Mission 88 - The (video) log of Skjold


Skjold
 Share

Recommended Posts

Cardio 29/7 - POWERWALK

Varighed: 30 min

Distance: 3-4 km

Powerwalk Countdown: 25/50

Jeg kunne ikke styre det. Skulle slet ikke have været ude og gå før mandag aften. Men det er gråt og kedeligt og jeg har ferie, så gad altså ikke bare sidde derhjemme og se tv :nonono:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Nå jeg ville ikke have postet nogle billeder før om en måned. Men stod lige på badeværelset og legede med min mobil, da jeg ville have nogle halfway billeder til egen samling.

Kvaliteten er hvad man kan forvente af en Motorola V3 i mørkt lokale.

Vægten er omkring 94-95, nogen der har et bud på min fedtprocent? For den vi har i centeret siger 22% :laugh::smile:

post-5621-1154268405_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig godt u' med formen på de billeder der... og din fedt% er sku ikk 22 :nonono: , Den no'good'mål'forkert'aka'skodmaskine skal da bare smadres :laugh: ... min fedt% er 23... så vil MINDST sige din nok er omkring 12... men er ikk expert jo :blush:

Link to comment
Share on other sites

Cardio 30/7 - POWERWALK

Varighed: 1 time

Distance: 6 km

Powerwalk Countdown: 26/50

Jeg burde have blevet hjemme og hvile min stakkels ben da de trænger hårdt til det. Men har været ude og grille både igår og idag, med rødvin og ulækkert meget kød. Så MÅTTE bare ud og gå en tur for at få det lidt bedre med mig selv. LOL... Man tager jo mental skade af cutte. Kan slet ikke spise noget uden at skulle se næringsindholdet først. Kan huske det var det samme da jeg cuttede sidste år. Men det går altid over efter et par månders bulk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig godt u' med formen på de billeder der... og din fedt% er sku ikk 22 :nonono: , Den no'good'mål'forkert'aka'skodmaskine skal da bare smadres :laugh: ... min fedt% er 23... så vil MINDST sige din nok er omkring 12... men er ikk expert jo :blush:

Tvivler dog meget stærkt på den er så lav. Men mon ikke snart den er omkring en 15%.

Skal have Leth til at tage nogle billeder snart. Det er helt umuligt at skulle styre lys, mobil og stadig prøve at flexe. Så derfor de er så kikset. Ja, det og så det faktum jeg er verdens dårligeste til at posere.

Link to comment
Share on other sites

Tvivler dog meget stærkt på den er så lav. Men mon ikke snart den er omkring en 15%.

Skal have Leth til at tage nogle billeder snart. Det er helt umuligt at skulle styre lys, mobil og stadig prøve at flexe. Så derfor de er så kikset. Ja, det og så det faktum jeg er verdens dårligeste til at posere.

¨

'Lyder godt med nogle gode billeder der kan kaste lidt lys over dette FEDT% mysterium... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dine pecs ser ud til at have et godt fylde :smile:

Takker, bare skod de er "all show no go". :laugh:

Ville sku gerne kunne DB bænke noget mere. Men mon ikke det kommer når jeg er færdig med min lille diæt. Tror det er tricep der halter på det grummeste :dry:

Link to comment
Share on other sites

Another 8 weeks of Fullbody

Dag 1, Uge 8, Cut

Så er det sidste uge i programmet. Tror også kroppen trænger til lidt pause. Men jeg ved ikke om det er en god ide at være i underskud og dekonditionere samtidigt. Så tror jeg vælger en deload-agtig fremgang. Så må jeg holde SD når jeg skal til at bulke igen. Damn jeg har store planer for denne efterår/vinter. :cool:

Faktisk er det samme plan som de sidste 2 år. At blive leeeeee :laugh:

Leth var i godt humør idag, men han havde også den onde tanktop på. Rath var også i huset. Min squat stinker stadigvæk, men det gik bedere end i sidste uge, så der er stadig håb. Tror bare de lidt hårdt udsat for tiden... Jeg skal nok squatte 180 i år! :smilerock:

Opvarmning: 10 min gang

Chinups BO

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

Decline Situps

1 x 12 @ BW

1 x 10 @ BW

Take it Leth!

Seated DB Shoulderpresses

1 x 10 @ 22

1 x 10 @ 26

1 x 10 @ 30

Front Pulldown

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 70

Tuuunge...

Low Inc DB Presses

1 x 6 @ 30

1 x 6 @ 32

1 x 6 @ 36

1 x 6 @ 38

1 x 6 @ 36

Calf in Legpress

1 x 10 @ 120

1 x 10 @ 140

1 x 10 @ 140

1 x 10 @ 140

Squat

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 100

1 x 5 @ 120

1 x 5 @ 130

1 x 3 @ 137

1 x 10 @ 122

Kunne godt have nakket en 5'er med 137, men blev så tøsesur over de føltes så tunge jeg opgav og reppede lidt med 122 i stedet...

BB Curls

1 x 6 @ 40

1 x 6 @ 45

1 x 6 @ 45

1 x 6 @ 45

French Press

1 x 10 @ 28,5

1 x 10 @ 33,5

1 x 10 @ 33,5

1 x 10 @ 28,5

Leths Lying Cable Curls

1 x 10 @ 25

1 x 10 @ 35

1 x 10 @ 30

+ 5 min udstrækning + protshake!

Faktisk en fin omgang. Jeg skal bare lære at lade være med at tænke på mit squat og være glad for mit cut.

Flexede lidt her til sidst. Glæder mig til de sidste 4kg er væk!

Kan dog være jeg dropper træningen og bliver nørd igen. Kan hente mit Geforce 7600GT på posthuset imorgen, så jeg kan parre det med det jeg har i forvejen. SLI is the way! Så for jeg quake 4 og D&D Online samtidigt...

Startvægt for CUT: 100,5

Dagens Vægt: 94,7

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ah endnu en Quake 4 fan :4thumbup: Men synes du ikke det er svært at finde servere? Jeg spiller stort set kun CTF, og der er powerbladders serveren...- som jeg nu ikke kan komme ind på... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Kunne godt have nakket en 5'er med 137, men blev så tøsesur over de føltes så tunge jeg opgav og reppede lidt med 122 i stedet...

:laugh:

Du skal bare bide det i dag og reppe med 137eren næste gang mester..! Det kræver desværre lidt ekstra når man er i underskud..! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ah endnu en Quake 4 fan :4thumbup: Men synes du ikke det er svært at finde servere? Jeg spiller stort set kun CTF, og der er powerbladders serveren...- som jeg nu ikke kan komme ind på... :unhappy:

For først spillet imorgen. Har ikke spillet quake siden quake 1, som jeg til gengæld spillede til hudløshed. Jeg købte det for at se hvor meget min SLI opsætning kan yde, glæder mig som et lille barn :laugh: . Men skal det helt sikkert teste det online.

:laugh:

Du skal bare bide det i dag og reppe med 137eren næste gang mester..! Det kræver desværre lidt ekstra når man er i underskud..! :dry:

Ja, der er vel ikke andet for. Vil se om jeg ikke kan tvinge en 5 ud med 140 på fredag.

Jeg tænkte på om du Deloadede eller Dekonditionerede når du er på diæt. Er det ikke lidt "farligt" at være i underskud og holde SD samtidigt. Hvordan gør du?

Link to comment
Share on other sites

For først spillet imorgen. Har ikke spillet quake siden quake 1, som jeg til gengæld spillede til hudløshed. Jeg købte det for at se hvor meget min SLI opsætning kan yde, glæder mig som et lille barn :laugh: . Men skal det helt sikkert teste det online.

Ja, der er vel ikke andet for. Vil se om jeg ikke kan tvinge en 5 ud med 140 på fredag.

Jeg tænkte på om du Deloadede eller Dekonditionerede når du er på diæt. Er det ikke lidt "farligt" at være i underskud og holde SD samtidigt. Hvordan gør du?

Jeg har aldrig lavet nogen form for deload eller nowet..! Jeg løfter efter dagsformen hver gang... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig lavet nogen form for deload eller nowet..! Jeg løfter efter dagsformen hver gang... :smile:

LOL ok, så er det ikke lige dig jeg skulle spørge. :tongue:

Er ikke selv meget for at holde SD under cut. Tror dog lige jeg slapper lidt af i næste uge og så bare dyrker lidt let træning + en masse PW's..

Link to comment
Share on other sites

Cardio 31/7 - POWERWALK

Varighed: 1 time

Distance: 6 km

Powerwalk Countdown: 26/50

Havde atter konen med på slæb. Så tempoet blev sat noget ned, til trods for jeg bare ville have hjulet derudaf.

Så skulle hun lige plukke æbler. Så skulle hun lige fodre heste... Så skulle hun lige se solnedgangen. :nonono: Tempo, min pige, tempo! Det var tilmed det ultimative powerwalk musik jeg havde med. Men sådan kan det gå (langsomt)

Dagens Mp3 højdepunkter:

SUN Project - These guys

SUN Project - Slomanco

CHI AD - Astral Warrior :superman:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Cardio 1/8 - POWERWALK

Varighed: 40 min

Distance: 5 km

Powerwalk Countdown: 27/50

Var totalt sur over, at det nye grafikkort jeg har bestilt ikke er magen til det jeg havde. Så for ikke at blive hidsig gik jeg en tur. Totalt lækkert vejr.

Link to comment
Share on other sites

Another 8 weeks of Fullbody

Dag 2, Uge 8, Cut

Gårdagens træning.

Ellers en ok omgang træning, men jeg havde dog glemt mit tape, så måtte nøjes totalt puny vægt i DB rows, som ellers er favortiv øvelsen for tiden...

Bagefter bød Leth på mad, som betaling for jeg skulle lave hans computer. Hvilket ikke var nogen succes. Den genstarter i alle spil. Så tager om og forsøger igen her om lidt. Tror enten det er hans CPU der bliver for varm, ellers han PSU der er overbelastet. Muligvis hans ram der er stået af???

Opvarmning: 10 min gang

Chinups

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

Decline Situps

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

Closegrip Pulldown

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 100

1 x 10 @ 70

Seated DB Shoulderpresses

1 x 10 @ 18

1 x 10 @ 22

1 x 10 @ 26

1 x 6 @ 30

1 x 6 @ 34

1 x 5 @ 34

1 x 6 @ 32

DB Rows

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 40

Peanuts... Havde glemt min tape... :nonono:

DB Curls

1 x 10 @ 18

1 x 10 @ 20

1 x 6 @ 22

1 x 10 @ 20

Dips

1 x 6 @ BW +14

1 x 6 @ BW +18

1 x 6 @ BW +20

1 x 6 @ BW +20

+ 5 min udstrækning + shake/banan

Ok omgang med godt med overskud, pånær i skulderpres.

Vægten var dog steget med 500 gram. Målet en vægt på omkring 91-92 inden 3-4 uger

Startvægt for CUT: 100,5

Dagens Vægt: 95

Link to comment
Share on other sites

Bagefter bød Leth på mad, som betaling for jeg skulle lave hans computer. Hvilket ikke var nogen succes. Den genstarter i alle spil. Så tager om og forsøger igen her om lidt. Tror enten det er hans CPU der bliver for varm, ellers han PSU der er overbelastet. Muligvis hans ram der er stået af???

Det er et helvede at skulle fejlfinde på en computer, medmindre man har testudstyret til det.. Godt det ikke er mig..! :tongue:

Men tror du har ret i en af de 2 første muligheder...

Link to comment
Share on other sites

Another 8 weeks of Fullbody

Dag 3, Uge 8, Cut

Sidste gang i denne omgang. Så nu står lige på en mindre pause. Næste træninger først om 5-6 dage. Tør ikke holde længere pause når jeg er i underskud. Skal smide 3 kg til og så står den good ol' bulk igen :4thumbup:

Opvarmning: Ingen

Chinups

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

Decline Situps

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

Bænkpres

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 60

1 x 5 @ 70

1 x 5 @ 80

Peanuts... Anders skulle lige se om han var steget...

Calf in Legpress

1 x 10 @ 120

1 x 10 @ 140

1 x 10 @ 140

1 x 10 @ 140

Low Inc DB Presses

1 x 6 @ 30

1 x 6 @ 36

1 x 6 @ 36

1 x 6 @ 36

1 x 10 @ 30

Squat

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 100

1 x 5 @ 110

1 x 5 @ 120

1 x 5 @ 130

1 x 5 @ 110

Hold kæft jeg er blevet puny i den her øvelse.. Det er slet ikke ikke til at holde ud. Lorte diæt.

BB Curls

1 x 6 @ 42

1 x 6 @ 47

1 x 6 @ 47

1 x 6 @ 52 - PR

1 x 10 @ 42

Altid noget man kan køre lidt disco :wub:

French press

1 x 10 @ 23,5

1 x 10 @ 28,5

1 x 10 @ 28,5

1 x 10 @ 23,5

Leths Lying Cable Curls

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 30

Hvem sagde disco'en var død :tongue:

Dips

1 x 15 @ BW

+ 5 min udstrækning

Jeg kan stolt meddele at Leth har nomineret mig til verdens værste poser. Jeg mistænker ham for at stå lige lovligt meget foran spejlet derhjemme. :nonono:

Målet for cut er 91-92!

Startvægt for CUT: 100,5

Dagens Vægt: 94,3

Link to comment
Share on other sites

Næste fullbody ser sådan her ud:

Fullbody: Back/Tricep Focus

Mandag

Chinups 4 x 6

Decline Situps 2 x 10

DB Shoulderpresses LIGHT 3 x 10

Calf 4 x 10

Low Inc DB Presses HEAVY 5 x 6

DB Rows LIGHT 3 x 15

Squat MEDIUM (ens vægt) 4 x 6

BB Curls 4 x 6-10

French Press 5 x 10

Leths Lying Cable Curls 3 x 10

Onsdag

Front Pulldown Light 4 x 12

Decline Situps 2 x 10

Closegrip Pulldown 4 x 10

DB Shoulderpresses Heavy 4 x 6 + Backoff

DB Rows HEAVY 5 x 5-10

DB Curls 4 x 5-10

Weighted Dips 4 x 6-10

Fredag

Chinups 4 x MAX

Decline Situps 2 x 10

Low Inc DB Presses MEDIUM 5 x 8

Side Laterals 4 x 10

Calf 4 x 10

Squat LIGHT (max 70%) 5 x 10

BB Curls 4 x 6-10

French Press 5 x 10

Leths Lying Cable Curls 3 x 10

Mandag Part 2

Chinups 4 x 6

Decline Situps 2 x 10

DB Shoulderpresses LIGHT 3 x 10

Calf 4 x 10

Low Inc DB Presses LIGHT 5 x 10-15

DB Rows LIGHT 3 x 15

Squat HEAVY Pyramide til max 3RM + Backoff 20 Rep Breathing

BB Curls 4 x 6-10

French Press 5 x 10

Leths Lying Cable Curls 3 x 10

os så forfra...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan stolt meddele at Leth har nomineret mig til verdens værste poser. Jeg mistænker ham for at stå lige lovligt meget foran spejlet derhjemme. :nonono:

I would never do such a thing.. :laugh: Du ligner da os bare en fimset lille bæskubber når du står og flexer.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share