xjyden


xjyden
 Share

Recommended Posts

Morgenvægten sagde 96 kg.

Vægten i går efter bænkpres sagde 97.7 kg.

Jeg tror, jeg må overveje at skifte vægten derhjemme.

Jeg er ved at beslutte mig for, at dødløft skal køres med singles.

Hvis mini mol træffet ikke flyttes igen, så skulle jeg fint kunne nå 2 runder Simmons cycle inden, så jeg har nok ingen undskyldning for ikke at kunne løfte 130 kg i bænk til den tid.

Jeg regner ikke med at få trænet igen før weekenden.

Næste cyklus:

Bænk

Week 1: 70% x 8x3, 2 minutes between sets (90)

Week 2: 75% x 8x3, 2 minutes between sets (95)

Week 3: 80% x 6x3, 2 minutes between sets (102.5)

Week 4: 85% x 5x2, 3 minutes between set (107.5)

Week 5: (80% x2, 85% x 2, 90% x2) 5 minutes between sets (100, 107.5, 115)

Squat

Week 1: 70% x 8x3, 2 minutes between sets (90)

Week 2: 75% x 8x3, 2 minutes between sets (95)

Week 3: 80% x 6x3, 2 minutes between sets (100)

Week 4: 85% x 5x2, 3 minutes between set (105)

Week 5: (80% x2, 85% x 2, 90% x2) 5 minutes between sets (100, 105, 110)

Dødløft

Week 1: 65% x 15x1, 50 seconds rest between singles (120)

Week 2: 70% x 15x1, 50 seconds rest between singles (125)

Week 3: 75% x 12x1, 50 seconds rest between singles (135)

Week 4: 80% x 8x1, 50 seconds rest between singles (145)

Week 5: 85% x 6x1, 50 seconds rest between singles (155)

Jeg kan se, at det giver nogen forvirring, når jeg glemmer, hvad jeg skulle løfte.

Især squat er problematisk, fordi jeg ikke er oppe i workload og teknik til at matche styrken.

Jeg må vist have overvejet squatten lidt grundigere. Jeg har sprunget for meget i vægtene der.

Nå, jeg har lige opdateret squatten til noget tungere. Det begynder at se uhyggeligt ud.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg været så fornuftig at tage træningstøj med, men glemme håndklæder.

I forvejen havde jeg en aftale, som blev aflyst i går.

Jeg tror lidt på, at der er en mening med tingene.

Betyder det hidtidige hændelsesforlæb så, at jeg skal tage mig sammen og ville noget mere med min træning (og være ligeglad med bad bagefter), eller betyder det, at jeg skal skruppe hjem i aften? (Jeg vil egentlig gerne se både programmet om børneopdragelse og "Desperate housewifes")

Hvordan forholder man sig til den der skæbne, hvis den findes?

Forøvrigt er jeg begyndt at gnave mig lidt ind i "Gödel, Escher og Bach", som jeg har haft liggende siden jeg købte den på ophørsudsalg i 1993. Den blev meget rost på studiet. (Vi havde et eller andet halvfilosofisk fag med en underviser, som vist tænkte lidt for meget mere end jeg gør det. Jeg bestod knebent, men synes egentlig godt om emnet, så længe det ikke er obligatorisk at "forstå" at mennesker er meget bedre end maskiner, eller andre dyr for den sags skyld.)

Jeg når kun 5-10 sider om dagen.

Jeg har også spekuleret over om det overhovedet er klogt at læse en "tænke-bog", når jeg i forvejen lever mit liv inde ihovedet på mig selv!?

Link to comment
Share on other sites

Undervejs hjem hørte jeg et radioprogram om parterapi. Programmet var i sig selv ret uinteressant, men jeg spekulerer på, om det var det, jeg skulle opleve her til aften?

Forøvrigt havde den lokale (i Skive) boghandler fyldt vejen mellem arbejde og Kcvickly med udsalgsbøger. Sådan noget er ondt at gøre mod mig. Heldigvis blev det kun til en enkelt bog idag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror lidt på, at der er en mening med tingene.

Hvordan forholder man sig til den der skæbne, hvis den findes?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du tror på at der er en mening med tingene, og vil forholde dig til skæbne, er der vel en vis lighed med at tro på busser, hvis du lærer at se dem kan de være brugbare, men samtidig farlige, og vælger du ikke at tro på dem er de stadig farlige men ikke til megen hjælp. :4thumbup:

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Haggis: Den analogi fatter jeg vist ikke helt.

Træning 3-3-2005

bænkpres 5x40, 8x3x65

dødløft 5x60, 1x100, 15x1x120

skrå bænk 10x20, 10x40, 10x50, 2x10x60

træk til brystet 5x10x50

front raises (er det det, det hedder?) 3x10x10

Så gad jeg ikke mere. Det virkede som om adskillige børnehavers indhold var deponeret i centret idag. Det var ikke det store problem, da de helt afholdt sig fra at træne seriøes øvelser, og dermed ikke kom i vejen for mig, men der var nok omkring et barn pr. 5 kvadratmeter.

Jeg havde nu også en ambition om at være hjemme ved 21 tiden, så det var ikke så svært at droppe maveøvelserne.

Jeg er stadig i tvivl, om jeg skal satse på noget mere masse og mere armtræning, men indtil videre, så må jeg nok holde mig til mit stille ohg rolige fremskridt. Jeg kiggede på Consience's log (staves det sådan?). Han er godt nok stor og stærk.

Tidligere på ugen sad jeg og regnede på, hvordan volumen vil blive øget med min nuværende fremgang, og der er længe til ordentlige reps med 100 kg, men samtidig er jeg lidt stolt over at være inde i en god fremgangsperiode, og det vil jeg nødig risikere at ødelægge.

Link to comment
Share on other sites

Nå, ja, der var egentlig en temmelig stor fyr, som var i badet efter træning. Muskuløs (delvist markeret), solariebrun og noget tatoveret. Sådan en fyr, som så rå ud.

Jeg tænkte en del på, at jeg næsten fyldte det samme som ham, men jeg er blegt lyserød og halvfed ved siden af.

Det fik igen gang i tankerne omkring muskler kontra styrke eller en eventuel kombination. Men som nævnt ovenfor, så er komklusionen forløbigt styrke frem for muskelvækst, og relativt lav intensitet for ikke at risikere skader.

(Med andre ord, så tør jeg stadig ikke leve livet?)

Under vejs i bilen idag tænkte jeg en del over det med at være "usynlig". Det kunne jeg jo måske undgå, hvis jeg skiftede holdning til træningen. På denanden side, så er der alligevel ikke plads til mere under armene. (Men selvfølgelig, hvis jeg tabte mig, så var der måske plads? Men så bliver jeg jo endnu mindre)

Andet emne: Jeg drømte for nogle dage siden, at jeg var til medarbejdersamtale. Det var vist er mareridt, men jeg blev "mødt" på de fleste punkter, som jeg husker det.

I nat drømte jeg, at jeg modtog et brev med en evaluering af medarbejdersamtalen, hvor der stod, at det var meget godt, men jeg kunne ikke bruges.

Jeg begynder at tro, at et eller andet indeni mig vil have mig til psyykolog igen.

Link to comment
Share on other sites

Under vejs i bilen idag tænkte jeg en del over det med at være "usynlig". Det kunne jeg jo måske undgå, hvis jeg skiftede holdning til træningen. På denanden side, så er der alligevel ikke plads til mere under armene. (Men selvfølgelig, hvis jeg tabte mig, så var der måske plads? Men så bliver jeg jo endnu mindre)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan ikke huske om jeg har postet det til dig før, men ck lige denne artikel om at acceptere genetisk begrænsning, ikke fordi jeg mener at du måske har nået den, men mere fordi de billeder der hører til viser en mand med næsten konstant fedtfri masse, kun med kropsfedtet som varierende faktor, jeg synes selv det giver stof til eftertanke. Ageless-athletes

Hyg

Hæg

(allegorien med bussen forklarer jeg en anden dag)

Link to comment
Share on other sites

Nå, ja, der var egentlig en temmelig stor fyr, som var i badet efter træning. Muskuløs (delvist markeret), solariebrun og noget tatoveret. Sådan en fyr, som så rå ud.

Jeg tænkte en del på, at jeg næsten fyldte det samme som ham, men jeg er blegt lyserød og halvfed ved siden af.

Nu hvor jeg er sengeliggende med en forkølelse så slem som kun en mand kan have den (nærmest livstruende er jeg sikker på), kan man jo altid kommentere et par logbøger.

Jeg har nogen gange tænkt på, hvorfor mange gør et stort nummer ud af at se "farlige" ud. Specielt i styrkeløftercentrene. Det er åbenbart vigtigt, at se ud som om man er lige på grænsen til at overfalde folk og slå dem til lirekassemænd. Men det sker jo trods alt ikke ret tit, så reelt er truslen vel kunstig. Og bliver den så ikke pinlig?

Så er det på en eller anden måde mere respektgivende at være lyserød og halvfed, samtidig med at man på en afslappet måde kan demonstrere styrke i kraft af de resultater man laver. Det er rendyrket styrke (både indre og ydre) uden et narreagtigt skuespil.

Det fik igen gang i tankerne omkring muskler kontra styrke eller en eventuel kombination. Men som nævnt ovenfor, så er komklusionen forløbigt styrke frem for muskelvækst, og relativt lav intensitet for ikke at risikere skader.

Den forstår jeg ikke.

Lav intensitet forudsætter stor volumen og medfører muskelvækst.

Høj intensitet forudsætter lav volumen og medfører styrke (ikke for mig ganske vist, men principielt...)

Link to comment
Share on other sites

(Med andre ord, så tør jeg stadig ikke leve livet?)

Under vejs i bilen idag tænkte jeg en del over det med at være "usynlig". Det kunne jeg jo måske undgå, hvis jeg skiftede holdning til træningen. På denanden side, så er der alligevel ikke plads til mere under armene. (Men selvfølgelig, hvis jeg tabte mig, så var der måske plads? Men så bliver jeg jo endnu mindre)

Andet emne: Jeg drømte for nogle dage siden, at jeg var til medarbejdersamtale. Det var vist er mareridt, men jeg blev "mødt" på de fleste punkter, som jeg husker det.

I nat drømte jeg, at jeg modtog et brev med en evaluering af medarbejdersamtalen, hvor der stod, at det var meget godt, men jeg kunne ikke bruges.

Jeg begynder at tro, at et eller andet indeni mig vil have mig til psyykolog igen.

Jeg har det lige som dig, med at jeg tænker rigtig meget over livet og mig selv.

Jeg søger meget ind i mit indre.

Men jeg søger bevidst efter de bedste oplevelser, jeg har haft, og de gladeste stunder, jeg mindes.

Jeg drømmer mig hen i retning af det, og jeg forsøger næsten hele tiden

at glædes over min træning.

Jeg forsøger også at være blandt de mennesker, jeg føler mest for,

og møde dem på den måde, hvor vi har det sjovest.

Samtidig tænker jeg på at lave de ting, som jeg drømte om, men ikke havde råd til, eller mulighed for, da jeg var yngre.

Når jeg kan det nu, så gør det mig glad :)

Ikke fordi, jeg vil råde dig fra at besøge en psykolog, men måske er der en sjovere udvej.

F.eks. skal jeg til foredrag med Lotte Heise i aften.

Det skal nok blive sjovt, og jeg får nok også et par ord med,

som jeg kan tænke videre på.

Jeg har iøvrigt drømt om et job som dit, men det er ikke muligt for mig,

da jeg hverken er ingeniør eller programmør.

Skrev det her for at sige, at jeg mener at det med at tænke meget

ikke er en forhindring i at leve livet, men kan være en hjælp,

bare man tænker de rigtige tanker :smile:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

BK: Du har nok ret omkring intensitet, jeg ved ikke, hvad det så hedder, hvis det hedder noget. Det jeg mener er, at jeg jo løfter med så lille indsats som muligt.

Omkring det med bare at løfte sin vægt, og demonstrere kraft og styrke på den måde, så er det jo det, jeg gør, men jeg bliver kigget på som underlig. Det normale er jo 100 % failure 50-110% forced reps (de 10 ekstra = at hjælperen også løfter frem og tilbage)

Henning: Jeg er også så småt begyndt at bruge af mine penge igen, men når jeg har 2 timer hjemme mellem efter arbejde og sengetid til hverdag (hvis jeg ikke træner), så er det begrænset, hvad jeg når.

Jeg har bestilt 2 Jesper Juul bøger i denne uge,og nu spekulerer jeg på, hvornår jeg kan tage mig tid til at læse dem.

Haggis: Så vidt jeg kan se, kan du jo tage det mere roligt end jeg, omkring udseende. P.t. tænker jeg, at jeg nok skal nå op på 150 kg i bænkpres med nogenlunde samme muskelmasse, hvis jeg holder mig til programmet (Hvilket jeg heldigvis er bedre til end BK), men hvad er ideen i det, når der alligevel ikke er nogen, der kigger?

Jeg kunne også overveje at smide noget af fedtet, eller rettere overveje at satse på det, for hvis det gik væk af sig selv, var det ok med mig.

Link to comment
Share on other sites

P.t. tænker jeg, at jeg nok skal nå op på 150 kg i bænkpres med nogenlunde samme muskelmasse, hvis jeg holder mig til programmet (Hvilket jeg heldigvis er bedre til end BK), men hvad er ideen i det, når der alligevel ikke er nogen, der kigger?

Det har jeg et svar på, som du sikkert instinktivt vil sige nej til. Men prøv nu alligevel at tænke lidt over det.

Når du engang kan bænkpresse 150kg uden udstyr (eller deromkring) hvad så med at skaffe dig en bænkprestrøje og en løfterlicens? Med en bænkprestrøje vil du højst sandsynligt kunne bænkpresse et sted imellem 170 og 180kg med en trøje på, og så er du altså oppe på et ret pænt niveau.

Ved C-DM i februar var der to deltagere i klassen under 100kg og nr. 2 bænkpressede 165kg. Ham kunne du have slået.

Du skal selvfølgelig have en klub at stille op for, men det er ikke noget problem eftersom man ikke nødvendigvis behøver at træne i den klub man stiller op for. Du kan altså i princippet melde dig ind i AaSK og stille op for os, selvom du aldrig kommer i klubben. Du skal også finde et sted, hvor de kan hjælpe med at give dig trøjen på og tage den af igen. Men det er sådan nogen problemer du har i hvertfald to - tre år til at løse.

Pointen er, at du ved at stille op til stævner får en anerkendelse for den styrke, som du til den tid vil have. Så er der nogen, som kigger på dig, som du åbenbart har et behov for.

Alternativt kunne du genoplive 70'er-traditionen for streaking :kickass:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Haggis: Så vidt jeg kan se, kan du jo tage det mere roligt end jeg, omkring udseende.

Nix er stadig forfængelig :laugh:

Jeg kunne også overveje at smide noget af fedtet, eller rettere overveje at satse på det, for hvis det gik væk af sig selv, var det ok med mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle det ske må du godt sende en PM med recepten :4thumbup:

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg skrev mit sidste indlæg, tænkte jeg netop på, at det ville være hensigtsmæssigt at træne et sted, hvor man ser mere op til styrke. På den anden side, er folk jo meget stærkere sådan et sted!

(elendigt med alle mine skrivefejl)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

træning 6-3-2005

squat 3x20, 3x40, 3x60, 3x80, 8x3x90

bænkpres 10x20, 5x40, 3x60, 3x80 8x3x90

military 5x5x40

træk til brystet 3x50, 8x3x65

smalt fat bænkpres 3x10x60

cable rowing 6x40, 2x10x40

Jeg kom til træning samtidig med en fyr, som nogle gange er kommet lidt senere på søndagen. Ham, som vejer 83 var allerede igang.

Jeg fik snakket en del med sidstnævnte indtil han gik. Bl.a. om squat, som var noget hård idag.

Bænkpres gik helt problemløst. Jeg var ellers lidt bekymret over, om det betød noget at træne squat først. Det gjorde det til syneladende ikke.

Mens jeg trænede military kom den anden fyr hen og spurgte om formålet med øvelsen, og så gik resten af træningen op i snak indtil jeg blev for ugidelig til at fortsætte træningen. De sidste øvelser af træk til brystet var med mindst 4 minutters pauser.

Det var nu meget hyggeligt at snakke.

Link to comment
Share on other sites

Squat DOMS!

Jeg spekulerer på, om det er en indbygget del i programmet, at man får DOMS, når workload øges i starten af runden, eller om jeg kan forvente forbedring efterhånden som benene bliver trænet bedre op?

Jeg mærker intet i brystmusklerne.

Ryggen er godt nok lidt træt, men det kan også til dels skyldes squat, hvor jeg jo læner mig en del forover.

Link to comment
Share on other sites

Mere DOMS.

Hørte følgende ordveksling i kantinen idag.

- Når du nu har fødselsdag idag, fik du så kaffe på sengen?

- Nej, jeg er blevet gift.

- Det kender jeg godt, hjemme hos er morgensutter også blevet synonym for hjemmesko.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Haggis: Enten snakker vi forbi hinanden, eller også har du en mere syg humor end jeg. (Øh, hedder det egentlig sygere?)

<{POST_SNAPBACK}>

Eller syrere, jeg ved ikke, nogle gange kører mine resterende grå celler så langt ud ad tangenten at folk bare kigger-men de fleste vænner sig til mig efter 10-15år.

Men en ledetråd er:

Robin Williams

Dennis Leary

Mad (bladet)

Tidlig Jackie Chan

Brødrene Coen

Robban Eriksson (forventer ikke du kender ham)

Lad os bare skrive noget mere, jeg er normalt seriøs mellem 0,2 og 0,7 ‰

Hæg

Link to comment
Share on other sites

træning 9-3-2005

bænkpres 10x20, 5x40, 8x3x67.5

dødløft 3x60, 1x100, 15x1x130

skrå bænkpres 10x20, 10x40, 10x50, 2x10x60, 7x60

bredt træk til brystet 2x10x55, 8x55, 2x10x50

front raises 3x10x10

side laterals 3x10x6

mave 3x10

standing sidebends 2x10x12

biceps curl 3x10x8

Efter en hård dag med 5 timers møde med kunde holdt jeg fri allerede kl 17 og kørte til træning. Der var relativt få, men som sædvanlig var vægtene ikke sat på plads ved bænkpres, så jeg brugte det første stykke tid på at spørge en del af de tilstedeværende, om det var dem, der trænede bænk.

Bænk var rimeligt hårdt, men dødløft føltes alt for let. Jeg har ikke checket endnu, men skal lige have checket, om jeg er kommet til at gentage sidste uges træning.

Skrå bænk var rimeligt tungt, men jeg føler ikke, jeg laver noget ordentligt endnu.

Træk til brystet var for hårdt, så jeg skulle nok have satset på 50 kg.

Resten var mest for sjov. Mave var nu også temmelig hård.

Jeg er ellers begyndt på en bog om Voice-dialog metoden (en af udsalgsbøgerne, jeg kom til at købe). Den fascinerer mig noget, og den understøtter noget af Røde Hanes filosofi omkring flere personligheder, eller hvad man nu kalder det. Det er interessant at læse om, fordi det tillader, at man ikke har en perfekt personlighed.

Link to comment
Share on other sites

træning 13-3-2005

cykel 11 min

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 3x80, 8x3x97.5

squat 3x20, 3x40, 3x60, 3x80, 8x3x95

smalt træk til brystet 3x40, 8x3x70

smalt fat bænkpres 4x10x60

mp 3x5x40

cable rowing 3x10x40

triceps pushdown 10x40, 10x45, 10x50

mave 3x10

sidebends 2x10x7.5

side laterals 2x8x7.5

biceps curl 2x10x7.5

Jeg var meget ugidelig i dag. Bænkpres virkede vildt hårdt, sådan med at det gjorde ondt i musklerne, lige når jeg slappede af efter rackning. Bagefter gik det op for mig, at jeg havde løftet 2.5 tungere end planlagt.

Under starten af squat var jeg endnu mere ugidelig, og jeg overvejede at stoppe træningen efter squat. (Jeg har fået ondt i den ene side af nakken en gang i nat, og det blev ikke værre af træningen, men var alligevel noget generende.)

Nå, men så kom først Martin, og senere de to piger, som er ældre end mig. Og undervejs under squatten blev det lidt nemmere, selvom det nu ikke var let.

På en eller anden måde fik jeg derfor alligevel trænet det hele igennem. Det er altså imponerende, som tilstedeværelsen af hunkøn kan stimulere mig.

Jeg tog lige lidt småt biceps til sidst. Selvom min armtræning nok ikke ser ud af det store, så er armene nu oppe på 42 cm spændte, og jeg spekulerer på, om det er nødvendigt at træne biceps, for at kunne få triceps til at vokse.

Jeg spekulerede endnu en gang over, om det ville være en ide at lægge en mere omfatende plan for hjælpeøvelser for at sikre, at hele kroppen er trænet optimalt i forhold til at støtte i hovedøvelserne. Med fremgang i de øvrige øvelser begynder det jo at være pinligt med stilstanden i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Nå, men så kom først Martin, og senere de to piger, som er ældre end mig. Og undervejs under squatten blev det lidt nemmere, selvom det nu ikke var let.

På en eller anden måde fik jeg derfor alligevel trænet det hele igennem. Det er altså imponerende, som tilstedeværelsen af hunkøn kan stimulere mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, hunkøn i centeret er bare :4thumbup:

Der er mange, der anbefaler en makker, men jeg opgiver nærmest,

når makkerne er stærkere end mig, som de næsten altid er.

Men når der er piger, så kører det :4thumbup:

Piger eller begyndere, de kommer somme tider med kommentarer,

til de store håndvægte, jeg bænker med, når der er 25 kg på :laugh::laugh:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre maxet i en af mine lidt for hyppige og lidt for dumme discipliner igen, så nu bliver der nok ikke meget træning i denne uge, og jeg må finde mig i at køre Kadett lidt endnu.

Jeg er forøvrigt lige kommet hjem fra arbejde, så det er endnu en grund til, at der nok ikke bliver meget træning, det næste stykke tid.

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag, onsdag torsdag 20 armbøjninger og 20 mavebøjninger.

træning 26-3-2005

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 3x80, 8x3x90

smalt fat bænkpres 3x8x60

squat 3x20, 3x40, 3x60, 3x80, 3x3x90

Der kom en fyr og spurgte, om nogen ejede en grøn Kadett. En stationcar. JEg tæmnkte, at nu havde jeg nok parkeret forkert, men jeg meldte mig, selvom jeg normalt tænker på bilen som sort.

Han sagde, at den stod og røg og sprøjtede med sprinklervæske.

Jeg fandt nøglerne og gik ud og kiggede. Sprinklermotoren kørte vildt, og bilen var fuld af røg.

Jeg fik åbnet motorhjelmen og tog stikket fra sprinklermotoren, og tænkte ikke mere på det.

squat 5x3x90

triceps pulldown 3x8x50

træk til brystet smalt fat 8x40, 8x50, 8x60

Da jeg kom ud til bilen efter træning virkede koblingen ikke, så jeg måtte ringe efter autohjælp.

Koblingskablet var sprunget antageligt p.g.a. en kortslutning med nogle ledninger, som var faldet ned på koblingskablet, og som var slidt i stykker.

Træningen iøvrigt var ok. Squat føltes lidt tungt.

Der var en pige, som var rimeligt velproportioneret med gode store lår, men hun trænede underligt halv-rom-smith-squat, og da hun trænede bænkpres var hun vist alvorligt i tvivl om stangen skulle lande på brysterne, over brysterne, eller under brysterne. Det var fascinerende at se på, men det var synd, for en ellers veltrænet pige, at hun ikke kan finde ud af bænkpres.

Nå, ja, mens jeg ventede på autohjælpen tog jeg 4x10x25 barbell curls lidt for sjovt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share