MRB


MRB
 Share

Recommended Posts

Første træning med det nye program.

ME Dødløft:

1 x 5 @ 60kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 3 @ 100kg

1 x 3 @ 110kg

1 x 1 @ 120kg

1 x 1 @ 130kg (PR)

1 x 1 @ 135kg (PR)

1 x 1 @ 140kg (PR)

Yes sir! Det gik rigtig godt. De to sidste løft var ikke pæne, og jeg ved ikke, om de var blevet godkendt, men op kom de. Min grebsstyrke er dog så latterlig, at jeg ikke ved, om jeg lockede helt ud. Stangen begyndte at glide, så jeg havde ikke al den tid, jeg gerne ville have haft. Udove det har jeg kun en tin at sige: :devil: :4flex: :devil:

Jeg er stedet godt 15kg på ca. en måned. Det kan tildels skyldes selve WSB systemet, at jeg er begyndt at lave good monings og så at jeg havde en dårlig dag sidst.

Good mornings:

3 x 8 @ 45kg

Det gik også rigtigt godt. Der er massere tilbage i mig.

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden):

3 x 8 @ 55kg

Det var tungere end jeg havde regnet med. Det er meget sværere at trække med armene ud til siden, end med armene langs siden. Det gik stadigt godt.

Dynamiske shrugs:

2 x 8 @ 80kg

Alt for nemt. Der skal flere kilo på.

Læg (siddende) (supersæt 1):

3 x 8 @ 50kg

Bare til at starte med.

Hammer curls:

3 x 10 @ 8kg

Også bare til at starte med.

Alt i alt var det en fantastisk træning! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ME Close-grip bænkpres:

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 65kg

1 x 3 @ 75kg

1 x 1 @ 80kg

1 x 1 @ 85kg

1 x 0 @ 95kg (PR forsøg) MISS

1 x 1 @ 90kg

Mit PR forsøg var lige ved at lykkedes, men stangen stoppede halvvejs oppe. Jeg prøvede at presse igennem, men så løftede røven sig fra sædet, og jeg fik krampe i mine haser. Eftervirkninger af dødløft fra i mandags. Jeg sluttede lige af med et alibi-løft på 90kg.

Incline DB pres:

2 x 8 @ 20kg

Det bliver ikke nemmere, men jeg starter lavt, for at kunne smide noget progression ind. Jeg hæver vægten fo jvert træningspas.

Militær pres:

3 x 5 @ 45kg

Samme som ovenstående.

Partielle Dragonflags:

2 x 5

Jeg lavede dem med mine ben foldede sammen, men jeg havde stadig svært ved at lave dem ordentligt. Det har ikke været kønt at se på... Jeg fik igen kramper i haserne, af at spænde op i hele kroppen med bøjede knæ.

Lying Barbell extension:

3 x 10 @ 20kg

Det var langt hårdere, end jeg havde egnet med! Pyt med det...

Alt i alt gik træningen ok uden at være fantastisk. Jeg kan dog stadig tydeligt mærke ME i dødløft fra i mandags i min lænd og haser.

Der skal lige tilføjes lidt grebstræning:

COC:

2 x 5 @ Trainer

3 x 1 @ 1'eren

Jeg kan ikke engang lukke 1'eren med venstre hånd og kun lige akkurat med højre. Jeg har en grebsstyrke som en syvårig pige :angry: . Utroligt jeg overhovedet kan mærke når jeg onanerer.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Spændende at læse om en "begynders" erfaring med WSB. Har nemlig også selvom overvejet det 

Jeg kan rigtigt godt lide det. Jeg lavede dog den fejl i starten at lave alt for mange hjælpeøvelser. Det skal man passe på med. Det er meget hårdt at makse to gange på en uge. Jeg har skåret meget ned på hjælpeøvelserne i denne omgang, og jeg håber det er nok. Jeg kan rigtigt godt lide systemet i fohold til det fullbody program, jeg kørte tidligere. Træningen er meget hurtigere, og så er det fedt at makse regelmæssigt. Så kan jeg altid holde øje med, om der er fremgang. Derudover er der konstant afveksling, så jeg keder mig ikke så meget. Det gør det også nemmere at tage en øvelse med, som jeg finder på nettet, og som ser interessante ud.

Det var vel bare 1 rep?  ;) 

Jep. Ulempen ved copy/paste. Det er nu rettet. :)

Lad os høre, var hun en hottie  :bounce:

Nej, desværre. Sød pige, men slet ikke min type.

Tillykke med dine PR's - det ser da ud til at det går ganske godt fremad  :) Kunne være man selv sku prøve at kaste sig over en gang WSB (BB-hybriden naturligvis  B)  ) på et tidspunkt ! Træner du ikke også i FinForm Glostrup ?

Jeg kan kun anbefale WSB. Jeg træner i kælderen i nogle ungdomsboliger i Albertslund. Jeg træner ofte alene, hvilket ikke er nogen stor succes, når der skal makses i bænk, men sådan er forholdende <_< . Jeg regner med snart at flytte til Glostrup eller Brøndby, når jeg finder en ordentlig lejlighed. Derefter bliver det enten en styrkeløftsklub i nærheden (HSK eller VK Ares) eller Fin Form.

Link to comment
Share on other sites

DE Box-squat:

8 x 2 @ 40kg

Squat, oh hvor jeg hader squat. Nok mest fodi jeg er så ualmindelig svag i denne øvelse. Selv efter min standard. Udover det, så gik det faktisk ok. Jeg pressede knæene godt fra hinanden, satte mig ordentligt tilbage på boxen (tror jeg :unsure: ), slappede af i hoftemusklerne og kom rimeligt eksplosivt op, mens jeg skubbede skuldrene tilbage i stangen. Vægten var på ingen måde tung, så jeg sætter nogle ekstra kilo på næste gang

DE Dødløft:

10 x 1 @ 80kg

Der var massere af fart på stangen. Jeg kan snildt smide nogle ekstra kilo på næste gang.

Good mornings (supersæt 1):

3 x 8 @ 47,5kg

Der er stadig nogle kilo i mig, men det er det rene tortu at lave GM lige efter squat og dødløft.

Hammer curls (supersæt 1):

3 x 10 @ 8kg

Jeg syntes vægten var meget nemmere idag end i mandags. Jeg var rigtigt glad, lige indtil det gik op for mig, at jeg tog 5 reps istedet for 8. Fra nu af vil jeg bruge 3 x 5 istedet for. Det passer mig bedre.

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden):

2 x 5 @ 57,5kg

1 x 8 @ 57,5kg

Dynamiske shrugs:

2 x 8 @ 90kg

Jeg glemte læg-træningen. Ups. :(

Alt i alt en udemærket træning.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

DE bænkpres:

8 x 3 @ 45kg

Selvom jeg synes jeg har haft problemer med at få ordentlig hastighed på stangen med bare 50kg, så var 45kg alligevel fo lette. Jeg tror jeg øger med 2,5kg hver uge, indtil det går ud over hastigheden. Så ved jeg nogenlunde, hvad jeg skal bruge på DE dagene.

Incline DB pres:

2 x 8 @ 22kg

Nemt.

Militær pres:

3 x 5 @ 47,5kg

Også nemt.

Cable crunches (supersæt 1):

3 x 10 @ 50kg (effektivt 25kg)

Jeg ville prøve at lave dragon flags igen, men det var helt umuligt. Jeg har stadig DOMS i maven efter i onsdags. Jeg kunn ikke lave en eneste partiel dragon flag. Ynkeligt. :( Istedet for blev det til lidt let aktiv restitution.

Lying Barbell extension (supersæt 1):

3 x 10 @ 22,5kg

Det var ikke så hårdt denne gang. Dette skyldes tildels, at jeg ikke sænker stangen så meget mere. Mine albuer begyndte også at sige mærkelige lyde og gøre lidt ondt, hvis jeg bøjede armene fuldstændigt.

COC:

8 x 3 @ Trainer

Udført eksplosivt. Jeg vil ikke trætte mine underame for meget, da der er dødløft på programmet imorgen. :devil:

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

ME Dødløft:

1 x 5 @ 60kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 3 @ 100kg

1 x 1 @ 110kg

1 x 1 @ 120kg

1 x 1 @ 130kg

1 x 1 @ 142,5kg (PR)

Ny PR! Det er godt nok kun 2.5kg mere end sidst, men allerede inden jeg kom til træning, var min lænd godt ristet. På trods af, så så løftet på 142,5kg pænere ud end de 40kg sidste mandag.

Læg (siddende) (supersæt 1):

3 x 8 @ 52kg

Nemt

Hammer curls (supersæt 1):

3 x 10 @ 12kg

Der er stadig mere i mig

Dynamiske shrugs:

2 x 5 @ 95kg

Det kører helt ad helvedes til med de her shrugs. Jeg giver den en chance mere, og så roterer jeg den ud.

Good mornings (supersæt 2):

3 x 8 @ 50kg

Min ryg var godt ristet på det her tidspunkt, men de kom op uden nogen problemer.

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden) (supersæt 2):

3 x 8 @ 66kg

Jeg havde travlt, så de blev supersettet med good mornings. Det virkede fint. Alt i alt en fin træning, hvor det kun var de dynamiske shugs, som ikke kørte, som de skulle.

Link to comment
Share on other sites

ME Close-grip bænkpres:

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 1 @ 90kg

1 x 1 @ 95kg (PR)

Endelig fik jeg de 95kg! Stangen startede med at flyve op fra brystet, men ca halvvejs gik den fuldstændigt i stå. Jeg lå og kæmpede med; stangen tiltede fra den ene side til den anden, og jeg var næsten ved at falde af bænken. Det var ikke et kønt løft, men jeg bestemmer reglerne, og op kom den! :devil:

Incline DB pres:

2 x 8 @ 24kg

Nemt.

Militær pres (supersæt 1):

3 x 5 @ 50kg

Også nemt

Partielle Dragonflags (supersæt 1):

1 x 5

1 x 4

Jeg lavede dem igen med mine ben foldede sammen, og denne gang blev de noget pænere, men det var ikke noget der skal filmes og lægges på nettet som instruktion. Jeg skal have noget mere øvelse i dragon-flags, og så tror jeg det hurtigt bliver bedre.

Lying Barbell extension:

3 x 10 @ 25kg

Det gik fint.

COC:

2 x 5 @ Trainer

5 x 1 @ 1'eren

Ynkeligt... :angry: Det samme som sidst...

Link to comment
Share on other sites

DE Box-squat:

8 x 2 @ 42,5kg

Jeg synes teknikken er ved at forbedre sig, men jeg har på fornemmelsen, at jeg skal sidde endnu længere tilbage på boksen, end jeg gør.

DE Dødløft:

8-9 x 1 @ 82,5kg

Der var massere af fart på stangen. Jeg kan snildt smide nogle ekstra kilo på næste gang.

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden) (supersæt 1):

3 x 5 @ 62,5kg

Et stykke kage.

Læg (siddende) (supersæt 1):

3 x 8 @ 52kg

Nemt

Good mornings (supersæt 2):

3 x 8 @ 52,5kg

Der er stadig plads til flere kilo på stangen.

Hammer curls (supersæt 2):

3 x 10 @ 14kg

Jeg begynder at nærme mig grænsen, men jeg prøver med 16kg næste gang. Derefter skal den nok roteres ud.

Dynamiske shrugs:

3 x 5 @ 95kg

Denne gang gik det meget bedre, men det er ikke godt endnu. Jeg vil lige overveje, om jeg skal rotere den ud næste gang.

Ganske udemærket træning, selvom jeg kom lidt sent igang. Jeg skulle lige sove først.

Link to comment
Share on other sites

DE bænkpres:

8 x 3 @ 47,5kg

De første sæt gik ikke godt. Stangen var ikke for tung, men formen var elendig. Da jeg begyndte at spænde ordentligt op i ryggen, gik det langt bedre, og formen blev ganske udemærket-

Incline DB pres:

2 x 8 @ 26kg

Der er mere kilo tilbage i mig.

Militær pres:

3 x 5 @ 52,5kg

Den er ved at være tung...

Lying Barbell extension:

3 x 10 @ 27,5kg

Det gik fint.

COC:

8 x 3 @ Trainer

Udført eksplosivt.

Link to comment
Share on other sites

ME Box-squat:

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 1 @ 80kg

1 x 0 @ 85kg (PR) MISS

Ynk. Det rene Ynk... Det eneste gode der er at sige, er at 80kg var pænere end sidst. Jeg kan slet ikke finde en teknik, jeg føler mig tilrette i.

Læg (siddende) (supersæt 1):

3 x 8 @ 56kg

Nemt.

Good mornings (supersæt 1):

3 x 8 @ 55kg

Det begynder at blive tungt, men jeg vil ikke give op endnu.

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden):

3 x 5 @ 65kg

Det er ved at være tungt, når armene er ud til siden. Jeg prøver næste gang, og ser hvordan det går.

Shrugs behind back (supersæt 1):

3 x 6 @ 70kg

Stille og roligt.

Hammer curls (supersæt 1):

3 x 10 @ 16kg

Den er ved at være godt tung. Jeg tager en omgang mere, og så roterer jeg den ud.

Ikke den bedste træning, hvilket mest skyldes det latterlige lorte squat! Jeg havde også en smule smerter i venstre albue, men ikke noget alvorligt.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Det er hermed officielt: Jeg har slået mine triceps ihjel. I kan bare komme og anholde mig.

ME Bryst dips:

1 x 8 @ +0kg

1 x 5 @ +10kg

1 x 3 @ 20kg

1 x 3 @ 25kg

1 x 3 @ 30kg

1 x 1 @ 35kg

1 x 1 @ 40kg (PR)

Den sidste rep var ikke køn, men den kom op med hiv og sving. Jeg havde en spotter, som tjekkede om jeg kom under parallel. Det gjorde jeg ikke, men jeg vælger at se på det, som at jeg skubbede albuerne tilbage og ned, og dermed kom jeg alt i ialt langt nok ned, det var bare mine albuer der ikke var højt nok oppe. :4whistling: Egentlig gik det ganke udemærket. Jeg troede jeg ville opleve problemer med en lavere vægt.

Incline DB pres:

2 x 8 @ 28kg

Nemmere end jeg havde troet. Det bliver spændende med de 30kg næste gang. Dem har jeg aldrig taget 8 gange.

Militær pres (supersæt 1):

3 x 5 @ 55kg

Den e ved at være rigtig tung. De sidste rep i det sidste sæt skulle jeg kæmpe meget med. Det skyldtes tildels, at jeg mistede koncentrationen i glæde over, hvor nemme de 3 første reps var. Dumt...

Partielle Dragonflags (supersæt 1):

2 x 5

Stadig med benene foldet sammen. Jeg laver dragonflags igen på søndag, og så roterer jeg den ud.

Lying Barbell extension:

3 x 10 @ 30kg

Det var godt nok hårdt.

COC:

Droppet.

Alt i alt en ganske fin træning.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Fredagstræningen blev til torsdags træning, da jeg skal til fest imorgen. :mandance: :pint: :4drunk:

DE Box-squat:

8 x 2 @ 45kg

Det gik stille og roligt. Teknikken har dog stadigt brug for det helt store eftersyn.

DE dødløft:

8 x 1 @ 85kg

God fart hele vejen igennem!

Good mornings:

3 x 8 @ 57,5kg (PR)

Jeg kan mæke min lænd er ved at være ristet, men det var ikke så hårdt, som jeg regnede med. Jeg fortsætter med øvelsen, med mindre min lænd begynder at brokke sig for meget.

Læg (siddende) (supersæt 1):

3 x 8 @ 58kg

Den sved rimeligt meget idag.

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden) (supersæt 1):

3 x 5 @ 67,5kg (PR)

Formen begynder at degradere. Jeg finder lige ud af, om jeg vilpøve næste uge igen, eller om jeg roterer den ud allerede på mandag.

Shrugs behind back (supersæt 2):

3 x 6 @ 75kg

Jeg bryder mig ikke om denne øvelse. Jeg tror den snart ryger ud.

Hammer curls (supersæt 2):

1 x 10 @ 18kg

1 x 6 @ 18kg

1 x 7 @ 18kg

Så kunne jeg ikke mere. Tid til ny bicepsøvelse.

Link to comment
Share on other sites

Søndagens (2/5 - 2004) træning:

DE bænkpres:

8 x 3 @ 50kg

Der var fuld fart på og teknikken hængte ganske udemærket sammen.

Incline DB pres:

2 x 8 @ 30kg

Jeg fik den, selvom det var hårdt. Jeg bliver nødt til at rotere øvelsen ud, da jeg ikke har tungere håndvægte. <_<

Militær pres (supersæt 1):

1 x 5 @ 57,5kg

1 x 2 @ 57,5kg

Så sluttede festen. Militær pres skal også roteres ud.

Partielle Dragonflags (supersæt 1):

1 x 5

1 x 3

Ikke videre godt.

Lying Barbell extension:

1 x 10 @ 32,5kg

1 x 8 @ 32,5kg

Så stoppede festen også her. Der skal en ny tricepsøvelse ind.

Selvom jeg var træt og uoplagt, så gik træningen egentlig ok.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Mandagens (3/5 - 2004) træning:

ME Box-squat:

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

1 x 3 @ 60kg

1 x 1 @ 70kg

1 x 1 @ 80kg

1 x 1 @ 85kg (PR)

Jeg fik en ny PR, men det er også det eneste gode der er at sige om det. Teknikken er stadig helt ad helvedes til, og jeg har haft lidt ondt i knæene her i dagene efter.

Læg (siddende) (supersæt 1):

3 x 8 @ 60kg (PR)

Gik fint.

Good mornings (supersæt 1):

3 x 8 @ 60kg (PR)

Det gik overraskende nemt. Det var dog stadigt hårdt...

BB Bent over rows (til solar plexus med armene 45 grader ud til siden):

2 x 5 @ 70kg (PR)

1 x 4 @ 70kg

Så skal øvelsen ud! Jeg slutter den lige af med en PR.

Shrugs behind back (supersæt 2):

3 x 6 @ 80kg

Det gik bedre denne gang.

Dumbbell curls (supersæt 2):

3 x 8 @ 14kg

Lige til at starte op på.

Link to comment
Share on other sites

ME Bryst dips:

1 x 5 @ +0kg

1 x 5 @ +10kg

1 x 3 @ +20kg

1 x 3 @ +30kg

1 x 1 @ +40kg

1 x 0 @ +45kg MISS

1 x 0 @ +45kg MISS

De 40kg røg op med overraskende lethed, så derfor ville jeg prøve med 45kg. Det første forsøg fejlede jeg ved at gå for hurtigt ned, og så kom jeg kun halvt op igen. Det sidste forsøg kom jeg bedre ned, men da jeg først var nede, så ver der intet at give af, da jeg skulle op. Jeg er sikker på at jeg kunne tage 42,5kg, men hvad fanden

Bryst dips:

4 x 6 @ +10kg

Jeg har roteret dips ind som RM øvelse, så idag blev det en slags back-off fra ME-øvelsen. Jeg var godt nok smadret efter ME-øvelsem, så det var en hård omgang. Normalt vil jeg ikke have nogle problemer med den vægt.

Laterals (supersæt 1):

3 x 10 @ 8kg

Nem, men det brændte godt i skuldrene.

DB one-arm tricep extension (supersæt 1):

3 x 8 @ 10kg

Den var ikke tung, men jeg kunne godt mærke alle de dips jeg havde lavet. Det gjorde en smule ondt i specielt venstre skulder, hvis jeg jeg holdt overarmen lodret hele øvelsen igennem. Hvis jeg også bevægede overarmen med ned, så forsvandt smerterne.

Ab Flexion on Leg Lift Chair:

2 x 8

Jeg gad ikke træne mere, og jeg gad slet ikke lave Dragon flags, så derfor blev det til en gang allibi mavetræning.

Alt i alt en udemærket træning, men alle de dips var hårdt for kroppen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg ha været en tur på La Santa spot, hvor jeg selvfølgelig lavede min træning. Desværre har jeg smidt mine noter væk (suk), så jeg dropper loggen. Efter jeg kom hjem fra Lanzarote, var jeg rimeligt smadret, så jeg tog mig nogle fridage (Læs: Jeg var for doven til at træne).

Når man til dagens træning:

DE squat:

8 x 2 @ 50kg

Jeg valgte at lave normale squats istedet for box-squats, og dte gik egentligt rigtigt fint.

DE dødløft:

8 x 1 @ 90kg

Det var ok. Der var måske en smule for lidt fart på...

Chin-ups:

1 x 6, 1 x 5, 1 x 5

Svagt...

Læg (Siddende):

3 x 8 60kg

Stille og rolig træning. Herefter starrter jeg tilbage i den normale rutine.

Link to comment
Share on other sites

Søndags træning d. 23/5:

DE Bænkpres:

8 x 3 @50kg

Lige til at komme igang på oven på den lille pause.

Side press:

3 x 5 @ 20kg

Jeg skal have øvet teknikken i denne øvelse. Derudover er det tvivlsomt, om jeg overhovedet kan lave den, da der er for lavt til loftet. <_<

Full Contact Twist:

4 x 5 @ +10kg

Det var rigtigt dejligt!

En hurtig træning, og så er jeg oppe på hesten igen!

Link to comment
Share on other sites

ME Dødløft fra skiver:

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 3 @ 100kg

1 x 1 @ 110kg

1 x 1 @ 120kg

1 x 1 @ 130kg

0 x 1 @ 142,5kg

1 x 1 @ 142,5kg (PR)

Såvidt jeg husker, så tog jeg 140 på Lanzarote, så det går lidt bedre. Poblemet er dog, at det er min ynkelige grebsstyrke, som sætter grænsen. Jeg missede det føste forsøg på 142,5kg da mit greb gled. Det andet fosøg fik jeg næsten helt op, inden jeg ikke kunne holde fast først. Og ja, det var med mixed greb.

Dimel Dødløft:

2 x 15 @ 60kg

Chin-ups:

1 x 6 @ BW

1 x 4 @ BW

1 x 4 @ BW

Jeg havde ingen grebsstyke tilbage, så jeg kunne ikke holde mig op til mere end de 6 gentagelser. Det gjode ikke så meget, for det var også deromkring resten af min muskulatur gav op.

Upright row (Supersæt 1):

4 x 5 @ 30kg

Lige til at starte med, og det var også meget nemt.

Læg (Siddende) (Supersæt 1):

3 x 8 @ 62kg

Det er ved at være tungt...

Dumbell curls:

3 x 8 @ 18kg

Det e rogså ved at være godt tungt, men jeg skal da pøve de 20kg på fredag. Alt i alt en udemærket træning, når jeg nu tænker over det, men den grebsstyrke irriterer mig!

Link to comment
Share on other sites

ME Bænkpres:

2 x 20 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 5 @ 70kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 1 @ 85kg

1 x 1 @ 90kg

1 x 1 @ 95kg (PR)

Endeligt kom de 95kg op, men det holdt godt nok hådt. Jeg prøvede at koncentrere mig meget om teknikken idag, så jeg sænkede vægten lavt på brystet, holdt albuerne inde og pressede vægten lige op. Det gik godt, når vægten ikke var for tung, men ved de 90+ gik min teknik ad helvedes til, og jeg sænkede stangen højt på brystet med albuerne ud til siden. Der skal arbejdes med teknikken...

Full Contact Twist:

4 x 5 @ +12,5kg

Koncentrationen var ikke så god, så teknikken var ikke helt, som den burde være.

Bryst dips:

4 x 6 @ +15kg

Rimeligt nemt.

Side press:

3 x 5 @ 16kg

Jeg tog noget vægt, og det gik straks bedre. Jeg jeg bliver på denne vægt og øver noget teknik. Jeg skal måske lave flere sæt/reps.

DB tricep extension:

3 x 8 @ 22kg

Nemt, men min venstre albuer knirker og knager. Det gør dog ikke ondt og er som sådan ikke ubehageligt. Jeg bryder mig bare ikke om lyden.

Fin træning...

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Træningen fredag d. 28/5 - 2004:

DE squat:

8 x 2 @ 55kg

Fin fart på. Jeg kunne nok have givet mig noget mere.

DE dødløft:

8 x 1 @ 90kg

Fint.

Chin-ups:

1 x 9, 1 x 5, 1 x 5

Læg (Siddende):

3 x 8 64kg

Upright row:

4 x 5 @ 32,5kg

DB curls:

3 x 8 @ 20kg

Jeg glemte Dimel Dødløft. Det går nok..

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Mandagens tidlige træning, som egentlig skulle have været søndagens træning, men der gad jeg ikke...

DE Bænkpres:

8 x 3 @55kg

Teknikken var ikke så god, selvom jeg koncentrerede mig om det. Farten var dog ok..

Full Contact Twist:

4 x 5 @ +15kg

Teknikken begynder at skrante. Jeg prøver med en tungere vægt næste gang, og så ser jeg, om jeg kan klare det.

Bryst dips:

4 x 6 @ +17,5kg

Det sidste sæt var tungt.

Side press:

3 x 5 @ 16kg

Der skal nok nogle flere reps til...

DB tricep extension:

3 x 8 @ 22kg

Jeg fandt ud af, at det er en dårlig ide at udføre dem siddende med ryglænet oppe. Mine skuldre brød sig ikke om det.

OK træning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share