Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

Anyone-> Jeg ka' ta det!! :lol: - bliver bare så frustreret en gang imellem... :( :)

Johnjohn-> Svært at sige da jeg ikke lavede nogle maxforsøg efter endt cyklus, men efter at have kørt ret hårdt på med WSB uden nævneværdig doms, tror jeg at den har givet mig en hulens masse arbejdskapacitet. Du skal også tænke på at jeg ikke gjorde noget særligt for at være i kalorieoverskud konstant, men kun 24 timer efter træning. Men jeg er bestemt overbevist om at hvis man træner for styrke er Sheiko et af de bedste bud.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Thue.. jeg vil bare gerne ønske dig mange gange tillykke med jobbet :a-okhand: :4thumbup: :4smartass::4trumpet: .. jeg har fået din besked men min tilf er lukket så jeg kan hverken skrive eller ringe... de onde mennesker fra Telmore kan ikke lide man har minus på sin konto <_< ses vi på mandag?

Link to comment
Share on other sites

DE Squat DE Bench lørdag aften klokken 21.00. Slæbte mig ned i mit eks-kollegies træningskælder og kørte de to træningspas. Viste sig at jeg ikke er den eneste træningsnørd der bruger lørdag aften på det... Synes vægtene var tunge, men det var også sent og bla. bla.

DE Squat

Box squats (5 cm under parallel)

10x3x65 60 sekunders pause mellem sæt

Reverse Hypers

4x10xbody

Dimel Dødløft

3x20x60 (hårdt. men tror den er god til at stabilisere knæet da der skal arbejdes med at holde balancen)

Pull-through

3x10x40

DB rows

4x6x22

Barbell shrugs

3x15x60

------------------------

DE Bænk

Bænkpres variende greb

10x3x60 45 sekunders pause (ikke på brystet )

lying triceps extensions (skullcrusher)

4x8x18

Dumbell side raises (lateral)

3x10x5

Bent over Dumbell Side raises

3x10x5

ZOA-> Takker makker. Det er bare det fede. Nu er kunsten så at planlægge sin tid, så det ikke bliver på bekostning af træning i TSK. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

ME squat Gik temmelig dårligt. havde håbet at komme op mod de 180, men det blev ikke til mere end 150 og en failer på 160. Har også følt mig lidt sløj og stresset de sidste par dage og jeg har kørt benene tungt de sidste 2 måneder i træk. Tror nu nok at jeg kunne have løftet den, men det var ligesom om jeg ikke turde sætte mig ned. Kører det samme show igen på mandag, så mon ikke det bliver til en forbedring...

Squat

50x3

70x3

90x3

på med dragt

110

130

knæbind

140

150

160 miss

Step ups

4x10x35

Goodmorning

3x6x80

Tak for hjælpen drenge!

Link to comment
Share on other sites

hoosier-> :lol:  :lol:  :lol:  NEMMERLIG  -har hørt at der ikke er så meget power i citron-varianten, så jeg må prøve at finde en med rigtig POWER. Nogle gode forslag?

Nu ville jeg have sagt Ferrero Rocher, men næste weekend er jo specialweekend, så jeg ved faktisk ikke med 100 % sikkerhed, hvad de laver. :blink: Men det er vist noget med en masse chokolade og deslige, så der skal nok være god power i det!!! :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu ville jeg have sagt Ferrero Rocher, men næste weekend er jo specialweekend, så jeg ved faktisk ikke med 100 % sikkerhed, hvad de laver.  Men det er vist noget med en masse chokolade og deslige, så der skal nok være god power i det!!! 

Ellers er der altid dem her :afro:

c399390n107.jpg

Link to comment
Share on other sites

ME bænk Idag uden klods, men et rigtigt konkurrenceløft ;) - og jeg lavede idag 2 nye PR's og landte dermed på 105. Failede 105 første gang da jeg fik vægten for højt placeret på brystet (den hører til nede på maven, - helst bæltet) Se videoen for nærmere oplsyninger - den skulle komme snart fra Anyones hånd. Men anden gang på de 105 fløj den forholdsvis let op.

ME bænk

70x1

80x1 på klods

på med trøje

90x3 på klods

95x1 på mindre klods

97,5

100

102,5 PR

105 fail

105 PR

Paused db press4x6x25

Row

4x8x60

Lying dumbells extension

4x10x10

Dejligt at se Zoa løfte 190 kg i squatten idag.

Video af 97,5 kg bænkpres

Video af 105 kg bænkpres FAIL

Link to comment
Share on other sites

hvis vi snakker om at thomas (ZOA) hiver nogle kg ud af udstyret..så er det nok lidt overdrevet..for han havde kun knæbind på.... han er bare råstærk :)

:dropjaw: :dropjaw: :dropjaw:

Hvis jeg husker ret så lå han i omegnen af 140-150 stykker, da jeg gæstede jer i TSK i sommers - det samme som mig i øvrigt og jeg er ikke kommet videre pga lidt småskavanker. ;)

Så er det da helt vildt at han kan nuppe 190kg nu kun med knæbind :blink:

Lavede han ikke 160-165 forleden i dragt?

Link to comment
Share on other sites

MaxP

Det har kun været et sprøgsmål om teknik og sikkerheds-følelse med vægten, styrken har han haft i bentøjet hele tiden. Bare sørgeligt at hans ryg er så svag at han ALDRIG bli'r RIGTIG god i dødløft! :tongue:

…og nej Zoa har aldrig været i dragt til squat, kun i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Bare sørgeligt at hans ryg er så svag at han ALDRIG bli'r RIGTIG god i dødløft! :tongue:

Nu når jeg slår dit dødløft her på mandag er jeg lidt interesseret i hvilken slags kiks du foretrækker... skal det bare være alm Marie-kiks eller hvordan... når du ved det kan du bare sende en pm eller sms... husk nu at vælge dem der trøster mest :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share