xjyden


xjyden
 Share

Recommended Posts

..eller bare uheldig.. :blush: (Mht kameraer..) Men hvis Angel er ved at køre dips er det sjældent kamera linserne pejer andre veje :blush:

Jeg syntes det er nogen interessante betragtninger du kommer med i din log..især "stærk eller slank" dilemmaet er vel et vi er mange der kender til :bigsmile: Jeg er selv ved at vende den modsatte vej (at lavere fedtprocent er vigtigt) men den der indre kamp er en klassiker!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville lige vise mit ansigt for en gangs skyld. Nu har jeg jo været til træf 3 gange uden at blive foreviget. Jeg er nok for kedelig!

xjyden:

Fint :4thumbup:

Mange andre skjuler deres ansigt her, på forumet.

(De må jo have nget at skjule, men det undrer mig at det er ansigtet :laugh: )

Der er forskel på træf, jeg tror aldrig det var sket på DIFD træf,

men der er det også velset at føre sig frem :4thumbup:

Skal du med næste gang ?

Det bliver nok engang her i foråret.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Henning: Lige for tiden er jeg ved at føre mig frem på nogle andre områder, men det kunne jo være, at jeg kunne kigge forbi. Jeg vil dog helst ikke sprede min energi for meget, før jeg kommer op på 130 kg bænk.

træning 13-2-2005

bænkpres 5x20, 5x40, 3x60, 3x80, 5x2x107.5

squat 3x60, 3x80, 5x2x100

smalt træk til brystet 3x35, 3x55, 6x3x70

military 5x5x35

smalt fat bænk 2x10x60, 1x7x60

cable rowing 3x10x40

triceps pushdown 1x10x40, 1x10x45, 1x10x50

mave 3x10

stående sidebøjninger 1x10x10 (for hver side)

Kommentarer følger senere

Link to comment
Share on other sites

Kommentarer lader vente på sig.

træning 16-2-2005

bænkpres 10x20, 5x40, 3x60, 8x3x75

dødløft 2x100, 2x130, 5x2x150

Jeg havde valgt at træne i Herning i dag, men jeg blev noget presset tidsmæssigt bl.a. p.g.a. rigeligt med hyggelig kæbegymnastik med en person, som har opkaldt sig selv efter en eventyr figur.

Der var en stor bb agtig fyr, som trænede dødløft, da jeg kom. Han spurgte, om jeg skulle træne dødløft, jeg sagde ja, men ikke med det samme, og han havde 2 sæt endnu.

Jeg trænede mit bænk, og brugte vel 10-15 minutter på det, mens fyren blev færdig med sit dødløft. Det var vist 2x4x180 til afslutning. Det var lidt træls, når jeg nu kun knebent løfter 180. Fyren havde vist lidt svært ved at fatte, at jeg bad ham lade 2 skiver sidde i hver side, men det gik. Der var vist også nogle stykker, som gloede lidt over at jeg kørte sæt med 150 kg, selvom jeg nok udseendesmæssigt var 20 kg letter end bb'eren.

I det hele taget var der udpræget bb-stemning, hvor en hel del fyre trænede vilde øvelser gerne med forced reps, og i hvert fald til det gjorde ondt.

Der var også nogle, som gloede, da jeg gik igen efter 2 øvelser, men jeg vidste ikke rigtig, hvad jeg ville fylde ud med, da tiden var presset, og bænk og dødløft er vel egentlig nok til fullbody.

Jeg gad nok vide, hvem Piv har grinet sammen med idag. Det er i hvert fald ikke mig. Jeg kan kun lige knebent følge med til at få arbejdet nok. Jeg kigger dog herind, ind imellem, når jeg holder pause.

Jeg så idag, at AF har fået billed på sin profil. Det er skammeligt at sådan en pige ser så sød ud. Det havde været mere til at leve med, hvis hun nu lignede en hest i hovedet.

Jeg glæder mig til, at se, hvad Piv disker op med af billeder. Jeg synes nu de billeder hun kort havde i sin log så uskyldige nok ud, til at jeg sagtens kunne holde til at se på dem.

Link to comment
Share on other sites

Hej Xjyde.

Det ser ud til at træningen er tung for tiden.

Kender det godt, men du ved vel ligesågodt som jeg at det går over snart.

Den med dødløftet var meget sjov.

Har lige set i Piv´s log om din dag med den lille pige, og tænker på om du kan tale med hende på en lidt udenoms måde, forstået sådan at I måske snakker om hvorfor man spiser og hvad maden bruges til i kroppen.

Min ældste er snart tolv og har haft tendenser til overvægt. Jeg og min kone har forsøgt de sidste 2 år (det tager tid) at tale om sund kost og motion, uden at presse hende til noget, og det ser ud til at det efterhånden har fået effekt.

Jeg mener godt at man kan lære børn noget om at spise ordentligt, uden at skræmme dem.

Og skræmme dem er jeg absolut imod, især vil det være farligt at pege på hendes mor, som hun helt sikkert vil forsvare.

Jeg beklager jeg ikke kan give mere specifikke råd, men synes at når du har muligheden, og ved noget om tingene, skal du gøre et forsøg.

held og lykke

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg vil gøre i forhold til pigen.

Jeg synes selv, at jeg kunne se en reduktion i min maves størrelse for første gang i lang tid, her til morgen, men så kom jeg i tanke om, at jeg måske drak lidt lidt væske i går til og efter træningen.

Det fremgik vist ikke, at træningen i går var meget lettere at gennemføre, end træningen sidste torsdag.

Jeg trænede i går som en satsning, fordi der var rygter om at min yndlings tante måske ville komme på besøg med overnatning. Det var godt nok ved at gå i vasken, og samtidig har hun min mor på slæb, men jeg glæder mig, for det er blevet bekræftet, at de kommer. (Så jeg har egentlig ikke tid til MOL)

Tanten er sådan lidt en Piv-type bare tyndere, vil jeg tro, og 11 år ældre. Hun er godt nok en dejlig kvinde. Vildt dejlig at kramme, sjov, og sød og rimeligt livsklog. desværre ar hun cardio typen med lige rigeligt liv i, men det må man jo tage med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej XJ

Det er ikke nemt med børn og overvægt. Jeg har ikke selv børn, men har arbejdet noget med børn, både i Skole, ungdomsskole og i andre sammenhænge.

Handler det ikke tit om at ”lege” noget motion og kropsforståelse ind? Børn kan have den mest utrolige energi og lyst til at røre sig hvis man motiverer rigtigt. Omvendt, kedelig ”træningsagtige” ting virker sjældent motiverende. Som knægt gad jeg da ikke løbe 10 km,(ikke før jeg kom op i en 6-7 klasse) men jeg gad meget gerne slæbe træ for min far i haven en hel dag, hvis han satte nogen sjove udfordringer i det. Måske kan en øget fokus på bevægelse og det sjove i dette i sig selv være med til at flytte nogen grænser den rigtige vej, om ikke vægtmæssigt, så helbredsmæssigt? Også så pigen får mod/lyst til at dyrke mere sport senere i livet?

Venlig hilsen Peter

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for de venlige foreslag.

Jeg tror dog, jeg skal have lidt orden i mit eget liv, før jeg begynder at kigge på hendes.

Det er "sjovt", at sådanne "udfordringer" opstår (eller i hvert flad frmstår lysende klart), mens jeg arbejder fuld tid + lidt mere + har lang transporttid, frem for mens jeg var arbejdsløs.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg vil gøre i forhold til pigen.

Jeg synes selv, at jeg kunne se en reduktion i min maves størrelse for første gang i lang tid, her til morgen, men så kom jeg i tanke om, at jeg måske drak lidt lidt væske i går til og efter træningen.

Det fremgik vist ikke, at træningen i går var meget lettere at gennemføre, end træningen sidste torsdag.

Jeg trænede i går som en satsning, fordi der var rygter om at min yndlings tante måske ville komme på besøg med overnatning. Det var godt nok ved at gå i vasken, og samtidig har hun min mor på slæb, men jeg glæder mig, for det er blevet bekræftet, at de kommer. (Så jeg har egentlig ikke tid til MOL)

Tanten er sådan lidt en Piv-type bare tyndere, vil jeg tro, og 11 år ældre. Hun er godt nok en dejlig kvinde. Vildt dejlig at kramme, sjov, og sød og rimeligt livsklog. desværre ar hun cardio typen med lige rigeligt liv i, men det må man jo tage med  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Avs findes der flere som miiiiiiiig???

Uhhhaaa.....

Ser bekymret ud....

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg skal have lidt orden i mit eget liv, før jeg begynder at kigge på hendes.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig Xj, lidt egoist er man nødt til at være, men jeg tror Blackmoore har ret, kan det leges ind i børnene er det meget bedre, har I ikke gymnastikforeninger der ude på landet?? Det der fik min ældste startet var da hun opdagede at der var sjippehold i vor lokale GF. :4thumbup:

(er det ikke hårdt med så´n en Piv i familien :devil: )

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

For mig repræsenterer Piv en type. Jeg kender faktisk hele 2 andre kvinder, som minder mig om Piv, eller omvendt.

Det betyder så at jeg nogle gange kan falde totalt for ting som Piv skriver, og så er det nok bare fordi, jeg kender 2 andre kvinder, som jeg oplever som meget lig Piv.

Ja, det betyder også, at jeg har det med at sætte folk i bås. I det hele taget er jeg meget fordomsfuld [eller hvad det nu hedder] på den måde.

Jeg er en oplagt kandidat til en "A course in miracles" kur, hvis en sådan findes.

Det var forøvrigt fedt, at en soul sanger, som har været forsanger i århusianske reggae, afro og lignende bands, dukkede op med "A course in miracles" og brugte den som "The good book" istedetfor en bibel.

Nå. nu rabler det for mig igen. Jeg må hellere snart køre hjem.

(Rettede lige forkert titel)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Hej Xj

Håber du kom godt hjem.

Har du bestemt dig for at satse på styrke og størrelse, eller giver du strandformen en chance mere?

Jeg satser selv på en BF under 10 i sommer, for første gang i mit liv.

Jeg har godt nok ikke behov for mere kvindeligt selskab (med viv og 2 døtre) men jeg gør det simpelthen for min egen skyld. Jeg vil fylde 40 med sixpack.

(eller noget der ligner :smile: )

Godt at se sidste træning gik lettere, ck bare Henning, han bliver tilsyneladende i bedre form med alderen :laugh:

Vi skrives

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Det med kvinder vil jeg undlade et kommentere. En meget stor andel af dem, jeg har mødt i denne uge, har haft en holdning til mig og emnet. Især i onsdags.

M.h.t. Henning, så er han jo en lille fyr. Ham kan man da ikke sammenligne sig med. (Kropsmæssigt) Og han forsøger vist stadig at blive mindre.

Link to comment
Share on other sites

M.h.t. Henning, så er han jo en lille fyr. Ham kan man da ikke sammenligne sig med. (Kropsmæssigt) Og han forsøger vist stadig at blive mindre.

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg tror nu alligevel jeg satser på at blive mindre, simpelthem fordi jeg regner med at det bliver billigere at leve: mindre tøjstørrelser, færre kalorier og hvis jeg er heldig kommer jeg til at gå i små sko :blink:

Nej - helt alvorligt: jeg tænker på om jeg er ligeså træt i kroppen efter en 13 timers vagt hvis jeg vejer 80 som når jeg vejer 90, rent logisk skulle det vel spare lidt kræfter hvis der var 10 kg mindre at slæbe rundt med??

Og med hensyn til fysisk arbejde kunne jeg godt tænke mig at være tynd, bare for at se om man kan ha styrken og udholdenheden i behold.

Jeg kommer med en rapport om udviklingen.

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Hej Xj

Håber du kom godt hjem.

Har du bestemt dig for at satse på styrke og størrelse, eller giver du strandformen en chance mere?

Jeg satser selv på en BF under 10 i sommer, for første gang i mit liv.

Godt at se sidste træning gik lettere, ck bare Henning, han bliver tilsyneladende i bedre form med alderen :laugh:

Vi skrives

Hæg

Ja, jeg har aldrig været i bedre form end nu, men det skal også siges

at mit udgangspunkt ikke var godt.

M.h.t. Henning, så er han jo en lille fyr. Ham kan man da ikke sammenligne sig med. (Kropsmæssigt) Og han forsøger vist stadig at blive mindre.

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Og med hensyn til fysisk arbejde kunne jeg godt tænke mig at være tynd, bare for at se om man kan ha styrken og udholdenheden i behold.

Jeg kommer med en rapport om udviklingen.

Hyg

Hæg

Spændt på at læse mere om det :smile:

Jeg vil gerne holde min nuværende størrelse, men tabe lidt mere fedt,

på maven, og gaine lidt mere muskler på arme og skuldre.

Min BF ligger stadig for højt, den skulle gerne ned under 15%

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Der skulle jo smides adskillige kg muskler, før jeg kunne nå ned på Henings vægt, og selvom jeg regner med, at jeg sagtens kan klare årets styrkemål med en sådan muskelmasse, så er det ikke ambitionen. Jeg ønsker at øge især triceps og ben, så jeg har muskelmasse i reserve både til dødløft og bænkpres.

Jeg var i Grindsted på arbejde idag, og så kunne jeg lige droppe forbi min onkel og snakke lidt. Det blev til 4 timer om at drikke for meget og familiens fortid og parforhold.

Båden onklen, og snakken i onsdags har givet nogle input, som jeg må til at fordøje. F.eks. at MOL er flugt fra livets konflikter.

Jeg er totalt smadret nu og på vej i seng.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Båden onklen, og askepot i onsdags er kommet med nogle input, som jeg må til at fordøje. F.eks. at MOL er flugt fra livets konflikter.

Jeg er totalt smadret nu og på vej i seng.

Er MOL en flugt fra livets konflikter ?

Er det ikke snarere terapi, og en ekstra dimension til det gode liv med sunde interesser ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad MOL er for mig. Det er jo lidt sygt, når jeg føler behov for at checke, om MOL er kommet op igen ca. hver halve time, mens MOL er nede.

P.t. lever jeg nok 4 forskellige liv, hvoraf nogle er overlappende, og de 2 er næsten rent på nettet.

Jeg har kunnet mærke, at det er noget rod på det sidste, f.eks. at selvom jeg skriver åbent om nogle ting på MOL, så er der ting, som jeg principielt holder ude fra MOL, men som nogle MOL-boer, har en smule kendskab til fra forskellige vinkler.

Jeg er lidt imponeret over Piv, som bare er startet med at være totalt åben, men der er alligevel nogle ting, som man ikke snakker om på MOL, og der er som nævnt, i hvert fald nogle ting, som jeg ikke snakker om, selvom det ville være bedre, at have mere åbenhed.

Nå, og jeg kommer i tanke om, at når jeg ikke gør det, så er der ting, som jeg ikke kan forklare. For mig skulle MOL gerne være træning inklusiv sjov og alvor, men ikke hele mit liv.

Nu sidder jeg og tænker på rumrejsen år 2001. Hmm, jeg tænker (spekulerer) for meget.

Onklen spurgte mig, om jeg brugte at være på MOL for at undgå problemer i min hverdag, og det kunne jeg ikke svare nej til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt imponeret over Piv, som bare er startet med at være totalt åben, men der er alligevel nogle ting, som man ikke snakker om på MOL, og der er som nævnt, i hvert fald nogle ting, som jeg ikke snakker om, selvom det ville være bedre, at have mere åbenhed.

Hvor åben man er (og bør være) omkring forskellige ting er meget individuelt. F. eks. har Jarvig vist ikke nogen grænse for, hvor private ting, han er parat til at skrive om på MOL, mens andre går i den modsatte grøft og kun skriver deres træningsresultater.

Begge måder at bruge MOL på er rigtige, hvis de er i overensstemmelse med, hvad man selv føler er rigtigt. MOL kan aldrig være andet end en kammeratlig forsamling af meget forskellige mennesker, så man må ikke forvente dyb og kvalificeret rådgivning. Hvis man har brug for det i en eller anden sammenhæng, så må man opsøge det der, hvor den slags tilbydes.

Men nogen gange kan det være meget nyttigt og givende at få belyst nogen ting fra en anden vinkel, end den man selv har besluttet er den eneste. Vi har vist alle en tendens til at tage skyklapper på nogen gange, og det er specielt tilfældet, hvis man er presset. Så har man ikke overskuddet til at se en sag fra flere sider, og så kan MOL og andre internetdebatfora være meget nyttige.

Man må bare aldrig tage det for mere end det er. Og man skal altid have i baghovedet, at MOL altså er et offentligt forum. Derfor skal man som udgangspunkt ikke skrive noget, som man ikke ville være parat til at fortælle hvem som helst face-to-face.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt imponeret over Piv, som bare er startet med at være totalt åben, men der er alligevel nogle ting, som man ikke snakker om på MOL, og der er som nævnt, i hvert fald nogle ting, som jeg ikke snakker om, selvom det ville være bedre, at have mere åbenhed.

Hvor åben man er (og bør være) omkring forskellige ting er meget individuelt. F. eks. har Jarvig vist ikke nogen grænse for, hvor private ting, han er parat til at skrive om på MOL, mens andre går i den modsatte grøft og kun skriver deres træningsresultater.

Begge måder at bruge MOL på er rigtige, hvis de er i overensstemmelse med, hvad man selv føler er rigtigt. MOL kan aldrig være andet end en kammeratlig forsamling af meget forskellige mennesker, så man må ikke forvente dyb og kvalificeret rådgivning. Hvis man har brug for det i en eller anden sammenhæng, så må man opsøge det der, hvor den slags tilbydes.

Men nogen gange kan det være meget nyttigt og givende at få belyst nogen ting fra en anden vinkel, end den man selv har besluttet er den eneste. Vi har vist alle en tendens til at tage skyklapper på nogen gange, og det er specielt tilfældet, hvis man er presset. Så har man ikke overskuddet til at se en sag fra flere sider, og så kan MOL og andre internetdebatfora være meget nyttige.

Man må bare aldrig tage det for mere end det er. Og man skal altid have i baghovedet, at MOL altså er et offentligt forum. Derfor skal man som udgangspunkt ikke skrive noget, som man ikke ville være parat til at fortælle hvem som helst face-to-face.

<{POST_SNAPBACK}>

uhhaaaa meget flot beskrevet og jeg er meget enig med dig.... man skal nemlig være klar til at fortælle hvem som helst de selv samme ting man skriver i sin log.

Folk er meget forskellige og der er nemlig plads til mangfoldigheden her på Mol..

Laver man en ren trænings log så er det vel fordi det er det man har behov for.

Det samme gælder billeder på nettet... Jeg har lige siddet og kigget i crawdaddys blog som har nogen meget afslørende billeder hjemmefra og det vil være for mange meget grænseoverskridende.

For de fleste ser man på hans billeder for at nyde skarpheden i hans symetrisk krop og muskler.

Andre vil tænde på disse billeder... det vigtig er han selv er glad for dem og ikke mindst stolt af dem og hans krop.

Man skal bare ikke være naviv på nettet.... alt kan have en pris spørgsmålet er kun om man er klar til at stå til regnskab for ens valg.

Jeg er et åbent menneske vil de fleste mene.. dem der kender mig ved noget andet. Jeg er kun åben omkring det jeg ønsker at være åben om der er en forskel.

Bliver jeg spurgt om noget jeg ikke ønsker at skrive om på nettet .. jamen så undlader jeg at svare elelr skriver jeg ikke mener det vedkommer nogen. Det er trods alt mit valg om hvad jeg ønsker at dele og ikke ønsker at dele.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Det lyder vist lidt bombastisk, det med "ikke hele mit liv" i mit indlæg ovenfor, og der er faktisk dage, hvor MOL har været hele mit liv.

For øjeblikket står jeg vist i en halv midtvejskrise. Der er ting, som jeg laver drastisk om på, og der er andre ting, som måske også burde laves om, som jeg ikke har taget stilling til endnu, og så er der lige de ting, som jeg ville ønske, var anderledes, men jeg aner ikke, hvordan jeg skal lave dem om.

Så er der lige det, at Piv er dukket op på MOL, og min tante kom forbi herhjemme, og de står begge for mig som repræsentanter for nogle egenskaber, som jeg ville ønske, jeg havde.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder vist lidt bombastisk, det med "ikke hele mit liv" i mit indlæg ovenfor, og der er faktisk dage, hvor MOL har været hele mit liv.

For øjeblikket står jeg vist i en halv midtvejskrise. Der er ting, som jeg laver drastisk om på, og der er andre ting, som måske også burde laves om, som jeg ikke har taget stilling til endnu, og så er der lige de ting, som jeg ville ønske, var anderledes, men jeg aner ikke, hvordan jeg skal lave dem om.

Så er der lige det, at Piv er dukket op på MOL, og min tante kom forbi herhjemme, og de står begge for mig som repræsentanter for nogle egenskaber, som jeg ville ønske, jeg havde.

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke at du behøver at svare her i din log men hvilken egenskaber er det vi besidder som du kunne ønske dig??

Er det ikke noget du kan ændre så du også får dem som egenskaber selv?

Mht til dit forbrug af mol til tider er for højt så kan alle vist begrave sig i tv, film, internet, porno eller bøger feks.... andre drikker sprut, tag stoffer eller ryger den fede... hvorfor???

Tjaaa at se væk fra sit indre og slukke for tankerne og på sin vis flygte...

Det kan måske bare handle om at stresse af med disse remidier... årsagen skal da findes ja ja og så kan man ændre tingene uden tvivl.

Se nu har jeg været ramt af voldsomme doms i dag, mine unger har været sammen med deres venner hele dagen og aften... kommer hjem når de skal sove... Jeg har holdt søndags mode.... i hyggeligt selvskab med MOl... intet negativt for jeg har ikke lyst til noget.. men mit humør er i tip top for jeg føler mig bestemt ikke alene... trods jeg faktisk har været alene hele dagen.

Husk lige på alle dem jeg kender bor på sjælland... Kan ikke lige smut forbi dem efter en kop mokka en sludder for en sladder....

Nej jeg gad ikke hænge sådan her hver eneste dag men det har været damn hyggeligt i dag.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt svært at svare konkret, hvad det er for egenskaber, jeg tænker på.

Det væsentligste er nok en positiv indstilling.

En evne til at sige søde ting (f.eks. det der med "klem").

Det med ikke at få øje på de mulige negative tolkninger, men tilsyneladende kun se de positive.

Der er også noget lidt frækt, sexet på en sød måde. (f.eks. kommentaren omkring aftalen, der ikke blev til noget)

Der er noget imødekommende (lige nu kan jeg kun formulere det, som det modsatte af fordomsfuldt).

Noget med at kaste sig rimeligt villigt ud i noget nyt. (Måske er det lidt voldsomt formuleret, men en evne/lyst til forandring til det bedre, eller i hvert fald noget med at vove [dårligt ord, når det står alene])(at turde turde på en måske ikke vildt modig måde)

Jeg ved ikke, om det er en fyldestgørende positiv-liste, men det var nogle af tingene.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt! Jeg havde egentlig besluttet, at jeg ville læse Arnes logge idag, men jeg har overhovedet ikke fået kigget i den retning.

Jeg er lidt tændt på at kigge efter livsfilofofi.

Forøvrigt vil jeg da lige sige, at Jarvig faktisk har inspireret mig en del i forhold til min aktuelle livssituation, selvom jeg ikke lige går ind for hans guru.

(Denne kommentar er mere kryptisk, end den ser ud, men ville bare nævne, at jeg på visse områder kan lide Jarvigs tilgang til MOL o.a.)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share