Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

essensen

Hey Dbm....

Hvad blev det til med de dips  ... jeg har senest taget 6 @ +60kg, og forventer snarligt at se dig banke noget lignende af 

- Og hvad med træningsmusikken... det skrev du jo noget om du ville til at skrive på  ...skal jo lige høre om du lytter til noget respektabelt musik

Hvad har jeg nu rodet mig ud i!! :laugh: Pt. tvivler jeg på jeg har 6x60 kg i mig... er heller ikke sikker på, mine skuldre bryder sig om kombinationen af både max løft i dips og military! MEN jeg skal da se, hvad det kan blive til.

Ang. træningsmusik har den de sidste par gange stået på klubbens transistorradio indstillet på en beklagelig radiostation - ikke noget at berette om! Det er da iøvrigt ikke så længe siden, jeg skrev, at jeg var pumpet godt op på DMX :wink: Nå, skal nok huske det næste gang, der har været noget som er værd at nævne!

Teddy:

Hej Dan så er jeg sgu kommet igang igen, vi må lige se at finde en dag snart at teste før vores eksperiment

Yep, vi må lige finde på noget. Først skal jeg dog lige været helt 100% sikker på, hvordan jeg vil gribe det an. Overveje at bibeholde en enkelt dag med weighted pullups. Har heller ikke fået min chinbar, så det kan ikke blive rigtig GTG! Måske noget ladders..

Link to comment
Share on other sites

Whut ??!  Ingen træning idag ?  Sabbat ?

Dempsey...  Er det ikke bare en lille fisk ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, jeg tager lige en lille hviledag. Synes, den er fortjent!!

Ugen er bestået af:

3x Styrketræning.

3x Boksning.

1x Løb

1x Kettlebell

BTW, Dempsey wooper din ass!! Just like me... :wink: Husk på alle de lammere du har fået til træning :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

BTW, Dempsey wooper din ass!! Just like me...  Husk på alle de lammere du har fået til træning

Så du også det program om boksning på tv2? Skal til at se det igen...

Dempsey var sej nok, men noget benet. Mike Tyson var sgu et monster fra han blev født :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep, så det godt! Tyson var sgu vild... :devil: meeeeen der er nu mange som slår ham som alletiders bedste!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning blev en smule forstyrret pga. noget træning med skolen. Til formiddag skulle vi lave en masse high-rep (+25) "styrketræning" + intervalløb! Det var en smule hårdt, men ikke rigtig noget jeg kan bruge til så meget og det irriterer mig, når det kolliderer med min egen træningsstruktur!

Savnede mine kettlebells under hele træningen! :blush:

Nå, vel - selvom der selvfølgelig var røget noget energi, skulle jeg alligevel i jerngrotten.

Min lænd brokker sig en lille smule, så den trænede jeg udenom! (tror, det er fordi min kontorstol sucks!)

Træning:

Bænkpres:

1x5x70

3x5x80

- Easy.. selvom jeg ikke træner den holder MP og KB-snatch den mere end ved lige!

Chinups:

5x5x15

- Er blevet stærkere i pullups, men chins er gået lidt den forkerte vej!

Pistols:

3x5x10 h/v

- Rigtig god form i dag!!

Dips:

5x5x20

God træning, selvom jeg gerne ville ha' dødløftet. Nu skal lænden bare være klar til boksning i morgen!! :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Arrrgghh - Tyson smadrer enhver fisk :bottom:

post-2973-1105387067_thumb.jpg

---

Du kører sku en lee' stil - Hvis jeg ikke lige vidste bedre, så havde jeg sku aldrig troet at vi kunne finde ud at træne sammen, så meget krååt som du har i glutterne - 4 real ;)  intet under at du ligner hr. Mariakirke  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Sagtens!! Vi finder jo altid ind i en fælles rytme - og især når snakketøjet skal flexes :tongue:

Har sgu været mere cut, men den er vist stadigvæk under 10%, så jeg klager bestemt ikke! Tror faktisk, der (helt utilsigtet) er røget et par kg masse på :wink: Det er faktisk svært at få den længere ned, når man træner meget! Måske bliver det nødvendigt, hvis jeg skal i ringen :4boxing:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.

Skod træning - Der var alt for mange motionister med i dag, og det blev noget sløvt. Desuden skal kampbokserne snart i kamp, så de gad ikke lege så meget!

Motivationen og træningslysten var ellers i top inden træning, men begge dele forsvandt desværre igen. ØV! :mad:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Ca. 1 time med slag og spark på puder, samt noget låse-/grebstræning! Pulsen var lige oppe at ringe en enkelt gang!

Lidt ekstra aftentræning:

Pistols: 3x8 h/v samt lidt tekniktræning. Stadigvæk lidt nemmere med ekstra vægt - skal ha' meget mere fokus på balance/teknik, når det kun er bodyweight!

Har du bokset kampe førhen - eller er det noget nyt du skal til..?

Har aldrig haft nogen kampe, og det er heller ikke sikkert, at jeg får nogen. Har nok fokus lidt for mange forskellige steder :laugh: Min træner har dog sagt, at han synes jeg skal prøve - og det kunne være da være meget sjovt at ha' på sit CV! Som Puigilst siger, kræver det altså en del bare at stille sig op i ringen..

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Løb: Ca. 70 min - inkl. 10x dobbelt trappeinterval og 5x bakkesprints. Var max presset... gad godt at ha' set en pulskurve! :devil:

Aftentræning:

Boksning: 1,5 time - rigtig god og hård træning! Gik bl.a. 5 omgange af 3 min. i højt tempo og med korte pauser.

Pullups: 1,2,3,4,5 - 1,2,3,4,5 - 1,2,3,4,5,6

Alt i alt en rigtig god og hård træningsdag!!

pugilist:

Med den træningsiver du lægger for dagen, så tvivler jeg nu på du skulle have problemer med at klare det. Tror sgu ikke der er ret mange med 0 kampe der er så fysisk velforberedte som dig! 

Og hvis din træner siger du er klar, så er du klar. Se så at komme i gang!

Tja, min form er i hvert fald ok for tiden. Ved ik lige hvor god min teknik er. Nogle gange synes jeg den er nogenlunde, og andre gange føler jeg mig som en sæk kartofler. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke i Ares ?  Eller tager du dine KB's med der ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, men der var ingen, som havde fortalt mig, at der var lukket i dag! :mad: Så da jeg troppede op, var der kun freakin' pensionist fest! :blink:

Så måtte jeg jo tage hjem og fyre op for mine kettlebells... :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag. Kun :sleeping: & :4mewantfood: ...

Jeg bliver altid ekstrem sløv og sulten, når jeg holder hviledage!!

Jeg er desuden blevet lidt øm i højre skulder. Jeg gik hårdt til den med mine kettlebells i fredags efter en meget lille pause fra dem! Man skal altså have respekt for dem - de er onde! :devil: Tror, at det er en kombination af en hård gang KB+boksning og så en skod kontorstol hjemme, som har gjort er skyld i ømheden!

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

1 times Løb/forhindringsbane.

Aftentræning:

Min skulder var stadig lidt øm, så det blev lidt let - for lige at se hvad den kunne holde til!

Dødløft:

2x10x70

1x5x100

3x3x120

Pullups:

3x12

2x10

Pistols:

2x6x5

2x5x5

- Min teknik kørte ikke helt så godt i dag

Dips:

1x15

3x5x20

Dragon flags:

3x8

- Skulderen er stadigvæk ikke helt god, men mærkede ikke rigtig noget til den under træningen!

Link to comment
Share on other sites

Goddamn du har go energi i pull ups! :thumb:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjo, jeg overvejer lidt at tage en periode med fokus på reps fremfor weighted pullups! Det ville dog nok passe bedst, når jeg får mit pullup-stativ, men min leverandør er åbenbart ikke helt stabil :dry:

Link to comment
Share on other sites

Boksetræning:

1,5 time. Ok træning.. ikke det helt vide, men fik da lavet lidt! Gik et par enkelte runder - bl.a. med en ny gut, som var gammel judokæmper. Lidt anderledes stil, men altid sjovt at træne med nye folk!

Pullups:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 - 1,2,3,4,5

Link to comment
Share on other sites

Boksetræning:

1,5 time. Ok træning.. ikke det helt vide, men fik da lavet lidt! Gik et par enkelte runder - bl.a. med en ny gut, som var gammel judokæmper. Lidt anderledes stil, men altid sjovt at træne med nye folk!

Pullups:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 - 1,2,3,4,5

<{POST_SNAPBACK}>

En ladder til 10 :blink: Jaaauu zaaa :cooldance: you freak !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share