Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du har fået rigtigt fat i det, Watts! Det handler om at give publikum noget spænding for pengene! :D

Det der med at skulle ud til det tredje løft for at ha noget godkendt er IKKE ret sjovt, og det kan også glippe, skulle jeg hilse og sige. Så godt at du holdt hovedet koldt og fik flest af de hvide! :)

Så et velfortjent tillykke med bronzen! :) :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

ThomasB-> Tak. Poul Rusbjerg lavede 490, så det var ikke tilstrækkeligt at jeg levede op til egne forventninger. (Læg mærke til ham, han skal nok gøre sig bemærket - i øvrigt Thalo Rusbjerg's fætter)

Anyone-> Du var dejlig igår :) - ja du så godt nok noget 'brugt' ud efter det ikke godkendte andet løft i squatten. Camillas siger du lignede en misbrugt hund da jeg skulle lave mit 3. forsøg (og så gjorde jeg det igen i bænkpres, undskyld!)

Prehn-> Ja det var ikke specielt sjovt at gå ind til 3. forsøg, men visheden på at jeg godt kunne løfte vægten hjalp meget.

Klausjensen-> Du mangler at indsætte det der billede "oh the drama" :D Tak!

Link to comment
Share on other sites

Hej Granhof

Jeg vejer 75 kg fordelt på 184 cm, hvilket ikke efterlader nogen nævneværdig mængde muskelmasse på skelettet. Men de næste måneder frem mod DM-B i februar prøver jeg at give den lidt gas med kalorie og proteinindtaget da jeg efterhånden har noget grænsen til hvor meget jeg kan løfte uden mere masse. Du kan se min positur på denne video Link

- og tak

Link to comment
Share on other sites

Hej Granhof

Jeg vejer 75 kg fordelt på 184 cm, hvilket ikke efterlader nogen nævneværdig mængde muskelmasse på skelettet. Men de næste måneder frem mod DM-B i februar prøver jeg at give den lidt gas med kalorie og proteinindtaget da jeg efterhånden har noget grænsen til hvor meget jeg kan løfte uden mere masse. Du kan se min positur på denne video Link

- og tak

Set fra siden er Watts usynlig :bigsmile:

I øvrigt Thue: Tillykke med den lille blikplade i snor :lol: Nej det er ærligt ment!

Link to comment
Share on other sites

Arne-> Hvis ikke det var for hårene på skulderen, så vil jeg være tæt på usynlig ja. :) Tak

Granhof-> Jep, jeg er meget spændt på hvad der sker for udviklingen de næste par måneder. For at følge med guldkravet i styrkeløft skal min total stige 5 kg pr. tillagt kropsvægt.

Link to comment
Share on other sites

ME squat var hårdt idag, da jeg kørte DE squat igår. Box squat med kæder var dagens specialitet og der var absolut ikke meget power at trykke med.

ME Squat

Box squat

5x60

3x65

3x70

Kæder på (vægt angivet inkl 33kg kæder)

3x93

1x98

1x103

1x108

1x113

1x133 FAIL :lol:

Row

4x8x70

Træk til bryst

4x10x40

Dimel dødløft

4x20x60

Laterals

4x20x4

Pavel ABS (Den med stangen fra side til side)

10x30

10x40

Link to comment
Share on other sites

ME bænk Floorpress var den valgte øvelse. Det kørte fint men måtte køre den en smule pinned, da springet mellem hullerne til pin var for store til at det passede at hvile på albuer.

ME bænk

Floorpres

5x40

5x45

5x50

5x55

5x60

3x65

3x70

3x80

3x82,5

1x85

1x87,5

1x90

Paused db press

4x8x20

Lying triceps extension dumbbells

4x10x10

Row

3x10x40

Træk til bryst V

2x40

Latals

4x20x4

4 timer senere Badminton

1 time

Link to comment
Share on other sites

20 sæt dødløft i S.A.T.S. - så ku' de lære det! Jeg rejser 10 dage til Sevilla i forbindelse med mit studie på næste søndag, da mine muligheder for at træne med vægte i Sevilla er temmelig begrænsede. Derfor er planen at overreache i denne uge og 'Superkompensere' i Sevilla. Derfor regner jeg sådan set med at træne hver dag frem til d. 2 og ikke noget 'let' program. Lagde ud med 10 sæt squat og derefter 2x10 sæt dødløft de sidste 10 sæt supersettet med bænkpres.

Squat

10x5x70

Træk til bryst

4x10x60

Dødløft

10x3x110

Supersæt med bænkpres

5x5x60

10x3x110

(fik det lidt skidt)

Goodmorning

lidt blandet

Laterals

4x20x5

Link to comment
Share on other sites

S.A.T.S. igen for lige at få rørt stænger og patten lidt. Ikke det store og voldsomt at lave 10 rep i bænk, meget mere tungt end jeg havde forestillet mig i 4. sæt. Imorgen tidlig skal jeg træne sammen med Arne i S.A.T.S.

Squat

3x10x50

Bænkpres

4x10x50

Link to comment
Share on other sites

De 3 store med Arne i Parken (SATS). Denne gang med hyggeligt selskab. Dagens mål var at lave en masse sæt med de 3 store og det lykkedes :w00t: Om 5 timer går det løs i TSK. Føler mig lidt rusisk når jeg træner de tre store flere gange om dagen. Arne lavede ny PR i en rigtig mande-øvelser, men det skriver han sikkert selv i hans log.

Squat

10x5x70

Dødløft

10x3x90

Bænkpres

5x8x50

Military

3x10x30

Link to comment
Share on other sites

6 ton squat tonnage på 45 minutter. Samlet squat tonnage idag 9500 kg. Gårdsdagens tonnage på 1500 og forgårs på 3500 kan bestemt mærkes idag :w00t:

Squat

10x10x60

Bænkpres

5x15x40

Onkel troels-> Jep! - idag rammer jeg et protein indtag på 250 gram.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share