Arnes log - 5 udgave


Arne
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Ugens vægttab: 3,7 kg!

Det føles helt godt!! :smile:  :smile: :banana3: Den nye "gamle" tilgang virker sørme!

<{POST_SNAPBACK}>

Vildt :4trumpet: Keep it up (eller bare derhenad)

Faktisk temmelig vildt, når man tager i betragtning at du "kun" har lavet ca 9 timers motion, er det ikke? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Stort tillykke Arne !!! Flot at du fik vendt "katastrofe" (dine egne ord) kurs til fuld damp frem. Ni timers træning er immervæk stadig en del og mon ikke det netop afspejler, at det er kosten der gør den store forskel når man i forvejen motionerer ganske meget ???

:hippy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stort tillykke Arne !!! Flot at du fik vendt "katastrofe" (dine egne ord) kurs til fuld damp frem. Ni timers træning er immervæk stadig en del og mon ikke det netop afspejler, at det er kosten der gør den store forskel når man i forvejen motionerer ganske meget ???

:hippy:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak frk. Sild! :smile: Kosten betyder meget - men forskellen til ugen før hvor jeg tabte 1,7 kg er klart den øgede mængde motion - ikke mindst styrketræningen - tror samlet jeg har spist næste det samme - måske ligger der ½ kg af det øgede vægttab i kosten

Arne.. det er vildt flot! :cooldance:

Og vi glæder os meget til dit foredrag herovre på øen!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Tak comrade - jeg glæder mig til at holde det.....

Eftermiddagstræning den 29/3

I dag blev det kun til 1 gangs træning - så nu er det om at holde planen resten af ugen :innocent:

Jeg kørte en spinning II med Chrtstian Løkkke og han er fin nok :smile: God afvekslende II time hvor jeg hold et pænt niveau - især var der pres på muskulaturen i de tunge sektioner af programmet. Foden drillede en smule i det stående - men ikke noget vildt.

Niveau for timen: 7 til 8 - med et godt 7 tal som gennemsnit. 3 x :banana:

Efter træning videre til et hyggeligt cafebesøg med Vivsen :smile:

post-125-1112118018_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke med den store entusiasme jeg tog til træning i dag - men jeg vil jo gerne have flere dage som i går - så det var bare med at komme i gang :devil:

Styrketræning:

Dødløft:

Længe siden - så jeg gik til den med forsigtighed:

1 x 6 x 51 kg

3 x 5 x 71 kg

Bænkpres:

1 x 6 x 30

1 x 5 x 51 kg

4 x 5 x 55 kg

Mavemaskine:

3 x 8 x 32,5 kg

Machine backfliers:

3 x 6 x 55 kg

Db incline press:

3 x 8 x 22 kg

Dagens underlige maskine:

Skulderpres:

3 x 6 x 55 kg - der er vist nogle trisser der....

hmmm 3 x :banana:

Stod og så lidt misundeligt på den der skulle ind og køre spinning med Tanya Hall - på den anden side - instruktører på 1 m og 55 og ingen kg - de har det med at køre en masse ubehageligt stående tempo....

Link to comment
Share on other sites

Ugens vægttab: 3,7 kg!

Det føles helt godt!! :smile:  :smile: :banana3: Den nye "gamle" tilgang virker sørme!

<{POST_SNAPBACK}>

Så stopper du altså :w00t: Ellers ender det jo med vi skal op i det tårn du ved til sommer :wink::laugh: Men på den anden side, risikerer gerne at dø af skræk (næsten) til ære for dig søde Arne, kæft hvor er det bare flot :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ugens vægttab: 3,7 kg!

Det føles helt godt!! :smile:  :smile: :banana3: Den nye "gamle" tilgang virker sørme!

<{POST_SNAPBACK}>

Så stopper du altså :w00t: Ellers ender det jo med vi skal op i det tårn du ved til sommer :wink::laugh: Men på den anden side, risikerer gerne at dø af skræk (næsten) til ære for dig søde Arne, kæft hvor er det bare flot :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak kære Tulle - og glæd dig til udsigten!!

Link to comment
Share on other sites

Stod og så lidt misundeligt på den der skulle ind og køre spinning med Tanya Hall - på den anden side - instruktører på 1 m og 55 og ingen kg - de har det med at køre en masse ubehageligt stående tempo....

<{POST_SNAPBACK}>

Meeeen kl. 630 blev der kørt massevis af enkelttakt til ære for dig - du skulle have været der :tongue: ....

Link to comment
Share on other sites

Dagens anden session: 30 min i vekselende tempo på den hjemmelige spinningcykel (Som bliver brugt mere end det fremgår af denne log - 20-25 min i afslappet stil ret så mange morgner).

1 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Kosten i går var fornuftig - men da jeg spiste ude til aften ikke til at beregne.

I dag 2200-2300 - lidt i underkanten - men det hjælper alt sammen :wink:

Jeg er helt høj oven på at have set det danske hold vinde Bordtennis EM. Jeg husker Allan Bendsen som en rigtig flinker fyr fra min egen tid i sporten - det var bare så fedt at se deres ægte vindermentalitet og en velspillet finale var det også!

Link to comment
Share on other sites

Træning den 31/3

1 spinningtime i Impulse i Holte - med B_skaal på podiet. Herligt at køre med Mette igen! Og Birthe var med.....

Jeg holdt et lille foredrag for et slankehold inden - fint nok. Man kan godt se på pulskurven at jeg havde været lidt anspændt - og generelt er det i den her uge - pulsen er 4-5% over havd den normalt ville være med den indsats - vurdere jeg.

post-125-1112363899_thumb.jpg

I dag har jeg ikke fået trænet endnu - og kosten har sejlet lidt rigeligt i et par dage - så jeg er glad for et hvert vægttab på mandag. Jeg ved ikke hvorfor jeg pludselig har fået en lille krise i motivationen - den burde jo være i top - nå jeg skal nok komme igen - og forsøger at slæbe mig selv over i SATS i aften. Jeg har set "Der untergang" her til middag - det er lidt svært at komme videre med dagen efter det....

Link to comment
Share on other sites

Det ville være overmenneskeligt at være topmotiveret hele tiden :wink:

Har selv gang i et større projekt over 5 måneder (embedseksamen) og der er dage indimellem, hvor jeg overhovedet ikke gider læse et ord :sleeping: Det må så bare blive en off-dag. Sålænge det kun er en dag hver 14. dag så går det nok, men det er det desværre ikke :blush:

Men motivationen vender forstærket tilbage (delvist drevet af dårlig samvittighed) dagen efter!

Du gør i øvrigt et sk.degodt stykke arbejde, Arne! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det ville være overmenneskeligt at være topmotiveret hele tiden :wink:

Har selv gang i et større projekt over 5 måneder (embedseksamen) og der er dage indimellem, hvor jeg overhovedet ikke gider læse et ord :sleeping: Det må så bare blive en off-dag. Sålænge det kun er en dag hver 14. dag så går det nok, men det er det desværre ikke :blush:

Men motivationen vender forstærket tilbage (delvist drevet af dårlig samvittighed) dagen efter!

Du gør i øvrigt et sk.degodt stykke arbejde, Arne! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for de ord - og held og lykke med din eksamen!

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 1. april.

Surt jeg ikke kom til spinning - når nu selveste Fast var vendt tilbage til gamet! :wink:

Bænkpres:

1 x 10 x 30 kg

2 x 6 x 50 kg

3 x 3 x 60 kg

Squat:

2 x 5 x 50 kg

3 x 4 x 65 kg

Bænkpres:

3 x 3 x 60 kg

Squat:

3 x 4 x 65 kg

Træk til bryst:

3 x 6 x 60 kg

Military press:

3 x 5 x 30 kg

Det var hvad det blev til - men der var god energi hele vejen :smile:

3 x :banana:

Jeg fik ikke givet Mettes spinning i går bedømmelse - det må blive til 4 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 1. april.

Surt jeg ikke kom til spinning - når nu selveste Fast var vendt tilbage til gamet! :wink:

Hvor herligt, var du der også idag? :4thumbup: Spurgte endda Spock om du var i huset :rolleyes: Men bare rolig, du gik absolut ikke glip af noget :wink: Det var ikke ligefrem en god en af slagsen der sad på instruktør-cyklen!! :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

- og kosten har sejlet lidt rigeligt i et par dage - så jeg er glad for et hvert vægttab på mandag.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det har sejlet med kosten, så foreslår jeg at du kører stram disciplin de sidste par dage her i ugen og holder et maksimeret træningsvolumen. Der SKAL være vægttab på mandag.

Vi skal snart til at i gang med garageaftalerne, og så skal det køre den rigtige vej hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

- og kosten har sejlet lidt rigeligt i et par dage - så jeg er glad for et hvert vægttab på mandag.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det har sejlet med kosten, så foreslår jeg at du kører stram disciplin de sidste par dage her i ugen og holder et maksimeret træningsvolumen. Der SKAL være vægttab på mandag.

Vi skal snart til at i gang med garageaftalerne, og så skal det køre den rigtige vej hele tiden.

<{POST_SNAPBACK}>

Javel!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Oven på ovenstående indlæg - så var jeg jo nød til at få trænet i dag. Jeg snuppede 1 time på spinningcyklen her hjemme. 10 min opvarmning - 45 mins arbejde ved 7 til 7,5 (8) og 5 min afkøling. Jeg kørte uden musik - ganske interessant for en gang skyld at kunne høre hvor høj åndedrætsfrekvensen er ved 80-85% - ikke noget jeg overhovedet notere mig til en spinningtime....

Hakket på pulskurven efter 40 min skyldes hentning af frisk vand.

3 x :banana:

post-125-1112458516_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share