmile: ....

I anledning af at jeg var i nordsjælland hoppede jeg ned til mit gamle center for at træne.... Men det var rykket :unsure: .... Så tog jeg videre til det nye sted hvor jeg da fik trænet.... Men hvad mon der skete for dem under flytningen; squatracket og dips stativet havde de droppet... Racket var ellers der hvor jeg lavede 80% af mine øvelser.... Hmmm... Mindre hjerneblødning fra deres side ;) ...

Så det gider vi ikke igen... Næste gang må det blive det nye sted der er kommet der hvor det andet var før... Der så bare foruroligende poppet ud :blink: ...

Men lidt blev det da til:'

Skrå DB Press

Liggende Flyers

DL

Legpress

Lægøvelse

Yates Rows

Stående flyers

Dipsligende halløj mellem 2 bænke

Tror vist det var det :bigsmile:

Og så står den i dag ellers på maling og måske en bytur i aften :w00t:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share