The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

Hey :bigsmile:

I dag stod den på en gang styrketræning som planlagt ;)

Kom det meste af kroppen igennem :devil: :

BP

DL

MP

BO BB Rows

Step-ups

Stående flyers

Bicep curls

Dips

+ mave

Derudover har jeg også fået cyklet lidt... Sammenlagt er det nok en god halvanden times transportcykling :bigsmile: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey :bigsmile:

I dag stod den på en gang styrketræning som planlagt ;)

Kom det meste af kroppen igennem :devil: :

BP

DL

MP

BO BB Rows

Step-ups

Stående flyers

Bicep curls

Dips

+ mave

Derudover har jeg også fået cyklet lidt... Sammenlagt er det nok en god halvanden times transportcykling :bigsmile: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Træning i dag indtil videre: ingen :tongue: ... men jeg fik da ca en halv times transportcykling da jeg skulle ud og kigge på et nyt center....

Så umiddelbart ok ud, men der var meget proppet med ting ;) .... Kan ikke helt finde ud af om jeg bare skal fortsætte i ik99 eller om jeg skal kaste mig ud i det andet :unsure: ... Kan jo være lidt ændring ku' gøre det skægt :bigsmile::hehe: ...

Håber på at få tid til enten en powerwalk eller en lille løbetur senere... Men nu må vi se hvordan det går med læsningen :rolleyes: :bookread: ...'

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Apropro center skift, så virkede det kanon for mig at skifte fra mit tidligere til TSK. Det er til tider rart med lidt ny luft - ligesom det giver god luft under vingerne.

Har forresten lige været ude på årets første løbetur gennem frederiksberg have... det kan anbefales frøken bogorm.

Link to comment
Share on other sites

det kan anbefales frøken bogorm
:bigsmile: Jeg vil faktisk hellere løbe end læse det neuroanatomi jeg er i gang med :w00t: ... Men jeg bliver nødt til at indpasse det så jeg kan lave noget i læsepauserne :unsure: .... Skal nemlig mødes med min læsemakker i aften :blink: ... Jeg elsker simpelthen eksamensperioder <_< ...
Apropro center skift, så virkede det kanon for mig at skifte fra mit tidligere til TSK. Det er til tider rart med lidt ny luft - ligesom det giver god luft under vingerne.

Det var også lidt det jeg håbede på :bigsmile::hehe: (den smiley er for sej - har lige opdaget den)....

Har også overvejet at begynde rigtigt i TSK, for jeg kom aldrig rigtig i gang derude.. Det ærgelige er bare at jeg har basket man-ons-fre så hvis jeg starter derude er der alligevel ingen af jer der er der samtidig... :thumb_down: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :elephant:

Så er jeg lige kommet hjem fra en god gang basket i det dejlige vejr... :sun: :sweetsun: :sun:

Det blev til 2 timer... Den første var ikke særlig god da vi var tre hold og på skift sku være ude, men den sidste time var god :devil: (der var nogle der var gået :tongue: )...

Super lækkert at få rørt sig og ha det sjovt med det...

Desuden har jeg tænkt lidt :unsure: , og er kommet frem til at jeg i det næste stykke tid (nok ca frem til mine eksaminer er overstået) vil skrue lidt ned for styrketræningen. Tilgengæld vil jeg så løbe en extra tur engang imellem og spille lidt extra basket når vejret nu er til det...

Har ikke lagt en fast plan men regner med følgende (vigtigt: hvis jeg har lyst ;) ):

Styrketræning: fullbody 2 gange om ugen

Løb: 2 gange om ugen (3,8km den ene gang og 6km den anden)

Basket: engang imellem men sigter efter 2 gange om ugen, helst udendørs B)

Sidste dag er så en hviledag eller måske en powerwalk :walking:

I mit hoved tror jeg det er der bedste for mig lige nu, og når det er så frit som det er, er der selvfølgelig plads til lidt afveksling/ændringer... :elephant:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

I dag tog jeg ud og fik en prøvetime det der nye sted ;) ... Men jeg synes ikke det var noget alligevel... Så ka jeg alligevel bedre li' ik99 :bigsmile::w00t: også selvom der er lidt længere....

Træningen blev til følgende:

Squat

1x10x20

1x8x40

4x6x50

Teknikken kørte slev ikke i dag :thumb_down: og følte mig meget træt... Så kan jeg lære at indtage lidt flere kcal (tror ikke det holder i længden hvis jeg sådan mange dage i træk holder mig under 1000kcal :unsure: ) og sove lidt mere :devil: ....

SL DL

1x10x20

3x8x60

Goodmornings

3x8x35

Step-ups

3x8x50

Db press

1x10x5

3x6x13,5

1x6x16 no prob :)

Liggende flyers

3x8x9

MP

4x6x22,5

BO BB Rows

3x8x37,5

Smal BP

1x10x20

3x8x25

Tror vist det var det hele :tongue:

En træning hvor jeg følte jeg kom hele kroppen godt igennem... Men var som sagt også træt, sandsynligvis pga lidt for lidt søvn og ikke helt nok kcal på det sidste :unsure: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Teknikken kørte slev ikke i dag  og følte mig meget træt... Så kan jeg lære at indtage lidt flere kcal (tror ikke det holder i længden hvis jeg sådan mange dage i træk holder mig under 1000kcal  ) og sove lidt mere  ....

mener du rent faktisk under 1000kal :blink::unsure: :o

er det ik liiiiige til den lave side ? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

2 gange vægttræning om ugen som pause... 

Stemmer for en enkelt

Tror du overså noget vigtigt :w00t: .... Der står hvis jeg har lyst B) !!!!
mener du rent faktisk under 1000kal   

er det ik liiiiige til den lave side ? 

Det er præcis det jeg mener :unsure::blink: ... men har ikke været så langt under ;) .... kun deromkring :o ....

Link to comment
Share on other sites

mener du rent faktisk under 1000kal   

er det ik liiiiige til den lave side ? 

Det er præcis det jeg mener :unsure::blink: ... men har ikke været så langt under ;) .... kun deromkring :o ....

Det er da stadig ret lavt?!? :o :blink: Med dit aktivitetsniveau ville jeg da tro, at du kunne cutte på det dobbelte?! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

:lol: Jo det er meget lavt :blink: ... Det er også derfor jeg skal til at indtage lidt flere :hehe: .... Er bare så bange for at ta på igen :unsure: ... men skal ta mig sammen til at få spist :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:lol:  Jo det er meget lavt  :blink: ... Det er også derfor jeg skal til at indtage lidt flere :hehe: .... Er bare så bange for at ta på igen :unsure: ... men skal ta mig sammen til at få spist :4mewantfood:

Okay - godt så. :) Gik nok bare lidt i chock, da jeg så, du skrev 1000 kcal. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey :)

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft så meget DOMS som jeg har i dag :blink: ... Det er fuldstændig crazy ;) ...

Men her til aften tænke jeg at jeg alligevel ku' trænge til en lille løbetur :hehe: ...

Det blev til 3,7km og med rigtig rigtig godt tempo i benene... Længe siden jeg har løbet så godt B) .. Og var overhovedet ikke den mindste smule træt da jeg kom hjem :tongue: ... Men tænkte at jeg hellere må starte forsigtigt op :unsure: ...

Det er alt for nu :bigsmile:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

:bblush: :lol: :lol: :lol:

Det var nok mest vægttræningen :unsure: ...

Har brug for at koble lidt af når jeg leger :bookread: hele dagen...

Og så hjalp det også meget på motivationen at få det ud og få tænkt det igennem :bigsmile: ..

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Efter at have brugt størstedelen af dagen på :bookread: havde jeg brug for en lille pause... Så jeg hoppede på cyklen og kørte ned til basketbanen :) ... Der var ikke andre end mig, men det passede mig rigtig godt da jeg bare ville hygge mig lidt :bigsmile: ... Kan mærke at mit skud og min bold følelse så småt er på vej tilbage, og det er lækkert ;) , især fordi jeg overvejer at prøve at begynde i en klub igen her til sommer... Har i hvert fald tænkt mig at prøve at spille med lidt forskellige hold, men desværre først efter mine eksaminer :unsure: ... Men når man tænker over det er det egentlig ok, så har jeg stadig lidt tid til at komme i form :tongue: ...

Men det blev til en lille times legen med bolden :sun: ... Ikke noget vildt, men fik da lidt sved på panden B) .... og så sammenlagt ca 40min transportcykling...

Nu kan jeg jo passende se frem til en aften med :bookread: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor jeg har besluttet "kun" at træne styrke to gange om ugen har jeg lavet et udkast til et fullbody program :bigsmile:

Det er som følger :blink:

Dag1

Squat

SL DL

Step-ups

Goodmornings

DB Press

MP

BO BB Rows

Liggende flyers

Smal BP

Dag2

BP

DL

Boxsquat

Lunges

Stående flyers

Chins

Dips

Biceps

Hyperekstensioner

og så noget mave begge dage :unsure:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

I formiddags blev til en gang styrketræning:

BP

1x10x20

1x8x30

4x6x40

DL

1x10x60

4x6x80

Boxsquat

1x10x20

3x8x40

Lunges

1x10x20

3x6x35

Stående flyers

3x5x11 arhhh, den eneste vægt der ar der vejer under 11kg var knækket <_< ...

Træk til bryst

3x8x35

Dips

3x8

Biceps

3x8x11

Hyperekstensioner

3x10

Lidt mave

That's all for now...

:wave: Cat

:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften

Så er jeg kommet hjem fra en gang basket... Det stank <_< eller rettere jeg stank :unsure: ... Kom aldrig rigtig igang, stenede bare lidt rundt uden at gide... Fik ikke engang sved på panden :bblush: ..

Den eneste grund til jeg blev var for at udskyde min læsning, det er ikke ligefrem det der trækker mest i en når man er ude i det gode vejr :tongue: ...

Men altså ca 3 timers basket med meget lav intensitet og mange pauser (fordi vi var mange så der hele tiden var et hold der var ude) og hvor hverken jeg eller mit spil kom i gang :blink: ...

Men super hyggeligt at hr freeze kiggede forbi B) ...

Ved ikke helt med Q, var du der??? Hvis du var ved jeg i hvert fald ikke hvem du var, så sorry hvis du var der og jeg ikke sagde hej ;) ...

Men altså 1 x :banana: for den omgang, og det er udelukkende fordi det var en dejlig aften at være ude i...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share