Henning Friis - 2004


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Dødløft

1 x 3 @ 60 kg

1 x 3 @ 100 kg

2 x 3 @ 140 kg

1 x 2 @ 150 kg

1 x 1 @ 160 kg

1 x 1 @ 170 kg

3 x 3 @ 140 kg (Semisumo)

Moos, the game has started.  :devil:

For første gang i al min træningstid, rev jeg et stykke hud af fra hånden af, imens jeg dødløftede.  :bigsmile:

:devil:

I'm game, baby! :king:

Men pas nu på skulderen :wink: Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at træne hvis det gør ondt i skaden :smile:

Det gør det jo også sjovere at slå dig, hvis jeg ikke har trænet i +1 måned :tongue:

God træning, og held og lykke! :smile:

Ps. Var de 170 tunge?

<{POST_SNAPBACK}>

Skulderen har det kanon lige for tiden, tror det er dødløften som helbreder mig. :bowdown:

De 170 kg var ikke imponerende hurtige, omend den var let nok. Jeg mangler jo noget ekslosivitet. :innocent:

Tilgengæld var det uden kridt, bælte, flade sko og trikot. Det var kort så sagt så RAW som det kunne være. :cooldance::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Henning's log - Nu med mere kæwe end reel træning.

Jaa, du - hvis ikke du snart passer på, kommer din log jo efterhånden til at minde om visse andre logs :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:mad:

Jeg træner faktisk ret tit og har ikke et alkoholproblem. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:4smartass::4smartass::4smartass:

Henning er kun i lære. Talentfuld jeps, men ikke udlært. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Glemte at sige, at han er endvidere er fynbo og derfor ikke helt kan gøre for sine handicap. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Henning's log - Nu med mere kæwe end reel træning.

Jaa, du - hvis ikke du snart passer på, kommer din log jo efterhånden til at minde om visse andre logs :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:mad:

Jeg træner faktisk ret tit og har ikke et alkoholproblem. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:4smartass::4smartass::4smartass:

Henning er kun i lære. Talentfuld jeps, men ikke udlært. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Glemte at sige, at han er endvidere er fynbo og derfor ikke helt kan gøre for sine handicap. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt, tror jeg nok? Haha. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, dødløft skal tage mindst 30 sekunder, ellers giver man sig ikek nok :4smartass:

Aj, det er da klart, at der lige mangler lidt for at være på toppen, men det kommer jo nok. Godt at høre med skulderen :smile:

Og nu ved vi jo alle sammen at trikoten giver mindst 30 kg i bunden :tongue:

Men very well... Så kan det jo være, det også bliver en udfordring :devil:

Jarvig, tilgengæld har vi fynboer god humor :wink:

Link to comment
Share on other sites

The force is strong in you... But you will soon realize the power of the dark side...

<{POST_SNAPBACK}>

I wil never turn to the dark, never!!! starwars_016.gif

Tænk sig at i sin tid var det omvendt. Der fik jeg sammen med Thomas J omvendt Baardi til den mørke side, fra fitness til styrkeløft. :king::blink:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Og nu er det dig, der er blevet fitnesstøs, cardionips og diskopumper... Life is ironic, isn't it?  :king:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvor ydmygende er det så lige når du får mesterlig tæv i dødløft af en fitnesstøs som mig?! :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Lad os nu se, hvem der får stryg af hvem :wink: Vi kunne jo gøre det lidt mere... Interessant... Hvis det skulle være :king:

Link to comment
Share on other sites

The force is strong in you... But you will soon realize the power of the dark side...

<{POST_SNAPBACK}>

I wil never turn to the dark, never!!! starwars_016.gif

Tænk sig at i sin tid var det omvendt. Der fik jeg sammen med Thomas J omvendt Baardi til den mørke side, fra fitness til styrkeløft. :king::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

You already have :4smartass: hvis jeg skal tro dig på messenger. :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Og nu er det dig, der er blevet fitnesstøs, cardionips og diskopumper... Life is ironic, isn't it?  :king:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvor ydmygende er det så lige når du får mesterlig tæv i dødløft af en fitnesstøs som mig?! :wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Lad os nu se, hvem der får stryg af hvem :wink: Vi kunne jo gøre det lidt mere... Interessant... Hvis det skulle være :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad har du i sinde? :gun2:

Link to comment
Share on other sites

Noget ydmygende, nedværdigende... Noget, der vil efterlade dig med ar på sjælen resten af livet...  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Du tager hans lyserøde tangetrusser inden træningen. Han går på et splitsekund fra 120 kg i dødløft til 90. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jarvig, læs venligst den PM jeg sendte dig.

Link to comment
Share on other sites

The force is strong in you... But you will soon realize the power of the dark side...

<{POST_SNAPBACK}>

I wil never turn to the dark, never!!! starwars_016.gif

Tænk sig at i sin tid var det omvendt. Der fik jeg sammen med Thomas J omvendt Baardi til den mørke side, fra fitness til styrkeløft. :king::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt ærligt.... om jeg så droppede alt spisning, åd 1 glas efedrinpiller hver 2. time, drak 15 l aspartam og powerwalkede 3x3 timer dagligt, ville jeg aldrig få obliques....

Styrkeløft all the way :weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

Noget ydmygende, nedværdigende... Noget, der vil efterlade dig med ar på sjælen resten af livet...  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Du tager hans lyserøde tangetrusser inden træningen. Han går på et splitsekund fra 120 kg i dødløft til 90. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jarvig, læs venligst den PM jeg sendte dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man driller andre, så må man også kunne klare lidt selv. :wink::4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Noget ydmygende, nedværdigende... Noget, der vil efterlade dig med ar på sjælen resten af livet...  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Du tager hans lyserøde tangetrusser inden træningen. Han går på et splitsekund fra 120 kg i dødløft til 90. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jarvig, læs venligst den PM jeg sendte dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man driller andre, så må man også kunne klare lidt selv. :wink::4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Du havde svaret igen 1-2 gange, fint nok, og så plejer man at lade den ligge. Jeg føler mig egentlig ikke truffet af det du skriver, men mere at du tager fat på et tidspunkt, hvor det slet ikke er sjovt eller for den sags skyld ønsket.

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg ikke være uhøflig, men jeg vil gerne frabede mig alt for mange lykønskningskommentarer og lignende i denne log, mest for at holde et bedre overblik over min egen log.

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tiderne har ændret sig. :innocent: men indtil videre har det været begrænset hvad der har været af skriblerier i min log fra andres side af.

Nu er der hellere ikke tale om lykønskningskommentarer, men blot gedigent spam. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share