Baxters Log


Baxter
 Share

Recommended Posts

Hej Baxter, virkelig cool kalender du har fået banket sammen der  :4thumbup:

Ja man kan jo godt se på juli-billedet at dine mennesker er lidt tossede og du må stå model til meget  :tongue: Men synes du har gjort et rigtig godt stykke arbejde med at træne dem anyway  :wink:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis!! Man skal virkelig stå model til meget med de elendige skabninger :laugh: Men jeg er bestemt tilfreds over at min kalender bliver påskønnet for alle de timer jeg har lagt i den som supervisor og i særdeleshed model på projektet.

Jeanet1980> De skal nok blive glade for kalenderen, det er jeg overbevist om :wink: Skulle det imod forventning ikke være tilfældet, kan jeg, gennem dig, forsikre dem om at der vil føre et spor af massiv ødelæggelse væk fra deres sønderknuste og nedbrændte domiciler :nissetunge:

Arne> Kun det allerfineste papir formår at bringe alle de små kunstneriske detaljer, som kunstneren har kælet for, frem på billederne. Antydningen af et krummet knurhår, det onde men alligevel charmerende glimt i øjet, den velfriserede pels, som er stylet til det mindste hårstrå osv. Alt dette kan risikere at gå tabt, når mn går fra en opløsning på 180.000.000. pixel til tarveligt papir fra Tøfex :nonono::wink: :pimp:

Everlast> :wink:

En lille update......... Som altid har det været en travl periode på det sidste. Kallenderen var en smule krævende, så jeg skulle lige slappe lidt af med Totenschlager akrobatik for at få løsnet op i de stive lemmer. Al den poseren foran kameraet er hårdere end man lige regner med, og ofte må man stå i timevis i samme position for at få det helt rigtige billede. Men det var nu rart at få rørt sig lidt igen, omend ænderne og duerne ikke var helt enige :king:

Der har dog også været tid til introspektive stunder, hvor jeg har fundet en ledig stund og har filosoferet over min mission. Mine tanker har kredset meget over det faktum at jeg, selvom jeg er en veritabel enmandshær, jo immervæk er alene om at udføre mit arbejde. Det er naturligvis både godt og skidt, da jeg ikke skal trækkes med uduelige undermålere som hjælpere og jeg selv kan få gjort tingene som jeg vil og når jeg vil. Der er alligevel ingen andre der besidder evner med en Totenschlager, der bare tilnærmelsesvis når mig til sokkeholderne :sneaky2: Hvad er så løsningen? Jeg grublede længe over dette og mediterede endda nede ved søen under et stort træ. Jeg mediterede nok i dagevis...(naturligvis afbrudt af sove og spisepauser). Undervejs dukkede der også onde væsner op (og fodrede de resterende to ænder) og forsøgte at friste mig til at forlade min vej mod højere erkendelse :raisebrow: Efter nogle få minutter fik jeg banket lidt erkendelse ind i dem og væk var de. Senere dukkede nogle skaldede fyre klædt i orange lagner op og forrsøgte at få mig til at forsage ditten og datten :mad: Lad mig sige at buler i hovedbunden ser betydeligt dummere ud når man er skaldet og jeg gætter også på at selv Ariel ultra vil have problemer med at få deres lagner rene igen :devil: Efter alle distraktionerne kunne min meditation fortsætte :hands:

Tilsidst, slog det mig :freaked: Når jeg alene er værdig til at være i min hær, så må jeg mangfoldiggøre mig selv!! Da jeg desværre ikke selv er forplantningsdygtig, på grund af mine elendige mennesker, vil jeg gennem kloning skabe en stamfader for Baxter hæren og det kommende BAXTER Emperium, der vil regere denne usle planet :pimp: Jeg har allerede taget kontakt til en italiensk doktor, som kan gøre min drøm til virkelighed :king: Fra næste år vil min nye hær være i støbeskeen og inden længe vil der dukke nye Baxtere op, som vil invadere alle afkroge af nationen og være klar til 5 kolonne virksomhed Mwuahahahahaha :lolabove: De heldige og udvalgte, vil have mulighed for at få sig en miniBaxter og derfra vil det sprede sig......Det er begyndt!!!!

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har hørt Baxter er blevet en kæle-kat med hang til Krønniken, kringler og kryddersnaps.  :raisebrow:

Det er naturligvis ubekræftede rygter, muligvis spredt af The Bax hamselv - som dækhistorie for noget stort. :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Den slags insinueringer kan man jo dårligt sidde overhørig :sneaky2:

Javel ja, jeg havde oprindeligt planlagt at opdatere når min plan var nået lidt længere, men da jeg ikke ønsker at skuffe legionerne af fans og andre beundrere, må jeg hellere skrive et par korte omend bevingede ord.

Men først:

Blackmoore> Churchill ser ud til at være en værdig titelindehaver :wink: Dog ser han en smule udsultet og mager ud, hvilket ikke er noget som vores organisation ser velvilligt på :raisebrow: Da det er dig, der bringer billedet, stoler jeg dog på at han bliver behandlet ordentligt. Havde det været enhver anden, ville der komme andre hårboller på suppen :pimp:

Pivklar i Odense> Hmmmmm, selvom jeg ikke har onduleret et menneske i langt tid (onsdags), er jeg ikke sikker på at jeg kan tilslutte mig en sådan opgave i et offentligt forum. Samfundet er jo så vattet efterhånden at man ikke kan lægge en ærlig pote imellem, når der er problemer som myndighederne slet ikke behøver at blande sig i :nonono: Jeg står naturligvis til rådighed såfremt opgaven pirrer min interesse og sålænge tunfisken flyder i stride strømme som en erkendtlighed for min medvirken :pimp:

Tilbage til updaten:

Siden sidste update, som jo var rimelig længe siden, er der sket en del forskellige ting. Jeg har bl.a. opdaget hvorledes man inducerer hypertrofi udelukkende gennem dyb meditation og trancelignende tilstande. Dette sparer jo en masse energi og har frigjort en masse tid, som jeg kan bruge til at smede yderligere rænker mod menneskernes ynkelige civilisation :lolabove: Det morer mig dog kosteligt at motionere ind imellem, så jeg har ikke lagt det helt på hylden endnu. Jeg har blot nedtonet min tilstedeværelse i OBBC, så alle de andre svæklinge ikke bliver alt for misundelige :laugh:

Ydermere går min forskning i kloning strålende og jeg er meget tæt på at have tilstrækkeligt af den fineste DNA til at kunne kreere en klon af mig selv, som kan bruges som stamfader for det fremtidige Baxter Imperium :devil: Det eneste jeg for tiden er på udkig efter er en raceren hunkat, som kan bære min yngel. Det ville være at foretrække om denne hun var uberørt, for at undgå komplikationer og mulig dårlig indflydelse på mit afkom efter fødslen, men såfremt det ikke er muligt, må mindre gøre det :dry:

Desværre måtte jeg se min forskning blive forstyrret i onsdags, da der kom besøg af nogle tåbelige mennesker fra noget der hedder ADD. Det er angiveligt en organisation, som forsøger at få mennesker til at lade være med at bruge dopingmidler. Jeg måtte le hånligt da de stod i døren og afkrævede mig en urinprøve :laugh: Som om jeg ville nedlade mig til menneskernes amatørniveau og benytte mig af ulovlige midler for at optræne mig til det superkorpus jeg er i besiddelse af :nono: Givetvis er der folk i motionscenteret, som prøver at få ram på mig, men den der ler sidst ler bedst kan jeg forsikre om :devil:

Men da jeg nu engang er en venlig sjæl og altid er rede til at hjælpe mindre mentalt bemidlede skabninger, lukkede jeg de stakkels vidfarne sjæle ind og bød dem, som den generøse vært jeg er, endog på tun og fløde. De mente sig dog for fine til at modtage min gæstfrihed og så slap min tålmodighed alligevel op. Dog gjorde jeg intet, da jeg er en godmodig sjæl og rolig af gemyt. Dog måtte jeg fare i flint, da jeg så dem tage prøver af min mad og tunkosttilskud :gun2: Jeg rørte dem dog ikke, selvom Totenschlageren blev fundet frem såden var klar. Men, da de begyndte at tage låget af min abegrotte (Kattebakke for de uindviede) blev det alligevel for meget af det gode.

I løbet af et splitsekund dansede Totenschlageren tango hen ad deres rygstykker :devil: Kontrolbægre, slips, tænder og hår fløj rundt i lokalet og inden der var gået 9 sekunder tiggede de alle om at få lov til at gå igen :wink: De forsikrede mig endda om at det ikke var nødvendigt med en urinprøve, da det kattegrus, der sad mellem deres tænder efter at jeg havde tværet deres hoveder rundt i abegrotten, indeholdt rigeligt med brugbart materiale :wink: Se, det er hvad man kan kalde et vind/vind scenarie. Jeg fik gjort rent i abegrotten og de fik de prøver de skulle bruge :pimp: Meget bedre kan det ikke blive og så fik jeg endda også en hæderlig træning ud af det :pimp:

Efter denne episode kunne jeg så vende tilbage til min forskning, men det vil jeg berette mere om i en fremtidig opdatering :wink:

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Baxter..

For du rigtigt kan se hvor lee masse din største fan på Læsø, Churchill, er i gang med at opbygge, kan du her se ham sammen med hans "ham den store der tit giver mig gode prots men ikke gider have mig ind i huset" . Churchill fylder næsten lige så meget som en 1.92 og +100 kg Blackmoore!!!

post-566-1107895918_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

As a citizen of this country, which I believe in and which I have seen Lord Baxter tear apart, I must restore the ancient traditions that Baxter has abandoned. In the text that follows, I won't bother discussing the flaws in Baxter's logic, because he certainly doesn't use any logic. While he might not create a regime of brusque heathenism per se, if Baxter feels ridiculed by all the attention my letters are bringing him, then that's just too darn bad. His arrogance has brought this upon himself. He thinks it's good that his double standards ignore compromise and focus solely on his personal agenda. It is difficult to know how to respond to such monumentally misplaced values, but let's try this: If the people generally are relying on false information sown by mingy misfits, then correcting that situation becomes a priority for the defense of our nation. I feel no shame in writing that Baxter's hastily mounted campaigns set the intellectual and moral stage for a new wave of featherbrained policies that seek to distract people from serious analysis of the situation. So let Baxter call me impudent. I call him heartless.

He asserts that he can incite young people to copulate early, often, and indiscriminately and get away with it. That assertion is not only untrue, but a conscious lie. Our path is set. By this, I mean that in order to follow knowledge like a sinking star beyond the utmost bound of human thought, we must oppose evil wherever it rears its intemperate, slimy head. I consider that requirement a small price to pay because Baxter's ventures are based on hate. Hate, faddism, and an intolerance of another viewpoint, another way of life. Stick your nose into anything Baxter has written recently, and you'll get a good whiff of feeble-minded antiheroism. I have given this issue a great deal of thought, and I now have a strong conviction that I appreciate feedback and other people's views on subjects. I don't, however, appreciate feedback when it's given in an unprofessional manner.

Someone needs to offer true constructive criticism -- listening to the whole issue, recognizing the problems, recognizing what is being done right, and getting involved to help remedy the problem. Who's going to do it? Baxter? I think not. Although feckless extortionists are relatively small in number compared to the general population, they are increasing in size and fervor. I could be wrong about any or all of this, but at the moment, the above fits what I know of history, people, and current conditions. If anyone sees anything wrong or has some new facts or theories on this, I'd love to hear about them.

Link to comment
Share on other sites

Alt for længe har Baxters Terrorregime stået uanfægtet hen. alt for længe har folk og fjerkræ levet i frygt. Alt for længe har han konspireret og lagt skumle planer for at opnå verdensherredømmet, men den tid er nu forbi :nono: Der er en ny mand på banen.....AntiBaxter er her!!!! :king:

Edited by AntiBaxter
Link to comment
Share on other sites

Alt for længe har Baxters Terrorregime stået uanfægtet hen. alt for længe har folk og fjerkræ levet i frygt. Alt for længe har han konspireret og lagt skumle planer for at opnå verdensherredømmet, men den tid er nu forbi :nono: Der er en ny mand på banen.....AntiBaxter er her!!!! :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahhhhh, endelig en "værdig" rival :king: Det har været alt for længe siden at jeg har fået noget kvalificeret modstand, så din tilstedeværelse, omend bitterligt ynkelig og patetisk, kan kun hjælpe til med at anspore mig til at yde mit bedste i en grad der hidtil har været uset :pimp: Jeg kan kun håbe på at den "modstand" du kan yde er noget der kan give mig blot en smule sved på panden :dry: Foreløbigt har du jo ikke vist andet end patetiske tomme trusler og det er nu engang ikke noget der kan skræmme mig på nogen måde :wink: At se min madskål tom, skræmmer mig mere end dine kraftesløse udfald :laugh:

Kom med det!!!

Peace out; Baxter :pimp:

Ps. Opdatering over mine seneste aktiviteter følger ved lejlighed :wink:

Link to comment
Share on other sites

Baxter..

For du rigtigt kan se hvor lee masse din største fan på Læsø, Churchill, er i gang med at opbygge, kan du her se ham sammen med hans "ham den store der tit giver mig gode prots men ikke gider have mig ind i huset" . Churchill fylder næsten lige så meget som en 1.92 og +100 kg Blackmoore!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er detvel ikke Churchill, der er "AntiBaxter"? :raisebrow: Men ellers ser han bestemt brutal nok ud....måske brutal nok til at slutte sig til mine voksende legioner af hensynsløse pelsklædte kampmaskiner, hvis eneste erklærede mål er at.........hruumf...jeg var næsten ved at tale over mig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nææ.. Churchill har det fint med Baxter, han ser Baxter som en ung knøs med en stor og blodig fremtid foran sig. Med sine 12 år er Churchill mere afslappet over for den slags ting..når han altså ikke slås med andre katte (sker ) eller kommer hjem med blodige poter (I'm NOT kidding, han kom hjem haltende, blodig men meget stolt forleden og forlangte STRAKS tun og kylling!)

-- en søgning på AntiBaxters IP addresse gav forresten tydelige spor efter lusk, mørkemænd og 5 kolonne aktivitet!

Link to comment
Share on other sites

Nææ.. Churchill har det fint med Baxter, han ser Baxter som en ung knøs med en stor og blodig fremtid foran sig. Med sine 12 år er Churchill mere afslappet over for den slags ting..når han altså ikke slås med andre katte (sker ) eller kommer hjem med blodige poter (I'm NOT kidding, han kom hjem haltende, blodig men meget stolt forleden og forlangte STRAKS tun og kylling!)

-- en søgning på AntiBaxters IP addresse gav forresten tydelige spor efter lusk, mørkemænd og 5 kolonne aktivitet!

<{POST_SNAPBACK}>

Blackmoore, du må endelig ikke lade Churchill alliere sig med Baxter!! Han har i forvejen rigeligt med magtfulde allierede og en mindre hær af lakajer til at hjælpe ham i sit lyssky foretagende. Min egen research i hans aktiviteter har afdækket et massivt men uigennemtrængeligt morads af plot og intriger, men jeg er efterhånden ved at få et godt greb om hvad han render og laver. Bl.a. er dette kommet mig for øre og jer tror ikke på at der er tale om en tilfældighed-

Finanstilsynet: Pas på fup-selskaber

04-03-05: 15:57 | af: ravn

De finansielle tilsynsmyndigheder advarer danskere mod to nye selskaber, som angiveligt ikke har rent mel i posen.

Foto: TV 2Flere personer har henvendt sig til Finanstilsynet med forespørgsler om et selskab ved navn McBain Baxter Holding. Selskabet, som har adresse i Hongkong, har uopfordret kontaktet en de berørte personer og tilbudt dem formidling af finansielle tjenesteydelser.

Finanstilsynet har nu udsendt en advarsel mod selskabet, som ifølge tilsynet ikke har tilladelse til at drive finansiel virksomhed i Danmark. Netop derfor er selskabet ikke underlagt Finanstilsynets kritiske opmærksomhed.

Heller ikke værdipapirmyndighederne i Hongkong kender noget til McBain Baxter Holding - selskabet er derfor heller ikke under tilsyn i Hongkong.

Selvom det umiddelbart kan virke uskyldigt, må jeg indtrængende bede alle om at være på vagt og holde et vågent øje med hvad godhedens svøbe Baxter foretager sig!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

AntiBaxter> Du tigger jo om det :bottom: Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at bruge Totenschlageren så meget her for tiden, men du får mig jo til at bryde mit løfte :devil:

Du kan kun prise dig lykkelig for at jeg ikke har været særlig meget online. Mine diabolske planer om at overtage verdensherredømmet vha. kloner af mig selv, har kostet en del tid....og så er jeg også ved at trimme ned til sommerperioden.

Faktisk er jeg ved at være i djævelsk god form og mangler kun lidt fra at være i den ultimative strandform, som altid har været en af mine mål.....

Nåh men, hvis jeg skal komme tilbage til sagen AntiBaxter, så er dine beskyldninger absolut grundløse og aldeles fornærmende :nonono: Du får blot én chance mere for at lære at vare din mund og hvis det ikke er tilfældet, vil denne herre komme efter dig :wink: :pimp:

Bevidn min højre pote og lad dine kæber ramme jorden i ubehersket ærefrygt ;freaked: Splejset sammen af Baxter DNA samt DNA fra tidernes største pirat Long John Silver, kommer nu min nyeste og mægtigste håndlanger "Lille B" :bowdown: :pimp: Jeg vender frygteligt tilbage med en update om mine øvrige gerninger senere, når behovet for at prygle den formastelige AntiBaxter har lagt sig :hmmm: Peace out, Baxter :pimp:

Ps. Blackmoore> Der er stadig en åbning i Baxterimperiet for Gulliver :wink:

post-5188-1112361237_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
baxter

Er det her dig eller en af dine agenter :blink:  :blink:

KAT AMOK!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kender intet til det...intet siger jeg :innocent:

Jeg ved godt at der har været stor efterspørgsel på opdateringer i min log. Men efter jeg har fået min unge lærling, har det svært at finde tiden til at hundse rundt med mine mennesker, så de kan opdatere min log :dry: Men lad mig sige, at min unge lærling Bibi er uhyre lærenem og at det ikke varer længe inden hun er moden til at klare mange af tingene selv. Dette vil naturligvis bevirke et langt større tidsmæssigt overskud hos mig, så jeg igen kan træne så hårdt og brutalt som tidligere :wink: Ikke dermed sagt at jeg ikke træner lige nu :nono: Jeg har blot udviddet min mentale kapacitet så meget, at jeg ved tankens kraft, kan inducere hypertrofi i samtlige muskelgrupper :wink: Jeg er dog blevet nødsaget til ikke at udnytte disse evner ret meget, da mine samboer straks ville mistænke mig for at bruge alverdens ting og sager :dry: Så stupide kan mennesker være :pimp:

Jeg vender snarest tilbage med en lidt mere udførlig opdatering med billeder :wink:

Peace out Baxter :pimp:

Ps. Ænder og andet fuglekravl dør stadig som fluer hvorend jeg går :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hey Baxter :devil:

Skal vi ikke snart have en udmelding... du må da være ret stolt over dine mennesker for tiden??? :wink:

Øhhh :blink: Er jeg gået glip af noget? Har de endelig lært at gå på bakken eller? Mennesker er nu en spøjs størrelse, men ikke ligefrem nogle man kan være stolte af :laugh: Det er lidt lige som at slå hovedet af en and med blot et slag, meget sjovt men ikke ligefrem....jo faktisk kan man godt være stolt af det, men ehhhh måske et eller andet tilsvarende, men bare ikke nok til at det rører en så dybt :innocent: :4thumbup: :pimp:

Jeanette K> Hun er meget meget lærenem :pimp: Måske i fare for at blive uhåndterlig på sigt, men sådan er det jo når Baxterblodet flyder tykt i ens årer. Hun har endda lært sig ting på helt egen hånd, såsom at spise af mine medboeres ulækre mad, når de glemmer at stille den væk, men hun skal vel bruge så meget mad som muligt for at blive stor og ond nok til at være i stue med undertegnede :wink:

Men ellers har jeg fået delt en del flade ud ved diverse lejligheder det sidste stykke tid :bottom::gun2: Der var brug for min hjælp ved en af de stævner som sidste år, så jeg pakkede Totenschlagaren op af kassen (Reserve Totenschlageren selvsagt, da dagligdagskniplen altid er ved hånden :wink: ) og sørgede for at de kunne vinde det de nu skulle :sleeping: :pimp: Jeg fik endda et billede taget af min assistence, men jeg kan ikke finde det lige nu, så det må komme en dag, hvor der er et naturligt afbræk i unge Bibis træning, så jeg kan få det postet :wink:

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra søndags avisen, tænkte du kendte noget til sagen

Kat beskyldt for at gø

Maureen Mckeown har modtaget en noget usædvanlig klage fra myndighederne i Blackburn i England. I brevet får hun besked på at få styr på sin gøende hund, der holder naboerne vågne. Men hendes "hund" hedder Fred og er en Kattekilling. Sidste gang jeg tjekkede kunne han ikke gø, siger hun. Myndughederne undskylder sig ifølge The sun med, at oplysningerne kommer fra en tredjepart.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Har Baxter en bror i New Jersey?

.

.

.

En sort bjørn valgte det forkerte sted, da den forleden tog sig en afstikker til en have i West Milford, New Jersey. Her regerer nemlig katten Jack, som altid vogter nidkært over sit territorium. Den syv kilo tunge hankat jog bjørnen op i et træ - to gange.

Jacks ejer Donna Dickey fortæller, at han før har præsteret at skræmme råvildt og andre mindre dyr, men det kom bag på alle, at han også kunne ydmyge en bjørn.

Det var naboen, der fik øje på det besynderlige optrin. Suzanne Giovanetti troede først, at Jack sad for foden af træet og betragtede bjørnen, men blev klogere, da han begyndte at hvæse. »Det var tydeligt, at bjørnen var bange«, siger fru Giovanetti.

Efter et kvarters forløb kravlede bjørnen ned og forsøgte at stikke af, men dén gik ikke. Jack var der som et søm og så gik turen fem meter op i et andet træ.

post-1580-1150323413_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt rygter om du har investeret i medicin-virksomheder, der laver fugleinfluenza-vaccine.

Kort tid efter begynder der at dukke døde fugle op i pengestærke lande...

Hmmm.... :dry:

Som altid viser min mest trofaste fan sig at være den mest skarpsindige :wink: Det er dog ikke helt korrekt, men det bud som kommer tættest på :4whistling: Som bekendt har jeg tidligere postet billeder af mig selv i diverse forklædninger, hvoraf de fleste har været som fugle. De skarpsindige vil lægge mærke til at de første tegn på fugle influenza fulgte direkte i kølvandet på disse afsløringer. Uheldigvis for den sløve menneskehed, har ingen endnu været i stand til at lægge to og to sammen mwuahahahaha :bruce:

Men nu er det også ved at være for sent til at gøre noget ved det alligevel :devil: Jeg selv og min unge lærling Bibi er snart klar til at indlede den endelige fase i min plan, hvorefter al modstand vikl være nytteløs :pimp:

På hjemmefronten har jeg ikke trænet så meget, da al den diabolske planlægning har drænet selv mine næsten ubegrænsede resourcer. Jeg vedligeholder dog min form ved at sparre med min unge lærling, som takket være min intensive træning og vejledning er ved at være ganske ferm til at aflive diverse former for vingebåren pest :devil: Dog er hun stadig intet problem for mine lynhurtige reflekser og massivt overlegne styrke :wink: Men ellers må jeg give hende stor kredit for at være lærenem og initiativrig :smile:

Forleden ryddede hun hele den lille sø, tæt ved mit domicil, for fjerkræ, hvorefter jeg var tvunget til at tage til den nærmeste beboede sø for ikke at lade hende tro at jeg er ved at falde af på den.

Som altid indledte jeg dette blodbad med at holde lav profil i adskillige dage, for ikke at skræmme samtlige fugle i nabolaget så meget at de flyver sydpå allerede nu istedet for til vinter :nono: Nåh, men efter at have sneget mig ind på dem i ly af mørket, gik aktionen igang og efter kort tid flød hele dammen med afrevne andehovedet, flækkede næb og fjer i dyngevis. De rappede så højlydt i deres dødsrappen at der stimlede folk til, som dog hurtigt kom på andre tanker, efter et par hurtige rap over snuden med Totenschlageren :wink: Efter at have fået fulgt de nysgerrige til dørs, med en hvirvelvind af slag, kunne jeg gøre mit forehavende færdigt og derefter trække mig tilbage til et velfortjent hvil derhjemme :pimp:

Ænder, gæs, Svaner og andet kravl: 0

Baxter: 267 :pimp:

Bibi var naturligvis svært imponeret :wink:

Gregers>

Ja man må sige at katten i New Jersey viser takter, som kunne indikere slægskab med undertegnde. Dog ligner vi ikke hinanden voldsomt meget i pelsen osv. Jeg må også tilføje at havde det været undertegnede, som havde oplevet den frækhed som bjørnen her formaster til at udvise, havde jeg kradset trænet ned, så kræet var faldet i kløerne på mig :devil: Den ville først blive lammetævet med resterne af det itukradsede træ og derefter ville den få en tur, som den aldrig ville glemme :pimp: Mit bud er at den bjørn aldrig ville driste sig til at antaste en kat igen nogensinde :wink:

Men ellers må man sige at det er godt arbejde :a-okhand:

Jeg må smutte nu, men jeg vil kigge ind fra tid til anden :wink:

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share