MRB


MRB
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning i HSF:

Squat:

5 x 5 @ 60kg

Teknikken er så småt begyndt at føles ganske udemæket. Jeg kan mærke, at en semibred stand og stangen langt nede på ryggen, er det, der passer bedst til mig. Jeg øver teknikken de næste pa gange, og så går jeg stille og oligt igang med at smide kilo på.

Bænkpres:

5 x 5 @ 70kg

Jeg skal arbejde med at holde opspændet. Jeg harr en tendens til at miste det på de sidste par reps. Problemet er, at jeg slapper af i benene. Ellers kørte det fint. Det var ikke så svært som fygtet, så jeg øger næste gang.

Bent-over rows:

5 x 5 @ 65kg

Stille og roligt...

Læg (Stående):

3 x 10 @ 180kg

Der skal snart lidt mere vægt på. Øvelsen blev supersettet med:

Crunches:

3 x 10 @ 13kg

Leg-extension (et ben):

3 x 10 @ 20kg

Jeg har taget denne øvelse med, for at oparbejde mere stabilitet i specielt venstre knæ. Problemet er, at jeg efter en gammel knæskade har en tendens til at få ondt i knæene af squat. Det her skulle hjælpe på det, så derfor kører jeg den her øvelse et par gange i ugen.

Link to comment
Share on other sites

Ja nu jeg tænker over det er din DL-teknik faktisk skod.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hrmmmpf :raisebrow:

Jeg tror jeg skal arbejde lidt på at finde en teknik, der passer til min lidt alternative kropsbygning.

Tilgengæld er din squat blevet bedre.  :4thumbup:

men det er jo ikke så underligt, med kun en ugentlig træning  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey! Jeg var der da to gange i sidste uge! :innocent:

Jeg er også positivt overrasket over, hvor hurtigt min teknik har forbedret sig i squat. Nu skal der arbejdes lidt med dybden og bundstyrken, og så skal der noget vægt på.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Jeg havde glemt at skive mit program ned, så jeg anede ikke, hvad jeg skulle lave udover dødløft, så det blev lidt forrskellige øvelser.

Dødløft:

1 x 5 @ 70kg

5 x 5 @ 95kg

Der skal stadig arbejdes med teknikken, men det går bedre.

Militær pres:

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 30kg

5 x 5 @ 40kg

Alt for nemt!

Læg Stående):

1 x 10 @ 120kg

3 x 10 @ 190kg

Stille og roligt.

Biceps curl:

3 x 10 @ 12kg

Latterligt nemt.

Crunches:

3 x 10 @ 15kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i HSF:

Squat:

5 x 5 @ 65kg

Mine ben var svage, og det føltes som om, at teknikken var helt ad helvedes til. I det hele taget gid det ret dåligt. :dry: Jeg klapper stadig sammen i bunden, fodi jeg mister spændingen.

Bænkpres:

5 x 5 @ 72,5kg

Bænken kørt til gengæld rigtigt godt, og der er overskud til mere. Bænken blev supersettet med:

Leg-extension (et ben):

3 x 10 @ 20kg

Chin-ups (sup.):

4 x 5 @ BW

1 x 4 @ BW

Den sidste rep i det sidste sæt glippede. Chin-ups blev supersettet med:

Læg (Stående):

1 x 10 @ 120kg

3 x 10 @ 190kg

Crunches:

3 x 10 @ 15kg

Cunches blev supersettet med:

Laterals:

3 x 10 @ ca 10kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i HSF:

Squat:

1 x 10 @ 20kg

5 x 5 @ 65kg

Jeg havde det stadig ad helvedes til efter lørdagens julefrokost, men det var ikke noget en smule squat ikke kunne fjerne! Det kørte OK idag, men så heller ikke bedre.

Bent-over rows:

1 x 5 @ 50kg

5 x 5 @ 65kg

Stille og roligt. Supersettet med:

Læg (Stående):

1 x 10 @ 120kg

3 x 10 @ 190kg

Bænkpres:

1 x 10 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg

Kørte fint idag! Supersettet med:

Leg-extension (et ben):

3 x 10 @ 20kg

Crunches:

3 x 10 @ 19kg

På trods af tæthed og et lille stunt da jeg lavede crunches, så gik træningen rigtigt godt.

Link to comment
Share on other sites

På trods af tæthed og et lille stunt da jeg lavede crunches, så gik træningen rigtigt godt.

<{POST_SNAPBACK}>

hehe - det så fandme sjovt ud.

Til jer derude der ikke oplevede det ved selvsyn, kan jeg afsløre at MRB havde taget så meget vægt på brystkassen, at mavebøjningsdimsen vippede bagover og MRB lå fuldstændig viklet ind i udstyret.. LOL :4thumbup: :tongue:

et rigtigt Kodak-øjeblik

du kan ta' det skipper

Link to comment
Share on other sites

På trods af tæthed og et lille stunt da jeg lavede crunches, så gik træningen rigtigt godt.

<{POST_SNAPBACK}>

hehe - det så fandme sjovt ud.

Til jer derude der ikke oplevede det ved selvsyn, kan jeg afsløre at MRB havde taget så meget vægt på brystkassen, at mavebøjningsdimsen vippede bagover og MRB lå fuldstændig viklet ind i udstyret.. LOL :4thumbup: :tongue:

et rigtigt Kodak-øjeblik

du kan ta' det skipper

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vælger at fokusere på det positive. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 24/12:

Dødløft:

2 x 5 @ 70kg

5 x 5 @ 100kg

Dødløften kørte udemæket idag. Jeg vendte måske lidt tilbage til min gamle, dårlige teknik.

Bænkpres:

2 x 5 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg

Jeg prøvede aft køre med stop idag, og det er en del sværere! Poblemet er, at jeg har en tendens til totalt at miste opspændet i bunden. Jeg glemmer tildels at stemme i med benene, og når vægten er på bystet, så ligger jeg den dér og slapper af i arme og bryst. Dårlig idé... :raisebrow:

Leg-extension (et ben):

3 x 10 @ 20kg

Den føltes ret nem idag. Øveæsen blev kørt i pauserne i bænkpres.

Crunches:

3 x 10 @ 19kg

Ingen mærkelige stunts idag. De blev supersettet med:

Laterals:

3 x 10 @ 10kg

Bicep curls:

3 x 9 @ 15kg

Ganske udemærket juletræning.

Link to comment
Share on other sites

Squat:

2 x 5 @ 50kg

8 x 3 @ 65kg

Jeg kan bedre lide at træne med flee sæt og færre reps i squat. Det gik også fint idag.

Bent-over rows:

2 x 5 @ 27,5kg

5 x 5 @ 67,5kg

Læg (Stående):

1 x 10 @ 120kg

3 x 10 @ 190kg

Dumbbell Bænkpres:

1 x 10 @ 12kg

3 x 8 @ 22kg

Latterligt nemt.

Leg-extension (et ben):

3 x 8 @ 25kg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 29/12 i HSF:

Dødløft:

2 x 5 @ 70kg

5 x 5 @ 100kg

Teknikken spillede rigtigt godt, så det var en deeeejlig oplevelse, selvom jeg mest er til singler i dødløft.

Dips:

5 x 5 @ BW

Nemt...

Militær pres:

1 x 5 @ 30kg

5 x 5 @ 45kg

Yates row:

1 x 5 @ 40kg

5 x 5 @ 70kg

Crunches:

3 x 10 @ 19kg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tæning d. 7/1 i HSF:

Jeg gad ikke starte med squat, da der var så mange mennesker omkring squat-stativerne at man skulle tro, der blev delt penge ud.

DB Bænkpres:

1 x 5 @ 12kg

5 x 5 @ 25kg

Chin-ups:

5 x 5 @ BW

Nogle af sættene i chin-ups blev køtr i pauserne imellem squat.

Squat:

2 x 5 @ 60kg

5 x 5 @ 70kg

Jeg synes det gik ganske udemærket. Desvære fik jeg at vide, at jeg manglede en halv centimer i at komme under parallel. :sneaky2:

Laterals:

3 x 10 @ 11kg

Supersettet med:

Læg (Stående):

1 x 10 @ 120kg

3 x 10 @ 190kg

Leg-extensions (et ben):

3 x 8 @ 25kg

Den bændte helt vildt!

Cunches:

3 x 10 @ 19kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i HSF:

Dødløft:

3 x 5 @ 70kg

2 x 5 @ 80kg

5 x 5 @ 105kg

De førte 5 sæt blev bugt til teknik-træning. Jeg føler endelig, at teknikken er ved at være der! :devil: Til gengæld har jeg den mest latterlige grebsstyrke. Jeg havde problemer med at holde de 105kg med overhåndsgreb. Hvad ske der?!? :raisebrow:

Barbell rows:

1 x 5 @ 50kg

5 x 5 @ 70kg

Kørte ganske udemærket

Militær pres:

1 x 5 @ 20kg

5 x 5 @ 45kg

Jeg er godt nok blevet svag i denne øvelse. Det må der gøres noget ved!

Dips:

5 x 5 @ BW

Cunches:

3 x 10 med 10kg på panden.

+ lidt hygge-good-mornings.

Da jeg kom ned i HSF idag, fik jeg fornemmelsen af, at der var noget galt. Et eller andet var ikke, som det skulle være. Efter et par minutter slog det mig: Det sædvanlige dødsmetal var der ikke! Fedt, tænkte jeg! :cooldance: Jeg var alligevel ved at være træt af at høre vrede unge mænd synge, om at brænde deres forældres hus ned til grunden. Da jeg kom ind i lokalet så jeg, at Prehn-brødrene ikke var der, og så kunne jeg pludselig forstå, for det er altid dem, som leger (dårlige) DJ's. De kom dog ned lidt senere, og efter ca. 0,78 sekunder begyndte Prehn at brokke sig over musikken. Han fløj hen til CD-hylden med et arrigt udtryk i øjnene og gik straks igang med lede efter sine metal CD'er. :devil: Til hans store gru (og vore andres store lettelse), så var de væk! :bigsmile: Tårene begyndte så småt at vise sig i hans øjne :crybaby: , mens han grådkvalt mumlede, at han ikke var stærk uden sin elskede musik. Efter et guppekram og gentagende forsikringer om, at han ER stærk uden musikken, kunne han endelig tørre tårene væk fra øjnene og begynde at træne.

Link to comment
Share on other sites

Tårene begyndte så småt at vise sig i hans øjne :crybaby: , mens han grådkvalt mumlede, at han ikke var stærk uden sin elskede musik. Efter et guppekram og gentagende forsikringer om, at han ER stærk uden musikken, kunne han endelig tørre tårene væk fra øjnene og begynde at træne.

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

dit tydelige motiv(extrem bøsset musiksmag) gør at du nu er nr 1. på listen over mistænkte, der har fjernet de gode metal skiver fra kælderen

<{POST_SNAPBACK}>

Betyder det, at jeg ikke skal tage min George Michael CD'er med imorgen alligevel? :tongue::laugh:

Du leger med ilden, hvis du lægger dig ud med Prehn-mafiaen

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 14/1 i HSF:

Squat:

1 x 8 @ 40kg

5 x 5 @ 60kg

Jeg synes teknikken blive bedre og bedre, men det kræver stadig mere øvelse. Jeg mangler dog stadig at presse ordentlig igennem med benene i bunden.

Bænkpres:

1 x 8 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg

Opspændet bliver bedre og bedre. Jeg havde en tendens tidligee til at miste opspændet efte de føste reps, men det er ved at værr væk, efter jeg er begyndt at presse igennem med benene hele tiden.

Læg (stående):

1 x 10 @ 120kg

3 x 10 @ 190kg

Nemt.

Chin-ups:

3 x 5 @ BW

1 x 4 @ BW

Jeg er for fed, eller slap til denne øvelse. :dry:

Laterals:

3 x 10 @ 9kg

Alt i alt en god træning. Det meste kørte godt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i HSF:

Squat:

2 x 5 @ 50kg

5 x 5 @ 65kg

Teknikken begynde så småt at spille. Nu skal der noget styrke i benene, for det er der, det halter. Men det går fremad!

Bænkpres:

1 x 5 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg

Teknikken spillede fint i bænkpres. Der var også udemærket eksplosion fra bunden af.

Læg:

1 x 10 @ 120kg

3 x 8 @ 200kg

Nemmere end forventet

Bent-over ows:

1 x 5 @ 50kg

5 x 5 @ 70kg

Køte rigtigt godt!

Alt i alt en fed træning, selvom jeg ikke nåede det hele. Desværre havde Prehn-bødrene fundet deres Slayer CD'er igen. Et halvt år mere med det, og jeg ender med at slå nogen ihjel... sikkert mig selv. :laugh: Til sidst forbarmede Prehn sig dog over mig og satte Rammstein på. Han er nok heller ikke interesseret i at se en voksen mand græde...

Link to comment
Share on other sites

havde jeg vidst du var ved at tude, havde jeg laddet slayer CDen køre.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Og nej, CDerne er ikke fundet, men der er brændt nye. Dog ingen af de 2 CDer, som var mine originale CDer.

<{POST_SNAPBACK}>

Nedtur. Det er fandeme ikke iorden, hvis der er nogle der går og hapser andre folks ting nede i klubben. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

1 x 5 @ 70kg

1 x 5 @ 90kg

5 x 5 @ 110kg

Teknikken er begyndt at spille rigtigt godt. :4thumbup: Det er dog ved at væe tungt, men jeg fortsætter lidt endnu.

Yates rows:

1 x 5 @ 60kg

5 x 5 @ 80kg

Tungere end jeg regnede med, men de kom op.

Militær pres:

1 x 8 @ 20kg

5 x 5 @ 45kg

Det spillede meget bedre end sidst, så det var ikke særligt tungt. Militær pres blev supersette med:

Decline crunches:

3 x 10 @ 19kg

Nemt. De skal nok lidt mere på.

Dips:

5 x 5 @ BW

Nemt. Det blev supesettet med:

DB curls:

3 x 10 @ 15kg

Det blev lidt tungt til sidst.

Efte rjeg fik et stykke mazarin-tærte gik jeg i selvsving og foreslog for bestyrelsen, at vi sætter spejle op i bunde af lokalet, fjerner dødløftsplatformen og erstatter den med nogle stepmaskiner. Deruover mente jeg også, at vi burde anskaffe os en adductor-maskine. Det faldt ikke i god jord. :laugh: Ja, jeg har en syg humor. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share