Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Dagens træning feat. "The Naked Warrior":

one-arm pushups:

3x5 h/v

Pistols:

3x5 h/v

Kettlebell:

Snatch:24/2x10 h/v

Skulle egentlig ha' løftet vægte i dag, men kom desværre ikke afsted! (Beklager Jesper og Teddy!) Havde en rigtig hård første skoledag, og var vildt træt da jeg kom hjem. Derfor besluttede jeg mig for en hviledag! Da jeg så havde spist, fik jeg alligevel lyst til lidt træning.... man er vel afhængig  :w00t:

Edit: Fik selvfølgelig også leget lidt med min nye CoC !

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan er det så at komme igang strisser???

Hvad kan en rigtig comrade så med coc???

Link to comment
Share on other sites

Skulle egentlig ha' løftet vægte i dag, men kom desværre ikke afsted! (Beklager Jesper og Teddy!) Havde en rigtig hård første skoledag, og var vildt træt da jeg kom hjem.

....

Edit: Fik selvfølgelig også leget lidt med min nye CoC !

<{POST_SNAPBACK}>

Nåååh. Så er det rigtigt nok slut med at gå og dandere den. Du har jo næsten også haft lidt for meget tid til at træne, til at man kunne tage dig alvorligt. Jeg mener, det sku jo nødigt gå hen og blive en livstil :raisebrow:

Glæder mig til at høre hvordan der er :smile:

CoC - den vil jeg dæleme gerne tjekke ud ved lejlighed. Har tit tænkt på at købe trainer'en el 1'eren. Men det koster jo altsammen penge....

Planen : At begynde i Ares til januar - og for såvidt også i Salonen. Ska lige læse et helt fag op. Exm kort efter nytår. Og så lave lejligheden helt færdig også. Min skøre lejer er ude nu - per igår :w00t: - så I'm going back to my roots

Link to comment
Share on other sites

Jeg er gået igang med at læse til jyde! :4police: :laugh:

Teddy, selvfølgelig kan en rigtig comrade presse nogle respektable reps ud med CoC'en!! Desværre har jeg - endnu engang - dummet mig med at fremvise et træningsredskab for min gamle! Han tog mig totalt ud i den :mad:

Anyways, regner med at bestille en No1 - ThomasNa var vist frisk på en fællesbestilling efter nytår. Springer du også på Jhax?

Dagens træning:

Boksning 1,5 time... rigtig god og hård træning. Kunne ikke holde mine arme oppe i de sidste sparringsrunder! Min træner forsøger at lokke mig til at tage en kamp!?! :blink:

+ pullups ladders: 5x 1-2-3-4-5 samt lidt one-arm pushups og pistols!!

I morgen SKAL der løftes :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Teddy, selvfølgelig kan en rigtig comrade presse nogle respektable reps ud med CoC'en!! Desværre har jeg - endnu engang - dummet mig med at fremvise et træningsredskab for min gamle! Han tog mig totalt ud i den 

Anyways, regner med at bestille en No1 - ThomasNa var vist frisk på en fællesbestilling efter nytår. Springer du også på Jhax?

Hvis en rigtig comrade kan det, så er teddy jo ikke en comrade :tongue:

Det er da sejt at have en så stærk far. Fik også min far til at prøve, men han kunne ikke klemme 1'eren.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

2x8x90

1x3x120

2x3x130

1x140

1x150

Circuit: 3 runder, 60-90 sek. mellem sæt.

Weighted Chin-up 3x3x25

Weighted Dips 3x3x30

Pistols 3x5x5 h/v

Dragonflags:

4x6

Militarypress:

1x5x40

2x5x50

Ville lige tjekke mit overhead press, efter jeg kun har presset KB det sidste stykke tid. Fint nok!

Udstrækning+Back-Bridge.

Link to comment
Share on other sites

Lucas:

Mht. fællesbestilling fra Ironmind, er jeg også på! Så kan man jo spare lidt penge i fragt. Bare sig til i forvejen, deal?
Deal, det finder vi bare ud af!! The more the merrier :smile:

SimonDJ:

Hvis en rigtig comrade kan det, så er teddy jo ikke en comrade 

Det er da sejt at have en så stærk far. Fik også min far til at prøve, men han kunne ikke klemme 1'eren.

Ja, det er sgu lidt sejt, men ikke altid lige godt for selvtilliden :laugh:

Jhax:

Planen : At begynde i Ares til januar - og for såvidt også i Salonen. Ska lige læse et helt fag op. Exm kort efter nytår. Og så lave lejligheden helt færdig også. Min skøre lejer er ude nu - per igår  - så I'm going back to my roots

Godt du slap af med hende lejeren. Lagde hun en afskedsseddel til dig?? :laugh:

Du må sgu få styr på det eksamens-gejl, så vi kan teame op igen...

BTW, hvad mener du med det nødigt skulle blive en livsstil. Det ER en livsstil :w00t:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Jhax:
Planen : At begynde i Ares til januar - og for såvidt også i Salonen. Ska lige læse et helt fag op. Exm kort efter nytår. Og så lave lejligheden helt færdig også. Min skøre lejer er ude nu - per igår  - så I'm going back to my roots

Godt du slap af med hende lejeren. Lagde hun en afskedsseddel til dig?? :laugh:

Du må sgu få styr på det eksamens-gejl, så vi kan teame op igen...

BTW, hvad mener du med det nødigt skulle blive en livsstil. Det ER en livsstil :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hah - ja, det var en tårevædet afsked. Kom så tilbage Riberhus :shutup3: Damn, det var godt nok dejligt at få hende ud :w00t: Men ja, det ved er en lidt sløj form jeg represent'er :sneaky2: Nu kan jeg efterhånden begynde at se at jeg krymper - NOOOOooooo :gal:

Tøh, livstil :nono: ... Inden i dig ligger der en lille tyk mand og venter på at springe ud i fuldt flor :tease: Næ du, bare vent til januar - så ska jeg vise dig livsstil. Det bliver ren&skær :banana3: på atletikbanen

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.

Jeg var tæt på at droppe træningen i morges. Jeg var træt og øm i hele kroppen, så jeg overvejede at tage en hviledag. Besluttede så at tage afsted alligevel og bare træne stille og roligt ... Det blev nu ikke så stille og roligt da jeg først kom i gang og blev varm! :4boxing: Kunne dog godt mærke, at der ikke var ret meget tilbage i armene!

Hviledag i morgen... vil forsøge at komme til massør!!

Jhax.... lad os nu se til januar!! :wink: BTW, får du aldrig mine beskeder, eller gir du mig "The Silent Treatment"??

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.

Jeg var tæt på at droppe træningen i morges. Jeg var træt og øm i hele kroppen, så jeg overvejede at tage en hviledag. Besluttede så at tage afsted alligevel og bare træne stille og roligt ... Det blev nu ikke så stille og roligt da jeg først kom i gang og blev varm! :4boxing: Kunne dog godt mærke, at der ikke var ret meget tilbage i armene!

Hviledag i morgen... vil forsøge at komme til massør!!

Jhax.... lad os nu se til januar!!  :wink: BTW, får du aldrig mine beskeder, eller gir du mig "The Silent Treatment"??

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Dan

Hvornår får du webspeed???

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.

Jeg var tæt på at droppe træningen i morges. Jeg var træt og øm i hele kroppen, så jeg overvejede at tage en hviledag. Besluttede så at tage afsted alligevel og bare træne stille og roligt ... Det blev nu ikke så stille og roligt da jeg først kom i gang og blev varm! :4boxing: Kunne dog godt mærke, at der ikke var ret meget tilbage i armene!

Hviledag i morgen... vil forsøge at komme til massør!!

Jhax.... lad os nu se til januar!!  :wink: BTW, får du aldrig mine beskeder, eller gir du mig "The Silent Treatment"??

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Dan

Hvornår får du webspeed???

<{POST_SNAPBACK}>

Sender lige en PM!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.

Jeg var tæt på at droppe træningen i morges. Jeg var træt og øm i hele kroppen, så jeg overvejede at tage en hviledag. Besluttede så at tage afsted alligevel og bare træne stille og roligt ... Det blev nu ikke så stille og roligt da jeg først kom i gang og blev varm! :4boxing: Kunne dog godt mærke, at der ikke var ret meget tilbage i armene!

Hviledag i morgen... vil forsøge at komme til massør!!

Jhax.... lad os nu se til januar!!  :wink: BTW, får du aldrig mine beskeder, eller gir du mig "The Silent Treatment"??

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Dan

Hvornår får du webspeed???

<{POST_SNAPBACK}>

Sender lige en PM!

<{POST_SNAPBACK}>

ok

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

2 arm swings:

16/ 1x20

1 arm swings:

16/ 1x20 h/v

Snatch:

16/x12 h/v, 24/3x5 h/v

1 arm KB military press:

24/5x5 h/v

Windmill:

16/3x6

Pistols:

"Diverse"

Skulle nok ha droppet pistols træningen i dag. Selvom jeg fik 75 min. massage i går, er mine ben sgu ikke helt på toppen. teknikken blev heller ikke helt god! :mad:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Morgen: Løb 50 min. - distance??

Aften: Boksning 1,5 time + diverse chin-/pullups.

FUCK!! Her til aften er jeg lidt øm omkring et gammel træthedsbrud i min venstre fod. Jeg MÅ bare ikke blive skadet nu. Humøret er lidt i bund her til aften!! :crybaby:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Morgen: Løb 50 min. - distance??

Aften: Boksning 1,5 time + diverse chin-/pullups.

FUCK!! Her til aften er jeg lidt øm omkring et gammel træthedsbrud i min venstre fod. Jeg MÅ bare ikke blive skadet nu. Humøret er lidt i bund her til aften!!  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Op med humøret bjerregård, bare tag det stille og roligt og så er du klar igen i morgen

Link to comment
Share on other sites

For satan, teddy - du gør det sgu svært at være anonym! :w00t:

Dagens træning: Løb 50 min. inkl. intervaltræning. Det var hårdt, og foden var bestemt ikke glad til sidst! Sidste del var på ren og skær vilje!

Meningen var, at jeg skulle vægttræne her til aften, men i stedet valgte jeg at få tjekket min fod. Røntgenbilledet sagde heldigvis, at det ikke var noget brud! :4thumbup:

Håber, jeg kan træne videre på den uden de store problemer!

Link to comment
Share on other sites

Hva skal alt det cardio træning til for :blink:  :mad:

Æd noget og træn tungt, så du kan få noget råstyrke :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

VIKING POWER

<{POST_SNAPBACK}>

Dj... Du mener vel få noget MERE råstyrke, ik? :wink: Ej, den er sgu desværre ikke helt, som den har været!

Anyways, jeg ved heller ikke helt hvad det skal til for :blink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Morgen:

Let løb/jog ca. 3 km.

Aften:

Kettlebell træning :devil:

2 arm swings: 16/ 1x20 24/1x20

Snatch: 16/1x20, 24/2x8+2x5 h/v

Clean & Jerk: 24/3x5 h/v

Turkish get up:16/2x5

God træning. Glad for jeg stressede rundt for at finde 40 min. til at træne i!!

I morgen står den på old school-fullbody-back-2-basis til ære for Teddy&DJ! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens udskejelser:

60 min. massage Godt for de løbeplagede ben og den ømme fod!

Back2Basis:

Dødløft:

2x8x70

1x3x110

3x3x130

Militarypress:

2x5x40

3x5x50

Chinups:

3x5x20

Dips:

1x6x20

3x3x25

B-O-Rows:

1x8x50

3x5x70

Dragon flags:

3x8

Lettere irriteret over mine løft. Især gør det ondt, at chinups, som absolut er blandt favoritøvelserne, ikke kører bedre! :mad:

Men OK, med alt det cardio, boksning, KB - og det sidste laaange stk. tid kun en vægttræning om ugen, kan man vel ikke forvente andet!

I morgen må jeg lige vurdere, om min fod/krop trænger til en fri weekend!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share